آخرین خبری که بدستم رسید پیرامون اخاج ترور مرداک استار تازه اخراج شده کمپانی WWE بود که به شرح زیر هست :
ظاهرا ترور مرداک حاضر نیست در اسماک دان بازی کنه و از درفش به این برند ناراضیه.
او اعلام کرده که تنها به دو شرط حاضره در کمپانی بمونه که به شرح زیره:
1_او حاضره با شخصیت منفی و نه چندان قدرتمند در راو بمونه
2_تنها در صورتی حاضره که به اسماک دان بره که یک استار قدرتمند و کلین باشه و جز چلنجرها باشه
شنیده میشه که او چون شخصیت کید عوض شده و قدرتمندترش کردن معتقده باید به وی هم بها داده بشه
او گفته کلا از اسماک دان خوشش نمیاد و پس از درف هم بدون حتی یک بازی مهم از این کمپانی اخراج شد
در کل او موندن در راو با هر شرایطی رو پذیرفته بود اما حضور در اسماک رو نه
کمپانی هم با خواسته های وی موافقت نکرد و اونها بدن مرداک رو برای این رشته در حال حاضر مناسب نمیدیدن و گفته بودن به وی که باید وزن هم کم کنه
یا علی
متن فوق کپي رايت شده توسط:WWW.IRANWWE.NET
بهره برداري از اين متن فقط با ذکر منبع و اجازه کتبي امکان پذير هست
[size=x-large]M.A News[/size]
[size=large]The Only Wwe News Group In Iran Who Is International and Supported By Wwe Company[/size]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[align=center][size=large]M.A News تنها خبرگزاری InterNational و تحت پوشش WWE در ایران[/size][/align]
[align=center][size=large]Exclusive In Iran By M.A News[/size]
[/align]







پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)