بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 168 از 248 نخستنخست ... 68118158166167168169170178218 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,671 تا 1,680 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1671

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ای خاک بر سر من که اون روز گوشی دستم نبود

    تابستون چه میتینگی شود ... سینا اون آمستردام رو ول کن پا میشی بلیط میخری میای تهران ، ابول هم که میاد چه شود ...

    میگم رشت بودین چرا نرفتین پیش ساسان ؟ این دفعه رو در رفت ولی تابستون خودم میبرمت تهران

  2. Top | #1672

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    به جان خودم نمی دونستم ساسان واسه رشته می دونستم می رفتم خودت می دونی که ...........
    آقا من از دفعه ی بعد می گم کجا می خوام برم معلوم بشه چند نفر اونجا هستن . بگن تا ما به دیدار همه برویم
    چهارشنبه همین هفته 19 یا 20 تم به سمت اصفهان حرکت می کنیم و یک روز اونجا هستیم در رکاب داش مجید . البت می دونم این برادر Only batista هم تو اصفهان هست کسه دیگه ای هم می خواد تو می تینگ باشه بگه . هفته بعد هم میتینگ خودم و مجید و چند تن دیگر رو می زارم برین حال کنین دالتونها هم هست . نیام فردا بگین ای وای من تو اصفهان بودم جرا نیومدی .
    من یه جورایی محمود سایتم می رم این شهر و اون شهر گوفتگوی تمدنها درست کردم . ما هم رو به هم ارتباط می دیم هیچ ترسی هم نداریم .

  3. Top | #1673

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!



    داش معین چرا منو تو این جنگلا نبردی داش معین الهی ابوالفضل زیر پات تلف شه چرا اینقدر پیر و شکسته شدی!! بمیرم برات این مشکلات زندگی چه باستنی از تو پاره کرده قربون اون ته ریش بن لادنیت برم!! ماشالا بزنم به تاپیک چه بزرگ شدی داش معین...خدایی خوش تیپ بودی خوش تیپ تر شدی اخه داش معین صداقت و انصاف تا چه حد ..داش معین جاست فرند من واقعان که خودم راست گفته بودم ...

    داش معین ما به تو محتاجیم تو به ما مشتناق...

    جمله تاریخی 2 سال پیش معین : ابوالی تو از من قشنگتری...!!

    خدایی بهتون تو این جنگلها باید هم خوش بگذره ..داش معین من اگه روم نمیشد بیام واسه امسال با دیدن این منظره ها حتما میام... پریسال اومدیم بردیمون با صائب و نیما قلیون خونه شاه عباس گیبج و منگمون کردی!! ولی اینجا نیوردیمون دلمون باز شه..خدایی پوسیدیم بس عرب و ماشین و خر دیدیم تو این شهر !!!

    داش هادی دیدی این نگین ( معین نو فیر ) چقدر مرام و بزرگ بود ..خدایی دیدی من دروغ نمیگفتم ....میشناختمش چه الماسیه ...
    هادی خودتم بزنم به تخته تاپیک عجب بزرگ مزرگی باید زنت بدیم...الابته در شوروفش هستی !!

    ایول به داش بهمن اون کی قاطی خرها شد ما نفهمیدیم ...
    داش بهمن ناراحت نشیا...من هر کی بم میگه زن نگرفتی میگم نه هنوز خر نشدم ....

    ایول بهتون شاه دومادای اینده ...

    اصلان من زن میخوام



    ==============

    خدایی وقتی داشتم عکسا رو میدیدم خدا شاهده که چشمام نم اشکی شد! نه بخاطر نبودنم ...بخاطر بچه ها ...بخاطر داش معین .بخاطر داش هادی .بخاطر قلوه ای مثه داش بهمن. چه جیگرایی هستن ...چه اندامهایی..چه نازنینایی هستن!!

    چرا من باید از این عزیزان و شما بروبچه های انجمن دور باشم!! ..سینا. معین رایپ . علی جون. پویا و پویان و شایان جون. ارمان و تک و تخماش ( ساسان و عرفان)سایر بروبچ ... یعنی دور نیست اون روز بچه ها روزی که یه میتینگ با بروبچ و منو و جاسم رفیق عربم تهران بیوفتیم!!

    صحبته جاسم شد اقا این بنده خدا رفیق 10 سالمه گیر داده امسال باید بریم با هم مسافرت... حالا میخوام بپیچونمش ...چکارش کنم .. تهه ابروریزیه..



    ==============================

    بچه هایی که شماره منو داشتن و دارن ...شماره من فعلان قطعه...یادم رفته برم پولشو بریزم از مخابرات قطعش کردن...قبلنا پول دو ماه رو نمیدادی میوفتاد رو دو ماه بعد حالا چه میکنه این الگوی مصرف!!! باید فردا بریم فیشمون رو اول بگیریم بعد بریم بپردازیم ..حالا کی وصل میکنن خدا میدونه...

    بهرحال فعلان دسترسی به من با این شمارس .09169197818.خط پسر عممه..

    عصری به ممد هوگن میگم خطت رو بده چند روز دستم...میگه آلتمم بهت نمیدم تا خطم برسه ... خدایی ادم تا این حد میتونه بی ادب و بی نزاکت باشه ...اخ اخ توف توف ...:نیست خیلی کار داره و مزاحم داره میخواد کسی مزاحمه اوقات شریفش نشه

    =============================

    شب شب رسترمنیاست ... بعد از رستلمنیا با یه پست طوفانی از حواشیش برخواهیم گشت ...خیلی دوست داشتم امشب بیدار بمونم و لایو ببینم ولی نمیشه وگرنه صبح باید با تختخواب ببرنم شیرینی درست کنم!!!

    بهرحال ما پیشاپیش پیروزی های تریپل اچ دماغو - جان سینا شرت رکابی - اندرتیکر جنازه- کریس جریکو جون - ری میستریو - کین - جیگرم بت فونیکس- برادران سیب فروش - و سایر دوستان رو تبریک میگیم!!!


    راستی من نمیدونم چرا گزیته تنکس برام غیر فعاله..میزنم چند لحظه طول میکشه بعد هم ارور میده!!! کسی نمیدونه چشه ؟

    شاید ادامه داشته باشد ! معلوم نیست!!!

  4. Top | #1674

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    به به حاجی هم که برگشته.
    Welcome Back Haj ABOLFAZL
    IRANWWE Championship
    خوش اومدی ابول جون سال نو مبارک ان شاالله سالی پر از موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشی. امسالم دیگه سعی کن زن بگیری از شرت راحت شیم
    راستی یادم باشه فردا اتفاقی که تو 13 بدر برام افتاد را بنویسم الان خوابم می یاد
    راستی هادی جان منم اصفهانیم. خیلی دوست داتم ببینمت اما به احتمال زیاد نمی تونم چون سره کارم. به هر حال اگر قسمت شد خوشحال می شم ببینمت. اگر هم دوست داشتی تشریف بیار منزل ما خوشحال می شوم کلبه دروشیه. ابوالفضل می دونه

  5. Top | #1675

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]زود دير ميشه![/align]

    سلام بر شما ملت غيور و شهيد پرور ايران دبليو دبليو اي.خوشحالم كه پس از مدتي غيبت در شب به اين بزرگي در دنياي كشتي كج به اغوش شما عزيزان برگشتم.در اين مدت دل كوچك ما سيار براي شما تنگيده بود و هم اكنون كه شما رو ديد مجددا دل ما گشاده شد.راستش قرار بود من و جناب اقايي هم زمان روز اول عيد ريترن بشيم كه متاسفانه من به خاطر پاره اي از مشكلات در ان شب برفي نتوانستم حلقه ي ارتباطي ام را به خانه ي مجازي خود وصل كنم.اقايي كه ميديد من هر لحظه از ايران دبليو دبليو اي دورتر ميشم لبخند تلخي زد و ...
    بگفتا دل ز اسرار كي كني پاك؟ - - - بگفتم ** كه باشم خفته در خاك
    بگفت از دل جدا كن عشق عرفان - - - بگفتم چون زيم بي جان عرفان
    چو عاجر گشت معين رايتر در رقابت - - - برفت داشاغه بهنام در سوراخش!!!
    به اد ليست گفت از ابي و خاكي - - - نديدم من چنين داشاغ چاقي!!!

    طي اين مدت زمان كوتاهي كه از شما سروران گرامي دور بودندي حكايت هاي فراواني بر اين بنده ي حقير گذشتندي از جمله عشق و عاشقي - سربازي - عروسيه دختر عمو -فروختن پي سي - كناره گيري از كنكور كه اين قسمت اخر رو امشب براتون تعريف كردندي.حوادثي كه در اين چند وقت بر ما سپري شد انقدر وسيع هستندي كه ما ** گيجه گرفتندي كه از كجاش شروع كردندي به تعريف.البته تعدادي از از رفقاي نزديك ما در انجمن كم و بيش از اين وقايع مطلع هستندي و بنده در اين مدت از اينان مشورت گرفتندي.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [align=center] از ولگردي تا ديكتاتوري !!! [/align]

    همونطور كه ميدونيد ما از اواسط سال قبل تصميم گرفتيم براي ورود به دانشگاه و شركت در بزرگترين رقابت علمي كشور يعني كنكور اماده شيم.در راستاي تحقق اين هدف اقدامات زيادي رو صورت داديم و به همين منظور چنيدين كتاب خريداري كرديم و چند تايي هم از اشنايان و دوستان به يغما برديم.خلاصه شروع كرديم به خوندن درس اما ديري نگذشت كه متوجه شديم كه هر چي بيشتر مطالعه ميكنيم تازه ميفهميم چقدر عقبيم.از طرفي ما با ارزوي اخذ مدرك دكتراي داروسازي پا به عرصه رقابت نهاديم.بدين منظور ما جهت ثبت نام در كلاس هاي نوروزي قلم چي وارد كانون فرهنگي اموش شديم.علت اصلي غيبت ما در نوروز هم شركت در اين كلاس ها بود.كلاس از 2 فروردين به مدت 11 روز بود و ساعتش از 6 صبح تا 6 بعد از ظهر بود.به گونه اي كه در پايان هر روز چندين كشته و زخمي از شدت خستگي بر جاي ميماند.يه عده هم كه ميديدن تا برسن خونه بايد برگردن همون كنار اموزشگاه نزد كارتن خواب ها ميماندند و شب رو با اون ها به صبح مي رساندند.خلاصه طي اين 11 روز ما با چهره هاي جالبي اشنا شديم كه اكثرا قيافه ها شبيه كتاب و دفتر و فرمول و اين چيزا شده بود.خلاصه در پايان اين دوره ما كه خودمون رو از بقيه عقب تر ميديديم تصميم گرفتيم يك مشاوره اي با اهل فن انجام بديم.در اين مشاوره ما ملتفت شديم كه ارزوي داروسازي رو بايد به گور ببريم و به انتر شناسي بينديشيم.طي اين جلسه مشاوره ما تصميم به كناره گيري از كنكور 88 گرفتم تا شايد سال بعد با قواي بيشتر پا به عرصه بنهيم.از سوي ديگر جناب مشاور كه استعداد نهفته اي در زمينه زيست شناسي در من رويت كرده بود بنده رو راغب كرد تا به طور سفت و سخت براي شركت در المپياد زيست شناسي در سال جاري اماده بشم.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ما در مدت غيبت كلا از جريانات WWE بي اطلاع بوديم الان ميريم يه ك س چرخ تو اخبار بزنيم ببينيم چي به چيه دوباره ميايم اداممه داستان رو ميگيم.
    باي

  6. Top | #1676

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!


    ساعت 4 و 54 دقیقه صبحه و ما مثله خروس بی محل از خواب همین جوری بیدار شدیم ودوباره به خواب خواهیم رفت!!

    اولما گیشلاخ بهناما ...بهنما العان جیلاق ... هیه گت گنه اشک دنه مزله بالا سنه پوخلر معین رایتر!!!

    بهنام بیا اینجا بیا بیا اینجا

    بهنام سرطانیه!!!...سروره هر چی لونگیه!!!

    بهنام چکارش میکنه سوراخ سوراخش میکنه

    بهنام سانتیو مارلا ... بهنام سانتیو مارلا

    داش بهنام بازگشت غیورمندانه تو تو این شب نورانی و عزیز پاس میداریم!!انشالا قدمت خیر باشه و امشب باتیستا قهرمان شه!!

    خوشحالم باز هم ثابت کردی میشه با بیماری سرطان جنگید و پیروز شد!!!

    فربد جون من کفن ام خشک شده تو تازه داری روش گلاب میریزی ...چاکرتیم فربد گلم......

    تو پسته قبل گفته بودم ممکنه ادامه داشته باشد !!


    ساعت 5 شد بریم قبل از اذان نماز بخونیم!!!! همیشه دور میخوندیم.. حالا یبار به جا غذاش صحبانشو بخونیم!!!

    پس ادامه دارد شاید!!

  7. Top | #1677

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مرتیکه این وقت صبح چه موقع اسرار بالا اوردنه ؟!!!



    میدونم ابول واسه بازیه شان و تیکر بیداره .... الان بازیشون شروع میشه سریع نمازتو بخون !

  8. Top | #1678

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دیگه اصله حاله بهنامم برگشت

    اینطوری قشنگه


    داستان بهنام در این دوران بیشتر شبیه جریان هزار و یک شب بوده و می بینید که چه رنگین و متفاوت هست .خد بیامرز نوستر اداموس پیش بینی این وقایع رو از قرن 15 برای این پسر کرده بود که درست در اومد!!!!


    به احترام بهنام کبیر

  9. Top | #1679

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [size=large][align=center]0 - 17


    Hell Yeah


    پیروزی آندرتیکر کبیر رو به تمامی هوادارانش تبریک میگم
    [/align][/size]

  10. Top | #1680

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    از تیکه نستراداموس داوود خیلی خوشم اومد .
    ------------------------------
    بله بهنام هم برگشت دیگه توی این انجمن جای ما نیست مرتیکه چش سفید با پولهای سایت من رفتی معلوم نیست کدوم گوری داری خوش می گزرونی میای قصه اش روهم می نویسی . به قول ابولی از باسنت می کشم بیرون . فهمیدی . ااااا من دیگه یه لحظظه ام وای نمی ستم . معین زود باش آدرس خونه این نامرد بهنام رو پ.خ کن بببینم کار دارم یالا. جرات داری خونه بمون .
    -------------------------------
    ما خاک پای داش ابولی هم هستیم . آره داداشی خیلی حال کردم با داش معینت . خیلی شرمنده مون کرد جوری که اصلا فکرش رو هم نمی کردم این جوری باشه . نخ سوزن اون بهمن اونم عالی بود خیلی حال کردم . تازه وقتی با اینا رفتم بیرون فهمیدم اگر نامزد داشتم چقدر بیشتر بیرون می موندیم ولی الان که ندارم وای . حیف شد . ولی هر لحظه جات رو خالی می ردیم هر پله ای که می رفتیم بالا می گفتیم جای ابولی خالی . خیلی ناراحت کننده بود . از یه خبر گزذاری هم خبر رسیده داش سینا داره بر می گرده به زودی در تهران به استقبالش می ریم چون داره با هواپیما میاد . جرات داره نیاد واسه میتینگ .
    ------------------------------
    ما قبل از تو گریه هامون رو کردیم داش ابولی .
    ------------------------
    من موندم تو که هم بازی ها رو درست پیش بینی کردی من یه ساعت زور زدم فکر کردم همش 4تاش رو درست گفتم . بیا اگر جایزه اومد برات بده من . خلاصه .................................................. ........................................
    ( این خودش یه داستان بود نه خلاصه )
    --------------------------------------
    معین نمیشه چون من به صورت افتخاری توی تمام مسابقات پست دارم یه جایزه برام بفرستین . البت چندتای دیگه ای هم بودن گفتن اگر می فرتین من اسم اونها رو هم بگم راستی شام می دن.
    ---------------------
    ما نیز قهرمانی تیکر میبر رو تبریک می یگم . معین همین امروز از روی راسومنیا و اونهایی که قرار بود بدی می زنی رو دی وی دی پست می کنی بیاد . رقبلی ها یادت نره .

صفحه 168 از 248 نخستنخست ... 68118158166167168169170178218 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد