بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 179 از 248 نخستنخست ... 79129169177178179180181189229 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,781 تا 1,790 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1781

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4210
    سن
    31
    نوشته ها
    125
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    برو بچ گفتم جمع برو بچ اخراجی مدرسه هست یه پست بدیم که فکر نکنید بچه + هستیم
    ما یه معلم داریم معلم ( املا ) اسمش سعید رشتی یا سعید بنگال هست
    من زدم کلاسش رو ترکوندم همراه با جمعی از بچه ها هرکی یه batista bomb یا sit down power bomb به صندلی ها زدیم
    من را شناسایی کردن و پدر مادر اومدن داشت مدیر واسشون صحبت مکرد یک دفعه تلویزیون روشن بود اهنگ عید رو گزاشت ( دیری دیدیرید دیری دیدیری دید دید ) من هم که میخواستم بخندم نمیشد به مدیر گفتم اقا بریم wc گفت بورو بد من هم رفتم خندیدیم بعد که اومدم گفت بورو سر کلاست [hr]
    من کلاس سوم راهنمایی هستم

  2. Top | #1782

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1284
    سن
    34
    نوشته ها
    178
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خوب ، بروبچ الان که دارم این پست رو میدم حالم خوش نیست اگه چرت و پرت گفتم به بزگی خودتون ببخشین !!
    جای شما خالی امروز با یکی از داییامون که واسه خودش یه پا مفسد فی الارض رفتیم بیرون !! انواع و اقسام ابزار لحب و لعب (!) هم همراش بود ناکس !! از قلیون و ویســـکی گرفته تا ورق و تخته و ... !! 4 تا پیک رفت بالا سرخوش شد یه نیگا کرد گفت جاوید میخوری منم که 4 ساعت منتظر یه تعارف بودم گفتم زیاد دوس ندارم ولی بده ببینم مزه چی میده !! اقا پیک اول رو به سلامتی روفقا رفتیم بالا دیدم نه بابا داره فاز میده رفتم یه پیاله اوردم و ... !! خلاصه جاتون خالی خیلی خوش گذشت !! اخرشم که این دایی از خدا بی خبر ما نمیدونم یه خره رو از کجا پیدا کرده بود !! فقط کم مونده بود به خر بیچاره تجاوز بکنیم
    http://www.wrestleshare.com/images/qu2cczaq01qjppvfz77i.jpg
    http://www.wrestleshare.com/images/4lu45druy4cgqpr237tw.jpg
    خوب ، رفقا حرف از مدرسه میزنن !! من که به قول ناظممون هفته ای یه بار میرم مدرسه اونم چه رفتنی !!
    خدا شاهده یه روز ناظمه گیر داد گفت اقای منصوریان ماهی یه بار میای مدرسه اونم مدرسه رو بهم میزنی !! گفتم اقا چیکار کردم کسی که از دسم شکایت نکرده ؟! گفت همه ی اساتید از دستت شاکین . گفتم اقا اساتید کجا بود 4 تا فوق دیپلم اوردی اینجا اسمشون رو گذاشتی اساتید ؟!؟! دیدم این دبیر زبانه بنده خدا فوق لیسانسه بازم داره میخونه چپ چپ نیگام میکرد گفتم البته به استثناء اساتیدی مثل اقای جمالوندی (همین دبیر زبانه) که یه چیزی بلدن اقا ناظم قاط زد گفت بیا دم دفتر گفتم اقا حال ندارم شما بیاین ما در خدمتیم !! رفت دفتر انظباتیم رو اورد بازش کرد دیدم ای بابا خدا شاهده دیگه جا نداشت چیزی توش بنویسه
    پدر بنده خداها رو در اوردم !! دبیر دین و رندگی رو بالای 7-8 بار سر کنفرانس دادن پیچوندم !!قرار بود اوایل ترم اول کنفرانس بدم که تا همین چهارشنبه طولش دادم اخرش چهارشنبه بزور رفتم کنفرانس دادم اونم چه کنفرانسی !! بچه ها روده بر شده بودن معلمم کفرش در اومده بود گفت برو بشین تا پیغمبرا رو ردیف نکردم !! اخر سرم که گفت کسایی که میتونن رای بدن به کی رای میدن و بقیه هم اگه میتونستم به کی رای میدادن !! مافیای کلاس رو را انداختم معلم رو اسکل کنیم ، خلاصه 20 نفر از 24 نفر به خداداد نوروزی رای دادن
    حالا بگزریم اصلآ این جماعت ارزش نوشتن رو ندارن !!
    یه موضوع جالب رو از این دایی رضا یادم رفت !! واسه اولین بار تویه عمرم واسه کسی چایی ریختم دادم به این بنده خدا ، اینم از خوشحالی گذاشته بود روی پاش !! خلاصه بعد از یه سری فعل و انفعالات چایی ریخ رو دم و دستگاه خان دایی !! اینم انگار از اج DDT خورده بود اوی یه زره پیچید به خودش بعد بدون اینکه عکس العمل خاصی نشون بده اروم سرش رو گذاشت روی پای منو شروع کرد به فهش دادن به من و بابام
    داش مجید ، کاری نداره که !! از این سانتافه ها زیاد هست !! ولی خودمونیم این دستت یه ذره بی بخار بازی دراورده ها !!
    بزودی یه مطلبی رو راجع به اسکل کردن بانوان محترمه میذارم

  3. Top | #1783

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Javid Batista
    خوب ، بروبچ الان که دارم این پست رو میدم حالم خوش نیست اگه چرت و پرت گفتم به بزگی خودتون ببخشین !!
    جای شما خالی امروز با یکی از داییامون که واسه خودش یه پا مفسد فی الارض رفتیم بیرون !! انواع و اقسام ابزار لحب و لعب (!) هم همراش بود ناکس !! از قلیون و ویســـکی گرفته تا ورق و تخته و ... !! 4 تا پیک رفت بالا سرخوش شد یه نیگا کرد گفت جاوید میخوری منم که 4 ساعت منتظر یه تعارف بودم گفتم زیاد دوس ندارم ولی بده ببینم مزه چی میده !! اقا پیک اول رو به سلامتی روفقا رفتیم بالا دیدم نه بابا داره فاز میده رفتم یه پیاله اوردم و ... !! خلاصه جاتون خالی خیلی خوش گذشت !! اخرشم که این دایی از خدا بی خبر ما نمیدونم یه خره رو از کجا پیدا کرده بود !! فقط کم مونده بود به خر بیچاره تجاوز بکنیم
    http://www.wrestleshare.com/images/qu2cczaq01qjppvfz77i.jpg
    http://www.wrestleshare.com/images/4lu45druy4cgqpr237tw.jpg
    خوب ، رفقا حرف از مدرسه میزنن !! من که به قول ناظممون هفته ای یه بار میرم مدرسه اونم چه رفتنی !!
    خدا شاهده یه روز ناظمه گیر داد گفت اقای منصوریان ماهی یه بار میای مدرسه اونم مدرسه رو بهم میزنی !! گفتم اقا چیکار کردم کسی که از دسم شکایت نکرده ؟! گفت همه ی اساتید از دستت شاکین . گفتم اقا اساتید کجا بود 4 تا فوق دیپلم اوردی اینجا اسمشون رو گذاشتی اساتید ؟!؟! دیدم این دبیر زبانه بنده خدا فوق لیسانسه بازم داره میخونه چپ چپ نیگام میکرد گفتم البته به استثناء اساتیدی مثل اقای جمالوندی (همین دبیر زبانه) که یه چیزی بلدن اقا ناظم قاط زد گفت بیا دم دفتر گفتم اقا حال ندارم شما بیاین ما در خدمتیم !! رفت دفتر انظباتیم رو اورد بازش کرد دیدم ای بابا خدا شاهده دیگه جا نداشت چیزی توش بنویسه
    پدر بنده خداها رو در اوردم !! دبیر دین و رندگی رو بالای 7-8 بار سر کنفرانس دادن پیچوندم !!قرار بود اوایل ترم اول کنفرانس بدم که تا همین چهارشنبه طولش دادم اخرش چهارشنبه بزور رفتم کنفرانس دادم اونم چه کنفرانسی !! بچه ها روده بر شده بودن معلمم کفرش در اومده بود گفت برو بشین تا پیغمبرا رو ردیف نکردم !! اخر سرم که گفت کسایی که میتونن رای بدن به کی رای میدن و بقیه هم اگه میتونستم به کی رای میدادن !! مافیای کلاس رو را انداختم معلم رو اسکل کنیم ، خلاصه 20 نفر از 24 نفر به خداداد نوروزی رای دادن
    حالا بگزریم اصلآ این جماعت ارزش نوشتن رو ندارن !!
    بزودی یه مطلبی رو راجع به اسکل کردن بانوان محترمه میذارم
    ايني كه لوله تو دهنشه خودتي ؟ يه عكس شفاف بذار جمالتو ببينيم جاويد شاه.حالا كردين تو خره يا نه؟شنيديم اسب و خر قفل ميكنن راسته؟

  4. Top | #1784

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]سلام دوباره.

    اومدم یه خبر بهتون بدمالبته این خبر جنبه تبلیغاتی داره ها

    بنده دیدم یک عالمه عکس توپ و فک کنم((گفتم فک کنم بعد نیاین بگین تکراریه ها)) کمیاب گوشه این هاردمون داریم که داره خاک میخوره و قصد زدن 3تا تاپیک رو دارم تا همتون کیفور بشید

    یکی از تاپیکها تاپیکیه با عنوان نقاشیهایی از سوپراستارها؛نمونه ای از این نقاشیهارو خیلیها دیدن ولی فک کنم((بازم گفت فک کنم بعد نیاین بگین تکراریه ها)) کسی ندیده باشه و خیلی خیلی زیبا هستن که 3تاش رو میذارم واستون برای نمونه:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    خوب دوستان نظرتون چیخ؟دیدید اینارو یا نه؟((خداییش واسه اینکه منو ضایع کنید **** نگین دیدیم))

    تاپیک بعدی مربوط به عکسهایی میشه که فک کنم مال هوس شو باشه و فک کنم((گفتم فک کنم ..... )) کم یاب باشه و خیلی هم زیبا که 7 تاش رو واستون میذارم:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    تاپیک دیگه ای که در دست احداث ایت تاپیکیه که یکی از کاربران چند وقت پیش زده بود و تاپیک من مثل اونه؛تاپیکی بود که یک سری والپیپر بود که این اجنبیها واسه PPV ها ساخته بودن و من هم یه سری داشتم که گفتم توی یه تاپیک بذارم،البته والپیپر نیست م 5 نمونش رو میتونید ببینید:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    خوب عزیزان دل مجید لشلی نظرتون چیه؟به نظرتون ارزش زدن تاپیک رو داره یا نه؟((فقط دلم میخواد یکی بیاد بگه نزن))

    میخواستم اون خاطره پسر و دخترای اهوازی رو بگم واستون که نشد و اینا رو نوشتم؛انشاالله فردا اونو واستون میگم.

    فعلا خدافس
    [/align]

  5. Top | #1785

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام به همه ی دوستان عزیز
    میبینم که در نبود من بهتون خوش میگذره ! خدا رو شکر خوب به بخش ما میرسند ...
    من دیگه باربد مصری نیستم - باربد مصری مٌرد - باید بگید باربد لندنی
    متاسفانه هنوز اینترنتم وصل نشده - برام دعا کنیدکه هر چه زودتر برگردم ×
    یه لحظه تالار اخبار دیدم واقعا آرمین و پوریا ترکوندند معلومه که تمام وقتشونو برای انجمن میزارن
    خدا خیرتون بده - کلا با فعالیتتون حال کردم .
    الان که اومدم انجمن یه پیشرفت فاحش رو دارم میبینم واقعا عالیه کارتون
    : کیان ؛ عرفان , آرمان ، ساسان - معین , حامد ؛ سینا و خیلی از دوستای دیگه خیلی دلم براتون تنگ شده .
    اینجا با مصر کلی فرق میکنه - شهر متفاوت هست ؛ ماشینها متفاوتن و مهمتر از همه دختراشونم متفاوته
    شنیدم آرمان اومده اینجا بی معرفت یه قراری چیزی میزاشتی ببینیم همدیگرو
    خلاصه وصیتم اینه که در نبود من انجمن رو سر پا نگه دارید ( چه از خود راضی )
    راستی تا یادم نرفته بگم که نمیدونم کدوم ناکسی اومده آیدی منو هک کرده هر کی با آیدی من آن شد من نیستم !
    سعی میکنم بیشتر بیام ... واقعا دلم تنگ شده برای تک تکتون ...
    ابول هم که برگشته ... واقعا خوشحال شدم
    این پست هم عجله ای شد اگه سوتی چیزی دادم ببخشید .
    قربونتون ... بای

  6. Top | #1786

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نه مجید جون من این عکس هایی رو که گذاشتی رو ندیدم و حتما هم خیلی ها مثل من ندیدند.تو هم برا کسانی بذار که ندیدهاند

  7. Top | #1787

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1284
    سن
    34
    نوشته ها
    178
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اقا بهنام از اونجایی که میگن شما قزوینی هستین از گذاشتن عکس شفاف معذوریم
    قبلآ دوتا تویه این تاپیک بیشتر اشنا شویم گذاشته بودم اینم لینکاش :
    http://www.wrestleshare.com/images/w2jbvuudrmf5bhi8mrl5.jpg
    http://www.wrestleshare.com/images/byq89nvv5dndo3j4lr9g.jpg
    این قضیه خر و الاغ و یابو و ... هم مفصله اینجام جاش نیست ولی کلآ خر موجود فوق العاده ایه
    داش مجید بیا مردونگی کن ساسان و ارمان رو از کار بیکار نکن !! حالا جدی عکسای خیلی خوب و کمیابی هستن ، منم ندیدم حتمآ بذارشون تا ارمان نذاشته

  8. Top | #1788

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نزنی من همه ی اینها رو دارم مال اهل بوق
    .
    .
    .
    حالا اگر برات زحمتی نداره بزن تا ما هم داشته باشیم آخه نمیدونم کجان فکر کنم تو کامپیوترت باشه

  9. Top | #1789

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4210
    سن
    31
    نوشته ها
    125
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ماشالاه بروبچ عجب خلافی هستند
    ما که بچه + هستیم عکسم هم واستون میزارم ولی روم نمیشه .ولی واستون میزارم.البته عکس پارسال تو شمال هست
    http://www.wrestleshare.com/images/h0spxbtgzbgktnycj0az.jpg
    من خیلی بزرگ نیستم 14 سالمه و 3 راهنمایی هستم مثل شما اقایون عمر ماموت ندارم

  10. Top | #1790

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    27
    نوشته ها
    596
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام !
    آقا کسی اینجا [size=medium]تالیا[/size] داره ؟؟؟؟
    راسیتش من از نت شارژ واسه گوشیم میخرم ، اشتباهی تالیا خریدم الان رو دستم مونده .. تهران هم نیستم که بخوام به کسی بدم !
    اگه کسی خواست بگه من بهش بدم اول شارژ کنه بعد هر چقدر خواست بهم بده .. 10000 تومنی هم هست شارژش !
    ببخشین که این موضوع رو اینجا گفتم .. !

    موفق باشین

صفحه 179 از 248 نخستنخست ... 79129169177178179180181189229 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد