هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
[align=center]هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد ![/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
هواداری که در دیدار تیمهای فوتبال صنعت نفت و استقلال با ضربه چاقو زخمی شده بود، متاسفانه قطع نخاع شد.
به گزارش خبرگزاری ما، بعد از پایان دیدار تیمهای فوتبال صنعت نفت و استقلال در جریان درگیری که میان عده*ای از تماشاگرنماها صورت گرفت یکی از هواداران با ضربه چاقو زخمی شد که طبق اخبار رسیده از آبادان احتمالا این فرد قطع نخاع خواهد شد.
گفتنی است؛ سازمان لیگ ابلاغیه رسمی به هیأت فوتبال آبادان داده تا فردی که چاقوکشی کرده شناسایی و دستگیر شود.
از سوی دیگر "بهزاد معظمي" مدير روابط عمومي باشگاه صنعت نفت آبادان در ارتباط با نامه سازمان ليگ به اين باشگاه براي شناسايي چاقوكشان حاضر در ورزشگاه تختي آبادان عنوان کرده است که نامه سازمان ليگ روز گذشته به دست ما رسيد و در این خصوص به طور حتم اگر تصويري از اين افراد داشته باشيم در اختيار ماموران نيروي انتظامي قرار خواهيم داد.
وي افزود: اين را هم بايد بگويم هنوز براي باشگاه صنعت نفت محرز نشده كه اين اتفاق براي ديدار با استقلال بوده است، شايد اين اتفاق بيرون ورزشگاه رخ داده يا عكسهاي منتشر شده براي چند سال قبل بوده است. براي ما عجيب است چطور اين افراد در حالي كه ماموران نيروي انتظامي كنترل شديدي براي ورود و خروج افراد دارند با اين چاقو وارد ورزشگاه شده اند؟
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
کدام خبر گزاری این خبر رو گفته؟
ایپنا
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
اصولا در بازی های نفت,در زمین خودشون تماشاگری جز نفتی باشه فاتحش خوندس
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
دیگه گندش رو در آوردن:26:
آخه واسه یه بازی فوتبال چاقوکشی می کنن؟:27::27:
حالا همین قرمزه که تو عکس مشخص شده قطع نخاع شده؟:15:
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
خدا الهي ازشون نگذره كه ميزنن سر هيچ و پوچ جوون مردم مردم رو ناقص ميكنند و يك عمر بايد بدبختي بكشه ! آخه ننه باباي اين پسره چه گناهي كردند كه بايد اين بدبختي هارو تحمل كنند ! ؟
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
نقل قول:
نوشته اصلی توسط WALLS OF JERICHO
دیگه گندش رو در آوردن:26:
آخه واسه یه بازی فوتبال چاقوکشی می کنن؟:27::27:
حالا همین قرمزه که تو عکس مشخص شده قطع نخاع شده؟:15:
بله کسی که پیراهن قرمز پوشیده قطع نخاع شده
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
واقعا خیلی ادم های ...... هستند که به خاطر یک بازی فوتبال این چنین میکنند
و یک نکته این ها فکر نمیکنند که نوبت ان ها هم میرسه بیایند تهران
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
نقل قول:
نوشته اصلی توسط randyrko
و یک نکته این ها فکر نمیکنند که نوبت ان ها هم میرسه بیایند تهران
داداش اينها تهران هم بياند , كلاً تهروني جماعت غريب كشي نميكنه و اينجوري با مهموناش رفتار نميكنه ,
والا به قرآن يه بچه يه چاقو انداخته تو جيبش , زورش كه نميرسه فرو ميكنه !!!!!!!! اين رسمش نيست .
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
چی بگه ادم به اینا ! فکر نکردن که بازی برگشت تو تهران هست ؟!
باز جای شکر داره که قطع نخا شده و نمرده !!
اونجا ابادانه ، قانون نداره !
فعلا ...
RE: هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد !
الان تو برنامه نود از مدیرعامل باشگاه میپرسن چی شد که طرف قطع نخاع شد ک*کش بر میگرده میگه طرفدارای پرسپولیس بودن اومدن ما رو خراب کنن :57: