خوب ، بروبچ الان که دارم این پست رو میدم حالم خوش نیست اگه چرت و پرت گفتم به بزگی خودتون ببخشین !!
جای شما خالی امروز با یکی از داییامون که واسه خودش یه پا مفسد فی الارض رفتیم بیرون !! انواع و اقسام ابزار لحب و لعب (!) هم همراش بود ناکس !! از قلیون و ویســـکی گرفته تا ورق و تخته و ... !! 4 تا پیک رفت بالا سرخوش شد یه نیگا کرد گفت جاوید میخوری منم که 4 ساعت منتظر یه تعارف بودم گفتم زیاد دوس ندارم ولی بده ببینم مزه چی میده !! اقا پیک اول رو به سلامتی روفقا رفتیم بالا دیدم نه بابا داره فاز میده رفتم یه پیاله اوردم و ... !! خلاصه جاتون خالی خیلی خوش گذشت !! اخرشم که این دایی از خدا بی خبر ما نمیدونم یه خره رو از کجا پیدا کرده بود !! فقط کم مونده بود به خر بیچاره تجاوز بکنیم

http://www.wrestleshare.com/images/qu2cczaq01qjppvfz77i.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/4lu45druy4cgqpr237tw.jpg
خوب ، رفقا حرف از مدرسه میزنن !! من که به قول ناظممون هفته ای یه بار میرم مدرسه اونم چه رفتنی !!
خدا شاهده یه روز ناظمه گیر داد گفت اقای منصوریان ماهی یه بار میای مدرسه اونم مدرسه رو بهم میزنی !! گفتم اقا چیکار کردم کسی که از دسم شکایت نکرده ؟! گفت همه ی اساتید از دستت شاکین . گفتم اقا اساتید کجا بود 4 تا فوق دیپلم اوردی اینجا اسمشون رو گذاشتی اساتید ؟!؟! دیدم این دبیر زبانه بنده خدا فوق لیسانسه بازم داره میخونه چپ چپ نیگام میکرد گفتم البته به استثناء اساتیدی مثل اقای جمالوندی (همین دبیر زبانه) که یه چیزی بلدن

اقا ناظم قاط زد گفت بیا دم دفتر گفتم اقا حال ندارم شما بیاین ما در خدمتیم !! رفت دفتر انظباتیم رو اورد بازش کرد دیدم ای بابا خدا شاهده دیگه جا نداشت چیزی توش بنویسه

پدر بنده خداها رو در اوردم !! دبیر دین و رندگی رو بالای 7-8 بار سر کنفرانس دادن پیچوندم !!قرار بود اوایل ترم اول کنفرانس بدم که تا همین چهارشنبه طولش دادم اخرش چهارشنبه بزور رفتم کنفرانس دادم اونم چه کنفرانسی !! بچه ها روده بر شده بودن معلمم کفرش در اومده بود گفت برو بشین تا پیغمبرا رو ردیف نکردم !!

اخر سرم که گفت کسایی که میتونن رای بدن به کی رای میدن و بقیه هم اگه میتونستم به کی رای میدادن !! مافیای کلاس رو را انداختم معلم رو اسکل کنیم ، خلاصه 20 نفر از 24 نفر به خداداد نوروزی رای دادن

حالا بگزریم اصلآ این جماعت ارزش نوشتن رو ندارن !!
بزودی یه مطلبی رو راجع به اسکل کردن بانوان محترمه میذارم

علاقه مندی ها (Bookmarks)