کار خاصی نمیخواد بکنی فقط دو دستی بزن تو سرت.نوشته اصلی توسط MR.IWES

کار خاصی نمیخواد بکنی فقط دو دستی بزن تو سرت.نوشته اصلی توسط MR.IWES
يه فرغون خاك هم بهش اضافه كننوشته اصلی توسط HHH
----------------------------------
غلط كرده برو ازش شكايت كن تو اموزش پرورش
جدي ميگم حق همچين كاري رو نداره
دوره تيركمون شاه كه نيست
حمید با همین پدرسگی که بهت گفته میتونی دهنش رو از 4 ناحیه و 8 روش سامورایی و 12 سبک سنتی سرویس کنی
امروز تو اخبار اعلام کردن تو مدارس اگه معلمی دانش آموزی رو بزنه دفعه اول اخطار شفاهی و دفعه ی دوم اخطار کتبی میگیره و به طور کل از آموزش و پرورش اخراج میشه . البته نمی دونم برای مدیرها هم این قانون هست یا نه .نوشته اصلی توسط The Phenom
ولی برو آموزش پرورش احتمالا می تونی ...ش رو پاره کنی .![]()
غلط کرده شیلنگ ورداشته خواسته بزنتتون... برو اموزش پرورش ازش شکایت کن, شیلنگ رو یه جایش نسب می کنند که تا اخر عمرش جاش بسوزه... من جای شما بودم, یه همچین فحشی بهم می داد و با شیلنگ تهدیدم می کرد, بلایی سرش می اوردم که شیلنگ رو خودش در حفره ی تهتانیش نسب کنه بگه غلط کردم...نوشته اصلی توسط MR.IWES
-------------------------
یادمه سال اول دبیرستان بودیم, یکی از بچه ها داشت می زد رو میز که ناظمه اومد تو گفت: کدوم پدر سگی می زد رو میز؟... از قضا این دوست ما هم پدرش فوت شده بود... فحش خار و مادر رو کشید به ناظمه, اومد بره بزنتش که بچه ها گرفتنش... اخرش هم ناظمه به شت خوردن افتاد و ازش عذرخواهی کرد...
اصلاّ نترس... اموزش پرورش برو, توبیخش می کنن... شما هم فقط نمره انضباتت شاید امسال یه کم کم بشه, و گرنه اخراج مخراجی در کار نیست... یکی دو روزی دم دفتر نگه ت می دارن, ولی ت رو می خوان... بعد هم بر می گردی سر کلاس!
ممنون.
موفق باشین.

دوستان واقعا از دلداری هاتون ممنونم
ولی بدبختی من اینجاست که با کله رفتم تو صورتش...
حمید جان یه مقداری بیچاره شدی ... تو که SPEAR زدی یه FU هم میزدی خیالت راحت بشه !!!
ولی احتمالا باهات کاری ندارن و با یه معذرت خواهی خشک و خالی کارت درست میشه ... امیدوارم کارت درست شه !!!![]()

ترک تحصیل
شوخی کردم
برو بگو غلط کردم ... خوردم درست میشه انشا الله
بعد از اینکه به گفته یfu p1ncode زدی باتیستا بمب هم بزن شاید مدیرت کم بیاره![]()
[/quote]
غلط کرده شیلنگ ورداشته خواسته بزنتتون... برو اموزش پرورش ازش شکایت کن, شیلنگ رو یه جایش نسب می کنند که تا اخر عمرش جاش بسوزه... من جای شما بودم, یه همچین فحشی بهم می داد و با شیلنگ تهدیدم می کرد, بلایی سرش می اوردم که شیلنگ رو خودش در حفره ی تهتانیش نسب کنه بگه غلط کردم...
اصلاّ نترس... اموزش پرورش برو, توبیخش می کنن...
[/quote]
راست میگه.بیا قانون و قوانینش رو هم سینا برات گفت.سینا براش بگو نماینده ی دفاع از حقوق بشر تو هلند هستی ...
از نظر من ، برو همین الان یه شکایت بنویس بده به سینا تا کارهای حقوقیشو برات انجام بده !! مدیرتون نقض حقوق بشر کرده و اصلا هم مجاز نیست بیشتر از این معطل کنی !!!
راسی !
سیاست داشته باش... نگو با کله رفتم تو صورتش... بگو از پشت با شیلنگ بهم حمله کرد, من هم از خودم دفاع کردم... انتظار داشتیم وایسم با شیلنگ سیاه و کبودم کنه؟ بقیه ماجرا هم براشون تعریف کن...نوشته اصلی توسط MR.IWES
ممنون.
موفق باشین.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)