بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 16 از 248 نخستنخست ... 614151617182666116 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #151

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1106
    سن
    35
    نوشته ها
    308
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ما کوچیکتیم ابولفضل جان راستش کلآ ازت خیلی خوشم میاد

  2. Top | #152

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    766
    نوشته ها
    96
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آره منم تازه داشتم بیشتر با Mr. MRT آشنا میشدم ولی چند روزه ای که نیستش

  3. Top | #153

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اهای ملت !!! سلام .

    خوب بعد از زلزله 7 ریشتری که تو انجمن هومن افتاد (البته ما عادت کردیم به این زلزله ها)!! چند وقتی رو دمغ بودیم ...پیشنهادات زیادی بهمون شد که بریم تو انجمنهای دیگه ثبت نام کنیم . این اسم ما رو زرد قناری کنن به پاس تشکر !!!

    ولی خوب وقتی دل یه جا اسیر باشه نمیشه ببریش حتی با درشکه !!!

    اخه با معرفتا یکیتون نباید به ما اطلاع بده که انجمن درست شده . وقت دارین برید سرچ عکس های مبتذل دیواس کنید !!!ولی برا ما نه
    باشه اگه زنگ اخر نگرفتموتون !!!

    باز به مرامه یاور محبوبم معین
    همون نو فررره (NO FEAR )

    از شیران گیلانه..

    از دریای دلیرانه

    اون جنگلیه . از دست آرانمه..

    گیل مردی از طوفان و بارانه .

    واسه رشتکم مرکم جانه !!!...

    فداش بشید .

    خوب اومدیم یه چرخی زدیم دیدیم یه نفر اومده امروز تو انجمن با نام کاربری amir arian بعد با مداد رنگی هم گرفتن سبزش کردن ....یه لحظه رفتم تو فکر نکنه انجمن عوض شده .این اسمه چقدر اشناست ؟؟؟ کمی فکر کردم بعد نفسی عمیق کشیدم ....

    بعد اخبارها بمون رسید که این پسر تهرونیه همین رفیق با مرام 2 ساله ما امیر ارینه همینه که سی دی مجانی برامون هر هفته میفرسته .خدایی کارش حرف نداره ..امروز برات میفرسته بجایی که برسه دستت میره ساری !!!

    اومده با هامون شریک شده !!!
    شتر سواری دولا دولا !!! تا هر چی هامون بلد نیست از امیر یاد بگیره ..اخه تیغ زنه خوبیه این پسره البته با تیغ حموم اشتباش نگیرین !!!

    در کل از پیوستن ایشون به جمع مون خوشحالی از خودمون در میاریم و از برادر حسین دبلیو ای که الان در غیبت کبری به سر میبره میخوایم که با حرکات موزون بچه ها رو به وجد بیاره !!!

    امیر ارین به جمع ما خوش اومدی زودتر از اینها میومدی !!! از فردا دختره که بریزه تو انجمن !!!


    وایسا دنیا میخوام سوار شم

    فعلا

  4. Top | #154

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سه لام ابول جون

    خوبی داداش ؟ از این ورا ؟ بابا من تیغ میزنم یا شما تو ورزشگاه آزادی صندلی میشکونی ؟ این ارازلا تو همه انجمن ها پلاسیا

    پیش به سوی آینده ای بهتر با کدخدا ابول

  5. Top | #155

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    یادم رفت بگم این ابول ما ریش سفید ماست ولی نمی دونم چرا فقط دوتا تاره موش سفیده

  6. Top | #156

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اولا سعی کن در بدو ورودت به این تاپیک به روحانیت توهین نکنی !!!من داداش تو نیستم من جای پدر بزرگتم !!! یعنی چی اسم ما رو درست تلفظ کن برادر

    فراموش نکن که من اینجا حق اب و گل دارم تو با یه کاربر تازه وارد هیچ فرقی نداری !!! منتها شانست با هومن پسر خاله ای ..برداشته یه ادمین استارتور بهت چسبونده تا این جوجه کوچولوها ازت حساب ببرن نه عامو اشتباه میکنی ..
    تو واسه من همون امیر کوچولوی شاهزاده قصه ها میمونی .
    همون که رو بالش

    گلهای سرخ و زرده

    با کفشایه قشنگش میره و برمیگرده

    امیرو خسته میشه بالهاشو زود میبنده !!!

    روی حشره ها میشینه شعر میخونه میخنده !!!

    یادت نره سر میدون ازادی فالم گذاشتی کشونیدم تا میدون حر !!!

    کلان این امیر ادم بد قولیه میگید نه یه خاطره بخونید ازش

    0اون روز هم که قرار بود محموله رو بهم بده ساعت 5.30 تازه از خواب بلند شديم...عين جت حاضر شديم...كلي هم نگران دوستان كه الان معطل مي شن....راه افتاديم سمت قرار....سوار تاكسي شديم به مقصد وليعصر...تو راه يه دفعه ديديم از طرف امیر يه مسيج اومده كه من با اقای ایکس هماهنگ كردم براي ساعت 7 !!!!!

    گفتم اي تو اون روحت امیر!!!! حالا ديگه...

    خلاصه هنوز نصف راه رو نرفته بوديم كه سريع به راننده گفتيم اقا نگه دار پياده شيم...200 تومن بهش دادم تا بي خودي دلم براي 200 تومن اضافي كرايه نسوزه!!.

    .تصميم گرفتم باقي راه رو پياده برم...اخه خيلي حيفه 400 تومن كرايه بدي و بري جلوي سينما 6 ساعت واستادي تا اقاي گشاديان بياد!!!

    خلاصه رفتيم سر قرار ( ملت مي رن با زيداي فشنشون قرار مي ذارن ما بايد با اقاي مينفندرسكي قرار بذاريم!!!)...

    .ماني و پسر خالش هم كه طبق اخرين تماسي كه با هم داشتيم قرار بود 5 دقيقه بعدش برسن...35 دقيقه بعد رسيدن...علت رو جويا شديم گفتن ما رفتيم سينما افريقا !!!!
    به امیر 3 تا چيز گفتم بيار....1- زير انداز 2- پاستور 3- فلاسك چاي!!!

    جالب اينجاست هيچكدومش رو نيورده بود.....من چون اين اقاي گشاد رو متاسفانه 2 سالي هست مي شناسم يه زير انداز اورده بودم....به ماني هم سفارش كرده بودم پاستور بياره....اما ديگه فكر فلاسك چاي رو نكرده بودم چون بالاي 50 بار بهش تاكيد كرده بودم!!!!


    در هر صورت ديديم زرشك!!!! گفتيم بريم يه صبحونه بخوريم ....منتها بهشون توصيه كرده بودم مواظب ولخرجي باشن..اينجا نفس بكشي 100 تومن واست حق تنفس حساب مي كنند!!! چاي استكاني 500 تومن!!

    گذشت چه روز خوبی بود .چه غذاهایی .چه جاهایی . چه فروشنده هاییی !!!!چه هوری بهشتیایی !!!

    -------------------------------------------------------------

  7. Top | #157

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اها اینو یادم رفت بگم

    از امیرو علت اين مسخره بازي رو جويا شديم......جون عمتون ببينيد چي گفته:

    (( صبح ساعت 5 بيدار شدم....ديدم پشت موهام شاخ شاخ شده و سيخكي واميسته....گفتم بگيرم يكم ژل بزنم و دوباره بخوابم تا سيخش بخوابه!!!!! استغفرالله!!!!!!!))


    خدايا با كيا داريم مي ريم سيزده به در!!!!؟؟؟؟؟؟

    مارو باش خر مونو رو درخت کیا بستیم !!

    ولی از این حرفا به کنار راستش بچه ها ..این امیر خان رو من خیلی دوسش دارم ...البته خودشو نه سی دی هاتشو !!!

    وقتی سی دی برام میفرسته ...به متواضع بودنش پی میبرم ...باور کنید نمیدونم چرا اینقدر دوست دارم ازش سی دی بگیرم ...با اینکه از جاهای دیگه شاید بهم گرونتر میده البته نه زیاد گرون قیمتش عادلانه است..

    یه چیزی دراون هست که در خیلی ها نیست ...بهتون پیشنهاد میکنم یکبار هم که شده از ایشون سی دی بگیرید .مطمئن باشید ضرر نمیکنید !! والا ما که منفعت بردیم !

    راسیتش دستش خیر داره ...دستش پاکه ...

    این بیت اخر جمله رو بازم بخونید ...

    فعلا !!

  8. Top | #158

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    تکــــــــــــــــبیر

    درود در حاج ابول
    مرگ بر دشمنان حاج ابول
    سلام بر حاج ابول
    درود بر رزمندگان حاج ابول
    ......

    میگم ابول این امیر آرین خودمون نیست اینجا چی میکنه...
    اومده سیدی بفروشه ؟

    ابول یدی هایی که امیر واسط فرستاد اهواز اومد خونه ما

  9. Top | #159

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!


    چه خبر !!!

    امروز ایمیلی بدستمان رسید از طرف یکی از دوستان سیا سی مون که دیدیم نوشته عکس پسر اقا رو پیدا کردیم !!!

    بیا ببینش !!

    من نباید اینکارو کنم ولی میبکنم


    به نظر شما این پسرک خوش چهره کی میتوونه باشه !!!




    بن لادن ؟
    محمد سرتیپ 2
    غلامعلی فرمانده گردان صاحب زمان(ع)
    دستمال بندازی !!!


    اشتباه میکنید او کسی نیست جز



    مهدی احمدی نژاد !! پسر رئیس جمهور ایران محمود خان !
    [/size]

  10. Top | #160

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط cbtarwhk
    عجب طومار بلند بالا و پر محتوایی!!
    یاد سخنرانی پرزیدنت توی سازمان ملل، در حضور سران فاسق ملل دنیا افتادم که نور الهی سقف تالار رو سوراخ کرد و بر وجود مبارکشون تابید. [نیشخند موزیانه] حدود یک ساعت بود و من در حال تخمه شیکوندن خوابم برد ولی متن شما برعکس این عمل کرد از بس که از یک وادی به وادیه دیگه ای می پره و آدم برای فهمیدن چیزی که گفتی حداقل دوبار باید بخوندش تا بگیره چه طوماری نوشتی.
    به نام خدا !
    همین تفاوت كاربراست كه اینجارو قشنگ كرده...من و معین و ام ار توکل حاشیه نویسیم ...

    مرد من و علی هانتر مثلا فنی نویسن!!

    سینا جدی و كوتاه می نویسه...و ال ی آخر...اگر همه قرار بود یه جور باشن كه دیگه لطفی نداشت... صحبت باید جوری باشه كه باعث تغییر بشه..وگرنه من رو اگر نقد كنید تا صد سال دیگه هم عوض نمی شم..چون تو این سبك كار كردم كه شدم حاج ابوالفضل یا یكی شده نو فیر !



    نقل قول نوشته اصلی توسط cbtarwhk

    حالا که من تازه یکم شناختمت بذار از حالت نسیه برم تو حالت نقدت:
    چرا هر کی رو که زود می بینیش در عرض یک ساعت باهاش صمیمی می شی ( در اصل این برام سؤاله ولی خوب تا حدی هم نقد محسوب می شه ، البته جواب این سؤال تا حد زیادی از طریق نظرات دوستان در موردت مشخصه ولی می خوام دلیلشو از خودت بشنوم مثلاً یه نمونش همون توی صندلی داغ که به هم لقب کاراگاه هم دادی گفتی که باهام حال کردی ولی فقط از روی یک پست!!!!!!!!!!! ) اینو بگو تا ما هم بدونیم راز MERCIFUL بودنت چیه؟
    می دونم خیلیها با این لحن انجمن ما ناراحت می شن! ولی اخلاقم فقط تو انجمن اینجوریه....وگرنه اخلاقم تو اجتماع و بیرون طوریه كه به كسی نازكتر از گل نمی گم و نمی خوام كوچكترین ناراحتی كسی از من داشته باشه...اینهم دلیل داره!

    همین بچه ها رو بیرون من می بینم خیلی با احترام و با شخصیت با هاشون برخورد می كنم!
    من با این دوستان در یك جمع 2-3 ساعته همراه هستم...اگر قرار باشه هر روز همدیگرو ببینیم دیگ قضیه فرق فوكوله..اونوقت من بدون هیچ رودربایستی باهاشون برخورد می كنم...یعنی اینجا تو انجمن چطور رله هستم و با هم گرم می گیرم اونجا هم همینطور...به طور كلی دوستان نزدیكم می دونن كه من هیچی تو دلم نیست! و سعی می كنم بیشتر با شوخی و سر به سر گذاشتن باهاشون رفتار كنم...

    باور نداری از نوفرر بپرس !!
    من به دوستم مثل برادر نگاه میکنم ....چون کاهی یه دوست از برادر برای ادم بهتره !!
    اگه میبینی تو انجمن خیلی ها هستن که به ما احترام میزارن بخاطر چیه ؟ بخاطر حس ادم شناسی ..دوستان مارو میشناسن میدونن ابوالفضل با کسی هیج وقت تو عمرش دشمن نمیشه ..اگه به ما چاقو بزنن به روشون میخندیم !!
    جنابعالی اون حرفایی رو که دیشب در خفا به ما زدی اگر وقت بود با صحبتام قانعت میکردم .که از اون حالت 2 ...دربیای ولی وقت نداشتم !!


    نقل قول نوشته اصلی توسط cbtarwhk
    اینجا انجمن کشتی کج یا کچ هست حالا این بحث ها و گفتگوهایی که باعث و بانی می شی به نظرت با جریان اینجا سنخیت داره البته خیلی مفیدن (در حد وقت گذروندن [نیشخند] ؟ (اینم که باز سؤال شد بهتر از این نمی تونم نقد کنم)
    چه جوری وقت می کنی که با این همه آدم سر و کله می زنی ( طبق آماری که من دارم تو با اسامه صاحب شرکت روغن لادن هم ارتباط داری )
    شما پایه باشید اصلا یك بنگاه اقتصادی می زنیم...الان معین و چند نفر دیگه بهم چیزایی گفتن میخوایم کشتی بخریم !!...من خودم با وجود اینكه دارم برای دكتری می خونم ولی تو فكر سوژه های مناسبم!!

    به نظر آدم هر چقدر مستقل تر باشه واسه خودش بهتره!
    ولی ما برعکسیم خیلی علاقه داریم با مردم در ارتباط باشیم ...
    بنده روزانه با 100 نفر حداقل تو مغازه سروکله میزنم ..از همه نوع قشر از عرب پاپتی بگیر تا لر با غیرت !!!

    =====================================
    در مورد فوتبال داش معین امروز یکی از بچه ها سوال کرده بود ازم ..ایشون مثل اینکه مارذو نمیشناخت یا حرف مارو باور کرد ...منظور من از دخترونه ..استیل دویدن ایشون بود! من حقیقتا فوتبال بانوان رو ندیدم ولی دویدنشون رو دیدم...ایشون موقع دویدن كمی رو به جلو خم می شن و از دستاشون زیاد استفاده می كنند..ولی مردها سینه رو جلو می دن و كمتر از حركت دست استفاده می كنند... از نظر من دویدن ایشون به دویدن مردها شباهت نداره!!!!

    =====================================

    امروز محمد ثانی ( وبلاگ طرفداران جان سینا )
    ...امروز زنگ زد بمون
    خبر دار شدیم قاطی شتر مرغا شده !!!
    پیام تبریک براش صادر کردیم ...
    محمد ثانی با نام کاربریjean -cenaتو انجمن فعالیت میکرد..و به ما گفت که بیایم اینجا بگیم...که اون ممدی که پاچه همه رو میگرفت عوض شده !!! دیگه مثل سابق گیر نمیده به این و اون
    ما هم خوشحال شدیم..
    =======================================

صفحه 16 از 248 نخستنخست ... 614151617182666116 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد