[align=center][size=x-small]
من هم از این فرصت در تاپیک استفاده میکنم و به آرمین جان به علت مدیریتش تبریک میگم ما قبل اینکه مدیر شدیم دوستان خوبی برای هم بودیم و الان هم هستیم خیلی خوشحال شدم مبارکه آرمین جان
--------------
A & P Is Doing Well
[/size][/align]






پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)