کجا آلبوم یه شاخه نیلوفر قشنگ بود فاجعه موسیقی بود با اون صدا برداری تنظیمهاش . به عنوان یه آدم بی طرف که یه خرده تو نخ موسیقی هستم اون آلبوم رو به راحتی رد می کنم .
------------------------------
رئیس سیاوش داشت یه تک آهنگ بیرون می داد اومد یا نه ؟

کجا آلبوم یه شاخه نیلوفر قشنگ بود فاجعه موسیقی بود با اون صدا برداری تنظیمهاش . به عنوان یه آدم بی طرف که یه خرده تو نخ موسیقی هستم اون آلبوم رو به راحتی رد می کنم .
------------------------------
رئیس سیاوش داشت یه تک آهنگ بیرون می داد اومد یا نه ؟
اما خوب به عيد نزديك ميشويم و خوب كنسرتهاي عالي در انتظار است:
كنسرت ساسي مانكن در برج ميلاد
كنسرت يگانه در تالار وحدت
كنسرت علي عبدالمالكي در وليعصر
كنسرت مهدي مقدم و نريمان كه البته نميدانم دقيقا كجاست
كنسرت tm و ادمهر و اسي و منصور و افشين و تهي در دبي
كنسرت علي اصحابي و بهنام علمشاهي و رامين بيباك و احسان قيبي در كاخ سعادت اباد(24 و 25 و 26 اسفند)
كنسرت رضايا و توي اف ام در دبي
كنسرتهاي ديگر كه بزودي با اطلاعات بيشتر در خدمتتان هستم

داداش حالت خوبه؟نوشته اصلی توسط Ali Bahmanyar
به عقل خودت رجوع کن ببین ساسی مانکن اصلا میتونه لایو اجرا کنه ؟ اونم چی تو برج میلاد ؟
[align=center]
اَه اَه دوباره ساسی گورکن . اینقدر از این بشر بدم میاد که نگو
[/align]
كي گفته لايو؟؟؟؟؟؟؟بعدم مگه من گفتم؟؟؟؟؟حالا گوره باباي مانكن ولي لايو اجرا كردن كه منم اهنگهاي مذخرف اينها رو بلدم اجرا كنم!!!حالا طوفه نيستند كه....

درسته خیلی کم تو اسرار پست دادم ولی هراز گاهی هم به این تاپیک می اومدم واقعا لذت می بردم
از رفتن آقا ابوالفضل خیلی ناراحت شدم
کار خیلی درستی کرده به حرف والدینش گوش داده
امیدوارم هر جا که هست موفق باشه و یک روز دوباره به انجمن برگرده
منظورش اینه که مگه خواننده مجاز هستش بتونه لایو اجرا کنه ؟نوشته اصلی توسط Ali Bahmanyar
![]()
[align=center]من که از هز چی رپه حالم به هم میخوره ولی باید بگم ایشون ( ساسی مانکن ) تا حالا دو تا کنسرت تو تهران و کرج داده + گور سرش !!!
ac haye gonagoon topice joda daran... az gharar dadane in ax ha dar in topic khood dary konid
اینم تصویری از همسر کاهن اعظم معبد آمون ::: http://free2upload.com/img008/fa0ur3zkele1nmqba.jpg
منبع رو خود عکس ها نوشته شده !!! [/align]

[align=center]اینو ببینید[/align]
[align=center]------------------------------------
عکس - همسر باراک اوباما همراه اولين دوست پسرش در 18 سالگي!
------------------------------------[/align]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[align=center]چقدر به هم میان !!![/align]
سلام
مشكلات جامعه پليس و پليس امنتيت و مونكرات و ....ميخوام بگم:
رفتارهاشون اصلا شخصيت يك انسان نيست
بد حرف ميزنن
مثلا تو ماشيني:
به به بيا پاييين بچه قرتي و سوسول ...اين كيه كنارت ميخواي ببري خونه و صفا كني بزار ما هم فيض ببريم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بله رفتارهاشون واقعا زشته:بدو بينم...بدو الاغ....اوه عوضي سوسول راه بيفت....تو غلط ميكني اهنگ گوش ميدي و ....
واقعا عضي اوقات مايلم با كله برم تو صورتشون بگم ما هم ادميم...چون پليس نيستيم و قدرت نداريم بابد مثله گاو باهامون برخورد بشه!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)