[size=x-small][align=center]
اين خبر تاييد شد كه ويكي گررو به عنوان GM جديد راو معرفي شده البته وي در اسمك هم فعلا فعاليت ميكنه . اولين تصميم وي به عنوان GM قرار دادن بازي مين اونت بكلش بود . گويا ادج هم در جريان اين درفت به RAW منتقل خواهد شد و در راو با ويكي حضور خواهد داشت . احتمالا GM جديد اسمك دَون هم ريك فلير خواهد بود
[/align][/size]






پاسخ با نقل قول








علاقه مندی ها (Bookmarks)