بـــه نـــام خــدا
مدت زمان زیادی است که از ورود وایت فمیلی به دبلیو دبلیو ای می گذرد و ماه دیگر به 1 سال خواهد
رسید . هنگامی که شیلد در دبلیو دبلیو ای دبیوت کرد از همان نقطه اوج آغاز به کار کرد و قهرمانی های
تگ تیم و یو اس را گرفتند و تگ تیم را باختند و در سراشیبی آمدند و سرانجام آخرین روز های پیش از
سالگرد یک سالگی شان را با شکست پشت سر گذاشتند تا با سالروز یک سالگی پوشی دوباره گرفتند .
ولی وایت فمیلی , ابتدا با کین وارد درگیری شدند و سپس کشتی گیران جابر و پس از آن به فیود با کشتی
گیران اصلی کمپانی بری وایت و دنیل برایان پرداختند و سرانجام به این جا که رسیده اند , یکی از بهترین
استیبل های کنونی دبلیو دبلیو ای هستند که تاکنون کمربندی را نگرفته اند !
البته اصلاً جای مقایسه با شیلد ندارند . چون شیلد هر یک از این کشتی گیران در مسابقات جداگانه می
تواند خیلی خوب کار کند و سیستم کار آن ها هرگز طوری نبوده که بخواهند لیدر انتخاب کنند , ولی وایت
فمیلی بر پایه بری وایت هست ... یعنی آینده ای بالاتر از کمربند های درجه 2 نمی توان برای اریک روان و
لوک هارپر دید . با این حال , هم اکنون که بری وایت در رشد می باشد یکی از بهترین گزینه ها پس از پایان
فیود با جان سینا , فیود وایت فمیلی برای کمربند های تگ تیم است . فعلاً لازم نیست بری وایت کمربندی
بگیرد زیرا همین گونه سطح او بالا تر است . اگر بخواهد کمربندی بگیرد باید با کمربند جهانی شروع کند چون
او تا الان با کشتی گیران بزرگی بازی کرده است که قهرمان جهان بوده اند . پس باید مدت زمان بیشتری
بدون کمربند باقی بماند .
اما لوک هارپر و اریک روان بسیار خوب در مسابقات تگ تیم کار کرده اند و کمربندی که مد نظر ماست یعنی
کمربندهای تگ تیم , کمربندهایی نیستند که دبلیو دبلیو ای بخواهد به خاطر به دست آوردن آن ها مدت
زمان بیشتری به آن ها زمان برای تمرین بدهد . از میان تگ تیم های کنونی , بیشتر آن ها برای کمربندهای
تگ تیم بازی کرده اند ولی موفق نبوده اند . پس احتمالاً در نظر خود دبلیو دبلیو ای , یا یک تگ تیم که در
آینده تشکیل خواهد شد و یا همین وایت فمیلی قهرمانان بعدی کمربند های تگ تیم می باشند .
رایبک و کورتیس اکسل , در چندین مسابقه در برابر اوسو ها قرار گرفته اند ولی باخته اند . برادران رودز یک
بار قهرمان شده اند و احتمالا دوره ی آن ها تمام شده همچنین آن ها هم باخته اند . گزینه ی خوب دیگر
ریل آمریکنز بود که از هم پاشیده شد . شیلد که با سران کمپانی مشکل دارد و قهرمانی تگ تیم را پیش از
این گرفته اند و هم اکنون هیچ تگ تیمی در دبلیو دبلیو ای باقی نمانده است که بتواند این کمربند ها
را از اوسو ها بگیرد . در نتیجه دوره ی لوک هارپر و اریک روان برای رسیدن به کمربندهای تگ تیم فاصله ی
زیادی ندارند . احتمالاً Payback یا مانی این د بنک , آخرین روز قهرمانی برای برادران اوسو خواهد بود و وایت
فمیلی کمربند های تگ تیم را از آن ها خواهد گرفت تا پس از قهرمانی آن ها , بری وایت وارد درگیری با
قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان شود .
نظر شما چیست ؟







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)