آقا لیورپول رو دیدید.
کف کردید.
4-1 منچستر رو تو الترافورت شکست دادن یعنی چی.
رئال رو هم که 4-0 بردیم.
این پیروزی رو به خودم و آرمان و پوریا و دیگر لیورپولیا انجمن تبریک میگم.
به دشمنامون(ساسان و ...)تسلیت ویژه عرض میکنم.
امسال یه دوگانه رو میبریم خونه.





پاسخ با نقل قول







بسته ده تایی 1500.






علاقه مندی ها (Bookmarks)