بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

موضوع: اخراج کدوم *********اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض اخراج کدوم *********اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    در این تاپیک میخوایم درباره ی اشتباهات WWE در اخراج سوپراستار ها بحث کنیم و نظراتمون رو بگیم . فقط قبلش چند نکته هست که باید بگم :

    1) منظور فقط استار های اخراجی نیست ، اون هایی که به درخواست خودشون جدا شدن هم میتونید بگید .
    2) حتما بعد از نوشتن اسم اون استار مورد نظر ، دلیل اشتباه WWE رو هم بگید [مثلا این استار میتونست فلان کار رو بکنه ، استعداد داشت و ...] .
    3) خواهشا قبل از ارسال جوابتون ، خوب فکر کنید که بعد مجبور نشید اشتباه خودتون رو در پاسخ بعدی تصحیح کنید . اینجوری نظم و زیبایی تاپیک به هم میخوره .
    4) نظراتتون رو جدا بگید و همه رو یه جا ننویسید . اینجوری فرصت دارید درباره ی یک استار بیشتر صحبت کنید .

    ممنون ، من هم در این بحث شرکت خواهم کرد .



    (راستش سعی دارم تاپیک هایی بزنم که خاص باشه و هر کسی بتونه توش شرکت کنه)

  2. Top | #21

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    شماره عضویت
    189
    نوشته ها
    346
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    کریس مسترز.اگه میموند واقعا چیز خوبی از آب در میومد

  3. Top | #22

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    اخراج وینس مکمهن

    اخراج عشق خودم بابی لشلیواقعا ناراحت شدم تا اخراجش کردن و من هم میخواستم از کمپانی برم که دیدم یکی دستش رو زد رو شونم و گفت:مجید ناراحت نباشاگه لشلی نیست من هستم
    صورتم رو برگدوندم و دیدم کسی نیست جز THME GAME تریپل اچ
    اخراج براک لزنر و گلدبرگ هم بدون هماهنگی من بود ک جزو اخراجهای بیخودی بود

  4. Top | #23

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    2) محمد حسن : شاید خیلی ها با نظر من مخالف باشن [یا اصلا بهم بخندن] ، اما محمد حسن استعداد خودش رو تو همون چند ماه حضورش نشون داد . خیلی زود تبدیل به یه طرف مین ایونت ها شد . با اینکه Heel بود اما دیدیم که حتی در برابر اسطوره ای همچون آندرتیکر هم پلاکارد هایی - که متعلق به طرفداران محمد حسن بود - در ورزشگاه دیده میشد . آمادگی بدنی بالا ، اندام و چهره ای مناسب و تنها مشکلی که داشت این بود که عرب بود . کمپانی هم چندان علاقه ای به چمپ کردن او نشون نمیداد ، اما خیلی خوب میدونست که حسن در حد قهرمانی جهان هست . محمد حسن هم که این وضع رو دید ، قرار دادش رو تمدید نکرد [حق داشت] . الان میبینیم که WWE داره برای پیدا کردن یک عرب/ایرانی مثل اون سگ دو میزنه . حیف شد ! حداقل یجوری راضیش میکردن بمونه ، هر کمربندی که شد میتونستن بهش بدن تا راضی بشه [مثلا اینترکانتیننتال ، یونایتد استیتس یا ...] .

  5. Top | #24

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3653
    نوشته ها
    44
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    برت هارت.خیلی خیلی اشتباه بود.مگه نه؟
    عرض شود که دلیلش این بود که **** استار موفق WWE بود 5 بار قهرمان شده بود و بسیار زود خودشو نشون داد اگه میموند میشد استاری مانند تیکر و حتی بزرگتر.

  6. Top | #25

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط aslan finger
    برت هارت.خیلی خیلی اشتباه بود.مگه نه؟
    دوست عزیز ، بنده گفتم دلیل انتخابتون رو هم بگید .
    نه فقط شما ، یه سری دیگه از دوستان هم فقط اسم اون استار مورد نظرشون رو نوشتن .
    نمیدونم شما فقط عنوان تاپیک رو میخونید ؟
    این همه براتون ابتدای تاپیک نوشتم که کار به اینجاها نکشه .
    دقت کنید خواهشا .

  7. Top | #26

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)

    مسلما از دست دادن گلدبرگ،براك لزنر،كرت انگل و بابي لشلي.
    گلدبرگ كه خوب تو WCW يه اسطوره بود و همونچور كه تو مصاحبه هاش گفته نماينده كشتي كچ اصيل و چشم نواز اون دوران بود . براي اين به WWE اومد چون سطح كلاس استارهاي كمپاني اون موقع واقعا بالا بود و اكثر استار هاي قدرتمند WCW به كمپاني پيوسته بودن و استارهاي قدر و تاپ و با كلاسي مثل لزنر هم به كمپاني اضافه شده بودن كه همه اين شرايط كمپاني رو به اوج خودش رسونده بود.گلدبرگ در واقع فوق ستاره نسلي بود كه ورزش جذاب كشتي كچ رو در قالب استوري لاين به نمايش ميذاشتن و استوري لاين تنها ابزاري بود براي هدفدار و حالبتر كردن مسابقات اما موقعي كه گلدبرگ و لزنر كمپاني رو ترك كردن زماني بود كه ديگه مسابقات فقط براي سرگرمي محض طراحي ميشد و تمام تاكيد كمپاني رفت روي استوري لاين نه روي كلاس و قدرت استارها و امروز كار به جايي رسيده كه به عنوان مثال غولي مثل گريت كالي از سينا و حتي فينلي ميبازه.گلدبرگ و لزنر به اين دليل كمپاني رو ترك كردن كه وينس ازشون خواسته بود حركات و قدرتشونو توي رينگ تعديل كنن و از سطح بقيه استارها بالاتر نرن و كاراكتري آرومتر داشته باشن،كه اين صحبتها باعث متنفر شدن كسي مثل گلدبرگ-كه دوران طلاييشو تو كشتي كچ اصيل گذرنده بود-از وينس مكمن شد،طوري كه الان وقتي باهاش صحبت ميشه ميگه من اگه با اين وضعي كه WWE داره به اونجا بيام به كشتي واقعي و دوستام در دوران WCW خيانت كردم.و اين حرفا دقيقا مشابه همون حرفايي كه استار فوق تكنيكي و قدري مثل كرت انگل و حتي بوكرتي موقع ترك كمپاني زدند.
    شما الان ببينين اگه كسي مثل لزنر كه مياد و اسطوره UFC يعني رندي كوچر رو شكست ميده تو WWE بود چي ميشد،اگه غول شكست ناپذيري مثل گلدبرگ بود چي ميشد،اگه استار خوش استيل و تكنيكي و سرعتي مثل كرت انگل بود چي ميشد و اگه استار قدرتمند و سرعتي مثل لشلي ميموند چي ميشد.اگه اينا بودن وينس مجبور نميشد مين ايونت رسلمنياي 25 كه قراره باشكوه ترين رسلمنيا باشه رو به يه بازي تكراري بين رندي و تريپل اختصاص بده و مجبور بشه براي جذابتر شدنش،استوري لايني سر قضيه هاي ناموسي براش ترتيب بده و دختر خودش رو وادار به كتك خوردن از بقيه بكنه،يا مجبور نميشد براي كمربند سنگين وزن-كه روزگاري دست اسطوره ها بود-اج و سينا رو كه بارها با هم مسابقه دادن،با بيگشو-يه استار خوب ولي كند و بي تحرك-به جون هم بندازه و .......بگذريم.شرمنده سرتونو درد آوردم.

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-26-2011, 07:08 PM
  2. درخت روز تولدتون کدام است ?
    توسط H H H در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 12-21-2010, 11:09 AM
  3. استوری لاین بعد بازی شین و اورتون+مصدومیت اورتون
    توسط Ħ д † ε Ð در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 02-17-2009, 11:39 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد