بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

موضوع: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    [size=x-small][align=center]
    این تاپیک رو زدم که بچه ها در مورد درفت امسال هر بحثی رو دارن انجام بدن البته اگر خبری هم شد در همین تاپیک به اطلاعتون میرسونم اولین درفت قطعی شده امسال

    Rey Mysterio Drafted From RAW To SmackDown

    Curt Hawkins & Zack Ryder Drafted From SD To RAW

    [/size][/align]

  2. Top | #11

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    نظر من:
    یا آندرتیکر میره راء یا جان سینا میاد اسمک دان.
    باتیستا به اسمک دان.
    شان مایکلز به اسمک دان.
    تریپل اچ به راء.
    اج به راء.
    ری به اسمک دان.

  3. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    نقل قول نوشته اصلی توسط NOAH fan
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr. Bond
    به نظر من آندرتیکر اسمکدان بمونه بهتره ، چون از وقتی سوپراستارهای دو برند جدا شدند آندرتیکر تا حالا اسمکدان بوده و این جوری یکی از قدیمی ترین سوپراستارهای این برند خواهد بود که خودش یه رکورده.
    Undertaker توی اولین درافت سال 2002 تو RAW بوده.تنها کسی که از اون اول تا حالا تو یه برند بوده و همچنان مونده کسی نیست بجز====>FUNAKI

    فرستادن سانتینو و اوماگا به ECW به نظر من اشتباهه.یا مک ماهون از اینا دیگه خوشش نمیاد یا میخواد یه جورایی ECW رو بکشه بالا تو سطح RAW و SD تقریین.


    نقل قول نوشته اصلی توسط PEJMAN M
    امیدوارم آندرتیکر به راء بیاد چون با خیلی از سوپراستار های راء مثلا : جان سینا بازیه درست و حسابی نکرده.
    Undertaker که سال 2003 کلی با Cena درگیربود که.Vengance 2003 رو یادت نیس مگه؟
    بعد حدس من اینه که undertaker توی SD باقی میمونه.
    اینم پیش بینی خودمه فقط اونایی که احتمال میدم:
    RAW picks:
    MVP
    Evan Bourne
    Teddy Long(GM)
    -----------------------------------------
    Smack Down picks:
    Kolfi Kingston
    Miz
    John Cena
    Cm punk
    ------------------------------------------
    ECW picks:
    The Great Khali
    Manu
    The Brian Kendrick
    William Regal
    Mike Adamle(GM)
    -------------------------------------------
    حتی احتمالش هست که درفت انجام نشه.
    به یه همچین پستی نیاز بود.ممنون.
    دوست عزيز مگه خبر نداري مانو اخراج شده!
    اين مكمن شب ميخوابه صبح پا ميشه يه نفر رو اخراج ميكنه

  4. Top | #13

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    نقل قول نوشته اصلی توسط Demon Of Destruction
    نقل قول نوشته اصلی توسط NOAH fan
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr. Bond
    به نظر من آندرتیکر اسمکدان بمونه بهتره ، چون از وقتی سوپراستارهای دو برند جدا شدند آندرتیکر تا حالا اسمکدان بوده و این جوری یکی از قدیمی ترین سوپراستارهای این برند خواهد بود که خودش یه رکورده.
    Undertaker توی اولین درافت سال 2002 تو RAW بوده.تنها کسی که از اون اول تا حالا تو یه برند بوده و همچنان مونده کسی نیست بجز====>FUNAKI

    فرستادن سانتینو و اوماگا به ECW به نظر من اشتباهه.یا مک ماهون از اینا دیگه خوشش نمیاد یا میخواد یه جورایی ECW رو بکشه بالا تو سطح RAW و SD تقریین.


    نقل قول نوشته اصلی توسط PEJMAN M
    امیدوارم آندرتیکر به راء بیاد چون با خیلی از سوپراستار های راء مثلا : جان سینا بازیه درست و حسابی نکرده.
    Undertaker که سال 2003 کلی با Cena درگیربود که.Vengance 2003 رو یادت نیس مگه؟
    بعد حدس من اینه که undertaker توی SD باقی میمونه.
    اینم پیش بینی خودمه فقط اونایی که احتمال میدم:
    RAW picks:
    MVP
    Evan Bourne
    Teddy Long(GM)
    -----------------------------------------
    Smack Down picks:
    Kolfi Kingston
    Miz
    John Cena
    Cm punk
    ------------------------------------------
    ECW picks:
    The Great Khali
    Manu
    The Brian Kendrick
    William Regal
    Mike Adamle(GM)
    -------------------------------------------
    حتی احتمالش هست که درفت انجام نشه.
    به یه همچین پستی نیاز بود.ممنون.
    دوست عزيز مگه خبر نداري مانو اخراج شده!
    اين مكمن شب ميخوابه صبح پا ميشه يه نفر رو اخراج ميكنه
    مانو اخراج نشده برای اینکه خوب کار نکرد دوباره به اف سی دبلیو منتقل شد و اگر خوب کار کنه برمیگرده.

  5. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    [size=x-small][align=center]

    به نظرم اینه که ECW امسال در حد یه لیگ صعود دهنده ظاهر شد این برند استار هایی مثل جک سواگر و اون بورن رو کشف کرد و البته مت هاردی رو هم از دست داد . در اواخر راه بوگی من هم اخراج شد ولی به نظرم انتقال کریسشن یه نکته جالب بود که کمی به ریتینگ ECW کمک کرد . به نظرم این هست که از بین جک سواگر و اون بورن باید یکی به برند دیگه منتقل بشه که به نظرم جک سواگر هست ولی خودم دوست دارم اون بورن منتقل بشه . به نظرم کرسشن هم ECW رو ترک میکنه . احتمالا برای سال بعد اگه ریکی اورتیز و دی جی گابریل هم مشکلی پیدا نکنن وضعیتی شبیه به الان جک و اون پیدا بکنند . البته من که بازی های FCW رو میدیدم به نظرم میرسید که تایــــسن کید و اریک اسکوبار و DH Smith و Low Ki در حد خوبی ظاهر شدند . تایسن کید که به ECW اومد و اگه این روندش رو ادامه بده یه استار عالی تبدیل میشه ، اریک اسکوبار هم که به SD منتقل شد ولی خوب باید یازی های سطحی و ضعیف مثل چاوو و ... رو بهش بدن تا خودش رو با شرایط وفق بده نوبت میرسه به DH Smith ایشون هم سطح خوبی داره و الان تو FCW برای جدا شدن از هارت فاوندیشن یه ریواری با تایسن کید داره احتمالا DH هم به RAW میاد . LOW Ki هم که تازه اولین بازی هاشو در FCW داره انجام میده ولی با سابقه ای که در WWE و TNA داره در سطح خوبی بازی میکنه . همچنین نباید از نام تایسن تامکو گذشت . وی به زودی بازمیگرده با این تفاسیف احتمال رفتن دریمر هم زیاده به نظرم اگه میخوان ECW پیشرفت کنه باید این درفتها انجام بشه

    ECW Picks :

    UMAGE

    Santino Marella

    MVP

    The Great Khali

    William Regal

    Goldust



    [/size][/align]

  6. Top | #15

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    سلام .

    با تشکر از پوریا عزیز بابت این تایپیک

    توضیح زیاد نمیدم

    اوماگا . مارلا . ام وی پی . کالی . گلداست = ECW

    تریپل اچ . ادج = RAW

    رندی ارتن . باتیستا . ری مستریو . Smackdown



  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3611
    نوشته ها
    356
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 14 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    منم ميگم :

    ري ميستريو . باتيستا و شاون مايكل . و ... جان سينا = SmackDown
    رندي اورتون . اچ اچ اچ . ادج = RAW
    اوماگا . مارلا . گريت كالي و ام وي پي = EcW

  8. Top | #17

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    به نظر من اسمكدان بيشتر به آندرتيكر مياد.اما حيف اسمكدان استار خوب كم داره كه درخور مبارزه با تيكر باشن.

  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2758
    نوشته ها
    174
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    برای من اصلا مهم نیست کی کجا میره فقط خدا کنه سلطان بره RAW

  10. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    122
    نوشته ها
    215
    تشکر
    2,506
    تشکر شده 302 بار در 72 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1169 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    با توجه به جریانات wm25 حتما یا تریپل برمیگرده راو یا رندی میاد اسمک .
    شاون و تیکر هم فکر کنم فقط همین یک بازی رو بکنن و جای خودشون بمونن.
    بعد اگه تریپل ببازه و بخواد بره راو و ادامه درگیریها با رندی باشه پس سینا میره اسمک ولی اگه رندی ببره پس اج هم میبره و جای کمربندها عوض میشه .

  11. Top | #20

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3875
    نوشته ها
    79
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک تبادل نظر در مورد : WWE Draft 2009

    سینا و ری میرن اسمکدان ادج و تریپل و کرستین میرن را ء کین و بیگ شو میرن ای سی دبلیو

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک مخصوص WWE: Survivor Series 2009
    توسط R . I . P در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: 11-10-2009, 08:10 PM
  2. تاپیک مخصوص WWE SummerSlam 2009
    توسط KANE در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: 08-22-2009, 10:15 AM
  3. تاپیک مخصوص تمامی اطلاعات و اخبار درفت 2009
    توسط Ħ д † ε Ð در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: 04-16-2009, 01:05 PM
  4. تَــپینگ TNA به دو تاریخ 2/26/2009 و 3/5/2009
    توسط KANE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-27-2009, 05:21 PM
  5. اطلاعاتی از A & P | Draft 2009
    توسط KANE در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-12-2009, 04:26 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد