بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: بازی های پیش بینی شده برای رسلمینیا 29.بالاخره سینا و تیکر...

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    New بازی های پیش بینی شده برای رسلمینیا 29.بالاخره سینا و تیکر...

    سلام



    با وجود اینکه هنوز یک سال به رسلمینیا بعدی مانده ولی پیش بینی بازی های این شو شروع شده و این دفعه با سال های اخیر فرق میکند.با وجود بازگشت براک لزنر،صحبت های دراک در مورد قهرمانی Wwe ،صحبت های استون کولد از بازی باقیمانده و وضعیت خوب جسمی آندرتیکر کمپانی تصمیم گرفته که در بازی های اصلی این ها بازی کنند.

    بازی های پیش بینی شده برای رسلمینیا 29:

    (The Rock Vs Brock Lesnar(Wwe Championship-
    Stone Cold Vs CMPunk-
    John Cena Vs The Undertaker-

    دلیل پیش بینی بازی سینا و تیکر تویییت جالب و جنجالی سینا بود.تویییت او این گونه بود:
    من میدانم که او(آندرتیکر) رکورددار رسلمینیا است ولی دلیلی نمیبینم که او تلاش کند که رکورد را به 21 تبدیل کند.بعد از دیدن 4 بازی آخر او در رسلمینیا اصلا دوست ندارم که خودم را وارد این ماجرا کنم و اسمم را در کلاه او بندازم!
    ویرایش توسط Arsal4n : 04-06-2012 در ساعت 08:04 AM
    22 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ANDY1 (04-06-2012), AREF TAKER (04-06-2012), Batista Unlimited (04-06-2012), Blood Raven (04-06-2012), Ehsan Hero (04-07-2012), Enliven (04-06-2012), Goldberg The Man (04-06-2012), HBK25 (04-06-2012), Keyvan (04-06-2012), Mr. Movie (04-07-2012), S.H.A.Y.A.N (04-06-2012), Scofield (04-06-2012), Sgt.Wollek (04-06-2012), TORNADO (04-06-2012), The Last Outlaw (04-06-2012), The Phenom (04-06-2012), amir-aghaei (04-06-2012), amirnba (04-06-2012), © The Phantom Pain (04-06-2012), Ħ д † ε Р(04-06-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-06-2012), MAHDIRKO (04-06-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    فقط یک چیزو میتونم بگم و اینکه اگه سینا بخواد بیشتر از گلیمش پاشو دراز کنه بد میبینه.نام های بزرگی در رسلمینیا با آندرتیکر مبارزه کردند.حیف اون نام ها که اسم مزخرف سینا () کنارشون قرار بگیره.

    ازت متنفرم سینا

    10 کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ANDY1 (04-06-2012), Django (04-06-2012), Enliven (04-06-2012), Mr. Movie (04-07-2012), Scofield (04-06-2012), TORNADO (04-06-2012), The Last Outlaw (04-06-2012), bomb5 (04-06-2012), the king (04-06-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-06-2012)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    بازی سینا با آندر و سی ام پانک و استون کلد طی 2 سال اخیر بحث در موردش زیاد شده. حالا تا براک اومد میگن براک با د راک بازی داره. مرور زمان نشون میده و از الان نمیشه پیش بینی کرد. در ضمن استون کلد به دلیل مشکل پاش نمیتونه کشتی بگیره. چه برسه یه بازی سنگین براش تو رستلمنیا بزارن.
    7 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (04-06-2012), Enliven (04-06-2012), Mr. Movie (04-07-2012), Scofield (04-06-2012), Ħ д † ε Р(04-06-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-06-2012), MAHDIRKO (04-06-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    شماره عضویت
    22335
    سن
    30
    نوشته ها
    139
    تشکر
    1,099
    تشکر شده 484 بار در 117 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    80 Thread(s)

    پیش فرض

    خدا کنه سینا با اندر مسابقه نده
    اییشالله بعد از استوری با براک بره برای کمربند قهرمانی wwe
    امضای ایشان


  5. Top | #5

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    من فكــر كنم اگــر مسابقه بده مي بره البته بر اساس استوري چون 21-0 خسلي ضايع هست !!
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #6

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    خوب دیگه راسولمنیا ها هست و پیروزی تیکر.
    واقعیت اینه که تیکر هیچ نکته خاصی تو کشتی کج نداره.
    اگه به قهرمانی باشه که این همه قهرمان.
    تنها چیزی که داره همین رکوردشه و قطعا حفظش میکنه.البته انتظار داشتیم بعد از این راسولمنیا بازنشست بشه که انگار این سالی یه بازی ها بهش خیلی ساخته و ایشالا تا 30-0 هست.
    4 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (04-06-2012), Mr. Movie (04-07-2012), amirnba (04-06-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-06-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-29-2012, 03:30 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-01-2011, 12:25 PM
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-25-2011, 02:59 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 04-06-2011, 06:59 PM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-19-2011, 03:35 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد