بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6000
    سن
    29
    نوشته ها
    1,267
    تشکر
    561
    تشکر شده 1,153 بار در 176 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    217 Thread(s)

    پیش فرض بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    [align=center][size=medium]آپدیت بر روی مت هاردی[/size][/align]

    [align=center]مت هاردی استار محبوب و محبوب کمپانی دبلیو دبلیو ای که توسط این کمپانی قرار دادش فسخ شد و بعد هم پروفایلش از

    روستر اسمک دان حذف شد در تاریخ 15 اکتبر حال کمپانی دبلیو دبلیو ای پروفایل اون رو به قسمت آلومنی انتقال داده حالا باید

    دید که آیا احتمال بازگشت مت به کمپانی دبلیو دبلیو ای هست یا خیر؟[/align]


    [size=medium][align=center]بازگشت کینگ آف د رینگ[/align][/size]

    [align=center]وب سایت کمپانی دبلیو دبلیو ای جدیدا شو ماندی نایت راو سه ساعته ای رو تبلیغ کرده که با عنوان برگشت تورنمنت

    کینگ آف د رینگ نام گزاری شده این تورنمنت قرار هست در 29 نوامبر سال 2010 و در محلی به نام

    Wells Fargo Center در Philadelphia برگزار بشه

    همینطور یکی از مسوولین کمپانی دبلیو دبلیو ای در تو.ییتر اعلام کرده که در این تورنمنت استاران برند راو و اسمک دان

    با هم رقابت مبکنند برای رسیدن به پادشاهی کمپانی دبلیو دبلیو ای ( منظور برنده شدن استاری در این تورنمنت هست )[/align]


  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    11132
    نوشته ها
    182
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    [size=small]این یعنی اینکه دوباره کینگ اف د رینگ برگذار میشه؟
    [/size]

  3. Top | #3

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    عزيز جان خيلي شيوا و به زبون فارسي نوشته , كاملا مشخصه ديگه بله برگزار ميشه

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5284
    سن
    34
    نوشته ها
    330
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    اگه قرار باشه 2تایتل اصلی یکی بشه بنظر من کینگ اف د رینگ بهترین راه برای دادن تایتل به یکی از استارهاس فک میکنم بزودی شاهد تایتل جدیدی باشیم

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    19148
    نوشته ها
    389
    تشکر
    411
    تشکر شده 145 بار در 69 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    من این یکی شدن تایتل ها رو به فال نیک میگیرم چون فکر میکنم اینجوری مسابقات و استوری ها سر کمربند ها جذاب تر میشه و باعث نمیشه کمربند ها از زیدیشون فراموش بشه مث تگ تیم و یونایتد استیت که کلی دست میذ بود بدون استوری !!! اینجوری قهرمان به هر دو برند میره و استوری میزاره . مثل قدیم . جذاب تر میشه دوستان . کینگ اف د رینگ هم خوبه یادش بخیر . ایشالا همراه با بازگشت این تورنمنت بهترین برندش یعنی د گیم هم برگرده

  6. Top | #6

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    خيلي خوشحال نشيد چون برنده ي تورنمنت يا سانتينو مارلا هست يا ولاديمر .

  7. Top | #7

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    شماره عضویت
    19403
    نوشته ها
    55
    تشکر
    18
    تشکر شده 25 بار در 6 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    حالا سانتینو و ولادمیر که خوبن،الان شانس هورنسواگل خیلی بالاست!!!

    حالا اونی که برد،یه تایتل شات می گیره؟

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط WALLS OF JERICHO
    حالا سانتینو و ولادمیر که خوبن،الان شانس هورنسواگل خیلی بالاست!!!

    حالا اونی که برد،یه تایتل شات می گیره؟
    [align=center]فکر نکنم...
    ولی خوب برای برنده یه افتخار محسوب میشه چون کینگ آف د رینگ یه تورنمنت معتبر هستش تو wwe البته اگه امسال زیاد مسخره ش نکن دفعه ی قبل که فینالش بین ریگال و پانک برگزار شد...
    [/align]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-01-2011, 02:50 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-24-2011, 06:29 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-16-2010, 07:02 PM
  4. آپدیت بر روی مستریو/خبری از FCW/آپدیت بر روی جی تی جی
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-14-2010, 09:39 PM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-25-2010, 04:06 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد