در این تاپیک میخوایم درباره ی اشتباهات WWE در اخراج سوپراستار ها بحث کنیم و نظراتمون رو بگیم . فقط قبلش چند نکته هست که باید بگم :
1) منظور فقط استار های اخراجی نیست ، اون هایی که به درخواست خودشون جدا شدن هم میتونید بگید .
2) حتما بعد از نوشتن اسم اون استار مورد نظر ، دلیل اشتباه WWE رو هم بگید [مثلا این استار میتونست فلان کار رو بکنه ، استعداد داشت و ...] .
3) خواهشا قبل از ارسال جوابتون ، خوب فکر کنید که بعد مجبور نشید اشتباه خودتون رو در پاسخ بعدی تصحیح کنید . اینجوری نظم و زیبایی تاپیک به هم میخوره .
4) نظراتتون رو جدا بگید و همه رو یه جا ننویسید . اینجوری فرصت دارید درباره ی یک استار بیشتر صحبت کنید .
ممنون ، من هم در این بحث شرکت خواهم کرد .![]()
(راستش سعی دارم تاپیک هایی بزنم که خاص باشه و هر کسی بتونه توش شرکت کنه)










علاقه مندی ها (Bookmarks)