بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

موضوع: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    [align=center][/align]



    همان طور که قبلاً اطلاع دادم آندرتیکر در حال حاضر در شرایط بسیار وخیمی قرار دارد و در طول دو هفته گذشته در هیچ ایونتی حضور نداشته


    جراحی او حتمی است و اگر به طور کامل و موفقیت آمیر انجام شود او حدود دو ماه از میادین باید دور بماند تا زانو هایش به سلامتی کامل برسد ، اما مشکل اینجاست که به گفته پزشکان او امکان دارد در طول جراحی به نقاط دیگری در زانویش بر بخورند که آنجا هم امکان جراحی داشته باشد و امکان دارد پس از جراحی مصدومیت های قبلی وی به طور کامل درمان نشود و اگر چنین شود تا ماه ها خبری از آندرتیکر نخواهد بود

    به همین دلیل مسئولین کمپانی در حال حاضر به او استراحت مطلق داده اند تا بتواند از همین حالا مراحل درمان خود را پشت سر بگذارد تا در ماه جلای اگر جراحیش موفقیت آمیز بود آماده شود تا او را هم در سامراسلم داشته باشند


    لازم به ذکر است که در غیبت آندرتیکر ، جف هاردی نقش بیبی فیس را در برند اسمک دَون بر عهده خواهد گرفت

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    مطمئن باشید اگه کسایی مثل آندرتیکر از کمپانی برند ، نصف WWE Fans ها هم میرن ...

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    امیدوارم آندرتیکر هر چه زودتر خوب بشه و به مسابقات برگرده چون مسابقات بدون آندرتیکر اصلاً جذاب نیست

  4. Top | #13

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4671
    نوشته ها
    10
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    تعجب می كنم ! زانوی آندرتیكر فقط برای تومبستون آسیب دیده ؟!! آخه رینگ كشتی كج كه از خوش خواب نرم تره !

    در مورد خداحافظی باید بگم كاش آندرتیكر زود تر از اینا خداحافظی می كرد كه مثل راك و استن كلد اسطوره باقی می موند !

    خدایی این پرش رو برید مثلا با اون پرشش تو آنفورگیون 98 روی كین و ویدر مقایسه كنید ! البته دور از عقل هم نیست چون 11 سال

    گذشته ! من از همون موقع ها شیفته ی برادران نابودگر بودم (البته بیشتر كین و اون زمان گروهی به نام برادران نابودگر وجود نداشت )

    و به همین دلیل الآن مدت هاست آرزو دارم سریع تر خداحافظی كنن تا به خوبی ازشون یاد بشه !

  5. Top | #14

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    داش معین مگه جف منفور بوده؟!21 از خبر ممنون

    ::

    یه مدت [ وقتی اون اولا صورتش رو رنگ کرده بود ] هیل شده بود ولی همیشه نقشش فیس بوده !

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    اون عزيزي كه ميگه تيكر تكراري شده و بايد بره صبر كنه و ببينه ريتينگ اسمك و سطح مسابقاتش چقدر ميشه در نبودش.شما كه اينو ميگي بفرمايين اگه بازي شان و تيكر رو از رسلمنياي امسال بردارين اصلا چيزي مي مونه براي ديدن؟؟با اينكه همه استارهاي آينده دار هم مسابقه داشتن.

  7. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4692
    سن
    31
    نوشته ها
    896
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    خیلی می گن تیکر دیگه نمی کشه ولی اگه برند اون پرش تیکر رو تو راستلمنیا 25 نگاه کنند با دقت قشنگ معلومه که آندرتیکر بدون بر خورد با فیلم بردار با کله به زمین می خوره. همین که بلند شد خیلی هستش تازه آندرتیکر به نظر من آندرتیکر تا 5 سال دیگه جا داره که تو کشتی کج بمونه ولی یه سؤال اگه تیکر تا شماره 10 تو راستلمنیا 25 تو رینگ برنمی گشت چون دیدید که مستقیم با کله خورد زمین و برنامه این بود که بخوره و فیلم بردار چی می شد یعنی رکورد رو 1 - 16 می کردند ؟

  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    نه آندر هست...نه سلطان هست...نه شان مایکل...
    دیگه کج حال نمیده تا وقتی که این 3 تا برگردن
    الان با غیبت این 3 اسطوره WWE کاملا بی روح شده و باید شاهد دوتا چمپ لوس و بی مزه باشیم...
    یکی ادج که هی زرت و زرت بهش کمربند میدن و یکی هم اورتون که واقعا بی مزس کمربند داشتنش...
    کاشکی باتیستا کمربند رو ازش ببره و یه حالی بهمون بده

  9. Top | #18

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    دوری تیکر از کشتی کج باعث دوری ماها هم شده یه حقیقته!
    1 ماهی میشه که زیاد تو نخ نیستم.. حتی بازگشته باتیستا هم دردی درمون نکرد! چون یه استوری که باید رندی برنده شه...هر چند از رندی جدیدان به مقدار یک قاشق غذا خوری خوشم میاد!!!

    مجید درست گفت...الان ببین شاون.تریپل .اندر نیستن..خشکه خشکه! میون اونتی که جف و تد پیازی نقششو ایفا کنن الفاتحه!!!

    اندر الان هم بیاد میخوان بندازنش با امثال شلوار بنجامین و سیخ شو !! اگه میتونستن قبل این غیبتاش یه استوری مثل همیشه درست کنن زمان بازگشتش شیرین و دلچسب بود! مثل اون استوریهای ادج.مارک هنری و ..

    بهرحال اندر برا ما ابهت و جذابیته..این به مذاق عده ای خوش نیاد به ما مربوط نیست! حالا بشینن هی این بازیهای تکراری رو ببینن...

  10. Top | #19

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    من که اصلا چند هقته هست که مسابقات رو نیمیبینم !
    الان به همه ثابت میشه وقتی امثالی مثل Triplr-H و Undertaker و یا HBK نیستن مسابقات هیچ ارزشی نداره !
    حالا بازم حداقل SD این چند هفته مین اونت هاش زیبا بوده اما Raw..............!!!!!
    امیدوارم زودتر این 3 تا که مهره های اصلی کمپانی هستن برگردن بقیه در مقابل اینا ارزش چندانی ندارن !
    در ضمن Undertaker با همین سن زیاد مسابقه ای با شان مایکلز تو WM داد که همیشه در دل همه باقی میمونه واقعا کار سختیه که با این سنی که داره مسابقاتش از افرادی مثل سینا و رندی و باتیستا و اج و جریکو و جف و خیلیهای دیگه قشنگتر باشه !

  11. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1693
    سن
    39
    نوشته ها
    359
    تشکر
    716
    تشکر شده 123 بار در 45 ارسال
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    233 Thread(s)

    پیش فرض RE: آخـریـن خبر ها از جـراحی Undertaker و غیبـت چنـدین ماهـه او

    نقل قول نوشته اصلی توسط Shayan_TripleH
    من که اصلا چند هقته هست که مسابقات رو نیمیبینم !
    الان به همه ثابت میشه وقتی امثالی مثل Triplr-H و Undertaker و یا HBK نیستن مسابقات هیچ ارزشی نداره !
    حالا بازم حداقل SD این چند هفته مین اونت هاش زیبا بوده اما Raw..............!!!!!
    امیدوارم زودتر این 3 تا که مهره های اصلی کمپانی هستن برگردن بقیه در مقابل اینا ارزش چندانی ندارن !
    در ضمن Undertaker با همین سن زیاد مسابقه ای با شان مایکلز تو WM داد که همیشه در دل همه باقی میمونه واقعا کار سختیه که با این سنی که داره مسابقاتش از افرادی مثل سینا و رندی و باتیستا و اج و جریکو و جف و خیلیهای دیگه قشنگتر باشه !
    تیکر الان یه قطب واسه خودش به حساب میاد و نبودنش هم کلی ضرر به کمپانی میزنه
    ولی تو کل اسمایی که گفتی مگه باتیستا تو رسلمینا مسابقه داشت که تو مثالت اوردی
    همه میخوان به باتیستا گیر بیخودی بدن

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. " دلیل غیبت مارک هنری در کمپانی WWE "
    توسط Arsalan در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-13-2010, 07:19 PM
  2. غیبت جیم راس در اسمکدان این هفته
    توسط Amin-Hunter در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-14-2009, 03:11 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد