بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 187 از 248 نخستنخست ... 87137177185186187188189197237 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,861 تا 1,870 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1861

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    امشب بد اوردیم در حده مالدیو!!!

    بیش از 1 ساعت و 30 دقیقه نوشتیمو نوشتیم دقایقی پیش ریستارت شدیم!! و کلی زد تو حالمون..از استقلال گفتیم..از بکلش..مصاحبه ای جذاب داشتیم با سینا ..مایلی کوهان ...

    همش پر زد رفت هوا!!هم اکنون به ته دره میرویم...

    ولی ما هستیم!! دوباره مینویسیم.. اگر ریستارت و برنامه 90 بگذارد!!

    ایکسترمه جان پیام شما دریافت شد...بزودی توسط ما هک خواهید شد!!!

    احیانن ادامه دارد!!

  2. Top | #1862

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    در ابتدا بعد از یک هفته خیلی اتفاقات افتاده توی انجمن ولی چه کنیم دینا همینه . خوب و بد داره . منم به اوبلی و و خانواده اون عزیز تسلیت می گم ایشالا همه صبر داشته باشن در این مورد .
    ---------------------------------------
    وب خیلی ئقته نبودیم دلم یه ذره هم نشده بود . در مورد ماشین ابولی بگم که اون سورپرایزی که برات داشتم یکی ش همین بود . ماشینت مبارک . البته در دو مرحله بود . مرحله دومش این بود که خودم هم اونجا می بودم که نشد . این دوستم حمید ما رو پیجوند اومد اهواز به من گفت اگر خواستی خودت تنها بیا حالا اگر بلیط هواپیما گیرم اومد میام اگر نیومد هم ک دیگه واسه یه تایم دیگه جیگر می خواسم بیامدر مغازتون شیرینی بخرم سورپرایزت کنم که نشد ایشالا یه تایم دیگه .
    -----------------------------------------
    خوب خدا می دونه اون ماشین چی می شه ماشینی که بهمن بخواد اسپرت کنه .
    اسپرت کدن به نوع ضیابری . اینم در نوع خودش جالبه .
    ---------------------------------
    قهرمانی استقلال رو تبریک می گم داش ابولی می خوام بدونی که ما در خواب گاه درسی به پرسپولیس ها دادیم که دیگر هرگز فراموش نمی کنن . یه رویال رامبل غیر منتظره در جلوی خوابگاه برگزار شد که در حد خودش عالی بود . من 30 نفر بودیم پرپولیسها 60 بودن . خداییش جوری این لنگی ها رو کتک زدیم که تا آخر عمر یادشون نمی ره . البت با اینکه همه هم به اندازهای کتک خوردیم ولی جمعیت خوابگاه الان از 60 در صد به 88 در صد افزایش پیدا که که این خودش عالی هست . البت بعد از کتیکی که خوردناومدن و التماس و بخشش و امنان خواستن که ما بهشون منت گزاشتیم و دادیم . بگذریم تا اطلاع ثانوی لنگی ها ساکت باشن پست هم ندن.
    ------------------------------------
    ای لعنت بر کاشون که تهارن 12 ساعت بارون اومد ولی کاشون ما 12 ساعت دمای 35 درجه رو تجربه کردم اونم در سایه و از گرما مردیم .
    -----------------------------
    بکلش هم که چرت بود .
    ---------------------------
    از تمامی افراد انقلابی تشکر می کنیم . خیلی عالی بود خیلی شعار های داش ابولی عالی بود و من تا همین الان دارم می خندم .
    ---------------------
    به زودی قسمت جدید دالتونها .
    ---------------------------
    به زودی نقد یه فیلم که درخواست شده بود .
    -------------------
    به زودی من هم از این انجمن می رم .
    به قول یه آدم دختر بازه خفن .
    خدافس
    موفق باشین یا حق

  3. Top | #1863

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...! خـداحافظ سـاسـان!

    ســلام .

    خــداحافظ ســاســان !

    دوستان خودتون میدونین نزدیک امتحاناته 1000 مشغله . بنده هم موقع امتحانات نیستم.
    برگشتنم هم به اخر خرداد نمیخوره. برگشتم اواخر شهریور یا وسطاش میشه به علت مشکلات به خصوص کنکور . و نمیتونم نت بیام.
    به هر حال هر خوبی بدی دیدین حلالمون کنید.

    از همه دوستان که منو تحمل کردن ممنونم . مخصوصا طرفدارن کچل . انشالله وقتی هم که برگردیم رندی بترکه .
    یک طرفدار رندی از من خیلی ناراحته . دیگه داریم میریم. خوش باشی

    دلم برای همتون تنگ میشه. مخصوصا : معین , ارمان , ابولی ( بابایی ) , عرفان , هامون , مجید لشلی , The Dark Knight , هر کی اسمش امیره , استاد ( خودش میدونه کیه ) و هادی , طراح و کارگردان و اسپانسر بنده ( کیومرث ) , بابک , علی گلدبرگ ( تو یاهو یک چیزی میگفت ) علیها , رضاها و تمامی کاربران . پوریا و بربد هم برگشتن ما داریم میریم . هر کی اسمش در لیست نبود عذر میخواهم .

    بدون ما انجمن خوش بگذره . به امید قهرمانی منچستر . و چمپ شدن سینا.

    چقدر به این معین و بهمن گفتم مصاحبه را تشکیل بدین .

    فکر کنم خیلی حرف زدم. سرتونو درد نیارم دیگه بسته.

    دلم تنگ است . خوش باشید .


    ممنون.
    موفق باشید.



    این نکته را فراموش نکنید :

    [size=medium][align=center]
    iWE Soldiers
    D-i-R-T-Y . SASAN . HHH
    4 Ever ![/align][/size]



    تا ارمان درتی است, گالری هم هست !!!

  4. Top | #1864

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا سینا همون ناظم دیو سابق خودمونه تغییر هویت داده چرا حالا The Dark Knight نوشتی

    ----------
    دوری ساسی رو چجوری 4 ماه تحمل کنیم


    خیلی این مدت زحمت کشیدی ساسان جدی میگم ایشالله که کنکورت رو با موفقیت پشت سر بذاری و با روحیه خوب به انجمن برگردی

    دل همه بچه ها هم برات تنگ میشه حتی طرفداران تریپل اچ و ارتن و باتیستا مطمئن باش


    خدانگهدارت

  5. Top | #1865

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    چی بگم والله ...
    شاید درگیری زیاد داشتم با ساسان , شاید چند تا از تاپیکاش رو قفل کرده باشم , شاید موقعی که مدیر شد حس خوبی نداشتم , شاید بعضی جاها بهش زور گفتم , شاید ....
    اما امروز واقــعـــا ناراحت شدم که ساسان این حرفارو به من و این حرفارو تو اسرار زد ...
    بهم میگفت , ولی به شوخی میگرفتم !
    در حال حاضر واقعا ناراحتم و نمیدونم چی بگم ... !
    باورم نمیشه ساسانی که تو این چند ماه خودش رو بالا آورد و باهام همکار شد , قهر داشتیم , آشتی داشتیم , خنده داشتیم داره میره :-<
    ( حالا یه جوری حرف میزنم انگار داره میره دیگه نیاد )

    در کل چیز خاصی نمیشه گفت ,
    فقط میگم به اُمــیـد دیـــدار .

  6. Top | #1866

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3581
    سن
    32
    نوشته ها
    769
    تشکر
    285
    تشکر شده 196 بار در 49 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    66 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ساسان خیلی دلم واست تنگ میشه!!!
    کی بود هی به پستای من گیر میداد؟؟؟؟حالا به عشق کی بیام که به من گیر بده؟!!!!
    (البته خیالم از بابت معین راحته)
    خیلــــــــــــــــــی دلـــــــــــــــم واســــــــــــــــــت تـــــــــــنـــــــــــگ مـــــــیـــــــــــشــــ ــــــــه!!!
    به قول حاج داش برادر جواد یصاری:::::
    [align=center]
    سپیده دم اومد و وقت رفتن حرفی نداریم ما برای گفتن!!!
    [/align]
    منتظریم!!!

    بای!!!!!!!!!!!!!!

  7. Top | #1867

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    وایستادی تا من برگردم بعد بری دیگه ؟؟؟
    فقط امیدوارم زودتر از زمانی که گفتی برگردی ... اگه موقعی هم که اومدی انجمن پ.خ ندی حالتو میگیرم ... به امید دیدار هر چه زودتر !!!

  8. Top | #1868

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلامی چو بوی خوش ولی غمگین جدائی و از اینجور حرفا ....

    هر چقدر تو این تاپیک اسرار نمی تونستیم پست بدیم یا بهتر بگم روم نمی شد پست بدم ولی واقعا الان اگه پست نمی دادم یه جوری تو دلم می موند و تا شهریور باید انتظار می کشید که کی بر می گردی
    شاید الان بعی ها بگن این هنوز ساسان رو نمیشناسه واسه چی داره این حرفا رو میزنه ولی خودت که میدونی چقدر با هم بودیم
    هر چقدر تو این چند روز می گفتی میخوای بری ما گوش نکردیم و ازت فیض نبردیم حتی Wwe هم نذاشت موقع رفتن نفس درست حسابی بکشی و روز بکلش رو بدترین روز پی پی وی هات کرد ( هر چند من و آرمان با نتایج حال کردیم )
    خلاصه تو این چند وقت هر چقدر اذیتت کردیم و به خصوص قضیه همین دیروز که گفتم لقبت رو عوض کردی ، کردیش ساسان اورتون ما رو به بزرگواریت ببخش
    امیدوارم در امتحانات موفق باشی و همچنین کنکورت رو هم قبول شی و یه راست بری دانشگاه ولی یادت نره که بر اساس داستانی که بهت گفتم هیچ وقت به هیچکس جز امام زمان نگو ن.کرتم یا چاکرتم ، همیشه نوکر و چاکر مخلص امام زمان باش
    موقع کنکور یاد خدا رو از ذهت نبر
    ( نصیحت های مادر بزرگ پیر )
    موفق باشید
    خدانگهدار
    [hr]

  9. Top | #1869

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    گوز تو سیبیلت... الان چه موقع خداحافظی کردنه... داشتم بنیامین 88 گوش می دادم, اومدم دیدم خداحافظی کردی, بی اختیار اشک تو چشمم جمع شد... (جدی می گم!)

    ساسان دادا, خیلی دلم برات تنگ می شه... کسی نبودم که صبح تا شب با هات چتیده باشه, ولی واقعاّ جات خالی خواهد بود و دل همه برات تنگ خواهد شد... سعی کن تا جایی که به درست لطمه نزنه, به ما سر بزنی...

    االان جو گرفتم:

    تو رو من, من تو رو خود خدا می دونه که من تو رو, تو رو من تو رو, خود خدا می دونه که من تو رو miss خواهم کرد!

    چه می کنه این بنیامین... پیشنهاد می کنم برین البومش رو بخرین... من عاشق کسی نبودم, ولی این البوم رو گوش دادم, بی اختیار حس می کنم عاشق شدم... عاشق کی نمی دونم... شاید خاطرات قدیمی رو زنده می کنه!!!

    ممنون.
    موفق باشین.

  10. Top | #1870

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ببخشید شما دانلود کردید یا خریداریش کردید ؟

صفحه 187 از 248 نخستنخست ... 87137177185186187188189197237 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد