Trevor Murdoch سوپراستار Wwe و قهرمان سابق کمربند World Tag Team champion رسما در تاریخ سوم July از سوی کمپانی Wwe اخراج شد.....لازم به ذکر هستش که وی در دو بازیه اخرش مغلوب ولادیمیر کوزلوف شده است
---
هنوز دلیل اصلی این کار اعلام نشده است
----
![]()

Trevor Murdoch سوپراستار Wwe و قهرمان سابق کمربند World Tag Team champion رسما در تاریخ سوم July از سوی کمپانی Wwe اخراج شد.....لازم به ذکر هستش که وی در دو بازیه اخرش مغلوب ولادیمیر کوزلوف شده است
---
هنوز دلیل اصلی این کار اعلام نشده است
----
![]()
سوپراستار بدی نبود باید ببینیم دلیلش چیه که اخراج شده
ممنون بابت خبر
خیلی عجیبه این هفته هم دوبار با ولادیمیر کوزلوف بازی کرد که هر دو بار رو باخت.

چي؟ دليلشو گير اوردي بگو !
بچه خوب و بی آزاری بود که. . .
چی شد اخراج شد؟!!
من دوسش داشتم ... عجب رسمیه رسم زمونه![]()
باباش هم کشتی کچ کار بود
ممنون
کشتی گیره درجه ی یکی بود ولی خوب زیاد هم دستو پا بسته نبود.
بهتر
داشتم رویال رامبل 2006 رو می دیدیم با یکی از بچه ها از خنده مردیم حتی این مورداک هم وقتی اومد داشت تریپل اچ رو می زد![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)