میخوام بچه زرنگا رو بشناسم.(دروغ ممنوع)
نمایش نسخه قابل چاپ
میخوام بچه زرنگا رو بشناسم.(دروغ ممنوع)
من همیشه معدلم پایین بود سوم دبیرستان شدم 11/57 صدم :4: البته با رشوه :4:
معدل خودت چند شده حالا :15::21:نقل قول:
نوشته اصلی توسط M L J
من فردا کارنامه میگیرم بهتون میگم.
سال چندم هستي علي اقا :21::15:نقل قول:
نوشته اصلی توسط ali_ghadiri moghaddam
سال سوم هستم رشته انسانی شما چطور؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط Animal Batista
ما که دو ساله دیپلم گرفتیم!
ولی تو مدرسه معدلم 15.5 بود!!!! (خجالت)
الان هم که دانشجوییم و داریم هر ترم تر میزنیم! (خنده)
ما که شدیم 14.05 عربی رو خراب کردیم یعنی فقط من نه کل کلاس
انضباط هم شدم 17 نامردا 3 نمره ازم کم کردن(گریه)
منم سوم رياضي هستم
معدلم 15.5
خيلي خراب كردم از بس اومدم تو نت
اين ترم ديگه بايد بشينم بخونم
معدل منم شد 17.20 از دست هامون دهنت سرویس ما رو هم بدبخت کردی من سال پیش معدلم 19.20 بود لاشیییییییییییییییییییییی ییییییی....دهنت رو سرویس میکنم شاید هم از نت محروم بشم ....!!!نمی دونم !!!