بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: خانم ها و آقایان صدا و سیما تقدیم میکند : بارسا tv ! ! !

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض خانم ها و آقایان صدا و سیما تقدیم میکند : بارسا tv ! ! !

    سلام .
    بدون هیچ عکسی میرم سراغ مطالب :

    آرسنال Vs منچستر سیتی ....... یوونتوس Vs ناپولی ...... چلسی Vs لیورپول ....... بارسلونا Vs رایوواکانو

    اگر به شما بگن کدوم یکی از این بازی ها رو میخواین ببینید کدوم رو انتخاب میکنید ؟

    گزینه 1 یعنی آرسنال یکی از پرطرفدار ترین تیم های ایران در مقابل سیتی پدیده جدید دنیای فوتبال ؟

    گزینه 2 بازی بسیار بسیار حساس بین یوونتوس و ناپولی با تمام هیچان موجود در سری آ و حساسیت بالای بازی ؟

    گزینه 3 رویارویی تورس با تیم قدیمی خود و یک جدال حیثتی میان آبی های لندن و قرمز های بندر ؟

    یا گزینه 4 بازی بارسلونا تیم دوم لالیگا در مقابل تیم 16 دهم لالیگا !!! بازی ای ذره ای حساسیت ندارد ....

    ×××

    لازم به ذکر است که بازی اول یک بازی پایاپای و سراسر هیجان بود . چرخش توپ بالای 2 تیم وقاعا بازی رو زیبا کرده بود و هر 2 تیم از ته وجود بازی کردن و تک گل سیتی در دقایق آخر بازی تیم منچستری را پیروز کرد .

    بازی دوم بازی که به شخصه میگم بهترین بازی بین این گزینه ها بود . بازی ای که بالای 17-18 موقعیت گل در مجموع و برای هر دو تیم داشت و در اخر بازی با تساوی پر گل 3-3 به پایان رسید . بازی ای که گزارشگر گل در موردش میگفت این بازی بهترین بازی ای است که من تاکنون گزارش کردم .

    بازی سوم .. بازی بسیار زیبا مخصوصا از جهت لیورپولی ها ... بازی ای که با 2 گل زیبا و پیاپی از تیم بندری به پایان یافت و به معنای واقعی کلمه عالی بود .

    اگر شما میخواستید یکی از این بازی ها رو نگاه کنید باید بگم که فهم فوتبالی شما زیر صفر هست . به جای این بازی های خسته کننده و کسل کننده آدم باید بشینه و بازی تیکی تاکا و به قول معروف توتال فوتبال یا توتال بارسا !!!!! رو نگاه کنه و سر حال بیاد . بازی ای که یه تیم 90 دقیقه بری تو محوطه خود و 30 درصد صاحب توپ و میدان باشه و تیم دیگر 90 دقیقه حمله کنه و گل بزنه . مگه نمیدونید معیار جدید فوتبال خوب بازی های پرگل و یک طرفه هست ؟ نمیدانید ؟ پس از فوتبال زنده دنیا عقب هستید ..... توصیه میکنم به یک دکتر مراجعه کنید .

    ×××

    شبکه 3 سیما یا بهتر بگم بارسا Tv .. شبکه ای که بازی های بارسا برایش حکم بازی های تیم ملی ایران را دارد و اگر دستش باز بود بدون شک تمرینات این تیم هم پخش میکرد . تمام اون 3 بازی بالا که برای شما گفتم قربانی یک بازی واقد کیفیت و ارزش فنی بارسا و تیم 16دهم رایوواکانو شدند ... بازی که در نظر مسئولین احتمالا حکم مرگ و زندگی داشت !!!!!! و اصلا قابل پیش بینی نبود که بارسا واکانو رو به توپ میبنده !!!!

    ××

    یک فرضیه دیگر هم هست . بارسا بازی قبل خود در لیگ رو باخت و طبق آمار رسمی 65 درصد از هوادارانش را در ایران از دست داد . به همین دلیل جناب آقای ذکایی !! ( مسئول و تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی و کسی که انتخاب بازی را بر عهده دارد ) برای اینکه دوباره این هوادار ها به آغوش تیمشان بازگردند این بازی رو گذاشت تا روحیه هوادار های کوچک بارسا دوباره شاد بشه و این تیم یکباره دوباره تبدیل به پرهوادار ترین تیم ایران شود !!!

    ××

    و در آخر ... اگر میخواهید فوتبال تیم مورد علاقه خود را را در تلویزیون خانگی خود نگاه کنید باید .... باید .... شرمنده کاری نمیتونید بکنید مگر اینکه طرفدار بارسلونا بشوید . ماهــــ.ـــواره هم نمیتونید داشته باشید چون بعضی اوقات از آسمان مرد های گنده ای میان و دیش های شما رو میبرن . در کل اگر ADSL پرسرعت ندارید کلا بیخیال فوتبال بشید . برید بشینید پای فیلم ها و سریال های زیبای شبکه 3 .. ببخشید بارسا TV وحالش رو ببرید . آخه یه سوال دیگه اصلا غیر از بارسا تو این دنیا چه تیمی فوتبال بازی میکنه ؟ خب معلومه خانوم ستایش در سریال ستایش !!! کسی که انقدر محبوب هست که بازی های ملی رو هم میتونه کنسل کنه . بله شوخی نیست که .....

    ×××××

    منتظر نظر های همه ی شما ها هستم . میخوام تو این تاپیک بترکـــ.ـــونید .....


    ویرایش توسط RK_Ode : 11-30-2011 در ساعت 03:38 AM
    18 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (11-30-2011), Goldberg The Man (11-30-2011), Holy Diver (11-30-2011), N!(0T!NE (12-01-2011), SASAN (11-30-2011), The Dark Knight (11-30-2011), The Great One (11-30-2011), The Last Outlaw (11-30-2011), The Phenom (11-30-2011), The Shadow (11-30-2011), The Survivor (01-05-2012), amirnba (11-30-2011), big-red-machine (11-30-2011), farzam_12 (12-01-2011), r v d (11-30-2011), © The Phantom Pain (11-30-2011), Ħ д † ε Р(11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #2

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    وقتی هایلایت بازی های دیگه رو دیدم حالم بیشتر گرفته شد.
    بازی یونتوس و ناپولی و لیورپول و چلسی واقعا دیدنی بود.

    خاک تو سر صدا سیما.

    حیف که لیورپول تو جام باشگاه ها نیست وگرنه مثل چلسی این بارسا رو هم لوله میکردیم.

    پیروزی لیورپول هم مقابل تورس و چلسی در خونه خودشون به فاصله نه روز هم تبریک.
    8 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (11-30-2011), Holy Diver (11-30-2011), SASAN (11-30-2011), amirnba (11-30-2011), r v d (11-30-2011), Ð-i-R-Ť-Y (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  3. Top | #3

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نکته اوج این کار ...

    بازی منچسترسیتی و لیورپول بود که پخش نشد .

    بعدش بازی بارسا پخش شده بود ... و البته کمی هم در مورد رئال هم صدق میکنه .

    بهتره بگیم اسپین تی وی ...!

    کلا صدا و سیما فقط به فکر بازی های پرگل است =)) و یک طرفه !

    البته بازی های امشب انگلیس جام اتحادیه بود ، موردی نداشت اما اون بازی روز یکشنبه لیورپول و من سیتی واقعا حیف بود ، همچنین امشب یوونتوس ناپولی !


    والا پارسال یادمه ، توپیدیم به عادل ... سر قضیه بارسا .
    که چرا بازی های مهم لیگ جزیره بیگ 4 در روز دوشنبه پخش نشه بعدش بازی هیا رئال و بارسا روز نود باشه پخش بشه .
    از هفته بعدش تمام بازی های مهم جزیره دقیقا پخش شد .

    اما وب خوبی زده بودیم من و مجید

    تا زمان که کل صدا و سیما طرفدار بارسا هستن همینه
    ویرایش توسط SASAN : 11-30-2011 در ساعت 08:34 AM
    7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (11-30-2011), The Dark Knight (11-30-2011), The Great One (11-30-2011), amirnba (11-30-2011), r v d (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
    امضای ایشان



  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    من نمیدونم که دوستان چه گیر سه پیچیه که دادن به بارسلونا.اصلا شد یک بار از بارسلونا خوب بنویسین؟؟؟؟
    شماها که مدیر هستین لااقل بی طرفی رو رعایت کنین.هروقت میای اینجا همه خوبی های رئال رو نوشتن و بدی های بارسلونا.این چه وضعیتیه دیگه؟؟؟

    کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amir-aghaei (11-30-2011)
    امضای ایشان

  5. Top | #5

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    عارف جون این بار بحث رئال و بارسا نیست .

    خودتم میدونی منم یکی از هواداران کاتالان هستیم .

    اینبار بحث با صدا و سیما است . وگرنه برامون فرق نمیکنه !
    2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (11-30-2011), MAMAD (11-30-2011)
    امضای ایشان



  6. Top | #6

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    این قدر همه چی واضح و روشن هست که دیگه چیزی نگیم بهتره ! :|

    من فکر میکنم جدا از این مسائل چون بازیهای جزیره اغلب ظهر برگزار میشه و در اون تایم کنداکتور شبکه سه پُر هست نمی تونند بازیهای جزیره رو پخش کنند. ! از اونور هم سری آ تقریبا همزمان هست با لالیگا و انصافاً بازی های سری آ چون یکطرفه در اون حد نیست جذاب تر و دیدنی تره ! یوونتوس - میلان - اینتر - رم - لاتسیو ... رویارویی این تیمها از نظر من خیلی خیلی جذاب تر از بارسا با مثلاً ختافه و ...... از اینجور تیمهاست. از نطر من تو یک رسانه ملی مثل شبکه سه سیما باید به تمام علایق و سلیقه های مخاطبان که ماها باشیم احترام گذاشته شه . درسته اکثریت طرفدار بارسا و رئال هستند . ولی باید حد اعتدال رعایت شه. حالا بدبختی اینجاست که لالیگا هم دزدی پخش می کنند :| حالا یه حق پخشی چیزی بگیرید که آدم دلش نسوزه !

    ما کلاً همه چیمون جالبه ! اینم روش . :|

    فعلاً دوستان
    6 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (11-30-2011), Holy Diver (11-30-2011), MAMAD (11-30-2011), amirnba (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
    امضای ایشان


  7. Top | #7

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    آرف جون اینجا بحث بارسلونا نیست . بحث شبکه 3 هست که میاد بازی زیبایی مثل یووه - ناپولی که 6 تا گل و بالای 18 موقعیت گل برای هرد و تیم رو داشت نشون نمیده ولی بازی یکطرفه و بدون حساسیت بارسا رو نشون میده . من اصلا قبل از بازی بارسا شک نداشتم بارسا کم کم به این تیم 5 تا میزنه . دیگه نیازی نیست بشینم ببینم که . یا از اونور بازی بسیار حیاتی و تعصبی لیورپول و چلسی باید قربانی یک بازی یک طرف ه بدون حساسی بشه .

    بحث سر بارسلونا نیست آرف جون بحث سد صدا و سیما است .
    7 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (11-30-2011), Holy Diver (11-30-2011), MAMAD (11-30-2011), SASAN (11-30-2011), The Great One (11-30-2011), r v d (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان شما کدوم صدا سیمارومیگید اصلا اینا اوضاع شون خیلی خراب تر از این حرفاس .مگه مملکت ما اسلامی نیست مگه از صبح تا شب تو این تلویزیون این ا...... دارن.......نمیگن؟پش اینا چه طور میان فوتبالی رو که حق پخشش رو یه شبکه ******* ای داره میان پخش میکنن بخاطر اینکه پول ندن!!!!دقت کردید به فوتبال ها؟صدای گزارشگر خارجی بیشتر میاد به گوش تا گزارشگر ایرانی خودمون به نظر شما این دزدی نیست؟ این حلاله ؟نظرم اینکه از پایین تا بالا صدا سیما ما مشکل داره.بازم خدا رو شکر چون اینا بخوان پول بابت حق پخش بعدن بعدش تمام فوتبال میشه تبلیغ ایرانسل و همهراه اول یادتون نرفته جام ملتها؟=))))خدایی اخرش بود.کلا از این صدا سیما بخاری بلند نمیشه همین=))
    یا علی
    ویرایش توسط MAMAD : 11-30-2011 در ساعت 05:09 PM
    6 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (11-30-2011), amir-aghaei (11-30-2011), amirnba (11-30-2011), r v d (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  9. Top | #9

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض

    ما که طرفدار فوتبال های خارجی نیستیم..اما هر بازی که رسانه ملی پخش کنه برای ما عزیزه!

    دوستان بهتره به جای ایراد گرفتن از صدای و سیمای عزیز کشورمون ...کمی با خودشون خلوت کنن و خداروشکر کنن که میتونن فوتبال های زنده روز دنیا رو ببین!

    صدا و سیما و در راس اون جناب اقای ضرغامی ریاست محترمش هزینه های هنگفتی رو سالانه بابته پخش مستقیم ها به جهان متحمل میشوند!

    و براساس تنظیم زمانی برنامه های سیما میتونن فقط در اون ساعت از شب بازی زنده بگذارند!

    شما که توقع ندارین برنامه های زیبا و خصوصان سریال و فیلمهای سیما که اگه ادم هزار بار هم تکرارشو میبینه خسته نمیشه!! رو نشون ندن....و اونوقت بازی تیم های کشوری رو نشون بدن که الان دشمن(انگلیس) درجه یک ولایت ماست!!

    ============

    تمام نوشته های فوق در شرایط عادی زده شده و هر گونه اعمال فشار رو تكذیب می كنم!!!


    6 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (11-30-2011), SASAN (11-30-2011), The Great One (12-01-2011), amirnba (11-30-2011), r v d (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)

  10. Top | #10

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]:

    دوستان بهتره به جای ایراد گرفتن از صدای و سیمای عزیز کشورمون ...کمی با خودشون خلوت کنن و خداروشکر کنن که میتونن فوتبال های زنده روز دنیا رو ببین!

    صدا و سیما و در راس اون جناب اقای ضرغامی ریاست محترمش هزینه های هنگفتی رو سالانه بابته پخش مستقیم ها به جهان متحمل میشوند!




    نه برادر بیات. یه چیزی این ها برا خودشون می گن, شما باور نکن. این ها یه شاهی برای پخش فوتبال که هیچی, برای فیلم ها هم حق پخش پرداخت نمی کنن. از جام جهانی بگیر تا فوتبال های باشگاهی. این ها برنامه ها رو از طریق شبکه مــاهــواره ایی می گیرن و دایورت می کنن برای شما.

    90% چیز هایی که شما تو تلوزیون می بینی و می شنوی از موسیقی متن بعضی سریال ها(این که می گم بعضی واسه اینه که من همه رو دنبال نمی کنم) گرفته تا فیلم های سینمایی و فوتبال, همه ش بدون حق پخش دارن پخش می شن.

    چند نمونه از سریال ها و فیلم ها که از موسیقی متن دزدی توشون استفاده شده: اخراجی ها3, سقوط ازاد, اون سریاله بود شریفی نیا توش مرده بود بعد روحش اومده بود حلالیت بگیره (فکر کنم ماه رمضون می زاشت) و و و...

    ممنون.
    موفق باشین.
    5 کاربر مقابل از The Dark Knight عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (11-30-2011), SASAN (11-30-2011), amir-aghaei (11-30-2011), Ħ д † ε Р(12-02-2011)
    امضای ایشان

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-23-2011, 02:51 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-27-2011, 11:20 PM
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 06-11-2010, 02:12 PM
  4. آنتی سینا هستید یا طرفدار سینا...؟؟؟
    توسط AƦAƾH در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-14-2009, 03:57 PM
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 12-03-2008, 12:02 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد