بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 60

موضوع: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    اول می خواستم این رو تو تایپیک قبلی بزنم, دیدم انگار زیادی تایپیدم, جیفم اومدم بزارم وسط صفحه پنچم که دو نفر هم نخوننش... اون تایپیک هم فقط شده بود کل کل و سراغزش هم پر رنگی تصویر بود... پپس گفتم بزار مقایسه ی علمی رو این جا بزارم...
    اعتراض با مدرک و دلیل هم با روی باز می پذیریم!

    مقایسه رو انجام می دیم... قضاورت این که کدوم بهتره, با خودتون:

    1. سخت افزار:
    PS3: سی پی یو PS3 مشهور به cell broadband engine که 8 هسته داره.
    6 هسته برای بازی ها, یک هسته برای امنیت کنسول و یک هسته هم برای روز مبادا که حجم و گرافیک بازی ها بیشتر خواهد شد.
    هر هسته هم 3.2ghz هست.



    360: سی پی یو یی مشهور به triple core که شامل سه هسته هست که هر هسته 3.2ghz هست. این سی پی یو شبیه به cpu ی کامپیوتر هست.



    جالبه بدونین CPU ی PS3 چندین بار از CPU ی 360 کوچک تر هست.

    به زبان ساده تر, PS3 بیش از دو بار قوی تر از 360 هست.

    2. پردازش گر گرافیک:
    PS3: از GPU یی معروف به reality synthesizer استفاده می کنه. این GPU به مقدار 550mhz پردازش می کنه و شامل یه رم 256mb با 1.3ghz هست. این رم فقط مخصوص GPU کنسول هست.



    360: از GPU یی معروف به xenos استفاده می کنه که 500mhz هست. این GPU یک رم 512mb داره که رمش به صورت مشترک از طرف CPU هم استفاده می شه... پس شما هیچ وقت بیش تر از 400mb از رم رو نمی تونی استفاده کنی. این رم 800mhz هم برای بقیه ی سیستم استفاده می کنه.



    3. دیسک:
    PS3: از دیسک بلو زی استفاده می کنه که تا 50GB حفظ می کنه. این دیسک ها سریع تر از دیسک های 360 خوانده می شن.

    دیسک های 360 فقط تا 15 گیگ می تونن حفظ کنن... توضیح بیشتر نیاز داره؟
    حتی من شنیدم که GTA IV فقط برای این که دیسک های 360 هم بتونن ساپورتش کنن شهرش کوچک تر از شهر طراحی شده توسط سازندگان بازی ساخته شده... تا چه حد شایعه هست نمی دونم!

    حالا این یعنی این که یا مایکروسافت یا باید تسلیم بلو ری سونی بشه که یعنی شکست(این تسلیم شدن هم دو حالت داره... یا دی وی دی روم جدید باید بدن بیرون, یا کنسول جدید); یا این که یه کنسول جدید با یه تکنولوژی جدید بده بیرون که این هم یعنی 360 از رده خارج بشه...

    در کل تا چند سال اینده 360 نخواهد توانست پا به پای ps3 راه بیاد!

    4. دسته ها:
    PS3: تا 7 دسته بدون سیم رو ساپورت می کنه.
    360: تا 4 دسته بدون سیم رو ساپورت می کنه.

    PS3: دسته های پی س در 15 دقیقه برای 30 ساعت شارژ می شن.
    360: برای 40 ساعت شارژ می شه..

    PS3: دسته های بی سیمی که تا 75 فوت فاصله برد دارن.
    360: فقط تا 30 فوت برد دارن.

    5. سایر موارد:

    PS3: شش پورت usb
    360: دو پورت usb

    PS3:قابلیت وارد کردن ممری کارت تمامی دوربین های دیجیتال
    360: چی می گه؟

    PS3: اینترنت مجانی
    360: ماهیانه 60 دلار بده تا نتت وصل شه!

    PS3:قابلیت نمایش فیلم های بلو ری با کیفیت بالاتر از HD
    200 360: دلار بده تا HD DVD ها هم بتونه بخونه...

    PS3: از اینترنت WiFi هم می تونه استفاده کنه.
    360: 100 دلار بده تا اداپتر ش رو بخری... بیل گیتس نیست فقیره, تیکه تیکه چیز هاش رو پولی کرده!

    PS3: خروجی 1080P HD
    360: خروجی 720P HD

    PS3: بدون ارتعاش
    360: با ارتعاش

    PS3: دسته های سبک
    360: دسته های سنگین

    PS3: فن بی سر و صدا
    360: فن با سر و صدا

    PS3: هارد درایو 720GB
    360: هارد درایو 120GB

    PS3:دو صورت بیش از اندازه گرم شدن, هیچ مشکلی پیش نخواهد امد.
    360: در صورت بیش از اندازه گرم شدن, مشکل به وجود خواهد امد!

    PS3:: منبع قدرت در داخل دستگاه
    360: یه منبع قدرت به اندازه ی اجر... داخل دستگاه هست الحمد الله!

    بسه دیگه...

    متن نوشته ی خودم هست... در صورت کپی منبع فراموش نشه!

    ممنون.
    موفق باشین.

  2. Top | #41

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4394
    نوشته ها
    7
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    اقا مین بورد جاسپر از فالکون بهتره ؟جواب بدید ممنون می شم.

  3. Top | #42

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    اگر یک نظری به صفحه های قبل بندازی بحث کلی ما سره همین بود !
    به نظره همه :
    اگر پول مفت داری = الایت با مین برد جاسپر
    اگر نمیخوای پولتو حروم کنی = پریمیم با مین برد جاسپر

    بقیش به درد نمیخوره ( به گفته ی آقا پژمان و آقا اردلان و دوستان دیگر در صفحات قبل )
    امضای ایشان












  4. Top | #43

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    سلام ... من رفتم ایکس باکس پریمیم جاسپر خریدم به قیمت : 370000 با 60 گیگ حافظه . ولی فروشنده گفت پال هست . میخواستم ببینیم :
    1 - فرق پال و جی در چیست ؟
    2 - علت تفاوت قیمت { 200 هزار تومانی } بین این 2 نوع چیست ؟
    3 - همه ی بازی ها به پال هم میخوره ؟

    در ضمن کسی از کپی خور شدنه PS 3 خبر نداره ؟
    امضای ایشان












  5. Top | #44

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    نقل قول نوشته اصلی توسط Navid TGO
    سلام ... من رفتم ایکس باکس پریمیم جاسپر خریدم به قیمت : 370000 با 60 گیگ حافظه . ولی فروشنده گفت پال هست . میخواستم ببینیم :
    1 - فرق پال و جی در چیست ؟
    2 - علت تفاوت قیمت { 200 هزار تومانی } بین این 2 نوع چیست ؟
    3 - همه ی بازی ها به پال هم میخوره ؟

    در ضمن کسی از کپی خور شدنه PS 3 خبر نداره ؟
    سلام...مبارک باشه
    1.پال مربوط به بازیهایی که در اروپا ساخته میشه هست و جی مربوط به ژاپن.به غیر از این دو یو هم هست که مربوط به امریکاست.
    2.منم جی دارم.جی بهتره نمیدونم برا چی میگن که بهتره.فکر کنم چون ژاپن میسازه.ولی بازیهای مختلف برا پال زودتر از جی میاد.
    مثلا PES 2009 در آذر ماه برا پال اومد که به دستگاه من نمیخورد ولی برا من دو ماه بعد با نام Winning Eleven 2009 اومد.
    3.نه هر بازیی که نوشته PAL باید بخری یا نوشته FREE ولی اگه نوشته بود NTSC-J یا NTSC-U نخر چون به دستگاهت نمیخوره.این هایی که گفتم باید اینجاش نوشته باشه :
    (مثلا)


    خیر هنوز PS3 کپی خور نشده و نخواهد شد فعلا...

  6. Top | #45

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4394
    نوشته ها
    7
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    عزیزانی که تخصص سخت افزاری دارن میتونن بگن که دقیقا چرا ps3 کپی خور نمیشه ؟اصلا امکان داره روزی بشه یا نه ؟

  7. Top | #46

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    ممنون . بازی های معروف مثل : Pes , Fifa , GTa و ... برای پال میاد که !؟
    امضای ایشان












  8. Top | #47

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    5
    سن
    40
    نوشته ها
    263
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    نقل قول نوشته اصلی توسط Navid TGO
    سلام ... من رفتم ایکس باکس پریمیم جاسپر خریدم به قیمت : 370000 با 60 گیگ حافظه . ولی فروشنده گفت پال هست . میخواستم ببینیم :
    1 - فرق پال و جی در چیست ؟
    2 - علت تفاوت قیمت { 200 هزار تومانی } بین این 2 نوع چیست ؟
    3 - همه ی بازی ها به پال هم میخوره ؟

    در ضمن کسی از کپی خور شدنه PS 3 خبر نداره ؟


    370 تومان خریدی؟
    من 2 ماه پیش یک پرمیوم جاسپر پیش خرید کردم 265000 تومان و دو هفته پیش هم پرمیوم جاسپر رو خریدم 295000 تومان
    از کدوم شهر خریدی؟
    یکخورده گیرون نبود؟

  9. Top | #48

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    با 60 گیگ حافظه ؟
    از شهر مشهد خریدم . تازه با تخفیف !![hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط afshin RSU 2000
    عزیزانی که تخصص سخت افزاری دارن میتونن بگن که دقیقا چرا ps3 کپی خور نمیشه ؟اصلا امکان داره روزی بشه یا نه ؟

    تا اون جا که من میدونم هنوز هکر ها Sony را هک نکردن ! و اگر هم بتونن این کار را بکند باز هم چون بازی های PS3 بلو ری هست باز هم از 40 تومن پایین تر نمیاد مگر این که بازی ها را بر روی چند دی وی دی بریزن .
    امضای ایشان












  10. Top | #49

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    5
    سن
    40
    نوشته ها
    263
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    نقل قول نوشته اصلی توسط Navid TGO
    با 60 گیگ حافظه ؟
    از شهر مشهد خریدم . تازه با تخفیف !![hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط afshin RSU 2000
    عزیزانی که تخصص سخت افزاری دارن میتونن بگن که دقیقا چرا ps3 کپی خور نمیشه ؟اصلا امکان داره روزی بشه یا نه ؟

    تا اون جا که من میدونم هنوز هکر ها Sony را هک نکردن ! و اگر هم بتونن این کار را بکند باز هم چون بازی های PS3 بلو ری هست باز هم از 40 تومن پایین تر نمیاد مگر این که بازی ها را بر روی چند دی وی دی بریزن .
    آره هردوتا شون 60 گیگ هارد هم دارند!
    من از تهران خریدم!
    معمولا اینجور چیزا تهران هم ارزونتره و هم مطمن تر

  11. Top | #50

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: مقایسه بین PS3 و Xbox 360

    سی دی بلو ری های پلی 3 رمز داره و کسی نتونسته هکش کنه.فکر نکنم هم در آینده ای نزدیک بشه هکش کرد.
    بله نوید جون همه بازیی برا پال میاد.

صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-01-2011, 11:40 AM
  2. ادیان تائوئیسم و کنفوسیانیسم
    توسط The Red Devil در انجمن تاریخ ایران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-16-2010, 09:07 AM
  3. Xbox 720 portable & Xbox 720 Controller
    توسط pro-wrestling در انجمن XBOX 360
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 08-04-2009, 12:50 PM
  4. دانلود بازی های xbox و xbox 360 (درخواستی)
    توسط Captain.Rey در انجمن XBOX 360
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-30-2008, 02:56 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد