والیکم اسراریها! این متن رو حتمان تا اخر بخونید!!بقول وبلاگدارها نظر بدهید
سال سال اصلاح الگوی مصرفه به دستور سید ! بنابراین ما هم تصمیم گرفتیم تو نوشتن هم صرفه جویی کنیم!!
دیگه تصمیم دارم کم بنویسم..اصلان میخوام پست بعدی رو اسپم بده ببینم کی میگه بالا شرتت نافه!!!!!
داش هادی اون کیبورد رو بده به من!!!
ناظم و مدیر پدیر هم حالیمون نیست... منو و داش هادی از معدود کاربران سایتیم که از خط قرمز مدیران و ادمینان !!! گذر کردیم!! و جاده دو طرفه مون به اوتوبان همت تبدیل شده!!!
یادش بخیر یه زمان که مدیر بودیم نمیتونیستیم به مدیرو مسئولان لاشخور سایتچیزی بگیم چون بالاخره ما هم از جنسه اون شیر پاک خورده ها بودیم... و میخواستیم نشویم رسوا همرنگه مدیریت شدیم!!!
ولی دوباره این لباس گرگین رو از تنمون در اوردیم..خوش بحال هادی که احتیاجی به این لباسها نداره...هر چند خیلی زوده به گرده ناصر دو تا صفر 7 و سپهره برسه![]()
=======================================
سفرنامه و میتینگ گلدی و اقایی در مشهد مورخ امروز!!!
جناب علی گلدبرگ ظهیرالاسلام مده ظله تعالی اینجان ب ساعت 4 بعدازظهر به وقت محلی با دیگامه ام تماس گرفت که 5 دقیقه دیگه سرسه راه راهنمایی ام. پاشوبیا
فکرکرده مشهد هم تهرانه که آدم 2 دقیقه ای از اینور بره اونور...بهش گفتم جوگیرنشو. 25 دقیقه دیگه اونجا باش کل یوم میام
45 دقیقه که گذشت من اونجابودم. نمی دونم این انگلیسیا از این کاراچه طرفی میبندن؟ دقیقا از زیرگذرفلکه پارک مشهد افتادیم توی هزارتوی ترافیک . تصادف شده بود. نصف عقب پرایده کلامچاله شده بود. یارو کله اش قطع نخاع شده بود!!
خلاصه ساعتهای 5:15 بود که رسیدم به جناب علی گلدبرگ..ملقب به علی گلدین!!!
take taxi کردیم به قصد مجتمع پروما. اونجا جناب علی گلدین چنددست لباس گرفت و مقادیرمعتنابعی زعفران. منم محصولات فرهنگی خریدم. جناب علی گلدین بشدت تحت تاثیرعظمت محل قرارگرفت.
بعد اومدیم بیرون و دورمیدان جانباز مشهد345 درجه چرخیدیم تا take taxi کنیم به قصد تقی آباد و زیست خاور. توراه کلی درباره خاطرات و خطرات انجمن صحبت کردیم و غیبت پشت سرهمه تون و همه مون و چندتا افشاگری وپرده دری و.... تا ریسدیم زیست خاور!!!![]()
زیست خاورعمارتی است درمشهد که هنوز همون حکمی رو درمشهد داره که ساختمان خدابیامرز شماره یک اقام درنیویورک قبل از فارنهایت داشت. عمارتی معظم با چندطبقه( چندطبقه؟) بالای زمین و وسط زمین و دوطبقه زیرزمین. البته درادبیات عامه مشهد، زیست خاور این قدرطبقات زیرزمینی برایش برشمرده میشه که طبق اونها کف زیست خاور به هسته کره زمین میرسه!!!
درطبقه 2- بود که جناب ابوالفضل به مهمترین هدف سفراستانی اش نائل شد یعنی ابتیاع 3 حلقه دیسک تصویری و یک دیسک صوتی از مرحوم کافی مداح . برق شعف سرتاپای وجودش را فرا گرفت. به سنت میتینگ های باکلاسا یک عددشکلات گلاسه هم زدیم تورگ و از هم جداشدیم برای فردا که فردایی است و روز آخر و وداع
پیرو آیت العظمی هادی کاشانی ...یکی دوتاعسک هم گرفتیم که منتشرخواهدشد. شاید فرداهم چندتاعکس بگیریم. میخوایم بریم باغ نادر و آرامگاه کلنل
نکته جالب امروز که شرحش رو از جناب علی گلدین بخواهید در پرومو لباس فروشی اتفاق افتاد:
آیت الله علی گلدین ، مانکن شد!!!!
این سفر منو علی گلدی تا فردا ادامه دارد....نه علی ؟![]()
==========================================
در مورد پیام سال نو رهبر انقلاب....
راستش دیروز که متوجه چنین پیام ارتحالی شدم...هم خندم گرفت هم به حال مملکت دلم سوخت!!
رهبر انقلاب که در طول سال سریال یوسف پیامبرو زیاد تماشا میکرده از شدت جو گیری پیامبرگونه فتوای سال جدیدکه اتفاقا سال گاو هم است را بر همان اساس و بر اساس مدیریت رییس جمهورش تعیین کردند
و اون را سال "اصلاح الگوی مصرف" گذاشتند.
تعبیر خواب ایشان از انجا به وجود اومده که ایشان و رییسس جمهورش یکبار از خواب بیدار شدندوبی انکه خواب گاو را ببینند گفتند چون سال گاو است و دارد سریال یوسف یکجورهایی تکرار میشود بهترین راه برای ماندن این است که در برابر خوراک و مصرف زیاده !!!!!!!!!مردم بایستیم!!!
با این حال سوال من اینجاست شما و دست اندرکارانتون که براتون تصمیم میگیرن که سالی(سال گذشته) را سال شکوفایی گذاشته بودید چطور شد؟ یکدفعه به جای برداشت محصول از نواوریها و شکوفاییها اومدید گفتید باید مصرف مردم را بگیریم!!!!!!....
جل الخالق نه از اون دست و دلبازیهیتون و مصرف بی رویه تون و نه از این خساستت !
با این حال حال پیامبر عظیم الشان قبیله ایران نفرمود که مصرف سپاه و بسیج و حوزه علمیه و اقا بالاسرها و مال خورا و مجلسیها و قانونگذارا هم در همین راستا کم میشه .
صد البته چنین چیزی که در حضرت یوسف بزرگوار ما دیدیم و شنیدیم همیشه سعی در کم کردن مال ثروتمندان و اضافه کردن حق و حقوق به یتیمان بود!!! نه اقایون !!!
حالا پیدا کنید PPVفروش رو !!! هر چند دنبال امیر پوكه گشتم نگردید نیست!!!
نام واقعی اصلاح مصرف همان حمله به مصرف مردم است
.همان چیزی که دوسال پیش با اغاز سهمیه بندی بنزین اغاز شد و امروز با فتوای پیامبر ما قانون اساسی هم شد(چون قانون هم بر اساس فتوا و نامگذاریهای رهبر حرکت میکند)
امسال مطمئنا در تراکتها و بنرها و تبلیغات رادیو و تلویزیون 12345678 به همین بهانه چه چیزها نخواهند گفت مسئولان با لیاقت!!..من مرده شما زنده...
در قانون جدید اومده است که مصرف ما را بشمارد.چقدر میخوریم و میلوپونیم
چه میزان میپوشم و چقدر راه میرویم و یحتمل چقدر میشاشیم!!! ترجیحا کمتر برید دستشویی که زیاد گرسنه نشید!!!
این همان چیزی است که جامعه و ملت ایران از ان متنفر است.مردم از دخالت به امور شخصی خودشان و لقمه شمردن غذایشان متنفرند.در جامعه ایران اسراف نیست که حکومت میکند
این جمهوری اسلامی است که دارد پول بیت المال را به هدر میدهد.مردم در جامعه نیازی ندارند که اسراف دهنده اصلی برایشان خط مرز تعیین نمایند که چقدر بخورند و چقدر راه بروند .
شما اگر میخواید مصرف را کم کنید بهترین راه این است که اقدامات خودتون رو منحل کنین.
سپاه و لشکر به اسم امام زمانتون را منحل کنید.حوزه علمیه و بسیج و بمب اتم و سهم امام و سهم مقاماتتان و تروریستها در لبنان و فلسطین و سوریه را کم کنید.
ان وقت خواهید دید که چقدر مشکلات ما حل خواهد شد.بله این کارگرانی که ماهی سیصد هزار تومان میگیرند نیستند که در جامعه اسراف ایجاد میکنند.چون پولی نمیماند که اسراف شود این شمایید که باید برویدجلوس اسراف رو بگیرید!!! .
هرکدام از نهادهای امنیتی و دینی مفتخور شما هیچ نیازی به انها نیست و هیچ ارزشی را تولید نمیکنند.تنها مفت خورانی هستند که نبودنشان بهتر از بودن است.بروید تا امسال با موفقیت کامل به پایان برسدو به نامگذاریتان افتخار کنید
البته هر كدوم از شما بچه های انجمن هم كه کمتر تخصصی در امور سیاسی داره به خوبی در می یابید سرزبان افتادن این شعار و نامگذاری امسال به سال اصلاح الگوی مصرف به صورت پنهان حمایت از دولت احمدی نجاد و طرح تحول اقتصادی اوست
به گونه ای که می توان این نامگذاری را به نوعی حمایت رهبر انقلاب از محمود در انتخابات آینده جهت اجرای طرح تحول اقتصادی بعد از انتخابات دانست.
این اصلاح یعنی اصلاح الگوی مصرف از حماس، از حزب الله، از ونزوئلا و بولیوی ، از کومور ، جیبوتی و سودان اغاز شود.
طبیعتا معظم له و دیگر خادمان ملت می دانند که چه سرمایه عظیمی در این کشور های دوست و برادر هزینه می شود و یقینا اصلاح این گونه ولخرجی ها و یا به قول مقام رهبری، ولنگاری در مصرف در این کشورها می تواند چه سرمایه عظیمی نصیب ملت ایران نماید
در پایان بنده به عنوان یک جوان 24 ساله ایرانی از رهبر معظم انقلاب تقاضا می کنم اصلاح الگوی مصرف را از حزب الله ، از ونزوئلا، از سودان و از جیبوتی ووو آغاز نمایند
======================================
همین امروز كه اولین روز كاری ما بود ...یه چیزی دیدم كه كفرم در اومد... همین تورهای زیارتی سیاحتی شلمچه اومده بودن پاتوق كرده ان یه منطقه ای در اهواز ...امروز اومدن واسه 200 تا بسیجی مفت خور نزدیك 40 كیلو شیرینی بردن یعنی به تعداد 1000 تا شیرینی!!
یارو با یه من ریش و سیبیل كه با لاپای شتر مرغ هیچ فرقی نمیكرد صبح اومده...
سلام خسته نباشید!!
سلام بفرمایید...
قربان واسه بعد ازظهر شیرینی میخوام واسه 200 تا 250 تا ادم...
ما هم كه حساب دستمونه بهش گفتیم..هر 100 نفر رو 6 الی 8 كیلو تقریب میگیریم كه به هر نفر دو سه تا شیرینی برسه...
نه قربان ( همچین میگفت قربان میخواستم با كله برم تو صورتش ولی از عواقبش ترسیدم!!) به ما گفتن ...30 تا 40كیلو بگیرید!!!
گفتم اخه خیلی زیباده شما...17 كیلو هم بگیری خیلی خیلی زیاد میاد...گفت اقا چكار داری بزار ...باید از خدات باشه...اینقدر میفروشی ..
گفتم روزی ما با خداست نه بنده هاش...
این شیرینی رو چه شما ببری چه این پسره ( همون موقع از جلو دره مغازه یه سوفور رد شد اشارمو دادم به اون) این شیرینی شب نمیمونه رد میشه..مخصوصان كه شبه عیده...
خلاصه سفارش دادن بعد از ظهر اومد شیرینی رو برد ... پول رو كامل گرفتنیم...میگه تخفیف هم كه ندادی به بچه های یزد...
گفتم تخفیف كه نمیدیم تازه اگه بشه اضافه هم میگیریم...نه خیلی ÷ولش از جیبتون میره ....
با اون عینكش مثه عینكه رهبر بود كه دیروز سخنرانی میكرد همچین خواستم دوباره بهش كله بزنم این عینكش خورد شه تو اون صورت مفنگیش... بازم بیخیال شدم...
....
دایی خوده من الان نائب رئیس یه اداره دولتی است..خودش شخصان باهام که در مورد همین مسائل روزمره صحبت میکنه علنان اعتراف میکنه که چه ÷ولهای هنگفتی از بیت المال جهت لاشخوئری اقایون میره....
میگفت به مناسبت عید نزدیکه . وسیله به تمام دکتران خوزستان دادن که بالای 100 میلیون پولش شد...
هر سال عید یه عالمه انسان مثل مور و ملخ از جای جای ایران میان خوزستان و شلمچه و خرمشهر
( از سیاساتهای دولت که مثلان یاد شهدای بیچاره رو زنده کنن)میگه نزدیک 30 . 40 میلیارد خرج خورد و خوراکه اقامت و ایاب ذهاب همینا میشه...
خوب اینا رو کی باید جلوشو گرفت..اینا مگه جزو الگو مصرف نیست!! پس برمیگردیم به همون داستان اول که گفتم...
اره دوستان این رو گفتم كه فقط یه اشاره كوچك كرده باشم به اتفاقاتی كه دور و ور همگی رخ میده و بعضان بی اطلاعیم !!
سال نو رو باید با این دلگیر ها شروع كرد!!!
هم اکنون نبش قبر میکنیم!!!
========================================
امروز غروب بود که پیامکی بهمون رسید که نوشته بود حاج ابوالفضل سال نوت مبارک و این حرفا...
شماره رو نداشتم و از نحوه نوشتارش گفتم باید از بچه های انجمن باشه..چون بجز اونا هیچکی به ما نمیگه حاجی!!!
بهش جواب دادم و پرسیدم غریبه اشنا که هستی؟
جواب داد: یه بی معرفت ! مخلصت داوود هستم حاجی .. داوود mrdmn انجمن ..
ما خیلی وقت بود دنبال این عزیز گمشده میگشتیم.
زنگ زدیم بش...بهش گفتیم.سراغتو از تمام پرورشگاها .زایشگاها. بیمارستانها.پزشکی قانونی ها. تیمارستانیها . مرده شور خانه ها . قبرستون جایگاه ابدی ها. خانه سالمندان .درمان بیماری های خاص .و خانه عملهای سرپایی گرفته بودیم
که هیجچا ازت خبری نشد و ما گفتیم اب شدی رفتی زیر زمین هر چند بمون گفت که پاتو بلند کنی منو میبینی ...گشتیم نبود نگردید نیست!!!!
با داوود خیلی حرف زدم...ابتدا مروری بر گذشته سیاه و کبود انداختیم و صحبتها و غیبتهای لازمه رو پشت سر ائمه اطهار انجمن انجام دادیم...
همینجا از محضر تمامی ائمه اطهار انجمن.هامونو دارودسته مدیر پدیر پوزش میطلبیم... امیدوارم شما خدایان انخ ماوهو مارو عفو کنید!!!
از داوود فقط خواستم کاری به گذشته نداشته باش...
از داوود خواستم تو فقط برگرد انجمن...
کسی دیگه از تو توقع لایو نوشتن و خبرسانی نداره..ماشالا زبر دست و بالای دست و پایین دست و چپ و راست کج خوله زیاد شده!! داوود جان تو فقط دو سه روزی یبار سر بزن به انجمن تو یکی از پیشکسوتیای این انجمنی ...
بعضی اوقات ادم باید گذشته رو به یاد بیاره..
باید به یاد بیاریم انقلابی که ابتدا بوجود اومد در انجمن بوسیله داوود بود!!!
باید به یاد بیاریم ایشون و چند تا از همدستان نوشتاری ایشون یک فضای خاص به انجمن داده بودن...!!
کمی هم بزرگ فکر کنیم...من تو تلفن ازش معذرت هم خواستم گفتم تو یه موقع از شوخی و بعضان تیکه های من نباید ناراحت شی ... خودش هم گفت من پست دادم و گفته بودم ابوالفضل هر چی بگه رو چشمام نگه میدارم و گوش میدم...که اون پست رو ما متاسفانه بخاطر پاک شدن توسط ادمین ندیدیم!!
به داوود باز هم گفتم تو نباید بخاطر یسری حساسیتها بری دوست داریم کاری به قبلان نداشته باشی و بازهم به عنوان یک فرد قدیمی سایت یک فرد پیشکسوت پیشمون باشی و از تجربیاتت در اختیار بقیه بچه ها بدی.....قبول کرد
شاید این جمعه بیاید!!! شاید چهره از رخسار بگشاید!!!!
خلاصه اینکه تو این ایام عیدیه امیدوارم بازهم دوستان قدیمی رو کنار مون ببینیم...
و بریزیم بیرون این دلخوری ها و بعضان حساسیت هایی که بدون هیچ غرضی بوجود اومده..همونطور که خودش گفت یسری سوئئتفاهمات بین اون و چند تا از بچه ها پیش اومده...
به امید سربلندی و سرافرازی همگی بچه های انجمن ! هدفی جز این برای من نیست!!
موافقین پس تنکس بدین من تازه دارم متوجه میشم تنکس چه شکلیه!!!
البته اگه در مصرف تنکس همه صرفه جویی بشه بهتره بالاخره سال سال اصلاحه الگوی مصرفه!! ...
الان من خیلی تو این پست صرفه جویی کردم وگرنه باید تا صبح میخوندین!!!!
این امضای زیر هم عکس امیر اقاییه...هادی جون واسم درست کرد ...من نمیخواستم بزارم گفتم بچه ها میگن چقدر خودشو تحویل میگیره حالا انگار کی هست!!
ولی هادی گفت دوست دارم بزاری منم گوش دادم..خوشگله نه؟ به قول رفیق عربم خوب باش ایزدوواج کن!!!
یا حق........






چیزی بگیم چون بالاخره ما هم از جنسه اون شیر پاک خورده ها بودیم... و میخواستیم نشویم رسوا همرنگه مدیریت شدیم!!!



پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)