[align=center][size=medium]آپدیت بر روی مت هاردی[/size][/align]

[align=center]مت هاردی استار محبوب و محبوب کمپانی دبلیو دبلیو ای که توسط این کمپانی قرار دادش فسخ شد و بعد هم پروفایلش از

روستر اسمک دان حذف شد در تاریخ 15 اکتبر حال کمپانی دبلیو دبلیو ای پروفایل اون رو به قسمت آلومنی انتقال داده حالا باید

دید که آیا احتمال بازگشت مت به کمپانی دبلیو دبلیو ای هست یا خیر؟[/align]


[size=medium][align=center]بازگشت کینگ آف د رینگ[/align][/size]

[align=center]وب سایت کمپانی دبلیو دبلیو ای جدیدا شو ماندی نایت راو سه ساعته ای رو تبلیغ کرده که با عنوان برگشت تورنمنت

کینگ آف د رینگ نام گزاری شده این تورنمنت قرار هست در 29 نوامبر سال 2010 و در محلی به نام

Wells Fargo Center در Philadelphia برگزار بشه

همینطور یکی از مسوولین کمپانی دبلیو دبلیو ای در تو.ییتر اعلام کرده که در این تورنمنت استاران برند راو و اسمک دان

با هم رقابت مبکنند برای رسیدن به پادشاهی کمپانی دبلیو دبلیو ای ( منظور برنده شدن استاری در این تورنمنت هست )[/align]