بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: .: زمــان بــرای قـهـرمـانـی وایــت هـا نـرسـیـده اسـت ؟ :.

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    شماره عضویت
    33240
    نوشته ها
    172
    تشکر
    1,047
    تشکر شده 2,188 بار در 165 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    7
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1203 Thread(s)

    پیش فرض .: زمــان بــرای قـهـرمـانـی وایــت هـا نـرسـیـده اسـت ؟ :.

    بـــه نـــام خــدا





    مدت زمان زیادی است که از ورود وایت فمیلی به دبلیو دبلیو ای می گذرد و ماه دیگر به 1 سال خواهد

    رسید . هنگامی که شیلد در دبلیو دبلیو ای دبیوت کرد از همان نقطه اوج آغاز به کار کرد و قهرمانی های

    تگ تیم و یو اس را گرفتند و تگ تیم را باختند و در سراشیبی آمدند و سرانجام آخرین روز های پیش از

    سالگرد یک سالگی شان را با شکست پشت سر گذاشتند تا با سالروز یک سالگی پوشی دوباره گرفتند .

    ولی وایت فمیلی , ابتدا با کین وارد درگیری شدند و سپس کشتی گیران جابر و پس از آن به فیود با کشتی

    گیران اصلی کمپانی بری وایت و دنیل برایان پرداختند و سرانجام به این جا که رسیده اند , یکی از بهترین

    استیبل های کنونی دبلیو دبلیو ای هستند که تاکنون کمربندی را نگرفته اند !


    البته اصلاً جای مقایسه با شیلد ندارند . چون شیلد هر یک از این کشتی گیران در مسابقات جداگانه می

    تواند خیلی خوب کار کند و سیستم کار آن ها هرگز طوری نبوده که بخواهند لیدر انتخاب کنند , ولی وایت

    فمیلی بر پایه بری وایت هست ... یعنی آینده ای بالاتر از کمربند های درجه 2 نمی توان برای اریک روان و

    لوک هارپر دید . با این حال , هم اکنون که بری وایت در رشد می باشد یکی از بهترین گزینه ها پس از پایان

    فیود با جان سینا , فیود وایت فمیلی برای کمربند های تگ تیم است . فعلاً لازم نیست بری وایت کمربندی

    بگیرد زیرا همین گونه سطح او بالا تر است . اگر بخواهد کمربندی بگیرد باید با کمربند جهانی شروع کند چون

    او تا الان با کشتی گیران بزرگی بازی کرده است که قهرمان جهان بوده اند . پس باید مدت زمان بیشتری

    بدون کمربند باقی بماند .


    اما لوک هارپر و اریک روان بسیار خوب در مسابقات تگ تیم کار کرده اند و کمربندی که مد نظر ماست یعنی

    کمربندهای تگ تیم , کمربندهایی نیستند که دبلیو دبلیو ای بخواهد به خاطر به دست آوردن آن ها مدت

    زمان بیشتری به آن ها زمان برای تمرین بدهد . از میان تگ تیم های کنونی , بیشتر آن ها برای کمربندهای

    تگ تیم بازی کرده اند ولی موفق نبوده اند . پس احتمالاً در نظر خود دبلیو دبلیو ای , یا یک تگ تیم که در

    آینده تشکیل خواهد شد و یا همین وایت فمیلی قهرمانان بعدی کمربند های تگ تیم می باشند .


    رایبک و کورتیس اکسل , در چندین مسابقه در برابر اوسو ها قرار گرفته اند ولی باخته اند . برادران رودز یک

    بار قهرمان شده اند و احتمالا دوره ی آن ها تمام شده همچنین آن ها هم باخته اند . گزینه ی خوب دیگر

    ریل آمریکنز بود که از هم پاشیده شد . شیلد که با سران کمپانی مشکل دارد و قهرمانی تگ تیم را پیش از

    این گرفته اند و هم اکنون هیچ تگ تیمی در دبلیو دبلیو ای باقی نمانده است که بتواند این کمربند ها

    را از اوسو ها بگیرد . در نتیجه دوره ی لوک هارپر و اریک روان برای رسیدن به کمربندهای تگ تیم فاصله ی

    زیادی ندارند . احتمالاً Payback یا مانی این د بنک , آخرین روز قهرمانی برای برادران اوسو خواهد بود و وایت

    فمیلی کمربند های تگ تیم را از آن ها خواهد گرفت تا پس از قهرمانی آن ها , بری وایت وارد درگیری با

    قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان شود .


    نظر شما چیست ؟
    22 کاربر مقابل از Tyler Black عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Amirreza141 (04-30-2014), AƦAƾH (04-30-2014), DEAD MAN (04-30-2014), Dash.Ali (04-30-2014), Dash.Hossein (04-30-2014), El Niño (04-30-2014), Evolution (04-30-2014), Goldberg The Man (04-30-2014), H H H (04-30-2014), Hamid (04-30-2014), Kaj (04-30-2014), King MahDi (05-01-2014), Mr. Movie (04-30-2014), Naser (04-30-2014), Persian Dragon (04-30-2014), S.H.A.Y.A.N (04-30-2014), SHAHIN (04-30-2014), The Buzzards (05-02-2014), The Enforcer (05-25-2014), bomb5 (04-30-2014), joe orten (05-01-2014), ☂ ALONE ☂ (04-30-2014)
    امضای ایشان


    Haters Gonna Hate. They Don't See The Reflects of God in Extreme and The Extreme Enigma
    JEFF HARDY

  2. Top | #2

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض

    اصلا ! منطق و هدف وایت ( در استوریلاین ) اصلا در مورد قهرمانی و این چیزا نیست به نظرم .

    این گروه دنبال یه چیز خاص هست واسه خودش که از پروموهاشونم باید تا الان گرفته باشیم ... نه بری وایت ، نه دو نفر دیگه نیاز به تایتل ندارن .

    بعد از پاشیده شدن گروه بهتر میشه در مورد قهرمانی هرکدومشون نظر داد , ولی الان اصلا .

    نظر من اینه ..
    6 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (04-30-2014), Evolution (04-30-2014), Mr. Movie (04-30-2014), Persian Dragon (04-30-2014), The Enforcer (05-25-2014), Tyler Black (04-30-2014)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    شماره عضویت
    40226
    نوشته ها
    107
    تشکر
    528
    تشکر شده 1,296 بار در 109 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    132 Thread(s)

    پیش فرض

    ممنون بابت مقاله

    به نظر من آینده گروه وایت در کمپانی بیشتر جنبه جو دادن هستش وگرنه این گروه نمیتونه مثل گروه شیلد

    در کمپانی اوج بگیره ولی گروه وایت در آینده بازهم با شیلد استوری جدیدی رو آغاز میکنه به نظرم این گروه حالا حالا از هم پاشیده

    نمیشه و باید منتظر باشیم ببینم کمپانی به این گروه چه بهایی میده.
    2 کاربر مقابل از ☂ ALONE ☂ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (05-01-2014), Tyler Black (04-30-2014)
    امضای ایشان
    سادگی منو به زرنگیه خودت نگیر...

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ← صآف وآیسآدی میگــے مَن حَوَلَم؟ →↓↑ ●•↯ دِ آخه لَش کِش ↯•● ✘ اِشاره کُنَم میپری بَغَلَم ✘

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد