نه نمیشه !!!
جزو کدوم طرفی ؟؟؟
اومدی بازخواستمون کنی یا خواه نشی رسوا همرنگه جماعت شی !!!
نه نمیشه !!!
جزو کدوم طرفی ؟؟؟
اومدی بازخواستمون کنی یا خواه نشی رسوا همرنگه جماعت شی !!!
سریال اغما
شخصیتی که امروز ابوالفضل شناختش .
ایا میدونستین شخصیت الیاس تو فیلم اغما !! شیطانی است نه بهشتی !!
1: دکتر فقط کافیه به حرفش گوش کنی !!
2: دکتر به تو حسادت میورزه !!
3: اون پسر رو باید تو عملش کنی !! اگه عملش نکنی اون میمیره !!
4: مواظب دخترت باش !!
5: دزد ظبط ماشین
============================
شاید به ندرت باشن کسانی که فهمیده باشن که الیاس کسی که تو این فیلم به کمک دکتر اومده و پیش بینی میکنه زودتر ..اون یک شیطان است که تو قالب یک فرشته در امده و دکتر رو میخواهد گمراه کند ..و اونو دچار ابهام کنه
خیلی ها الان که اواسط فیلمه فکر میکنن شخصیتی بهشتی داره ..ولی سخت در اشتباه هستید ....اگر کمی اون مختونو بکار بندازید میبینید که اون شخص به ظاهر فرشته ..فقط قصد داره تا ادمهای خوب رو برای دکتر بد نشون بده ...و کاری کنه که بدها بمونن ....
مثل ..اون دختر که زنده موند !!
اون جوونی که تو اتاق عمل مرد ! اون یک ادمکش بود .نه انسان !!!
جوانی که خواستگاره دختره دکتره شخصیتی مثبت داره .ولی الیاس به دکتر میگه که اون حواسش به دخترش باشه !
دختری که تو اتاق عمل زنده موند هم اثاره صحبته الیاس با دکتر بود که او را دچار ابهام کرد تا زنده بماند
=============================================
حالا اخر فیلم متوجه میشید ..که حاج ابوالفضل چه زود ادمها رو شناخته !!!
انشالا که از شر شیطان ماها در امان باشیم
الهی امین !

من ميگم موضوع اينجا چيه ؟نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
سریال اغما
شخصیتی که امروز ابوالفضل شناختش .
ایا میدونستین شخصیت الیاس تو فیلم اغما !! شیطانی است نه بهشتی !!
1: دکتر فقط کافیه به حرفش گوش کنی !!
2: دکتر به تو حسادت میورزه !!
3: اون پسر رو باید تو عملش کنی !! اگه عملش نکنی اون میمیره !!
4: مواظب دخترت باش !!
5: دزد ظبط ماشین
============================
شاید به ندرت باشن کسانی که فهمیده باشن که الیاس کسی که تو این فیلم به کمک دکتر اومده و پیش بینی میکنه زودتر ..اون یک شیطان است که تو قالب یک فرشته در امده و دکتر رو میخواهد گمراه کند ..و اونو دچار ابهام کنه
خیلی ها الان که اواسط فیلمه فکر میکنن شخصیتی بهشتی داره ..ولی سخت در اشتباه هستید ....اگر کمی اون مختونو بکار بندازید میبینید که اون شخص به ظاهر فرشته ..فقط قصد داره تا ادمهای خوب رو برای دکتر بد نشون بده ...و کاری کنه که بدها بمونن ....
مثل ..اون دختر که زنده موند !!
اون جوونی که تو اتاق عمل مرد ! اون یک ادمکش بود .نه انسان !!!
جوانی که خواستگاره دختره دکتره شخصیتی مثبت داره .ولی الیاس به دکتر میگه که اون حواسش به دخترش باشه !
دختری که تو اتاق عمل زنده موند هم اثاره صحبته الیاس با دکتر بود که او را دچار ابهام کرد تا زنده بماند
=============================================
حالا اخر فیلم متوجه میشید ..که حاج ابوالفضل چه زود ادمها رو شناخته !!!
انشالا که از شر شیطان ماها در امان باشیم
الهی امین !
موضوع اینجا اینه که بنده بحث روزانه ای که به ذهنم خطور کنه اینجا میگم البته بجز اینجا تو دو تا سایت دیگه هم مطلبمو میزارم ..یه سایت ورزشی و یک سایت سیاسی ...نوشته اصلی توسط Fallen Angle
دوستان میان اینجا تجزیه و تحلیل میکنن ..البته خیلی دوست دارم دیگر دوستان هم مشارکت داشته باشن .ولی بیشتر نقش سیاهی لشکرن !!!ولی خوب بعضی وقتا میان درد دلاشونو میگن ما هم استقبال میکنیم ...
اینجا یه نوع تاپیکه خاصه ... با عقاید خاص !

عالی بود مثله همیشه تحلیل موشکافانه و دقیق و بی نقص....

حاج ابوالفضل من 3 قسمت پیش تو خونه گفتم این شیطانه
بیچاره دکتر نائنی
یكی از مهمترین دلایلی كه از مرد بودنم راضیم اینه كه صبح ساعت 7 كه پا می شیم بدون اینكه موهامو شونه كنم و جلوی آینه واستم با زیر شلواری می رم صف نون وامیستم می بینم كه دختر طبقه پایینیمون لاك و رژ زده واستاده تو صف
( واسه نون ساعت 7 من همون 7 پا می شم دختر همسایه ساعت 4 صبح!!!)
یاد دوران دختر بازی به خیر. البته اشتباه نشه. همه دخترای من ، گربه بودن. بچه که بودم همیشه یه بچه گربه داشتم. یکی فرار می کرد، یکی دیگه می گرفتم. اما یکیشون خیلی با وفا بود. یادم نمیره وقتی بابا، یه روز صبح جمعه ، وقتی من خواب بودم، گربه رو گرفت و کردش تو یه گونی و برد که تو یه جای دور رهاش کنه که دیگه برنگرده
( هنوزم نمی دونم چرا عده ای مغرض آمریکایی صفت، میگن گربه آلوده است )
بعد از یکی دو روز اون بچه گربه ، رو دیدم برگشته خونه و انگار تو این دو روز فقط . فقط داشته می دویده که زودتر برسه خونه ، چون لاغر شده بود ، گشنه و تشنه. بازم معرفت بچه گربه ، با این که تو گونی نفهمید کجا ولش کردن، راه رو پیدا کرد و برگشت.
نتیجه اخلاقی: ما می فهمیم که باید در انتخابات پرشور خبرگان ، شرکت فعال کنیم. ( تکبیر )
================================================== ====
لیالی قدره .....قدره این شبا رو بدنین ...بجای اینکه تا صبح بشینید نت گردی و سرچ کردنه عکسه دیواها !! و کانال عوض کردن شبکه های اونور ابی ...برید تو مساجد ...دعا کنید ...
ضربت خوردن و شهادت امیر المومنان رو به تمام شیعیان جهان تسلیت میگوییم....انشالا تو این شبها کمی خدا رو بیشتر مد نظر بگیرید
امین یا رب العالمین
Everyone's tongue print is different, like fingerprints.
مدل و اشکال روي زبان هر شخص مانند اثر انگشت با بقيه آدم ها متفاوت است!!!
خوب دقت کنید ...این جمله ای که نوشتم مصداق شما میشه....
منتظر اظهار فضله دوستان هستیم ..بابا اینقدر خودتونو نگیرید !!!از برادر گرامی تندر جان یاد بگیرید....
حالا هی حسین دبلیو دبلیو ای !!! خودشو واسه ما بگیره انگار از دماغ گنجیشک افتاده !!
ابولفضل جان دستت درد نکنه
قربونه مرام بچه لوتی خودمون اردل تیکر !!صادره از شیکاگو هم هستیم ...راسیتش اسمت خیلی بهت میاد ..یعنی اردل وقتی تیکر اومده کنار اسمت یه ویپگی خاصی پیدا کردی ...البته که اردل یعنی بزرگی !!
این اردل از اون پدیده های جدید انجمن ایران دبلیو دبلیو هفت سینه !!ببینید اینو چه روزیه دارم میگم..
1ماه بعد: اردل هم به صفه برادران بزرگوار نوفیر و بچه ول پیوست...
ادامه بده ..من کشته اون اواتورتم !!اردل جان
راستی بچه ها مدتیه خبری از برادر ام ار توکلی صادره از بم نیست!! ....نکنه شهید شده !!!
خبرشو بم بدید ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)