بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 183 از 248 نخستنخست ... 83133173181182183184185193233 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,821 تا 1,830 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1821

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    درباره سخنرانی رئیس جمهور
    عده ای که پا شدن خیلی زیاد نبودن و به نصف هم نمیرسید.
    در کل بعدش با اون حرفش که گفت "شماها که رفتید موافق نژادپرستی هستید" اونا رو زیر سوال برد و قطعا مردم اون کشورا ازشون توضیح میخوان.
    توی این قضیه هول*وکاست هم من خیلی احمدی نژاد رو قبول دارم.
    بعد از اون قانونی که درباره زیر سوال بردن هول*وکاست وضع شد او اولین کسی بود که این قضیه مسخره رو زیر سوال برد.
    دمش هم گرم.
    شما دل خوشی از قیافش ندارید ولی به خاطر کشورتون باید ازش حمایت کنید نه برید طرف چار تا آمریکایی وطن فروش رو بگیرید.
    ------------
    اینا رو ولش افشین قطبی مربی ایران شد.
    همون کاری رو میکنه که هیدینک با هلند کرد.

  2. Top | #1822

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Cerebral Assassin
    درباره سخنرانی رئیس جمهور
    عده ای که پا شدن خیلی زیاد نبودن و به نصف هم نمیرسید.
    در کل بعدش با اون حرفش که گفت "شماها که رفتید موافق نژادپرستی هستید" اونا رو زیر سوال برد و قطعا مردم اون کشورا ازشون توضیح میخوان.
    توی این قضیه هول*وکاست هم من خیلی احمدی نژاد رو قبول دارم.
    بعد از اون قانونی که درباره زیر سوال بردن هول*وکاست وضع شد او اولین کسی بود که این قضیه مسخره رو زیر سوال برد.
    دمش هم گرم.
    شما دل خوشی از قیافش ندارید ولی به خاطر کشورتون باید ازش حمایت کنید نه برید طرف چار تا آمریکایی وطن فروش رو بگیرید.
    ------------
    اینا رو ولش افشین قطبی مربی ایران شد.
    همون کاری رو میکنه که هیدینک با هلند کرد.
    [/b]
    افرين به اين قاطعيتت سربرال اساسين.
    خيلي خوشحال شدم كه احمدي نژاد تنها فردي بود كه در اين مجلس كليشه اي صحبت نكرد و رك و راست به واقعيت ها اشاره كرد.
    شماها كه اعتراض ميكنين.نكنه دوست داشتين بياد عين بقيه كشورها بگه : خوب بله نژاد پرستي خيلي چيزه بديه - كسي نبايد نژاد پرستي كنه - همه بايد كار نيك انجام بدن - هردو تيم موقعيت داشتن - بازي بسيار خوبي بود و....
    خوشحالم كه رفت سران اسرائيل و امريكا رو قهوه اي كرد برگشت.
    اصلا كاري به سياست هاي داخليه محمود ندارم اما تو سياست خارجيش ميتونم بگم بعد از رجايي شجاع ترين رئيس جمهورمون بوده.(تاكيد ميكنم كه تو داخل خوب نبوده)
    تف به غيرت اعراب نمك پرورده امريكا.
    افتخار ميكنم كه الان هيچ رابطه اي با امريكا نداريم.اخر و عاقبت رابطه با امريكا ميشه قبل انقلاب خودمون يا حال و روز اعراب امروزي .

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    انتصاب قطبي رو هم تبريك ميگم فقط اميدوارم اين يكي تو زرد از اب در نياد.
    [b]

  3. Top | #1823

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1284
    سن
    34
    نوشته ها
    178
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مرگ بر امریکا....مرگ بر اسرائیل....مرگ بر منافقین صدام
    _______
    هرجور فکر میکنم قطبی از همه ی گزینه ها بهتر بود ولی ایران جام جهانی برو نیست !!
    ______
    داش مجید چرا هرکاری خودت میکنی رو میذاری پای دوستات ؟! میری با طرف شام میخوری بعد نمیــــکنــــیش ؟! عجب دوره زمونه ای شده ها ... !!

  4. Top | #1824

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مجید مغازت شاگرد نمی خوات هم میام اونجا می خندیم هم یه چند تا سک گیرمون میاد

  5. Top | #1825

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من نظرم اینه که چرا اسرائیل نابود بشه؟ چرا دشمنی؟ چرا خون ریزی؟ کل دنیا دست به دست هم بده این دو ملت رو با هم اشتی بده و این ها هم قشنگ کنار هم زندگی کنن! چرا کسی باید محو بشه؟ من کار ندارم هالوکاست درست بوده یا نه, ولی الان توی امریکای شمالی و اروپای غربی و ژاپن این قدر خارجی ریخته که حد نداره... کسی به این مهاجرین کار داره؟ این عرب ها هم با اسرائیلی ها کنار بیان دیگه...

    ممنون.
    موفق باشین.

  6. Top | #1826

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ما رو وارد سیاست نکنید بعد از 3 روز تونستیم بیاییم انجمن با این خبر توپ

    افشین قطبی سرمربی تیم ملی شد
    جام جهانی ما داریم میاییم

  7. Top | #1827

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!


    خوب به سلامتی افشین قطبی هم رسمان سرمربی شد..دیشب پیش بینیشو کرده بودم! با افشین به افق های بالاتری می اندشیم..دیگه چه قرمز چه ابی همه یک دلیم واسه تیم ملی کشورمون...تیم ملی مون رو دوست دارین چون یه کاربلد بالاشه!

    دایی درهمه چیز این تیم( خوب وبدش) نقش داره. این تیم، تیم داییه. مگراینکه قطبی کلا تیم رو شخم بزنه

    قطبی به دو دلیل اومده :
    1
    - محبوبیت نسبیش بین مردم برای کشوندن اونها به ورزشگاه ( ولوبرای تک بازی) و کم شدن فشارروانی روی تیم

    2- اینکه بلده چطوری به تیم روحیه باخته، روحیه بده. هنوز نیومده داره از یازده تا شیرو 18 تا کرگدن و گراز حرف میزنه. چون اصلا برای کار فنی و تاکتیکی وقتی نیست. باید به سبک ویرا فقط کارروحی روانی کرد

    هر چند واسه این جماعت هرچقدرهم خوب کارکنی و زحمت بکشی، آخرش با یک ناکامی با اردنگی ای جانانه پرتت میکنن تو سطل اشغال. درهرزمینه ای( سیاسی- اقتصادی- اجتماعی- ورزشی و....)

    فکرکنم اگه نتیجه بگیره ، همه بگن این تیم حاصل زحمات دایی بوده. دایی بودکه به این جوونا اعتمادکرد. دایی بود که به این جوونا میدون داد. قطبی فقط نقش روحیه دهنده رو داشت!!

    مایک ملتی هستیم که دو میمون خودمونیم !!!

    قطبی درخرداد 87 واسه 98 درصدپرسپولیسی ها امپراطور بود.6 ماه بعد واسه خیلی هاشون چیزی جز" مرتیکه دلال بی شعورکارچاق کن ابله " نبود!!!

    می بینم همین به به و چه چه کنان امروزی رو در دوماه دیگه اگه جام جهانی نریم!!!.

    وقتی که قطبی رو به سبک بلاژ از دیرک های دروازه استادیوم آزادی به دار خواهنداویخت و صندلی های ردیف اول مراسم اعدام را پرخواهندکرد!!!

    امیدوارم قطبی سربلندمون کنه..همونگونه که خودش همیشه سربلند بوده! قبول کنیم خدا افشین رو دوست داره!


    ======================================


    یکی از پستهای تمیزی که از بهنام دیدم همین پست بالایی بود..بهنام کلن خوش پسته!! ولی این پستش واقعان شاه پست بود..
    بهنام نمونه یه جوون رعنای آریایی !! هر چند تیر اول رو ارمین 13 خلاص کرد حقا گل گفت!

    منم همینطوم...هر چقدرم واسه ملت خودمون بد باشه عوضش خار چشم دشمنانه!!



    سید محمود دوست داریم!! سید محمود دوست داریم!!

    توپ تانک فشفشه ... سازمان سیا ..کشه!!!

    محمود میرزمد !! امریکا میلرزد!!

    محمود پرسپولیسیه !! سرور هر چی لنگیه!!!

    محمود ما تز میدهد !! سرور هرچی گلزنه!!!

    نه اوباما !!!نه ***** !!! فقط محمود احمدی نجاد !!!

    محمود با تعصب !!! محمود با تعصب !!!

    تونی بلر خوشکله مثل ننشه ... آلت داش محمود ما غار ننشه

    ایول ایوله ایول !!! داش محمود ما یله ایول!!!

    محمود یادت باشه !! مایلی باید باشه!!!


    ========================================


    این چند مدت انجمن در سکوت بود..عوامل تروریسمی انجمن نقشه های خودشون رو بیش از پیش به جلو بردن...

    هنوز هم ارمان و ساسان تحت مراقب ساواک انجمن هستند .و متاسفانه اولین شهید ما ..کسی نبود جز پویا پی ان کود..ایشون در حالی که هامون در پنل مدیریتی فعالیت میکرد تصمیم به ترور ایشون با پوست موز گرفت که با تیزهوشی امیر ارین با تیر گلوله به شهادت رسید!!..

    هامون این رهبر فرزانه به کلیه مدیران و معاونین دستور داده که هر فرد انقلابی در انجمن دیدین دستگیر کنید... تا حدی هم در کارش موفق بوده... او توانسته ارتش ازادیخواه انجمن رو کمی ارام کنه..چرا که بر سرا راه هر کسی یه چیپس و تخمک انداخته !!

    هادی و بهنام این 2 ارشد مهم گروه 7 ...صبح امروز با یک ماشین جیب خودشون رو به خط مقدم رسوندن تا هم غذاهای رسیده از یونیسف رو به ازادگان انجمن برسونن!!هم گزارشات زنده رو برای ابوالفضل نصر ا... ببرن...

    طبق گزارش این دو عضو جان بر کف ! ...:

    در خط مقدم... تشنگی و گرسنگی شایان و بهمن بدجور به چشم میزنه!! به گفته هادی صحنه خوفناکی بود... چرا که لحظه ای که بهمن نون رو دست هادی دیده از فرط گرسنگی نزدیک بود لباسای هادی رو هم بخوره!!

    کیومرث رهبر سربازان خط مقدم اعلام کرد در این چند روز عملیات بچه ها از فرط گرسنگی گوشت هم رو میخوردن ولی استخونشون رو دور نمینداختن!!! و برای رفع تشنگی هم از ادرار همدیگه استفاده میکنن... البته کیومرث دلیل چطور ابدار شدنه شکم اینها رو نگفت!!! نکنه ساندیس هست اونجا ؟؟؟ ..

    همچنین کیومرث از بهنام خواست برایش از جبهه و مقر فرماندهی بازی انلاین تراوین رو بیارن!!!! اونم کجا تو خط مقدم!!...

    که بعد از تماس بهنام با معین مددی این مسئله منتفی شد...به گفته معین مددی ..خط مقدم جای این بچه بازیا نیست!!!

    ...قسمتهایی از انجمن رو چند تا از سربازان مین گذاری کردن تا ارشد و معاون و مدیران ادم فروش رو در جا بترکونن!!!

    هادی و بهنام در راه برگشت به جبهه...موفق شدن یکی از مدیران فعال و ادم فروش به نام پورذیا ایساک یانکوم رو دستگیر کنن و به زندان اوین جبهه منتقل کنن!!

    طبق گزارشات رسیده:

    معین ارشدی به سربازان و سپاهیانش دستور داده هر جایی رسیدن قتل عام کنن! او در خواست کرده برایش سر هادی یا بهنام رو بیارن... اونم زنده!!!

    مجید لشلی یکی از کسانی بود که از گروه 7 اخراج شد..دلیل هم بی انظباطی و فساد اخلاقی ایشون بود... که بلافاصله بعد از اخراجش از طرف هامون به سمت وزیر امور جنگ رسید...

    مجید با معین .حامد.و تنی از چند مدیران فعلی اقدام به جوسازی علیه رهبر ازادگان و اعضای گروه 7 میکنه..و باندشون با کمکهای مالی معین و معنوی هامون کمی قدرت گرفته..ولی ما اهله کوفه نیستیم حاجی تنها بماند!!!

    برای شادی روح شهید پویا و سایر رزمندگان اسلام صراط مستقیم چند شعار و متن انقلابی ضد دشمن اماده شده که به استحضارتان میرسد:

    ای معین خائن آواره کردی

    خاک انجمن را ویرانه کردی

    کشتی جوانان انجمن . الله اکبر

    کردی هزاران در کفن . الله اکبر

    مرگ بر شاه . مرگ بر شاه . مرگ بر شاه .

    ---------------

    بیر گانامین گان آلاجاخ کارگر هامون سنی تختدن سالاجاخ کارگر!!!

    ---------------

    ما مي گيم مقام نمي خوايم .سینا کرمانی عوض مي شه!!!

    ما مي گيم خر نمي خوايم ، پالون خر عوض مي شه!!!
    ---------------

    بگفت معین ارشدی با آه و ناله !! چیکار کنم سر کچلم مو دربیاره؟؟!!!

    هامون گفت که این کاری نداره پشگل بمال ماساژ بده مو در میاره

    ---------------

    ارشدی عزم سفر کرده گوه خورده غلط کرده

    کابینه عوض کرده مجید رو خر کرده!!

    شلوارشو تر کرده روسری به سر کرده!!

    -----------------------

    بن شدن ، اخطار ، اخراج دیگر اثر ندارد

    حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد

    توپ . تانگ ، مسلسل دیگر اثر ندارد

    حکومت نظامی دیگر ثمر ندارد!!!

    -------------------------



    ===================================

    عرضم خدمتتون ما هم به جرگه ماشین دارها پیوستیم...بالاخره آقام تصمیم گرفت مارو ماشین دار کنه..
    بدینوسیله یک عدد پجو 405 مدل 2000 نوک مدادی یا همون مشکی خودمون ...سالم و تمیز و کم کار کرده... که قبلالن در اداره داییم مشغول به کار بود ... و بعد توسط دایی بنده خریداری شد...بعد از مدتی کوتاه با ابراز تمایل بنده نسبت به این ماشین ...پدره اینجانب موافقت خودش رو با گرفتنه این ماشین اعلام کرد..و این پجوی تمیز از فردا شب با راننده اش که خودمم در اختیار بنده قرار میگیره...
    این دومین چیزیه که در طی یک هفته من از داییم میگرم..هفته پیش 3 جوجه زیبا و جذاب ( اینهم داستانیه به موقع میگم)
    و این هفته ماشین...

    --

    اخیشششششششش ..بالاخره ازر تاکسی سرویس خطی و این بلاتکلیفی راحت شدم...

    این چند ساله خیلی اذیت شدم...چون مسیر خونه تو مغازه با ماشین خطی 2 کورسه و معمولان تا برسم نیم ساعت طول میکشه...و همیشه با تاکسی سرویس میرفتیم و هر روز صبح 2500 پیاده میشدیم...

    ما که شبها با پجو پارس اقام میگشتیم ولی همیشه ترس داشتیم یه موقع جایی نزنیمش خطایی نکنیم که مصیبت شه...ولی از فردا شب دیگه خودمونیمو و ماشین خودمون ..راحت و اسوده...

    یکم باید روش خرج کنم تا شیک تر بشه...باید کپش کنیم..رینگ اسپورتا داییم رو هم بدزدیم ازش یه چنجر و چند تا چیز دیگه هم روش بندازیم نور الی نور!

    دوستان مشتاق به ما...از خوشحال در پوستشون نمیگنمجن ...اونها فکر میکنن میتونن منو خر کنن که بریم اللی تللی یا خدای نکرده زبونم لال دختر بازی یا دختر بلند کنیم !!!

    ولی بدانند و اگاه باشند که ما هرکاره بشیم ولی عمران از کنار خیابون رد شیم و واسه دختری بوق نزنیم!!!! این کار خلاف شرعه و ما هم از روز عذاب میترسیم...پس تا اطلاع ثانوی حواسمون جمعه!!که خطا نکنیم...

    من به نوبه خودم ماشین دار شدن خودم رو به خودم تبریک میگم!!!!

    از شما هم پیشاپیش ممنون!!!

    یا علی....


  8. Top | #1828

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من خودم به شدت از این که قطبی به سرمربیگری تیم ملی ایران منتصب شد خوشحال شدم
    ولی از یه چیز نگرانم که این انتخاب تنها برای خراب کردن نام امپراطور باشد
    چون از این فوتبال سیاسی هر چیزی که بگید بر میاد تا به منافعشون برسند ، حتی اگر باعث ناراحت شدن 70 میلیون نفر به خاطر نرفتن به جام جهانی شود

  9. Top | #1829

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Dark Knight
    من نظرم اینه که چرا اسرائیل نابود بشه؟ چرا دشمنی؟ چرا خون ریزی؟ کل دنیا دست به دست هم بده این دو ملت رو با هم اشتی بده و این ها هم قشنگ کنار هم زندگی کنن! چرا کسی باید محو بشه؟ من کار ندارم هالوکاست درست بوده یا نه, ولی الان توی امریکای شمالی و اروپای غربی و ژاپن این قدر خارجی ریخته که حد نداره... کسی به این مهاجرین کار داره؟ این عرب ها هم با اسرائیلی ها کنار بیان دیگه...

    ممنون.
    موفق باشین.
    همین رو بگو ... !
    جالبه برام این احمدی , میگه که اسرائیلی ها هیچ تمدنی ندارن !
    آخه بگو تو همین قرآن خودت توش زده قوم بنی اسرائیل , یا اصلا کافیه یه شب بشینه پای سریال یوزراسیف !
    همین یوزارسیف از قوم اسرائیله ...

  10. Top | #1830

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    فکر کنم اگر دو کشور ایران و آمریکا وجود نداشتند و هر کدام به فکر منافع خود نبودند هیچ وقت بین دو ملت فلسطینی و اسرائیلی جنگ وجود نداشت یا بهتر بگویم ادامه پیدا نمی کرد

صفحه 183 از 248 نخستنخست ... 83133173181182183184185193233 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد