
نوشته اصلی توسط
The Godfather
تنها چیزی که مشخص هستش از زمانی که راک و استون کلد رفتند واقعا کمپانی نابود شد
واقعا مهم ترین دلیل ضعیف شدن کمپانی همینه
فکر نکنم تو طول تاریخ بازی زیبا تر از Stone Cold Vs The Rock At WM 17 باشه
هر چند که پایانی تلخ داشت ( واسه کسانی مثل ما ) ولی خوب برای هیجان بیشتر و محبوب کردن راک اون کار رو کردند تا بازی زیبا بشه
حالا شما همون ضربات صندلی استون کلد به راک رو با ضربات صندلی باتیستا به رندی مقایسه کنید
من هر چی دقت کردم دیدم خیلی خیلی مصنوعی هستش و هر چند که برای هر دو سوپراستار احترام قائل هستم ولی فکر کنم حداقل ده سال دیگه باید تجربه کسب کنند تا بتونند اون حرکت رو مثل بازی استون کلد و راک انجام بدهند تا کاملا طبیعی جلوه بده
علاقه مندی ها (Bookmarks)