بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 135 از 248 نخستنخست ... 3585125133134135136137145185235 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,341 تا 1,350 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1341

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام به دوستان عزیز
    بچه ها من هم مثل ابوالفضل باید از انجمن برم ...
    داریم به یک کشور دیگه مسافرت میکنیم و دسترسی من
    به نت قطع میشه ... از همه ی دوستانی که به ما لطف داشتند
    تشکر میکنم و از اونهایی که باهاشون کلکل و دعوا داشتم هم میخوام که
    من رو حلال کنند ... من از فردا دیگه دسترسیم به نت قطع میشه و
    از انجمن خداحافظی میکنم ... در این چند ماه واقعا به اندازه ی
    چند سال تجربه بدست آوردم ... از مدیران و کاربران هم واقعا تشکر میکنم ..
    کسایی مثل حامد یا کیان که واقعا زحمت کشند . , عرفان عزیز گل ؛ آرمان آخرم اون برنامه ای که میخواستم رو بهم نداد
    ؛ ساسان که واقعا اذیتش کردم ,
    هامون و معین عزیز که همیشه
    دوست داشتم اخلاقم رو به اونها نزدیک کنم ولی فکر نکنم موفق شده باشم !
    سینا که متاسفانه زیاد نتونستم باهاش آشنا شم ...
    امیر آرین عزیز که همیشه به من لطف داشت .
    ابوالفضل , فقط میتونم بگم فوق العاده بود ... آرمین و پوریا مدیران زحمت کش
    پوریا پین کد ؛ بابک و ...
    خیلی دوستای دیگه که العان اصلا حضور ذهن ندارم ... امیدوارم همگی
    من رو حلال کنید ... قربون همتون ... به امید دیدار

  2. Top | #1342

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3761
    سن
    32
    نوشته ها
    1,271
    تشکر
    186
    تشکر شده 378 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    باربد جان بابا ناراحت شدم داری میری.امیدوارم هرجا میری موفق باشی.(حالا کجا می خوای بری؟)
    من که یکی دوبار بهت بیشتر PM ندادم اما حلالت می کنم.(نخود هر آش)
    امیدوارم در سایه پدر مادرت موفق باشی.
    قربونت علی

  3. Top | #1343

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ای بابا این چه وعضشه باربد آخه کجا داری میری تاره داشتیم در کنارت کیف میکردیم عجبا
    اول ابولفضل میره بعدشم باربد
    باربد جان تو این مدت کلی بهت عادت کرده بودیم اخه چرا
    در کل امیدوارم هر جا که هستی موفق و سر بلند باشی
    انشاالله که دوباره بر میگردی

  4. Top | #1344

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center][size=x-small]

    انشالله هرجا هستی موفق باشی . به امید دیدار

    [/size][/align]

  5. Top | #1345

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اي بابا همه دارن ميرن ما رو تنها ميذارن كه...
    باربد جان سعادت نداشتم باهات آشنا بشم ولي خوب اميدوارم هر جا ميري موفق باشي و ايشلا يه روز مثل ابوالفضل برگردي.

  6. Top | #1346

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ا باربد جان تو ديگه چرا بهت عادت كرده بودم

    اميدوارم هر جا باشي موفق باشي در زير سايه خانوادت

    قربونت برم باي

  7. Top | #1347

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    باربد جان امیدوارم پس از مستقر شدنتون دوباره به انجمن بیایی.
    و حتما هم میای.منتظریم

  8. Top | #1348

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3274
    سن
    35
    نوشته ها
    1,163
    تشکر
    27,459
    تشکر شده 1,909 بار در 413 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1820 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    باربد جان واقعا از رفتنت ناراحت شدم...گرچه زیاد با هم آشنا نشدیم!
    امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی
    به امید بازگشتت به انجمن و اگر هم برنگشتی ما رو فراموش نکن
    خداحافظ

  9. Top | #1349

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    باربد عزيز اميدوارم هر جا هستي موفق باشي و بزودي به انحمن برگردي.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    به 6 تايي هاي عزيز هم باخت مفتضحانه تيمشون رو در آسيا تسليت ميگم!

  10. Top | #1350

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1904
    سن
    36
    نوشته ها
    136
    تشکر
    1
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آقاباربد ایشالا باز دوباره ببینیمت .
    __________________________________________________ _______________________________

    احمدی نژاد و مریخ

    ******* ایرانی حامل پیام احمدی نژاد با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت

    زمان: ساعاتی پس از قرار گرفتن ******* در مدار زمین

    مکان: مرکز مطالعات فضایی مریخ ...

    ******* ایرانی حامل پیام احمدی نژاد با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت



    زمان: ساعاتی پس از قرار گرفتن ******* در مدار زمین

    مکان: مرکز مطالعات فضایی مریخ



    مریخی 1: اینجا را ببین یک سیگنال ناشناخته از فضا دریافت کردم

    مریخی2: ببینم …… انگار یه پیام صوتیه براش یه جواب بفرست

    مریخی1: به جواب ما واکنش نشون داد احتمال داره یه موجود هوشمند باشه

    صدای احمدی نژاد شنیده می شود: الله اکبر الله اکبر الله اکبر این صدای انقلاب ایران است این صدای دولت مهرورز است……

    لحظاتی بعد با تلاش مریخی ها تصویر احمدی نژاد روی مانیتور ظاهر می شود. او با عرق گیر و زیر شلواری مقابل وب کم نشسته و به لپ تاپ خیره شده

    مریخی 2: این تصویر را انالیز کنید ببینیم این چیه

    مریخی 1: انالیز اینها را نشون میده: قد 75 سانتیمتر، دارای پوشش ناقص پشم در سطح بدن و برخی نواحی صورت، حجم مغز نامشخص

    مریخی2: زیاد تکامل یافته به نظر نمیرسه

    مریخی 1: موجود ناشناخته اگه صدامو میشنوی جواب بده یک مریخی صحبت می کنه

    احمدی نژاد: الله اکبر … الله اکبر ….. اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن ولیا و حافظا و ……

    مریخی 2: برو سر اصل مطلب

    احمدی نژاد: اصل مطلب اینه که ما امادگی داریم ارزشهامون را به مریخ صادر کنیم اگر هم بخواهید راه و چاه زمین را بهتون نشون میدم که بفهمید اینجا کی به کیه. من محمود هستم میشه گفت روی کره زمین موجود مهمی به حساب میام …….

    مریخی1: ما از زمین یک مقدار اطلاعات کلی داریم ولی شما هم اگر بتونید بیشتر ما را روشن کنید ممنون میشیم

    احمدی نژاد: الانه روشنت می کنم. ببین جانم روی زمین کلن دو تا نیمکره هست که اون نیمکره غربیش چیز زیاد جالبی نیست و اصلن اون را بزارید کنار، توی نیمکره شرقی هم یکی دو تا کشور نسبتن خوب مثل چین و روسیه هست ولی اصل کاری ایرانه البته نه همه اش، بیشتر قسمت خوبش به قم و جمکران و یه قسمت از تهران که حوالی میدون پاستوره مربوط میشه نمی دونم اونجاها را بلدین یا نه ……

    مریخی 2: با این حساب روی کره زمین کلی فضا هدر رفته

    احمدی نژاد: همینطوره. اصلن کل مشکل تمدن بشری از همین جا ناشی میشه. اگر همه دنیا توی قم بود یا بر عکس دیگه دنیا گلستان میشد و ما مشکلی نداشتیم ولی جای نگرانی نیست اگه من 4 سال دیگه هم رییس جمهور باشم برای اون هم برنامه دارم اول مشکلات جهان را حل می کنم بعد میایم سراغ شما و ارزشهامون را بهتون صادر می کنم

    مریخی 2: این ارزشها چیه که هی میگی؟

    احمدی نژاد: ببینید پیاده کردن ارزشها کار سختی نیست فقط باید طرح تفکیک را پیاده کنید نزارید کسی چکمه بپوشه یا دنبال مدهای مبتذل غربی بره و زنها حجابشون را رعایت کنن و …..

    مریخی 2: حجاب چیه؟

    احمدی نژاد: یعنی زنها باید موهاشون را بپوشونن

    مریخی 1: مریخیها مو ندارن به جاش ما یه خرطوم روی سرمون داریم بعدش هم ما زن نداریم تک جنسیتی هستیم

    احمدی نژاد: خب فرقی نمیکنه مردها هم باید خرطومشون را بپوشونن

    مریخی 1: ببین محمود جان وقتی میگم تک جنسیتی یعنی مرد هم نداریم. وقتی موجودی دو جنسیتی نباشه دیگه تقسیم بندی زن و مرد معنا پیدا نمیکنه

    احمدی نژاد: خیلی بد شد اینجوری پیاده کردن ارزشها یه کم سخت میشه ولی نگران نباشید حتمن براش راه حلی پیدا میشه شاید مثلن بشه اول دو تا جنس ایجاد کرد بعد جداشون کرد یا …….

    مریخی 2: حالا شما چه اصراری داری ارزشهای خودت را توی مریخ پیاده کنی؟

    احمدی نژاد: خب اخه شما نمی دونید این ارزشها چقدر خوبه. ببینید ارزشها نشون میده چی خوبه چی بد. هر چیزی بر اساس اینکه کی و به چه منظوری ازش استفاده کنه میتونه خوب یا بد باشه یا حتی چیزی که یه زمانی خوب بوده بعدن بد بشه و بر عکس در نتیجه فهمیدن اینکه چی خوبه چی بد کار هر کسی نیست و فقط یه نفر اون را میفهمه که اون را به دولت میگه و دولت هم باید مردم را ارشاد کنه که اونجوری رفتار کنن

    مریخی 2: مرسی ولی نیازی نیست شما تو زحمت بیوفتی توی مریخ به استثنای افراد زیر 18 سال بقیه خودشون میفمن چی خوبه چی بده

    احمدی نژاد: خب اوضاع روی زمین یه کمی متفاوته اینجا نفهمیدن ادمها کمی بیشتر طول میکشه یعنی تقریبن تا اخر عمر و حکومت وظیفه داره مراقبشون باشه…. ببینید ما غیر از حجاب ارزشهای دیگه هم داریم خب حالا میگم بزارید یه کم ارزشهامون را به عنوان اشانتیون صادر کنیم اگه خوشتون امد بقیه اش را هم صادر می کنیم

    مریخی 2: نه اقا ممنون این چیزها به درد ما نمیخوره

    احمدی نژاد: شما هم که مثل روشنفکرهای امریکایی حرف می زنید البته تعجبی هم نداره من روی زمین هم تنها هستم حالا فهمیدم توی کهکشان راه شیری هم تنها هستم اینجا هم فقط یکی مثل فاطمه رجبی من را درک میکنه که یه تنه در برابر حجمه فرهنگی دشمنان ایستاده اصلن امریکا و اروپا یک طرف رجبی هم یک طرف

    مریخی 1: این رجبی چیه؟ کشوره؟

    احمدی نژاد: نه یعنی آره … همونطور که امام فرمود ” بهشتی یک ملت بود ” بر همین اساس رجبی هم یک کشور بود یا هست

    مریخی 2: کنجکاو شدم میشه تصویر رجبی را برای ما بفرستید ببینیم چیه؟

    احمدی نژاد: آره اتفاقن عکس ایشون را روی لپ تاپم دارم الان براتون سند می کنم

    مریخی 2: این تصویر را انالیز کنید ببینیم چی دستگیرمون میشه

    مریخی 1: نتیجه انالیز نشون میده رجبی عبارت است از یک توده مشکی که یک دماغ ازش بیرون زده

    مریخی 2: خب اون توده مشکی که هیچ هرچی هست باید توی همون دماغ باشه

    احمدی نژاد: راستی این را هم بگم که تازگیها استکبار جهانی یه زن ایرانی بی حجاب را فرستاده بود اونجاها طرف شما گفتم یه وقت اگر دیدیدش گول نخورید فکر کنید زن ایرانی اون شکلیه ها. الگوی ما همین خانم رجبیه که دیدید. انشا الله تا چند سال دیگه خانم رجبی را به عنوان اولین زن ایرانی ارزشی میفرستیم مریخ تا این توطئه هم خنثی بشه

    مریخی 2: خب هر وقت امد قدمش روی چشم خیلی از اشناییتون خوشحال شدم ما هم دیگه با اجازه اتون رفع زحمت کنیم

    احمدی نژاد: ااا ِ …. کجا؟ صبر کن تازه داشتیم اشنا میشدیم ….. میگم این ارزشها …. الو ….. الو …….. بابا لااقل یه عکسی چیزی از خودتون برام میفرستادید الان کی حرف من را باور می کنه؟ …….این هم میشه مثل هاله نور ……..بخشکی شانس …..

صفحه 135 از 248 نخستنخست ... 3585125133134135136137145185235 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد