خدا همه گوسفندهاروبه راه راست هدایت کنه !!! بلانسبته تو ام وی پی !!!
خدا همه گوسفندهاروبه راه راست هدایت کنه !!! بلانسبته تو ام وی پی !!!

mvp حرف مفت دیگه از دهنت خارج نمیشه دوست عزیز(این یه اخطار دوستانست)

دوستان گل من لطفا به اعتقادات و مذاهب هم توهین نکنین در غیر اینصورت اخطار میگیرین از ناظم و این تاپیک حذف یا قفل میشه.این حرف من جدیه
اول اومدم کلی جواب قانع کننده و دلیل نوشتم که جواب مهناز خانوم و ام وی پی رو بدم..
ولی بعد یه دفعه فکر کردم دیدم به نظرم میشه دو نفری که طرز فکرشون کاملا منحرف شده رو درست کرد... پشیمون شدم..به نظر من این تاپیک بسته بشه بهتره دوستان...
نوشته اصلی توسط MRDMN
HVI.بله حاج آقا.ما همه مطیع شماییم:34
** چی؟امری باشه؟
از خدا ميخوام هر چي گمراه به راه راست هدايت كنه اگرم هدايت نشدن از بين ببره!
دیگه از دوستان میخوام جوابه کسی رو ندن .. اعتقاداتشون واسه خودشون بمونه .خودشوننو خدای خودشون
انا الی وانی الیه راجعون
منظورت همون انا لله هست؟؟؟؟
HVI
مرد مومن تو اومدی به من میخوای یاد بدی !!!من 3 جلد کلام الا رو حفظم !! منتها بدبختی ما اینه که این کیبورد کامپیوتر رو از افغانستان خریدیم !! اون کلمات خاص مثه ا کلاهک دار و ب دو چشم و سینه مرغ و رون فائزه هاشمی نداره !!!نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
جالبه رادیوو بی بی سی هم هر هر میکنه !!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)