سوم ریاضی -معدل:19.46
نمایش نسخه قابل چاپ
سوم ریاضی -معدل:19.46
بابا بیخیال شید
چه خر خونی ریخته ه ه ه ه ه ه ه!!!!
17.87
آقا دروغ گو دشمن خداست(خنده)
اگه اینجوریه من شدم 19.99
سلام بچها من هم میگم از همه شما بی سواد تر هستم :11:
[quote=ali_ghadiri moghaddam]
سلام علي اقانقل قول:
نوشته اصلی توسط Animal Batista
من هم انساني ميخونم البته فارق التحصيل شدم :24:
الان هم پشت كنكورم و دارم ميخونم براي كنكور :28::10::23:
من پارسال با معدل 18.87 دیپلم ریاضی گرفتم
امسال پیشدانشگاهی ترم اول شدم 8.51 چهار تا درسم تجدید شدم
همش تقصیر رپ بود(اشک تمساح دارم میریزم)
قربون خودم برم من تو تیزهوشان دوم راهنمایی معدلم شد 98/19 =20 :24:خدا کنه امسال هم همینجوری بشه :30:
وای این تاپیک ماله کیه!!! حدودا 2 سال از عمرش میگذره.!نقل قول:
نوشته اصلی توسط love kelly
در ضمن زیاد قربون صدقه خودت نرو راهنمایی کلا کلاسش با دبیرستان فرق میکنه !!!