سلام ......
جاتون خالی امروز زنگ اخر فیزیک داشتیم اسم معلممون هم بود میرجوادی (عید امسال) نماینده گفت بچه اقای میرجوادی (عید امسال )
تا امد تو من گفتم عیدتون مبارک (دیروزم باهاش کلاس داشتیم گفته بودم)امد گفت برو بیرون گفتیم بگید من چیکار کردم من برم بیرون
خوارو مادر (محترم )دو تا کشیده زد پرتم کرد بیرون بعد به نماینده گفت اینو ببر دفتر بگو باباش بیاد .منم تو راه به فرید (نماینده )نری خایه مالی کنی طرف منو بگیر گفت باشه .
رفتیم دفتر ناظم با معاون پرورشی داشتن لاس میزنند .فرید گفت اقا میرجوادی (عید امسال
)اینو انداخت بیرون گفت باید پدرش بیاد . منم سمت راست صورت اندازه یه نخود قرمزه (مادر زادی )
ناظم منو دید گفت صورتت چی شده (این ناظم جدید بود نمی دونست )منم سریع گفتم :اقای میر جوادی (عید امسال )زد بیضه های ناظممون شد دو جین به معاون پرورشی گفت :
با این صحبت کنید .منم به معاون پرورشی گفتم من نمیدونم من میرم اداره شکایت .رنگ از گچ امد پایین تر رفت با میرجوادی (عید امسال )صحبت کرد....خیلی طولانی بود
خلاصه سرتون درد نیارم ناظمم گفت مجید جان هاه با منید بله شما فردا 3 تومن بیار المپیاد ریاضی باشه مجید جان ماهم که بیضه ها مون حسابی حال اومد بود رفتیم سر کلاس![]()
.................................................. ............................
THE ICON .THE MIAN EVENT MR WRESTLEMANIA HBK SHAWN MICHAELS &MY **8INTO THE VINCE![]()







) نماینده گفت بچه اقای میرجوادی (عید امسال )
پاسخ با نقل قول
یهو دیدم یکی داره میگه چرا اینجا خوابیدی ..دیدن ننمه !! گفتم اخ یادم رفت ننه..دیشب همینجا از زور خستگی خوابم برده!!!..خوب شد بیدارم کردی برم نمازمو بخونم غذا شد!!!
!!. 




. ديديم عواملشون رو گرفتن . حال خبرش رو براتون با عكس مدير هاي سايت ميزارم . عكسهاشون رو نگاه كنيد يكي از يكي چپر چلاق تر .


علاقه مندی ها (Bookmarks)