سلام به دوستان عزیز
بچه ها من هم مثل ابوالفضل باید از انجمن برم ...
داریم به یک کشور دیگه مسافرت میکنیم و دسترسی من
به نت قطع میشه ... از همه ی دوستانی که به ما لطف داشتند
تشکر میکنم و از اونهایی که باهاشون کلکل و دعوا داشتم هم میخوام که
من رو حلال کنند ... من از فردا دیگه دسترسیم به نت قطع میشه و
از انجمن خداحافظی میکنم ... در این چند ماه واقعا به اندازه ی
چند سال تجربه بدست آوردم ... از مدیران و کاربران هم واقعا تشکر میکنم ..
کسایی مثل حامد یا کیان که واقعا زحمت کشند . , عرفان عزیز گل ؛ آرمان آخرم اون برنامه ای که میخواستم رو بهم نداد
؛ ساسان که واقعا اذیتش کردم ,
هامون و معین عزیز که همیشه
دوست داشتم اخلاقم رو به اونها نزدیک کنم ولی فکر نکنم موفق شده باشم !
سینا که متاسفانه زیاد نتونستم باهاش آشنا شم ...
امیر آرین عزیز که همیشه به من لطف داشت .
ابوالفضل , فقط میتونم بگم فوق العاده بود ... آرمین و پوریا مدیران زحمت کش
پوریا پین کد ؛ بابک و ...
خیلی دوستای دیگه که العان اصلا حضور ذهن ندارم ... امیدوارم همگی
من رو حلال کنید ... قربون همتون ... به امید دیدار







پاسخ با نقل قول









علاقه مندی ها (Bookmarks)