بابا هر کاری کنین بازم من میگم قهرمان نمیشین مگه کشکهاین تیم زیر قهرمانه
[size=xx-large][align=center]ایتالیا قهرمانه [/align][/size]![]()

بابا هر کاری کنین بازم من میگم قهرمان نمیشین مگه کشکهاین تیم زیر قهرمانه
[size=xx-large][align=center]ایتالیا قهرمانه [/align][/size]![]()
استقلال زلزله همینه همینه .... به مولا شرط میبندم هفته دیگه رکورد 6 تایی لنگی هارو میشکونیم تا از خجالت آب شن![]()

من در همین راستا یه کلیپ از یکی از طرفدارای پرسپولیس می زارم نمی دونم فکر کنم هامون باشه با دوستاش دارن خوش می گذرونن آخه اون طرفا فقط این چیزا پیدا می شه .
سلام به دوستان گلم...
مخلص همگی..
داش هادی خوبی عزیز... بلا می سر ده...
ابولی هیچوقت قبل از دربی کری نخون که دربی قابل پیش بینی نیست..
راستی داداش... امروز چندمه ... آهان 17
دیروز چندم بود .. 16![]()
آره داداش.. دیروز تولد داش معینت بودیادش بخیر هر سال برام تولد میگرفتیا
بعدن با هم شمعا رو فوت میکردیم.. یادش بخیر ...
ولی واقعا چی شده این استقلال![]()
به به تولدت مبارک آقا معین
ایشالله 1000 سال زنده باشی
معين تو تولدت 16؟
چه جالب مال من 17ست
---------------------------------
از الان به همه برو بچز تيتيش مامانيهاستقلالي بگم برين خودتونو جم كنين ما با همين تيم نصفه نيمه خيارتون ميكنيم
كجاي كارين؟
ما پارسال قهرمان شديم شما چندم شدين؟
![]()
ای بهمن نامرد پس پرسپولیسی بودی ... یک حالی ازت بگیرم ...
-----------
خاک به مه سر ! تولد معین هم بود ! داش معین به خدا شرمنده اصلاً تولدت رو نمیدونستم امروزه ...

جمعه وعده دیدار ما با پرسپولیسی های ابکش.
دوستان عزیز من با هرکی که بخواد شرط می بندم پرسپولیس اس اس رو پا*ره میکنه ... پرسپولیس شیره ... الکی تبانی نمی کنه مث نون خوار های استقلال ... اگه یه مربی درست و حسابی بهمون می دادن الان با 10 امتیاز اختلاف اول بودیم بابا ... تازه خوشحالی ما اینه که تازه استقلالی های دو آتیشه رو شناختیم چون پارسال که همه زیر برف قایم شده بودن نمی خواستن ببینن تیمشون 13 هم شده و داره سقوط می کنه !!!
آره داداش نصف پرسپولیس هم استقلال رو جر میده !!!
[align=center]پرسپولیس قهرمان ... استقلال سوراخ !!![/align]
عرفان جان خياري بيش نيستيد
پرسپوليس ميبره![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)