
نوشته اصلی توسط
Shayan_TripleH
من که اصلا چند هقته هست که مسابقات رو نیمیبینم !
الان به همه ثابت میشه وقتی امثالی مثل Triplr-H و Undertaker و یا HBK نیستن مسابقات هیچ ارزشی نداره !
حالا بازم حداقل SD این چند هفته مین اونت هاش زیبا بوده اما Raw..............!!!!!
امیدوارم زودتر این 3 تا که مهره های اصلی کمپانی هستن برگردن بقیه در مقابل اینا ارزش چندانی ندارن !
در ضمن Undertaker با همین سن زیاد مسابقه ای با شان مایکلز تو WM داد که همیشه در دل همه باقی میمونه واقعا کار سختیه که با این سنی که داره مسابقاتش از افرادی مثل سینا و رندی و باتیستا و اج و جریکو و جف و خیلیهای دیگه قشنگتر باشه !
علاقه مندی ها (Bookmarks)