[align=center]به به جاوید جون منو میشناسی دادا؟نمیشناسی؟
خوب حق داری نشناسی؛منم تورو نمیشناسم
منم بهت خوش آمدید میگم((حالا معین میاد با لگد میزنه تو کو*نم میگه برو بچه تو چیکاره ای که خوش امدید میگه))
امیدوارم که اینجا بهت خوش بگذره و از تجربیاتت استفاده ببریم
هیچی دیگه
خدافس[/align]






نمیشناسی؟
خوب حق داری نشناسی؛منم تورو نمیشناسم
[/align]
پاسخ با نقل قول



...
ایلام زندگی میکنم و از رسلمنیا 23 به بعد بصورت حرفه ای فعالیت اینترنتی دارم قبلشم یه یک سالی نت میومدم اما کار خاصی انجام نمیدادم !!





















علاقه مندی ها (Bookmarks)