![]()
- پیام اریک بیشاف درباره بازگشت براک لزنر :
اریک بیشاف دیروز طی پیامی در توئیتر بازگشت لزنر را تبریک گفت. اریک گفت : " این واقعا یک سورپرایز و تصمیم بزرگ از براک بود که خواست تا به دبلیو دبلیو ای برگرده. بعضی ها اینکارو بخاطر پول انجام میدن بعضی ها هم بخاطر عشقشون. بهرحال امیدوارم که براک موفق باشه. "
- گزینه های جدید دبلیو دبلیو ای برای فیلم The Marine 3 :
بعد از انتشار اخباری مبنی بر تخلفات رندی اورتن در زمان خدمت در ارتش و جلوگیری از حضور وی در سومین نسخه فیلم The Marine اکنون دبلیو دبلیو ای به دنبال جایگزینی برای رندی است. طبق اخبار منتشر شده در حال حاضر سی ام پانک ، جان سینا ، کوفی کینگستون ، کودی رودز و جی تی جی از گزینه های کمپانی برای این فیلم هستند.
از آنجایی که قرار است این فیلم با همکاری مشترک دبلیو دبلیو ای و کمپانی قرن 20 ساخته شود کمپانی به دنبال این است که یک نام بزرگ را برای این فیلم انتخاب کند. اکنون احتمال حضور جان سینا و سی ام پانک بیشتر از سایر گزینه هاست. گفتنیه که فیلم برداری این فیلم قرار است از ماه ژوئن آغاز شود و به زودی گزینه مورد نظر کمپانی برای نقش اول این فیلم اعلام خواهد شد.
- اضافه شدن پروفایل لورد تنسای به راستر دبلیو دبلیو ای :
بعد از شروع کار در راء این هفته دبلیو دبلیو ای پروفایل لورد تنسای جدیدترین استار خود را رسما وارد راستر استارهای خود کرد. پروفایل وی در بخش راء ثبت شده و باید شاهد حضور وی در این شو باشیم. نکته جالب پروفایل وی جایی است که در آن ذکر شده که وی قبلا با نام A-Train و Albert در کمپانی حضور داشته و در راء فعالیت میکرده.
- آپدیت شو های کمپانی :
طبق اخبار منتشر شده کمپانی در نظر دارد تا در 16 ژوئن یک لایو اونت را Lowell, MA برگزار کند. طبق تبلیغات انجام شده توسط کمپانی قرار است در مین اونت این شو تیم جان سینا ، سی ام پانک و شیمس در مقابل تیم دنیل برایان ، مارک هنری و کین قرار بگیرد.
همچنین طبق تبلیغات جدید کمپانی آلبرتو دل ریو در تمام شوهای اسمکدان ماه می حاضر خواهد بود. ضمن اینکه در اسمکدان این هفته شاهد حضور هال آف فیمر دبلیو دبلیو ای رودی پایپر خواهیم بود.







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)