بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا از نحوه برگزاری پی پی وی Demons Fight 2012 راضی بودید ؟

رأی دهندگان
26. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • 1. بلـــه

    22 84.62%
  • 2. خیــر

    4 15.38%
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

موضوع: IRANWWE ' PPV :: Demons Fight 2012 » L!VE

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE ' PPV :: Demons Fight 2012 » L!VE



    Demons Fight 2012 LiVE iRANWWE

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    خوب سوار ماشین هستیم
    راننده اهنگ رشتی تـی مـارو من فلان رو گزاشته
    کم کم داریم به زندان لاکان نزدیک میشیم ...
    و همین لحظه کاغذ بازی در ارنا زندان راه میفته و پی پی وی اغاز میشه
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در ارنا نواخته شده و هوادارا دارن فریاد مینزن و پلاکاردها رو گرفتن
    اعلام میشه 73 هزار نفر در ورزشگاه هستن ..

    در شروع کار جاستین بیبر مهمان ویژه شوء به رنیگ میاد ..
    و میگه من امشب اومدم تا میزان ببینده رو بیشتر کنم
    و اهنگ مجید لشلی زده میشه .
    و به سرعت وارد رینگ میشه
    و میگه اخ جون تویی جاستین ..
    میگه منم اومدم تا میلیاردی بکنم الان ببینده هارو )
    و مجید شلوار جاستین رو پایین میکشه و ادامه ماجرا

    صداهای عجیبی از جاستین بیرون میاد ...
    و ورزشگاه ها همه دارن میگن
    مجید تند تند ترش کن ،
    در نمای دور شعارهایی علیه انزلی چیا میشنویم ...
    انزلی مــار .......... :
    همین لحظه مجید آبـ..ش میاد ..
    و رینگ رو ترک میکنه ...
    و جاستین هم میره بقل گزارشگر ها
    جواد : به به خوبی عمو ، بعد از بازی کارت دارم
    عادل : بشین کنار بابا ، جاستین میبرم خونه خودم

    پرومویی از بازی کمربند سنگین وزن میبینیم که اشاره میکند
    به فردی که امشب بازمیگردد ... او کیست ..
    و حالا اهنگ ابولا زده میشه ...





    Next PPV For World Heavyweight Championship
    ABOLFAZL vs. J B L vs. Arsalan


    ابولا به رنیگ میاد ... امیر هم در رینگ حضور پیدا میکنه
    و ارسلان خیلی اروم و نمناک به رینگ میاد .
    سه نفر در اطراف رینگ هستن ....
    و بازی شروع میشه .

    ابولفضل و امیر همدیگرو قفل کردن و ارسلان داره به این دو میخنده
    یکدفعه ای امیر و ابولا به ارسی حمله ور میشن
    که ارسی با یک دبل کوزلاین دو نفر رو نقش بر زمین میکنه
    و حالا به ابولفضل یک دی دی تی میزنه .
    امیر در یک غافلگیری یک کوزلاین فرام هل به ارسی میزنه
    اوه ... و حالا کاور ......1..........2..........
    نه ارسلان تسلیم نمیشه .


    و حالا امیر میره سراغ ابولفضل که همین لحظه
    ابولا یک لوبلو بهش میزنه .!!!!
    و همین لحظه یک چک اسلم از ابولا به امیر ..
    ومیره سراغ ارسلان ... که یک الد اسکول به ارسلان میزنه
    و حالا اماده است برای زندن تامبستون به امیر
    امیر بلد میکنه و حالا بنزای دراپ رو میزنه
    اوه مای گاد ....
    و میره برای کاور ....1...........2..........
    نه ... اوه ارمین از زیر رینگ میاد و امیر رو میکشه کنار ...!

    و در برگشت یک اسپیر وحشتناک به امیر میزنه ...
    و رینگ رو ترک میکنه .
    بلافاصله ارسلان میفته رو امیر و کاور .....1......2.........3...........
    و بله ارسلان بازی رو میبره و مجوز بازی برای کمربند سنگین وزن رو کسب میکنه ..
    امیر در حالی که داره ورودی ارنا رو میبینه ... ارمین براش نیشخندی میزنه ...!




    در بک استیج :
    صحبت هایی میشونیم ...!
    او کیســـت ...
    دستی به نشـاه فــ..اک فرستاده میشه ..
    و اروم میگه تو آسـ..ت شایان !!!
    ....!



    --------------



    Tag Team Tables Match , End Game
    SASAN & The Shadow vs. Babi & Ariyan


    هر چهار نفر در رینگ حضور دارن .
    ساسان به بابک حمله ور میشه و بابک با یک جاخالی ساسان رو به بیرون رینگ پرت میکنه .
    پژمان داره ارین رو میزنه و با صندلی بجانش افتاده .
    در بیرو نرنیگ بابک ساسان رو به پله های کناره رینگ میکبونه .
    و پژمان همین لحظه یک چک اسلم به ارین میزنه .
    اوه ... !
    بابک میره پتک در میاره از کنار رینگ ...

    و حالا به سایان حمله میکنه و ساسان یک جاخالی میده
    باباک با پتک زمین میخوره و پتک به سرش میخوره
    و حون از سر صورتش میباره !
    همین لحظه ارین میخواد پژمان رو روی میز بشکونه ولی موفق نیست
    و پژمان به ارین رو به بیرون رینگ حل میده .
    ساسان همین لحظه پتک رو به صورت ارین میکبونه و ارین خونین شده .

    پزمان و ساسان و صندلی روی رینگ میزارن .
    و حالا نفری یک سوپلکس به ارین و بابک میزنن . و انارو روی صندلی میزارن .
    و حالا بالای رینگ میرن و میپرن روی بابک و ارین .!!
    و بله بابک و ارین روی میز خرد میشن ... اوه خدای من ...
    و بازی رو پژمان و ساسان میبرن .
    و دارو دستشونو بالا گرفته .

    ساسان با فریادی بلند میگه در خانه خودم بابک رو نابود کردم
    همین لحظه پژمان تف میندازه روی بابک و رینگ رو ترک میکنن ....!



    بکاستیج :
    بیرون ارنا رو میبینیم ، یکی داره واکس میزنه
    برای تماشاگرا ...!
    عادل : این همون علی نوهر من خودمون نیست .
    جواد : خودشه




    --------------



    Good vs. Devil Match For No DQ Match
    The Last Outlaw vs. Goldberg The Man


    میرعلی گلدبرگ در رینگ است ...
    و با صندلی وارد رینگ شده .!
    کیو اهنگش زده میشه و با فریادی بلند میگه امشب میرعلی
    بگــ.ا میدم . و اولین شکستشو در یک بازی 1-1 رقم میزنم .
    و به سرعت وارد رینگ میشه .


    بازی شروع نشده میرعلی با صندلی محکم به طرف کیو میره و محکم به سر کیو میکبونه
    و بله کیو رو زمین میترکه ...
    میرعلی منتظر میمونه تا کیو پابشه در حالی کیو صورتش خونین است
    بلند میشه و اوه مای گاد یک اسپیر وحشتناک از میر علی ...!
    و حالا بلافاصله چک همر رو میزنه
    و کــاور ............1...............2...........3......... ..
    و بله میرعلی موفق میشه به راحتی بازی رو ببره .

    میرعلی بک فــ...اک برای کیو میفرسته و رینگ رو ترک میکنه
    و حال ابا فریادی بلند ورزشگاه رو منفجر میکنه ...


    " 15 مین اجرای زنده خواننده محبوبمون
    MOR1 رو داریم ...
    و بعد از اون بازی ها دنبال میشه "


    .
    :: ادامه پی پی وی پست بعدی ::
    .


    ویرایش توسط SASAN : 04-27-2012 در ساعت 06:36 PM
    26 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (04-27-2012), Arsal4n (04-27-2012), Arsalan (04-27-2012), Blood Raven (04-27-2012), Django (04-27-2012), EmInEm (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Goldberg The Man (04-27-2012), MAMAD (04-27-2012), Naser (12-29-2013), SHAHIN (04-27-2012), Scofield (04-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), The Phenom (04-27-2012), The Shadow (04-27-2012), The Survivor (04-27-2012), Warrior (12-30-2013), amingorgan (04-27-2012), amir-aghaei (04-27-2012), amirnba (04-27-2012), farzam_12 (04-27-2012), r v d (04-29-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    هوی امیر من با پس انداز خودم بلیت خریدم حداقل یه پولی از واکس زدن نصیب آدم میشه دیگه
    و تاریخ دوباره تکرار شد،امیر بن شد.و 4 روز از شرش خلاصیم.فقط فرقش این بود که دفعه ی قبل نامه ی خداحافظیش فحش بود
    3 کاربر مقابل از Holy Diver عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #12

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    بعضی از دوستان سوال کردن که در بازی حضور ندارن
    کل کنند .

    جواب : خیر

    برای کی میخواین کل کل کنین . انشالله در اینده در پی پی وی ها بودین برای خودتون یک کل کل درست حصابی کنین
    8 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (04-27-2012), MAMAD (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Scofield (04-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان



  4. Top | #13

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    راحت ترین بازی کریر من بود ! آرین رو خورد و خاکشیر کردم و یه کتک هم نخوردم حتی ! بعدم که تف و این حرفــا ... دیگه شاخ نشیداااا !
    5 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Erfan_Cena (08-09-2012), MAMAD (04-27-2012), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  5. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    اتفاقات پس از بازی :

    عبدی خوشحال هست و به بیرون رینگ میره در بک استیج یه نفر میاد واسه مصاحبه و میگه : آقا جان بازی رو بردید. تبریک میگم. نظرت در مورد بن شدن امیر چیه؟
    عبدی میگه : ببند!!!! دیدی که این مردک هم نتونست جلوی من بایستاده !!
    Who's Next ؟

    تو هم از جلو چِشَم خفه شو
    گزارشگر میگه : آقا جان من که دارم کارمو میکنم
    یهو عبدی با یک عدد جفتک اونو نقش بر زمین میکنه


    ویرایش توسط Sgt.Wollek : 04-27-2012 در ساعت 09:12 PM
    9 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (04-27-2012), EmInEm (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), MAMAD (04-27-2012), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), TORNADO (04-28-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    29494
    سن
    31
    نوشته ها
    936
    تشکر
    11,494
    تشکر شده 5,986 بار در 837 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    3
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1592 Thread(s)

    پیش فرض

    خود پی پی وی یه طرف جاستین بیبر هم یه طرف خوب شد حامله نشد حالا معلوم نیست بعد از بازی بچه های لاکان چه بلایی سرش آوردن

    دمت گرم ساسان خیلی حال کردم

    4 کاربر مقابل از Django عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Erfan_Cena (08-09-2012), SHAHIN (07-27-2012), Scofield (04-28-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-28-2012)
    امضای ایشان





  7. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض

    ما که دیگه واقعا خسته شدیم از بس نوک این جوجه موجه ها و چُغُک ها-به مشهدی یعنی گنجشک ها - رو چیدیم !!! بابا لااقل یکی بیاد قبل اسپیر و جکهمر خوردن یه کم مشت و مال بده ما رو !!

    جناب بهمن اوقنیه نمیدونم چرا من به شما نظر دارم , یه کم بیشتر مواظب باش مخصوصا تو شب و تاریکی
    11 کاربر مقابل از Goldberg The Man عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (04-27-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), MAMAD (04-27-2012), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-28-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), The Phenom (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-28-2012)
    امضای ایشان


  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    داش علي مسولين كمپاني گفتن بيا به اين جوونه (علي گلدبرگ) بباز تا يه پوش درست حسابي بهش بديم بره براي تايتل بازي كنه. من اين فداكاري رو كردم تا از يه mid - card رسلر به يه مين ايونتر تبديل بشي!
    زياد جو نگيرت من همين جا درخواست ريمچ با علي گلدبرگ براي پي پي وي بعدي ميدم!
    8 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Erfan_Cena (08-09-2012), MAMAD (04-27-2012), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), amir-aghaei (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-28-2012)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  9. Top | #18

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    بازگشت پر افتخار تیم "Easy Brotha" به انجمن مبارک باد
    8 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (04-27-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Olympic Hero (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), The Main Event (04-28-2012), amir-aghaei (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-28-2012)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  10. Top | #19

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    پی پی وی یعنی واقعی در حد بنز.
    من از اول هم شکست امیر رو پیش بینی کرده بودم و به فضل اللهی این امر انجام شد.
    بازگشت مجید لشلی و مین اونت هم تبریک.

    امیر جی بی ال یور نکست.
    7 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-28-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  11. Top | #20

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    اوه و یه چیزی ،
    شایان جان
    تو ول کن این بدبخت نشدی هنوز ؟

    نشناختی بگم همون حسین هم مدرسه ایت هستم خوش برگشتی برادر
    6 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (04-27-2012), Holy Diver (04-28-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-28-2012), The Main Event (04-28-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-28-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. × عکس کاربران انجمن iRanWwe ×
    توسط The Shadow در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 415
    آخرين نوشته: 05-30-2019, 08:32 PM
  2. |فیـــلم| دانلود فیلم IP.Man.The.Final.Fight.(2013).BluRay.720p.700MB با لینک مستقیم
    توسط Mr. Movie در انجمن فیلم سینمایی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-02-2013, 02:00 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد