اگه وینس مک من بودید چی کار میکردید ؟الان :
1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
3) ای سی دابلیو ؟
4) یونایتد استیتس ؟
5) اینترکانتیننتال ؟
و ...
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
...
12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
...
و خیلی چیز های دیگه که شما خودتون میتونید اضافه کنید و بگید . نمیدونم قبلا چنین تاپیکی داشتیم یا نه ، اما مدتی بود که به فکرم رسید این تاپیک رو بزنم تا همه نظرات خودشون رو بگن .
یکی شروع کنه ! (من بعد از اون میگم)





الان :




امیر ولورین و عارف و خودم هم میرفتیم اسمک دون !!! پروین احمدی نژاد و فائزه هاشمی رو هم میبردم تا ج**ه های راو بشن !!!


علاقه مندی ها (Bookmarks)