امشب بد اوردیم در حده مالدیو!!!
بیش از 1 ساعت و 30 دقیقه نوشتیمو نوشتیم دقایقی پیش ریستارت شدیم!! و کلی زد تو حالمون..از استقلال گفتیم..از بکلش..مصاحبه ای جذاب داشتیم با سینا ..مایلی کوهان ...
همش پر زد رفت هوا!!هم اکنون به ته دره میرویم...
ولی ما هستیم!! دوباره مینویسیم.. اگر ریستارت و برنامه 90 بگذارد!!
ایکسترمه جان پیام شما دریافت شد...بزودی توسط ما هک خواهید شد!!!
احیانن ادامه دارد!!





پاسخ با نقل قول

. مخصوصا طرفدارن کچل
, The Dark Knight , هر کی اسمش امیره 
.






علاقه مندی ها (Bookmarks)