[size=small]در پی پی وی لاکداون TNA بابی لشلی به عنوان استار جدید این لیگ معرفی شد.
حتی برای او استوری لاینهایی هم در نظر گرفته میشد.
امروز خبر رسیده که لشلی حضورش در TNA نمادین بوده و او به صورت تمام وقت در این لیگ حضور نخواهد داشت.
خبرگزاریها اینجور اطلاع میدن که حرفه لشلی MMA خواهد بود و حضور او در TNA بسیار کم و به حضور در چندین شو در سال محدود میشه.
او هم اکنون در حال مذاکره با شاخه Strikeforce برای حضور در این لیگ سطح بالا هست.
او در 27 ژوئن به مصاف Bob Sapp خواهد رفت.
این بازی قطعی نشده ولی به زودی مراحلش طی خواهد شد.[/size]





پاسخ با نقل قول

:
چه برسه به عشقم بابی لشلی جونم




علاقه مندی ها (Bookmarks)