بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: به نظر شما بهترین استوری لاین بین سال های 2008 - 2009 کدام می

رأی دهندگان
31. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • 2009

    0 0%
  • 2007 - 2008

    0 0%
  • 2005 - 2006

    6 19.35%
  • 2003 - 2004

    9 29.03%
  • قبل از سال 2002

    16 51.61%
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

موضوع: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4692
    سن
    31
    نوشته ها
    896
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    همونطور که همه می دونید کمپانی دابلیو دابلیو ای افت زیادی کرده و دیگر ریتینگ های بالا شو از دست داده. دابلیو دابلیو ای سال هایی هم داست که تو اوج بود. شما در این نطرسنجی سال هایی که فکر می کنید دابلیو دابلیو ای در اوج بود رو با نظر دادنتون مشخص کنید. اگه توضیح درباره سال ها خواستید به من بگید.

  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4416
    نوشته ها
    137
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    به نظر من سال 2002 و قبل از اون . چون اون موقع ها هم استارها بهتر بودند و هم مسابقات صورت واقعی تری نسبت به آلان داشت. اما مثلاً حالا را نگاه کنید تمام استارهای محبوب یا بازنشسته شداند یا به هر دلیلی مثل مصدومیت یا استوری لاین هر چند وقت یک دفعه نیستند.

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    906
    سن
    56
    نوشته ها
    671
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    من از 1998 خیلی خوشم میاد.
    2002 و 2003 هم فوق العاده بودند.
    از زمان چمپ شدن سینا(رستلمنیا 2005) به بعد کمپانی ریخت به هم!

  4. Top | #13

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    2002 و 2003 سالهای فوق العاده ای بود برای WWE و همچنین تماشاگران

  5. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    من خودم سال 2003 رو بیشتر از همه دوست دارم ! در اون سال اصلا کمبود سوپراستار حس نمیشد و مسابقات با بالاترین کیفیت و همچنین استوریلاین ها هم بخوبی پیش میرفتند.

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4692
    سن
    31
    نوشته ها
    896
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    دوستان نظر خود من هم بین سال های 2003 - 2004 بود که قدرت در هردو برند پخش شد. البته تا اینجا کار بیشترین رائ رو قبل از سال 2002 که کمپانی با نام WWF کار می کرد و مسابقاتش سطح بالای داشت آورده تا ببینیم چی می شه.
    این نظرسنجی به مدت 10 روز قابل رائ دادن می باشد بعد 10 روز اگه مدیران موافق باشند یه نظرسنجی دیگه می زارم و نتایج رو هم در اون نظرسنجی اعلام می کنم.
    با تشکر

  7. Top | #16

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4671
    نوشته ها
    10
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    هر كسی كه یه طرفدار قدیمی باشه جواب این سوال رو می دونه!

    به نظر من از سال 98 تا آخر 2003 سال های اوج كمپانی بود! كه باز تو همین سالها 2001 و 2003 شگفت انگیزتر بودن! شاید حتی

    بعضی از مسابقاتشون نمایشی تر از حالا هم بود ولی كی می تونه مسابقات حالا و گذشته رو مقایسه كنه! ؟

  8. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    3078
    سن
    32
    نوشته ها
    457
    تشکر
    404
    تشکر شده 157 بار در 49 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    8 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    به نظر من سالهای 2000-2003 بهترین سالهای wwe بود

  9. Top | #18

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    تنها چیزی که مشخص هستش از زمانی که راک و استون کلد رفتند واقعا کمپانی نابود شد
    واقعا مهم ترین دلیل ضعیف شدن کمپانی همینه
    فکر نکنم تو طول تاریخ بازی زیبا تر از Stone Cold Vs The Rock At WM 17 باشه
    هر چند که پایانی تلخ داشت ( واسه کسانی مثل ما ) ولی خوب برای هیجان بیشتر و محبوب کردن راک اون کار رو کردند تا بازی زیبا بشه
    حالا شما همون ضربات صندلی استون کلد به راک رو با ضربات صندلی باتیستا به رندی مقایسه کنید
    من هر چی دقت کردم دیدم خیلی خیلی مصنوعی هستش و هر چند که برای هر دو سوپراستار احترام قائل هستم ولی فکر کنم حداقل ده سال دیگه باید تجربه کسب کنند تا بتونند اون حرکت رو مثل بازی استون کلد و راک انجام بدهند تا کاملا طبیعی جلوه بده

  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4692
    سن
    31
    نوشته ها
    896
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Godfather
    تنها چیزی که مشخص هستش از زمانی که راک و استون کلد رفتند واقعا کمپانی نابود شد
    واقعا مهم ترین دلیل ضعیف شدن کمپانی همینه
    فکر نکنم تو طول تاریخ بازی زیبا تر از Stone Cold Vs The Rock At WM 17 باشه
    هر چند که پایانی تلخ داشت ( واسه کسانی مثل ما ) ولی خوب برای هیجان بیشتر و محبوب کردن راک اون کار رو کردند تا بازی زیبا بشه
    حالا شما همون ضربات صندلی استون کلد به راک رو با ضربات صندلی باتیستا به رندی مقایسه کنید
    من هر چی دقت کردم دیدم خیلی خیلی مصنوعی هستش و هر چند که برای هر دو سوپراستار احترام قائل هستم ولی فکر کنم حداقل ده سال دیگه باید تجربه کسب کنند تا بتونند اون حرکت رو مثل بازی استون کلد و راک انجام بدهند تا کاملا طبیعی جلوه بده
    در تایید حرف شما دوستان برند این ویدیو رو ببینند:
    http://www.*******.com/watch?v=6N5WCtYnhIU

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بازگشت استار دبلیو دبلیو ایی به اف سی دبلیو
    توسط I Am Legend در انجمن اخبار رسلينگ ساير كمپانى ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2009, 05:37 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد