درباره سخنرانی رئیس جمهور
عده ای که پا شدن خیلی زیاد نبودن و به نصف هم نمیرسید.
در کل بعدش با اون حرفش که گفت "شماها که رفتید موافق نژادپرستی هستید" اونا رو زیر سوال برد و قطعا مردم اون کشورا ازشون توضیح میخوان.
توی این قضیه هول*وکاست هم من خیلی احمدی نژاد رو قبول دارم.
بعد از اون قانونی که درباره زیر سوال بردن هول*وکاست وضع شد او اولین کسی بود که این قضیه مسخره رو زیر سوال برد.
دمش هم گرم.
شما دل خوشی از قیافش ندارید ولی به خاطر کشورتون باید ازش حمایت کنید نه برید طرف چار تا آمریکایی وطن فروش رو بگیرید.
------------
اینا رو ولش افشین قطبی مربی ایران شد.
همون کاری رو میکنه که هیدینک با هلند کرد.





پاسخ با نقل قول


هم میام اونجا می خندیم
هم یه چند تا سک گیرمون میاد










علاقه مندی ها (Bookmarks)