بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 4 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

موضوع: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    اگه وینس مک من بودید چی کار میکردید ؟ الان :

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
    3) ای سی دابلیو ؟
    4) یونایتد استیتس ؟
    5) اینترکانتیننتال ؟
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
    ...
    و خیلی چیز های دیگه که شما خودتون میتونید اضافه کنید و بگید . نمیدونم قبلا چنین تاپیکی داشتیم یا نه ، اما مدتی بود که به فکرم رسید این تاپیک رو بزنم تا همه نظرات خودشون رو بگن .
    یکی شروع کنه ! (من بعد از اون میگم)

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    بدون در نظر گرفتن برندی که استار ها در حال حاضر توش حاضر هستن :

    1) قهرمان سنگین وزن : کین
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای : آندرتیکر
    3) قهرمان ای سی دابلیو : کریسچن
    4) قهرمان یونایتد استیتس : چاوو گررو
    5) قهرمان اینترکانتیننتال : تد دیبیاسی

    6) تغییر نقش به هیل : تریپل ایچ ، فینلی و گریت کالی
    7) تغییر نقش به فیس : کین ، اج ، مت هاردی ، جک سوئگر و بیگ شو

    8) کوچک کردن استار : جف هاردی
    9) بزرگ کردن ء : کین

    10) اخراج کردن استار : جان سینا (که یه نفس راحت بکشیم) ، شوخی کردم ! ویکی گررو
    11) جذب استار ها : کرت انگل ، بوکرتی ، استینگ ، کوین نش (حتما) ، ای جی استایلز و تیم موتور سیتی ماشین گانز

    12) بوجود آوردن استوری لاین : تریپل ایچ/شان مایکلز ، رندی اورتن/اج ، کین/بیگ شو ، آندرتیکر/اوماگا و ... (امکانات (استار) کافی ندارم ، مثلا گلدبرگ ، کرت انگل و ...)

    13) جنرال منجر راء : وینس مک من
    جنرال منجر اسمکدان : پال هیمن
    جنرال منجر ای سی دابلیو : اریک بیشاف (!) عقلش کار میکنه ، یه جونی به این برند میده .

    بازم چیزی به ذهنم رسید میگم

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.WrestleMania
    چرا از **** نگفتی ؟
    خدمتتون عرض کردم ، شما خودتون میتونید هر چیزی که بخواید بهش اضافه کنید .
    حالا من اون لحظه (چون سریع میخواستم تاپیک رو ارسال کنم) حواسم به **** ها نبود .
    شما خودتون یه قسمت مربوط به **** ها اضافه کنید .

  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    اگه وینس مک من بودید چی کار میکردید ؟
    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
    John cena

    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
    y2j

    3) ای سی دابلیو ؟
    Kane

    4) یونایتد استیتس ؟
    Mvp

    5) اینترکانتیننتال ؟
    Rey

    6) زنان راء ؟
    میکی جمیز

    7) دیواس - اسمک ؟
    مارلا

    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
    Edge - Batista - HHH - CM Punk

    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
    Cena - Taker - Christian

    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
    Legacy

    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
    Matt - Hardy

    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
    Batista

    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
    انگل - لشلی - گلدبرگ - راک !
    حیف که استون کلد

    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
    نمیدونم

    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
    Raw : مایک ادملی.
    SD : تدی لانگ.
    Ecw : استفانی.


    بهترین استار همون سال : Taker .

  5. Top | #5

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟تيكر
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟تيكر
    3) ای سی دابلیو ؟كين
    4) یونایتد استیتس ؟جف
    5) اینترکانتیننتال ؟ري
    زنان راو:كانديس
    زنان اسمك:ميشل مك كول


    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟---------
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟مت هاردي
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟رندي -سينا
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟چاوو-تد ديبياسي-ولاديمر
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟سينا
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟اي جي استايل
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟جريكو و تيكر-هوگان و تيكر(هر دو در رستلمنيا)
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟اسمك:تدي لانگ-راو:اريك بشاف-اي سي دبليو:پاول هيمن.

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN
    اگه وینس مک من بودید چی کار میکردید ؟
    Raw : میک ادالمی.
    اینو میگم چون بچه باحالی هستی (در گوشی) .
    میک آدام علی نه مایک ادملی .
    قربونت .

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2806
    نوشته ها
    239
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    من فقط می دونم قهرمان سنگین وزن و باتیستا می کردم بقیه اش مهم نیست.هم چنین تو سال حداقل یه ppv می گذاشتم که توش مسابقات واقعی برگذار می کردم بدون اینکه از قبل مشخصص کنم کی برنده می شه.

  8. Top | #8

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1000
    نوشته ها
    32
    تشکر
    7
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ undertaker
    قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ randy orton
    ای سی دابلیو ؟ kane
    یونایتد استیتس ؟ christian
    اینترکانتیننتال ؟ jeff hardy
    به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ HHH_ john cena _ batista
    کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ kane _ edge _ randy orton
    کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ john cena
    کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ kane
    کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ john cena
    کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ kurt angle _ kevin nash _ brock lesnar _ stainer _ lashley
    چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ undertaker vs HHH _ randy orton vs batista
    جنرال منجر راء : stone cold
    جنرال منجر اسمکدان : اریک بیشاف

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    109
    نوشته ها
    274
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟تریبل ایچ
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟اندر تیکر
    3) ای سی دابلیو ؟کیریستین
    4) یونایتد استیتس ؟ام وی بی
    5) اینترکانتیننتال ؟ری مستریو
    و ...
    6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟تریبل ایچ.کیریستین.ام وی بی.گریت خالی.رندی اورتون.ادج.بیگ شو.جریکو.وندر کوزلف
    7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟اندر تیکر.باتیستا.جان سینا.شاون مایکلز.ری مستریو.کین.
    8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟...
    9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟کین.ری مستریو.مت هاردی
    10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟...
    11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟کرت انگل.لشلی
    ...
    12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟من دوست داشتم بازی هایی که میگم تو رسلمینیا 26 انجام میشد:اندر تیکر با باتیستا سر کمربند دبلیو دبلیو ای چمبین.تریبل ایچ و شاون مایکلز سر کمربند ورد هوی ویت.راک با جان سینا.رندی اورتون و کین.جریکو با بیگ شو.
    13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟راو:وینس مکمن.اسمک داون:اریک بیشاف.ای سی دبلیو:باول هیمن.
    ...

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3265
    سن
    35
    نوشته ها
    405
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)

    1) قهرمان سنگین وزن : جف هاردی
    2) قهرمان دابلیو دابلیو ای : رندی اورتون
    3) قهرمان ای سی دابلیو : سواگر
    4) قهرمان یونایتد استیتس : ام وی پی
    5) قهرمان اینترکانتیننتال : ریگال

    6) تغییر نقش به هیل : جف هاردی
    7) تغییر نقش به فیس : سواگر وجریکو

    8) کوچک کردن استار : سینا وتریپل اچ و آندر تیکر و سی ام پانک و619...
    9) بزرگ کردن ء : جف

    10) اخراج کردن استار : جان سینا و ترپل اچ وتیکر این پیر وپاتال
    11) جذب استار ها : کرت انگل ، گلدبرگ

    12) بوجود آوردن استوری لاین :جف ورندی که پریال کارهای رویایی می کردند وبازی فراتر بسیار زیبا داشتند

    13) جنرال منجر راء : تیفانی جان
    جنرال منجر اسمکدان : ریگال
    جنرال منجر ای سی دابلیو : ویکی

صفحه 1 از 4 123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کامنت ام وی پی در تو.ییتر + استار FCW در تو.ییتر
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-18-2010, 03:00 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-07-2010, 06:44 PM
  3. دوست داری خونه و زندگی باتیستا رو تو کلیپ ببینی ؟ پس بیا تو !
    توسط Dave Batista در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-02-2008, 12:27 AM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-28-2008, 01:31 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد