
نوشته اصلی توسط
Mr. Bond
به نظر من آندرتیکر اسمکدان بمونه بهتره ، چون از وقتی سوپراستارهای دو برند جدا شدند آندرتیکر تا حالا اسمکدان بوده و این جوری یکی از قدیمی ترین سوپراستارهای این برند خواهد بود که خودش یه رکورده.
Undertaker توی اولین درافت سال 2002 تو RAW بوده.تنها کسی که از اون اول تا حالا تو یه برند بوده و همچنان مونده کسی نیست بجز====>FUNAKI
فرستادن سانتینو و اوماگا به ECW به نظر من اشتباهه.یا مک ماهون از اینا دیگه خوشش نمیاد یا میخواد یه جورایی ECW رو بکشه بالا تو سطح RAW و SD تقریین.

نوشته اصلی توسط
PEJMAN M
امیدوارم آندرتیکر به راء بیاد چون با خیلی از سوپراستار های راء مثلا : جان سینا بازیه درست و حسابی نکرده.
Undertaker که سال 2003 کلی با Cena درگیربود که.Vengance 2003 رو یادت نیس مگه؟
بعد حدس من اینه که undertaker توی SD باقی میمونه.
اینم پیش بینی خودمه فقط اونایی که احتمال میدم:
RAW picks:
MVP
Evan Bourne
Teddy Long(GM)
-----------------------------------------
Smack Down picks:
Kolfi Kingston
Miz
John Cena
Cm punk
------------------------------------------
ECW picks:
The Great Khali
Manu
The Brian Kendrick
William Regal
Mike Adamle(GM)
-------------------------------------------
حتی احتمالش هست که درفت انجام نشه.
به یه همچین پستی نیاز بود.ممنون.
علاقه مندی ها (Bookmarks)