بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35

موضوع: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    اگه وینس مک من بودید چی کار میکردید ؟ الان :

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
    3) ای سی دابلیو ؟
    4) یونایتد استیتس ؟
    5) اینترکانتیننتال ؟
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
    ...
    و خیلی چیز های دیگه که شما خودتون میتونید اضافه کنید و بگید . نمیدونم قبلا چنین تاپیکی داشتیم یا نه ، اما مدتی بود که به فکرم رسید این تاپیک رو بزنم تا همه نظرات خودشون رو بگن .
    یکی شروع کنه ! (من بعد از اون میگم)

  2. Top | #21

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    یک سوالی هم اینجا پیش اومد.

    جان سینا کی پیر پتال شد ؟ سنش خیلی زیاده حتما


    بای.

  3. Top | #22

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    3060
    نوشته ها
    162
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ آندرتيكر
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ تريپل اچ
    3) ای سی دابلیو ؟(اين تايتل مسخره رو بر ميداشتم)
    4) یونایتد استیتس ؟ام وي پي
    5) اینترکانتیننتال ؟كريس جريكو
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟سينا
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟(-)
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟سينا
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ كوفي
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟سينا
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟(-)

  4. Top | #23

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4510
    نوشته ها
    56
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
    ترپل اچ

    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
    رندی ارتن

    3) ای سی دابلیو ؟
    مارک هنری

    4) یونایتد استیتس ؟
    کین

    5) اینترکانتیننتال ؟
    شان مايكل

    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
    جان سینا - کین - آندرتیکر

    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
    مارک هنری - شان مایکل-

    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
    جان سینا- سی ام پانک - اج - فینلی

    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
    کین - رندی اورتون - مارک هنری -

    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
    ام وی پی -

    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
    استینگ

    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
    در گیری کین و آندرتیکر - مارک هنری و گرت کالی

    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی
    استون اسکولد - استیفانی - اریک

  5. Top | #24

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4416
    نوشته ها
    137
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ تریپل اچ
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ رندی
    3) ای سی دابلیو ؟کین
    4) یونایتد استیتس ؟ شان مایکلز
    5) اینترکانتیننتال ؟ ری
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ ادج - جریکو - مت
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ تریپل اچ - باتیستا - شان.
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ مارک هنری- فینلی - کارلیتو - پریمو - جان موریسون - میز
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟رندی - کوفی گینگستون
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ اوماگا - ویکی -
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ راب ون دم - گلدبرگ
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ نمی دونم
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
    راو : استون کلد
    اسمک دان: پال هیمن
    ای سی دبلیو: استفانی

  6. Top | #25

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Lord Of Darkness
    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ آندرتيكر
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ تريپل اچ
    3) ای سی دابلیو ؟(اين تايتل مسخره رو بر ميداشتم)
    4) یونایتد استیتس ؟ام وي پي
    5) اینترکانتیننتال ؟كريس جريكو
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟سينا
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟(-)
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟سينا
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ كوفي
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟سينا
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟(-)
    بالاخره چی کار میکنی ؟ بنده خدا سینا رو اخراج میکنی ، کوچیکش میکنی ، هیلش میکنی ؟

  7. Top | #26

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN
    یک سوالی هم اینجا پیش اومد.

    جان سینا کی پیر پتال شد ؟ سنش خیلی زیاده حتما


    بای.
    ولش کن اینو ساسان جون؛این حالش خوب نیست؛یا بلده به سوپراستارا بی احترامی کنه یا دری وری بگه.

  8. Top | #27

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4752
    نوشته ها
    29
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) آندرتیکر
    2)تریپل اچ
    3)کریتشن
    4)کوفی کینگستون
    5)ری میستریو
    6) سینا
    7)کن کندی
    8)جی بی ال
    9)کارلیتو
    10)اوماگا
    11) کوین نش سوساید ای جی استایلز ساموا جو

  9. Top | #28

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4728
    نوشته ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    قهرمان سنگین وزن جهان : جف
    قهرمان دبلیو دبلیو ای: تریپل اچ
    قهرمان ای سی دبلیو: کریستنین
    قهرمان اینترکانتیننتال: ری
    قهرمان آمریکا: MVP
    هیل: سی ام پانک ، جریکو
    فیکس: شان مایکل ، ری
    کوچیک: رندی ، سینا
    بزرگ: کین ، جف ، آندرتیکر ، باتیستا ، ری
    اخراج: ادج
    جذب: اوماگا ، کینگ بوکر ، نش ، گلدبرگ
    راء: فلیر
    اسمک دان: هیمن
    ای سی دبلیو: ویکی
    استوری لاین: باتیستا جف ، آندرتیکر شان

    دیگه یادم نمیاد

  10. Top | #29

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4500
    نوشته ها
    212
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1-اندرتیکر
    2-باتیستا
    3-تامی دریمر
    4-پانک
    5-مورسان
    6-سینا
    7-رندی-ادج-ماریس
    8-رندی
    9-باتیستا
    10-رندی
    11-لشلی استینر
    12-استوری لاین هایی که باتیستا مصدوم نشه اما به طور طبیعی اشکالی نداره!
    13-خودم

    13-

  11. Top | #30

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3359
    سن
    40
    نوشته ها
    39
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    من اگه وینس بودم نسل گروه اولوشن رو از کشتی کج میکندم !!! اخراج تریپل و باتیستا و اورتون !!! مردم یه نفس تازه میکشیدن و میگفتن مستر سکرت آی لاو یو !!! آرمان و ابوالفضل رو میاوردم راو !!! امیر ولورین و عارف و خودم هم میرفتیم اسمک دون !!! پروین احمدی نژاد و فائزه هاشمی رو هم میبردم تا ج**ه های راو بشن !!! زنه علی دایی و یکی از شاخترین دافای دانشگامون که اسمش شیدا هستش و رفیقشم دست کمی از خودش نداره ( لیلا ) !!! این 3 تا رو هم میبردم اسمکدون . به دیواهای ای.سی.دبلیو هم میگفتم تروخدا برید فیلم س*ک*س*ی بازی کنید ولی آبروی کشتی کج رو نبرید با این مبارزات مسخرتون !! شما به درد فیلم س*ک*س*ی میخورید تا کشتی کج !!!

    دیگه تغییره دیگه ای انجام نمیدادم توو کمپانی !!! تماشا گرا شاخ میشدن !!!

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کامنت ام وی پی در تو.ییتر + استار FCW در تو.ییتر
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-18-2010, 03:00 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-07-2010, 06:44 PM
  3. دوست داری خونه و زندگی باتیستا رو تو کلیپ ببینی ؟ پس بیا تو !
    توسط Dave Batista در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-02-2008, 12:27 AM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-28-2008, 01:31 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد