سلام .
بدون هیچ عکسی میرم سراغ مطالب :
آرسنال Vs منچستر سیتی ....... یوونتوس Vs ناپولی ...... چلسی Vs لیورپول ....... بارسلونا Vs رایوواکانو
اگر به شما بگن کدوم یکی از این بازی ها رو میخواین ببینید کدوم رو انتخاب میکنید ؟
گزینه 1 یعنی آرسنال یکی از پرطرفدار ترین تیم های ایران در مقابل سیتی پدیده جدید دنیای فوتبال ؟
گزینه 2 بازی بسیار بسیار حساس بین یوونتوس و ناپولی با تمام هیچان موجود در سری آ و حساسیت بالای بازی ؟
گزینه 3 رویارویی تورس با تیم قدیمی خود و یک جدال حیثتی میان آبی های لندن و قرمز های بندر ؟
یا گزینه 4 بازی بارسلونا تیم دوم لالیگا در مقابل تیم 16 دهم لالیگا !!! بازی ای ذره ای حساسیت ندارد ....
×××
لازم به ذکر است که بازی اول یک بازی پایاپای و سراسر هیجان بود . چرخش توپ بالای 2 تیم وقاعا بازی رو زیبا کرده بود و هر 2 تیم از ته وجود بازی کردن و تک گل سیتی در دقایق آخر بازی تیم منچستری را پیروز کرد .
بازی دوم بازی که به شخصه میگم بهترین بازی بین این گزینه ها بود . بازی ای که بالای 17-18 موقعیت گل در مجموع و برای هر دو تیم داشت و در اخر بازی با تساوی پر گل 3-3 به پایان رسید . بازی ای که گزارشگر گل در موردش میگفت این بازی بهترین بازی ای است که من تاکنون گزارش کردم .
بازی سوم .. بازی بسیار زیبا مخصوصا از جهت لیورپولی ها ... بازی ای که با 2 گل زیبا و پیاپی از تیم بندری به پایان یافت و به معنای واقعی کلمه عالی بود .
اگر شما میخواستید یکی از این بازی ها رو نگاه کنید باید بگم که فهم فوتبالی شما زیر صفر هست . به جای این بازی های خسته کننده و کسل کننده آدم باید بشینه و بازی تیکی تاکا و به قول معروف توتال فوتبال یا توتال بارسا !!!!! رو نگاه کنه و سر حال بیاد . بازی ای که یه تیم 90 دقیقه بری تو محوطه خود و 30 درصد صاحب توپ و میدان باشه و تیم دیگر 90 دقیقه حمله کنه و گل بزنه . مگه نمیدونید معیار جدید فوتبال خوب بازی های پرگل و یک طرفه هست ؟ نمیدانید ؟ پس از فوتبال زنده دنیا عقب هستید ..... توصیه میکنم به یک دکتر مراجعه کنید .
×××
شبکه 3 سیما یا بهتر بگم بارسا Tv .. شبکه ای که بازی های بارسا برایش حکم بازی های تیم ملی ایران را دارد و اگر دستش باز بود بدون شک تمرینات این تیم هم پخش میکرد . تمام اون 3 بازی بالا که برای شما گفتم قربانی یک بازی واقد کیفیت و ارزش فنی بارسا و تیم 16دهم رایوواکانو شدند ... بازی که در نظر مسئولین احتمالا حکم مرگ و زندگی داشت !!!!!! و اصلا قابل پیش بینی نبود که بارسا واکانو رو به توپ میبنده !!!!
××
یک فرضیه دیگر هم هست . بارسا بازی قبل خود در لیگ رو باخت و طبق آمار رسمی 65 درصد از هوادارانش را در ایران از دست داد . به همین دلیل جناب آقای ذکایی !! ( مسئول و تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی و کسی که انتخاب بازی را بر عهده دارد ) برای اینکه دوباره این هوادار ها به آغوش تیمشان بازگردند این بازی رو گذاشت تا روحیه هوادار های کوچک بارسا دوباره شاد بشه و این تیم یکباره دوباره تبدیل به پرهوادار ترین تیم ایران شود !!!
××
و در آخر ... اگر میخواهید فوتبال تیم مورد علاقه خود را را در تلویزیون خانگی خود نگاه کنید باید .... باید .... شرمنده کاری نمیتونید بکنید مگر اینکه طرفدار بارسلونا بشوید . ماهــــ.ـــواره هم نمیتونید داشته باشید چون بعضی اوقات از آسمان مرد های گنده ای میان و دیش های شما رو میبرن . در کل اگر ADSL پرسرعت ندارید کلا بیخیال فوتبال بشید . برید بشینید پای فیلم ها و سریال های زیبای شبکه 3 .. ببخشید بارسا TV وحالش رو ببرید . آخه یه سوال دیگه اصلا غیر از بارسا تو این دنیا چه تیمی فوتبال بازی میکنه ؟ خب معلومه خانوم ستایش در سریال ستایش !!! کسی که انقدر محبوب هست که بازی های ملی رو هم میتونه کنسل کنه . بله شوخی نیست که .....
×××××
منتظر نظر های همه ی شما ها هستم . میخوام تو این تاپیک بترکـــ.ـــونید .....





پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)