یکی از ضعیف ترین دربی های تاریخ
اصلا دو تیم برنامه ای نداشتن و بعد از گل یکم بازی قشنگ شد
از تماشاگران پرسپولیس که تو آزادی هم بودن گله دارم واقعا خیلی ساکت بودن از اول بازی تا آخر و این در خون یه پرسپولیسی نیست.
من معتقد هستم که دو تیم بازی خودشون رو انجام میدن و به هیچ عنوان از قبل نتیجه مشخص نیست تو این شکی ندارم هر دو تیم بازیشون رو میکنن اما خوب الان چند سالی هست که اینطوری میشه
مطمعن باشید اون صحنه هم که توسط علیزاده پنالتی شد علیزاده از عمد این کار رو انجام نداد چون اون آبرو داره و میدونه قبول کردن این کار چقدر به ضررش هستش و چقدرم فحش میخوره
تنها چیزی که به بازیکنان قبل از بازی گوشزد شده بود این بود که سعی کنن با داور بازی خوب برخورد کنن چون معلوم بود بعد هر خطایی معذرت خواهیو اصلا اعتراض نمیکردن و ....
نتیجه هم عادلانه بود






پاسخ با نقل قول


بود. بازم گل نمیخوریم 








علاقه مندی ها (Bookmarks)