بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 204 از 248 نخستنخست ... 104154194202203204205206214 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,031 تا 2,040 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #2031

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Evolution
    نقل قول نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
    من فقط راجع به راي دادن و ندادن بگم كه:
    ببينين يا راي ما رو ميشمرن يا نميشمرن يا تقلب ميشه،تو. بدبينانه ترين حالت فرض كنيم 99 درصد مثلا از الان معلومه كه احمدي نژاد 4 سال بعد هم قراره بمونه،ولي 1 درصد كه هنوز براي ما هست،چرا راي نديم؟ما كار خودمونو ميكنيم اگه راي رو نشمردن هم به هيچ جاي ما برنميخوره كه،اگه هم شمردن كه فبه المراد از حق راي خودمون استفاده كرديم.
    شما براي 1 درصدت ميري راي ميدي درست !
    براي اون 99% ات چيكار ميكني ؟

    خيلي ها مثل شما هم خودشون قبول دارن كه99% راي و انتخابات كشك هست ولي خودشون 100% رو ميكنن 99% كه به خاطر 1 درصدش راي بدن .

    توي پست قبليم هم گفتم خوب ميشين همتون

    دز موزد اين جمله هم ما كار خودمونو ميكنيم اگه راي رو نشمردن هم به هيچ جاي ما برنميخوره

    هم خيلي جالب هست كه ميري راي ميدي حسابت نكردن بهت بر نميخوره
    lol

    اگر رای ها رو نشمردند حداقل خیالم راحته که تلاشمو کردم،در اون صورت من و شما با هم هیچ فرقی نداریم اما اگه شمردند و احمدی نژاد با یک اختلاف ناچیز برنده شد،در اون صورت شما که هیچی هممون یه جاییمون میسوزه،به هر حال شما با استدلال 4 تا کانال ******* ای نمی خوای رای بدی،اشکالی هم نداره،میتونی رای ندی چون یکی از موارد دموکراسی همین هست،اما حق نداری ذهنیت پوچ گراییت را القا کنی.
    اصلا حالا که شما با انتخابات مخالفی چه تئوری برای حکومت داری؟؟،چه نوع حکومتی که مبتنی بر دموکراسی باشه را مد نظر داری؟،چه حرکتی برای مخالفت با این حکومت انجام دادی؟،اگر به اصلاحات معتقد نیستی چه جریانی را برای تغییر پیشنهاد میکنی؟،اصلا چه تضمینی وجود دارد که حکومتی که معرفی میکنی به انحراف کشیده نشود،انقلاب اسلامی که با تئوری و نظریه صد ها نظریه پرداز بزرگ طرح شد هم اکنون در شرایط مناسبی به سر نمیبرد!!!! از کجا میتوان مطمئن بود که انقلاب بعدی هم به انحراف کشیده نشود،



    [size=medium]نمیدانم شما چند سالته، یادت هست یا نه؟،اما در سال 76 همه ی مردم هم همین حرف ها را میزدند،در آن زمان هم همین شرایط حاکم بود،قریب به اتفاق مردم از پیروزی ناطق حرف میزدند،اما به همان 1 درصد اعتقاد داشتند،وجریان بی نظیری پیش آمد!!!![/size]

  2. Top | #2032

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!


    داستان نامه انتخاباتی به قلم ابوالفضل بیات کاندید !!!دهمین دوره ریاست جمهوری.!!!



    چند شب پیش همراهان یکی از کاندیداهای اصلح انتخابات، درست هنگامی که از درب مجلس خارج شد، با یک اتومبیل تصادف کرد و در دم کشته شد.!!!!


    روح او در بالا به دروازه های بهشت رسید و (-) از او استقبال کرد.

    خیلی خوش آمدید. این خیلی جالبه. چون ما به ندرت سیاستمداران بلند پایه و مقامات رو دم دروازه های بهشت ملاقات می کنیم. به هر حال شما هم درک می کنید که راه دادن شما به بهشت تصمیم ساده ای نیست


    همراهه مورد نظر گفت :مشکلی نیست. شما منو راه بده، من خودم بقیه اش رو حل می کنم!!!


    (-) به او گفت اما در نامه اعمال شما دستور دیگه ای ثبت شده!! شما بایستی ابتدا یک روزو در جهنم و سپس یک روزو در بهشت زندگی کنید. آنگاه خودتان بین بهشت و جهنم یکی را انتخاب کنید!!!

    همراهه گفت: اشکال نداره. من همین الان تصمیمم را گرفتم. میخوام به بهشت برم!!!

    (-)به او گفت می فهمم. به هر حال ما دستور داریم. ماموریم و معذور!!!


    و سپس همراهه را سوار آسانسور کرد و به پایین رفتند.


    پایین .... پایین... پایین... تا اینکه به جهنم رسیدند!!!

    در آسانسور که باز شد همراهه با منظره جالبی روبرو شد!!!...


    زمین چمن بسیار سرسبزی که وسط آن یک زمین بازی دو گل کوچیک!!!! بود و در کنار آن یک ساختمان بسیار بزرگ و مجلل...همراه با انواع و اقسام لذت های دنیوی بود.....


    در کنار ساختمان هم بسیاری از دوستان قدیمی همراهه منتظر او بودند و برای استفبال به سوی او دویدند.


    آنها او رو دوره کردن و با شادی و خنده فراوان از خاطرات روزهای زندگی قبلی تعریف کردند. سپس برای بازی بسیار مهیجی به زمین دو گل کوچیک رفتند و حسابی سرگرم شدند!!...


    همزمان با غروب آفتاب هم همگی به کافه دوستان!!!! کنار زمین چمنه رفتن و شام بسیار مجللی از اردک و بزغاله کباب شده و نوشیدنی های گرانبها صرف کردند.


    شیطان!!! هم در جمع آنها حاضر شد و همراه با دختران زیبا رقص گرم و لذت بخشی داشتند.!!!!

    به همراهه اینقدر خوش گذشت که واقعا نفهمید یک روز او چطور گذشت.!!!


    راس بیست و چهار ساعت، (-) به دنبال او آمد و او را تا بهشت اسکورت کرد.


    در بهشت هم همراهه با جمعی از افراد خوش خلق و خونگرم و خاکی آشنا شد... به کنسرت های موسیقی رفتند و دیدارهای زیادی هم داشتند. همراهه نقدر خوش گذرانده بود که واقعا نفهمید که روز دوم هم چگونه گذشتت، گرچه به خوبي روز اول نبود!!!


    بعد از پایان روز دوم.. (-) به دنبالش اومد و ازش پرسید که آیا تصمیمت را گرفتی؟

    همراهه گفت : (خوب راستش من در این مورد خیلی فکر کردم. حالا که فکر می کنم می بینم بین بهشت و جهنم من جهنم را ترجیح می دهم!!!)

    بدون هیچ کلامی، (-) او رو سوار آسانسور کرد و اون پایین مایینا تحویل شیطون داد.

    وقتی وارد جهنم شدند، اینبار همراهه بیابانی خشک و بی آب و علف رو دید! پر از آتش و سختی های فراوان....

    دوستانی که دیروز از او استقبال کردند هم عبوس و خشک، در لباس های بسیار چرک و کثیف بودند.

    همراهه با تعجب از شیطان پرسید :انگار اونن روز من اینجا منظره دیگری دیدم؟ اونن سرسبزی ها کو؟ ما شام بسیار خوشمزه ای خوردیم؟ زمین چمن.دو گل کوچیک..دختران زیبا و......



    و در اخر شیطان با خنده جواب داد:





    (((((((((((عزیز دلم آن روز، روز تبلیغات بود..!!!!!!)))))))


    =================================


    اما دو کلوم حرف جدی بزنیم بچه ها...

    من خودم فرقی بحالم نمیکنه...شناسنامم مهرهای لازم رو خورده!! روز انتخابات میخوام سکه بندازم ببینم چی در میاد!! شاید رفتنیم شاید هم آقام !! درو برومون قفل کرد نرفتیم!!!! ولی میریم!!!

    این روزها تبلیغاتی که از میر حسین میبینم واقعان چشمگیره!!! منو یاده تبلیغات یه دوره ناطق نوری انداخت...اون زمان ما هم از ناطقه خوشمون اومده بود...اینقده تبلیغ کرد ولی اخر خاتمی شد!!!

    مطمئنن میر حسین رقیب بسیار جدی هست واسه احمدی!! واحتمال رای اوردنش زیاده شاید مرحله دوم هم بکشه!!!

    ولی

    ولی

    به قولی بدون انقلاب فکری و عمقی نگری هیچ تحولی توی جامعه امکان پذیر نیست....

    جماعتی كه تا یك سال پیش چشم انتظار اومدن خاتمی بودند و اندیشه آنتی احمدینژادیسم رو در رویاهاشون می پروروندن...

    با اومدن ******* كه همه ما پشت پرده حضورش توی انتخابات رو تا حدودی آگاهیم و سکوت 20 ساله اش ابهام های زیادی را در مورد شخصیت و دیدگاه های ایشون بوجود اورده ...


    باز هم سوار بر موج بادگرایی شدیم و همونایی كه 4 سال پیش كه حالا یا با رای ندادن و یا با رای دادن بر ضد امثال معین و هاشمی و كروبی خواستند به نوعی از فریبی كه خوردند و از رویای اصلاحاتی كه به كابوس منجر شد فرار كنن...


    و دكتر محمودرو سر كار اوردن!

    ایا حمایت از ایشون فقط به دو دلیل: خداحافظی با دكتر و همچنین حمایت ظاهری آقای خاتمی از ایشون می تونه دلایل قانع كننده ای باشه؟...


    احساسات همه جوونای ایرانی رو درك می كنم اما واقعافكر نمی كنیم انتخاب كسی كه شبه خاتمی هم نیست! نه از لحاظ كاریزمای شخصیتی و صحبت كلامی و نه گذشته درخشان! اصلاح طلبان عزیز حتی شخصیت خاتمی رو هم فراموش كردند!

    نمی دونن كه خاتمی در نوع خودش یه چهره بی نظیر بود...یكی از وزرای بزرگ دولت هاشمی و یكی از شخصیت های قوی فرهنگی و اجتماعی و سیاسی ایران!...


    اما او كه آنقدر بزرگ بود چه كرد!!!!!؟؟؟؟؟ یعنی چی كار می تونست كه انجام بده؟! جز این كه حمایت میلیون ها جوان پر شور رو دست داشت و از طرفی حداكثر قدرتی كه یك رئیس جمهور می تونه دارا باشه رو در اختیار داشت از قبیل مجلس و..

    حالا از كسی به اسم ظاهری اصلاح طلب، حمایت می شه كه اولادر مورد اصلاحات خواهی وی در تردید هستیم و بعد از اون امدن ایشون رو از اون بالا خبر داریم و گذشته وی مخصوصا در مورد اقدام سال 67 خبر داریم و بر نامه هاشون دم از آرمان های انقلاب و فرهنگ بسیج، پیروی از راه امام و از گوش به فرمان ولایت فقیه بودن و و و و آگاهیم،


    اینها من رو به حمایت وادار نمی كنه !

    3 كاندیدا ورق های برنده رهبرن! شاید گاهی آس ارزش بیشتری نسبت به شاه و ملكه داشته باشه اما همیشه آس برنده نیست!!!! شاید این بار ***** بخواد با وزیرش تو این بازی اقایی كنه!

    باید بدونیم دكتر محمود تو این بازی هل این سل نقش آس رو داره!!!

    اما شاید برای كسی كه داره بازی می كنه ورق های دیگه ارزشمند تر و امكان بردن باهاشون بیشتره!...


    حزب اعتماد ملی به نوعی شاید تهدیدی برای ع.خ محسوب بشه، اما با كمی درایت با چیزی كه حتی نقطه ضعفش به شمار میره بازم می تونه پیروز بشه!

    اما فكر می كنم كاندیدای اصلح شیخ مهدی كروبی هست، هم به دلیل وجود خودش و هم به خاطر شخصیت های قوی پشت سرش اما حضور میر حسین تهدیدبزرگی برای انتخاب شدن دكتر می دونم.!!!

    ---


    از طرفی من بتون میگم به دلتون رجوع کنید ...

    نه گوله اطرافیانتون رو بخورین که یا میگن بده یا میگن نده!!!

    ببینید منطق خودتون چی میگه..ما ایرونی ها ثابت کردیم حرف شنوی خوبی از همدیگه داریم!! چه بسا همین ارسال من دید یسری افراد میر حسینی رو کور کنه!!!

    ولی میگم خودتون ببینید چی فکر میکنید درسته..چیزی که دلتون دوست داره انجام بدین! تو چند پست اخر میبینم دوستان میخوان با مشت و لگد بهم بفهمونن حرف خودشون درسته!

    اینوری میگه بده!! روبرو اماده باش!! اونوری میگه نده...بیخیال..من و تو نمیتونیم کسی رو وادار کنیم..بزاریم دلها استوارانه انتخاب کنن.....

    ===========================================


    چشمهارو باید مالوند جور دیگه ای نگاه کرد!!!

    طبق خبرهایی که ما از نهاد ریاست جمهوری و بروبچه های اشنامون تو پایگاها گرفتیم...بی شک محمود احمدی نجاد بار دیگر به صندلی قدرت بوسیه میزنه...


    یکی از دوستان رزمنده بسیج که چندین ساله دوستی دیرینه باش دارم...چند روز یش دیدمش بعد از بحث های سیاسی ...به سراغ این سوال اومدم که به نظرت انتخابات سالمه یا نه... که یه جمله ای بهم گفت که تن عامو خدابیامرزم تو گور لرزید!!!


    گفت حاجی ...اونطور که ما میدونیم تو این زیر و پیر و خم چی میگذره...

    دولت میزاره ببینه رای مردم و نظر مردم به کیه..اگه رای مردم اونی بود که دولت میخواد خوب هیچی !! رای ها سالمه!! اما اگه رای مردم چیزی بجز اونی که دولت میخواد بود اون موقع است که دولت براحتی رای ها رو علکی حساب میکنه به طرف کاندید مورد نظر!!



    ==========================

    پیشاپیش انتصاب محمود رو به دوستان طرفدار ایشون تبریک و تهنیت میگیم و بزودی بیانیه ای برای این قهرمانی صادر میکنیم!!!

    ===========================


    بعد از اعلام رسمی “حاج ابوالفضل بیات ” مبنی بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با QMARS خبرنگار IRANWWE ، واکنش ها و بازتابهای متعددی در این باره داشتیم:


    DEAD SPACE: امیدواریم ABOLFAZL بعد از انتخاب شدن فراموش نکند چه کسی بیشتر از همه به او بها داده است!

    مقامات اماراتی: ABOLFAZL در DOBAY بزرگ شده و اصالتاً عرب است!!!

    THE DARK NIGHT : تأیید صلاحیت وی منوط به مشخص شدن رابطه او با R.I.P ست.

    خاتمی: اگر ******* نیاید، ABOLFAZL گزینه خوبی است.!!!

    مسابقه اس ام اس ۹۰: آیا ABOLFAZL می تواند سرمربی استقلال بشود ؟!!!

    *****: هر چقدر ABOLFAZL به مردم پول بدهد!!! من ۵۰ هزار تومن بیشتر می دهم!!!

    NEW WORLD ORDER: ابوالفضل میتواند اقتصاد و جرائم کشور رو کم کند اما محمود اصلح تره!!!!

    میر حسین : نباید فضای انتخابات رو با دلقک بازی و بذله گویی به حاشیه بکشیم!!!

    هادی کاشانی : برای رای اوردن ابوالفضل با علی گلدبرگ تمام دانشگاها رو اجیر کردیم!!

    R . I . P : اگه ABOLFAZL بشه باید من تو کابینش باشم!!! بشم ارشد ایران!!!

    مایلی کهن : ابوالفضل لیاقت گروهبان قندلی شدن رو هم ندارد!!! یاد ریش سفیدان قدیم به خیر! بیانیه پنجم من واسه آقاشه!!!

    ELEVATION: من که رای نمیدم ولی توصیه میکنم به دوستان رای به او فراموش نشه!!!

    HAMED :برای مملکت متاسفم که باید گوسفندچرانی مثل او کاندید بشه!!

    افشین قطبی : امیدوارم مملکت به دست دل شیری چون ABOLFAZL بیوفته!!! شاید برای دور جدید ابوالفضل هم به تیم ملی دعوت کنم!!!

    ابوالفضل : اگه رئیس جمهور شم اولین کاری که میکنم اسکناسا رو عوض میکنم !!!



    اینجوری !!!!!

    ====================================


    LEGENDRAP - ALI GOLDBERG --DALTONHA- SHAYAN.R- MAJID LASHLI- THE PEONEM-SHWN MAIKHLES-R.I.P.THE DARK NIGHT- -DIRTY-SASAN-EXTERME-ENGIMA-ARMIN-AMIR ARIN-ERFAN BARCA -MR.IWIS-ERFAN.HHH.-MR.WERSRMNA- POYA PN KOD-DEMON OF DESTCTION-WWE DX-JAVID BATISTA-AMIR HA-LEJENDKILLER-POOYA-SCOOTER-SHAWN HBK.ONLY BATISTA- THE GODFATHERووووو ........
    طومار بلند بالا که با امضای افراد زیل در حمایت از ابوالفضل به حوزه رهبری فرستاده شد!!!




    ساعت 3بعد از نصفه شب شد ...

    یا علی...



  3. Top | #2033

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط scooter
    نقل قول نوشته اصلی توسط Evolution
    نقل قول نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
    من فقط راجع به راي دادن و ندادن بگم كه:
    ببينين يا راي ما رو ميشمرن يا نميشمرن يا تقلب ميشه،تو. بدبينانه ترين حالت فرض كنيم 99 درصد مثلا از الان معلومه كه احمدي نژاد 4 سال بعد هم قراره بمونه،ولي 1 درصد كه هنوز براي ما هست،چرا راي نديم؟ما كار خودمونو ميكنيم اگه راي رو نشمردن هم به هيچ جاي ما برنميخوره كه،اگه هم شمردن كه فبه المراد از حق راي خودمون استفاده كرديم.
    شما براي 1 درصدت ميري راي ميدي درست !
    براي اون 99% ات چيكار ميكني ؟

    خيلي ها مثل شما هم خودشون قبول دارن كه99% راي و انتخابات كشك هست ولي خودشون 100% رو ميكنن 99% كه به خاطر 1 درصدش راي بدن .

    توي پست قبليم هم گفتم خوب ميشين همتون

    دز موزد اين جمله هم ما كار خودمونو ميكنيم اگه راي رو نشمردن هم به هيچ جاي ما برنميخوره

    هم خيلي جالب هست كه ميري راي ميدي حسابت نكردن بهت بر نميخوره
    lol

    اگر رای ها رو نشمردند حداقل خیالم راحته که تلاشمو کردم،در اون صورت من و شما با هم هیچ فرقی نداریم اما اگه شمردند و احمدی نژاد با یک اختلاف ناچیز برنده شد،در اون صورت شما که هیچی هممون یه جاییمون میسوزه،به هر حال شما با استدلال 4 تا کانال ******* ای نمی خوای رای بدی،اشکالی هم نداره،میتونی رای ندی چون یکی از موارد دموکراسی همین هست،اما حق نداری ذهنیت پوچ گراییت را القا کنی.
    اصلا حالا که شما با انتخابات مخالفی چه تئوری برای حکومت داری؟؟،چه نوع حکومتی که مبتنی بر دموکراسی باشه را مد نظر داری؟،چه حرکتی برای مخالفت با این حکومت انجام دادی؟،اگر به اصلاحات معتقد نیستی چه جریانی را برای تغییر پیشنهاد میکنی؟،اصلا چه تضمینی وجود دارد که حکومتی که معرفی میکنی به انحراف کشیده نشود،انقلاب اسلامی که با تئوری و نظریه صد ها نظریه پرداز بزرگ طرح شد هم اکنون در شرایط مناسبی به سر نمیبرد!!!! از کجا میتوان مطمئن بود که انقلاب بعدی هم به انحراف کشیده نشود،



    [size=medium]نمیدانم شما چند سالته، یادت هست یا نه؟،اما در سال 76 همه ی مردم هم همین حرف ها را میزدند،در آن زمان هم همین شرایط حاکم بود،قریب به اتفاق مردم از پیروزی ناطق حرف میزدند،اما به همان 1 درصد اعتقاد داشتند،وجریان بی نظیری پیش آمد!!!![/size]
    من نميدونم چه گيري كردم شما زبون من رو نميفهمي

    بازم دارين همون حرفي رو ميزنين كه من مسخره ميكنم ديگه نميدونم با چه زبوني پست بدم !!

    بازم ميگين كه اگر همون 1% درست باشه . يعني شما انقدر بدبينين به جامعه اي كه توش زندگي ميكنين و دولت و رهبري كه ميگين به خاطر 1% كه شايد درست باشه راي ميدين .


    ولي تا الان 90% كسايي كه جواب اين نظر من رو دادن همين حرف شما رو زدن كه نشون ميده شما جوابتون جئاب خودتون نيست بلكه حرفي هست كه شنيديدن .

    من اصلا نميخوام نظرم رو القا كنم چون نه ادعاي اطلاعاتم ميشه نه چيز ديگه فقط ديدم هر كسي نظرش رو گفته منم استدلالم رو گفتم . اتفاقا توي بحث يكي از فرومهاي ديگه يكي متقاعدم كرده كه راي بدم كه صحبتهاش خيلي جالب هست و تونسته جواب سوالهايي كه دارم رو بده ولي خوب
    من با استدلال 4 تا كانال ******* حرفي رو نميزنم چون ******* نميبينم

    عزيز شما فكر كن 10 سالم هست يعني سال 76 به دنيا نيومده بودم ولي اون طور كه نوشتن خاتمي 21 ميليون راي اورده و ناطق نوري 7 ميليون .


    هر فرومي جو خاص خودش رو داره . كه اكثر كاربرايي كه انجمن مثل خونشون ميمونه سعي ميكنن خودشون رو با جو وقف بدن تا اينكه هنجار شكني كنن يا بخوان جو رو عوض كنن . توي اين انجمن هم رك بگم جو خيلي بيش از حد حذب اللهي شده كه شايد 90% هم اصلا اينجوري نباشن ولي توي جو فروم بعضي وقت ها ميخوان خودشون رو شيرين كنن . يا اينكه حرفي كه به زبون ميارن با چيزي كه توي مغزشون بهش فكر ميكنن زمين تا اسمون فرق داره
    خيلي ها هم نه . سر منشا همه ي اينها هم همين ابول هست كه خواسته يا نا خواسته اين چنين جوي رو بوجود اورده با اخلاق خاصش و ميشه از صفحه هاي اول همين اسرار توحيد بفهمين . و شايد خيلي ها كه نتونستن خودشون رو با اين جو وقف بدن خيلي زود اينجا يا حداقل اين تاپيك رو ترك كردن .

    من شايد خيلي اينجا كسي نشناسم ولي من خيلي ها رو ميشناسم چونكه تقريبا بيشتر پستهاي اين تاپيك رو خوندم و خيلي هم دوست دارم كه با اخلاق ديگران اشنا بشم و اونا رو روانشناسي كنم .


    شما رو هم خوب ميشناسم اسكوتر جان توي wwe4u - wweir -iranwwe و همينطور فكر كنم wweiran خدا بيامرز هم بودي .
    اميدوارم موفق باشي .

    من نه از اينور بوم افتادم نه اونور نه ميگم قبل از راي دادن بريم پهلوي 2 تا شيخ ازشون بپرسيم كه به كي راي بديم نه اينكه قيد همه چي رو زده باشم . من خودم فكر ميكنم با يكم تحقيق و به زبون ميارم .

    اميدوار هم هستم اگر كسي راي مياره احمدي نژاد راي نداره چون تنها فرقي كه با بقيه داره اين هست كه با خنده دروغ نميگه . بقيه اگر دروغ بگن به ريش منو شما هم نميخندن .


    منم سعي ميكنم ديگه اين بحث رو ادامه ندم و تا ميتونم در اين رابطه جوابي ندم .


  4. Top | #2034

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خوبه هر از چند گاهی به لطف ابوالفضل دلمون تو این اسرار شاد میشه
    بابا انتخابات رو بیخیال
    نهایتش اینه که یه برگه سفیدی بدید یا این که مثل چی تحقیق کنید ببینید که چه کسی برتر است با معیار های زیر :
    1 : ایا وعده های او واقعی است یا خیر ؟
    2 : آیا وعده هایش عملی هستند یا خیر ؟
    3 : اگر آن فرد قبلا رئیس جمهور بوده قبلا چه کاری در مملکت انجام داده که دوباره بهش رای بدیم ؟
    4 : آیا وعده های شخص قابلیت عملی شدن در حیطه ریاست جمهوری را دارند یا نه ؟
    5 : و.............. ( منبع : کتاب اجتماعی سال اول دبیرستان )

    البته منظورم این نبود که رای ندیدا
    من همیشه گفتم که به : میر محسن ***** نژاد رای بدید

    به هر حال از بحث انتخابات بیرون بیاییم من امروز برای اولین بار به اصرار شدید یکی از آشنایان که از ساسی بدش میاد ولی با گوش دادن اهنگش از خنده روده بر شد ، آهنگ موشولینا ( :| ) رو به طور کامل گوش دادم ( برای خودم متاسفم )

    خلاصه این نظر من از ترانه های ساسی هست :
    طی روز های آینده جایگزین تمامی برنامه های طنز از جمله مرد .... هزار چهره می شود ( شاید عید سال بعد با ساسی قرار داد بستند که طی 14 روز دل مردم رو با این اهنگاش شاد کنه ( به دلیل خنده شدید در ساعات پخش ترانه های ساسی چندین آمبولانس Stand By هستند

    نقد و بررسی ترانه موشولینا کوشن ( کجایند یا هر چیز دیگر که آخرش هم اسمشو نفهمیدیم ) :
    قبل از خوندن مطالب حتما اهنگ موشولینا رو همزمان یا یه دقیقه قبلش گوش کنید تا به حرف هایی که زدم برسید

    [align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]

    1 - قدیما شنیده بودیم که میگن .... پروداکشن ولی برای اولین بار در این آهنگ شنیده شد پروداکشن ساسی که در نوع خودش جالبه
    2 - یک نکته جالب راجع به آهنگ : ما نفهمیدم این جناب موشی یا موشولی آیا جاشون تو جا لباسیه ؟
    3- لطفا یکی وقتی میگه شیش و هشتی نیستم روترجمه کنه تا بفهمیم ایشون چی میگن
    4 - خدا میدونه این جناب موشولی چی کار کردند که بدون ویزا رفتند کرواسی
    5 - اسپانسر این آهنگ هم با گفتن از وقتی از کرواسی برگشتی بدنت شکلاتی شده - ترجمه -) مشخص شد که یکی از کمپانی های شکلات سازی کرواسی هستش که اینقدر شکلات هاش خوبه که این موشی اینقدر خرده بدنش شکلاتی شده برگشته
    6 - یکی اینا رو هدایت کنه تا دیگه برای قافیه از لغات واکسن و با*سن استفاده نکنند
    7 - خدا به خیر کنه وقتی که این جناب موشی رفتن عربستان چه روز هایی رو گذراندند
    8 - به محض کم آوردن متن شعر از واژه شش و هشتی استفاده می کنند ( این که یه دفعه ای بعد از بیت شعرش میگه شیش و هشتین کیا ؟ ربطشو خودشون هم نمی دونند :| )
    9 - نکته مهم ایجاست که این بنده خدا ها چقدر عقده ای شدند میگن بریم به مایکل جکسون آهنگ بندری بفروشیم ( این که کی طرفدار حمیراست و کی طرفدار گوگوش هم هیچ ربطی به شعر نداشت :| )
    10 - آخرین گزینه هم اسپانسرش ستاد روحیه دهی به دختران گوش خراش بود تا بهشون روحیه بده ( خیلی هامون این افراد رو میشناسیم مثل همین جیلیان که صداش ملت رو کر می کنه )

    Copyright By The Godfather

    نکته : این رو فقط یه جورایی برای طنز و عوض شدن جو ولی بر اساس واقعیت نوشتم
    لطفا کسی ناراحت نشه
    امیدوارم موفق باشید
    خدانگهدار

  5. Top | #2035

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2806
    نوشته ها
    239
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اقا منم نظرم عوض شد.می خوام واسه اولین بار رای بدم قبلش پیش خودم فکر می کردم اینا که رای دادنه مردم و شرکت در انتخابات و یه جور حمایت از این حکومت می دونند همیشه هم این و تو حرفاشون گفتند پس باید یه جایی اعتراض خودمون و نشون بدیم ولی الان می بینم نمی شه یه جورایی می دونم این انتخابات همش کشکه می دونم دوباره محمود رییس جمهور می شه ولی اینبار دلم نمیاد رای ندم اتفاقا اکثرا هم بچه ها تو دانشگاه ما هم امسال می خواهند رای بدند تا بلکه جوری بشه محمود دیگه نیاد رو کار من حاضرم حسن نصرالله رییس جمهور بشه ولی این دیگه نشه.ابول جان حرف قشنگی زد گفت ایا حمایت از موسوی فقط به خاطر خداحافظی با محمود قانع کنندست؟ولی من اتفاقا می گم اره. فقط واسه همین می خوام رای بدم شاید احمقانه باشه ولی این استدلال من و خیلی های دیگست ما داریم از بین بد و بدتر یکی و انتخاب می کنیم.من کلا با نوع این حکومت مشکل دارم چه محمود باشه چه رفسنجانی چه..ولی دیگه این محمود به قول دوستمون دروغ می ** و می دزده به ریشمونم می خنده bbc داشت طرفدار ها هر کاندیدارو نشون می داد طرفدارا محمود همشون یه مشت بچه بسیجی خا..مال که تو دستاشون نوشتند جانم فدای رهبر .این 4 سال فقط دزدیدو داد به بسیجیا و لبنان و کوفت زهرمار حالا واسشون مهم نبود که مردم خودش دارند چی می کشند.ای خدا ادم چی بگه باز می گم تازه دردناک تر اینه که بعضی ها از اینا حمایتم می کنند.
    من تو حرفام اخرش می گم اگه به کسی برخورد شرمنده ولی این بار می گم اگه به خاطر این حرف هام ضد محمود به کسی بر خورد اصلا واسم مهم نیست من واز انجمن که اخراجم کنند که هیچی اگه پا دارم ببرندم تو این مورد کوتاه نمیام چون بدجور دارند ظلم می کنند.
    به امید پیروزی مهندس موسوی و نابود شدن دولت محمود.رای ما ******* موسوی
    راستی منم تا حدودی موافقم یکم جو اینجا حذب اللهی شده شاید خیلی ها هم این مدلی نباشند ولی به قول دوستمون واسه اینکه جر و بحث پیش نیاد یا می خواند تو جو باشند الکی خودشون و وقف می دند.تو بقیه فروم ها اسم محمود که میاد....
    بی خیال.یا علی

  6. Top | #2036

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    وب*سایت فیس*بوک روز شنبه، ۲۰ روز مانده به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران، به آن دسته از سایت*های اینترنتی پیوست که به مردم ایران فقط یک پیغام می*دهند: «*دسترسی به این سایت ممکن نیست.»

    در حالی که تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شده است،* خبرگزاری کار ایران، *ایلنا، از «هجوم دولت و فیلترینگ» برخی سایت*های اینترنتی از جمله سایت*های فیس*بوک و ****** خبر داده است.


    به گفته خبرگزاری ایلنا، دستور فیلترینگ سایت فیس*بوک و دیگر وب*سایت*های فیلترشده را صبح شنبه کمیته مصادیق صادر کرده است. این کمیته متشکل از نمایندگانی از بعضی وزارتخانه*ها از جمله اطلاعات و کشور و قوه قضاییه است.

    دو سایت فیس*بوک و یوتیوب که از ابتدای فراگیر شدن در ایران ممنوع بودند در بهمن*ماه سال گذشته رفع ***** شدند و بلافاصله به*ویژه در میان جوانان ایرانی به محبوبیت فراوان دست یافتند.

    این در حالی است که هواداران برخی از نامزدهای ریاست جمهوری از جمله ******* موسوی و مهدی ***** با ایجاد صفحه*ای در این وب*سایت مبارزات انتخاباتی خود را به عرصه اینترنت نیز کشانده*اند.

    شبکه خبری سی*ان*ان تعداد حامیان و طرفداران ******* موسوی در سایت فیس*بوک را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرده است.

    بهزاد مرتضوی، رئیس ستاد انتخاباتی آقای موسوی، در مورد دلیل استفاده از تکنولوژی*های نو به روزنامه فایننشال تایمز گفت: «به این دلیل از این تکنولوژی*ها استفاده می*کنیم که این قدرت را به مردم می*دهند که ای*میل*ها و پیامک*ها را برای دیگران هم فوروارد کنند و در فیس*بوک دیگران را به حمایت از نامزدها دعوت کنند.»

    سخنگوی سایت فیس*بوک در بیانیه*ای در همین زمینه ضمن ابراز تاسف از ***** شدن این سایت در ایران گفت:*«به باور ما،* مردم سراسر جهان باید بتوانند از فیس*بوک برای ارتباط برقرار کردن و مشارکت در اطلاعات بهره*مند شوند.»

    فیس*بوک: «مایه تاسف است که گرایشات سیاسی و فرهنگی بعضی کشورها باعث می*شود که فرصت مشارکت و اظهار نظر در اینترنت از مردم گرفته شود.»
    در این بیانیه همچنین آمده است: «مایه سرافکندگی و تاسف است که گرایشات سیاسی و فرهنگی بعضی کشورها باعث می*شود که فرصت مشارکت و اظهار نظر در اینترنت از مردم گرفته شود.»

    به گفته روزنامه فایننشال تایمز،* از جمعیت جوان و تقریبا ۷۰ میلیونی ایران، ۴۷ میلیون نفر موبایل دارند و ۲۱ میلیون نفر به اینترنت دسترسی دارند. این روزنامه متوسط سن افراد در ایران را ۲۷ سال اعلام کرده است.

    در ایران حدود ۴۶ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن و حاضر شدن پای صندوق*های رای در روز ۲۲ خردادماه هستند.

    سایت ارتباط اجتماعی فیس*بوک که در سال ۲۰۰۴ توسط مارک زوکربرگ ابداع شد و در حال حاضر آن قدر محبوبیت پیدا کرده است که بیش از ۲۰۰ میلیون مشترک دارد در مبارزات انتخاباتی باراک اوباما برای ریاست جمهوری ایالات متحده بسیار به کار آمد.

    بیش از ۴۵ میلیون کاربر فعال فیس*بوک در سن رای دادن هستند و بیش از ۵۰ درصد کاربران آن بالای ۳۵ سال سن دارند.

    این هم چگونگی ***** شدن فیس بوک ....
    بشکن بشکنه بشکن ... من می شکنم بشکن

    این کارها فایده ای نداره ....

    مگه اویزون نبود با اینکه ***** بود روزی 25000 تا بازدید داشت ...

    خوب دوستانی که می خوان فیس بوک برن بشکنن دیگه

    من الان واسه همین خبر رادیوفردا رفتم ...

    تازه رادیو فردا یک نرافزار ******** داره که ایرانی هست به نام نسیم ... تو خود سایت میتونید دانلود کنید ...

    با اون ***** شکنه هر سایت خبری و غیره بجز سایت ها پو* رنو گرافیک(غیر اخلاقی تو مایه ها ی اویزون ) را باز میکنه ...
    در ضمن اگه اقا ابوالضل میخواد بهش رای بدیم باید قول بده ماهیانه 50000پست به کاربرا بده والا به رقیب ها رای میدیم
    با تشکر

  7. Top | #2037

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Evolution
    نقل قول نوشته اصلی توسط scooter
    نقل قول نوشته اصلی توسط Evolution
    نقل قول نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
    من فقط راجع به راي دادن و ندادن بگم كه:
    ببينين يا راي ما رو ميشمرن يا نميشمرن يا تقلب ميشه،تو. بدبينانه ترين حالت فرض كنيم 99 درصد مثلا از الان معلومه كه احمدي نژاد 4 سال بعد هم قراره بمونه،ولي 1 درصد كه هنوز براي ما هست،چرا راي نديم؟ما كار خودمونو ميكنيم اگه راي رو نشمردن هم به هيچ جاي ما برنميخوره كه،اگه هم شمردن كه فبه المراد از حق راي خودمون استفاده كرديم.
    شما براي 1 درصدت ميري راي ميدي درست !
    براي اون 99% ات چيكار ميكني ؟

    خيلي ها مثل شما هم خودشون قبول دارن كه99% راي و انتخابات كشك هست ولي خودشون 100% رو ميكنن 99% كه به خاطر 1 درصدش راي بدن .

    توي پست قبليم هم گفتم خوب ميشين همتون

    دز موزد اين جمله هم ما كار خودمونو ميكنيم اگه راي رو نشمردن هم به هيچ جاي ما برنميخوره

    هم خيلي جالب هست كه ميري راي ميدي حسابت نكردن بهت بر نميخوره
    lol

    اگر رای ها رو نشمردند حداقل خیالم راحته که تلاشمو کردم،در اون صورت من و شما با هم هیچ فرقی نداریم اما اگه شمردند و احمدی نژاد با یک اختلاف ناچیز برنده شد،در اون صورت شما که هیچی هممون یه جاییمون میسوزه،به هر حال شما با استدلال 4 تا کانال ******* ای نمی خوای رای بدی،اشکالی هم نداره،میتونی رای ندی چون یکی از موارد دموکراسی همین هست،اما حق نداری ذهنیت پوچ گراییت را القا کنی.
    اصلا حالا که شما با انتخابات مخالفی چه تئوری برای حکومت داری؟؟،چه نوع حکومتی که مبتنی بر دموکراسی باشه را مد نظر داری؟،چه حرکتی برای مخالفت با این حکومت انجام دادی؟،اگر به اصلاحات معتقد نیستی چه جریانی را برای تغییر پیشنهاد میکنی؟،اصلا چه تضمینی وجود دارد که حکومتی که معرفی میکنی به انحراف کشیده نشود،انقلاب اسلامی که با تئوری و نظریه صد ها نظریه پرداز بزرگ طرح شد هم اکنون در شرایط مناسبی به سر نمیبرد!!!! از کجا میتوان مطمئن بود که انقلاب بعدی هم به انحراف کشیده نشود،



    [size=medium]نمیدانم شما چند سالته، یادت هست یا نه؟،اما در سال 76 همه ی مردم هم همین حرف ها را میزدند،در آن زمان هم همین شرایط حاکم بود،قریب به اتفاق مردم از پیروزی ناطق حرف میزدند،اما به همان 1 درصد اعتقاد داشتند،وجریان بی نظیری پیش آمد!!!![/size]
    من نميدونم چه گيري كردم شما زبون من رو نميفهمي

    بازم دارين همون حرفي رو ميزنين كه من مسخره ميكنم ديگه نميدونم با چه زبوني پست بدم !!

    بازم ميگين كه اگر همون 1% درست باشه . يعني شما انقدر بدبينين به جامعه اي كه توش زندگي ميكنين و دولت و رهبري كه ميگين به خاطر 1% كه شايد درست باشه راي ميدين .


    ولي تا الان 90% كسايي كه جواب اين نظر من رو دادن همين حرف شما رو زدن كه نشون ميده شما جوابتون جئاب خودتون نيست بلكه حرفي هست كه شنيديدن .

    من اصلا نميخوام نظرم رو القا كنم چون نه ادعاي اطلاعاتم ميشه نه چيز ديگه فقط ديدم هر كسي نظرش رو گفته منم استدلالم رو گفتم . اتفاقا توي بحث يكي از فرومهاي ديگه يكي متقاعدم كرده كه راي بدم كه صحبتهاش خيلي جالب هست و تونسته جواب سوالهايي كه دارم رو بده ولي خوب
    من با استدلال 4 تا كانال ******* حرفي رو نميزنم چون ******* نميبينم

    عزيز شما فكر كن 10 سالم هست يعني سال 76 به دنيا نيومده بودم ولي اون طور كه نوشتن خاتمي 21 ميليون راي اورده و ناطق نوري 7 ميليون .


    هر فرومي جو خاص خودش رو داره . كه اكثر كاربرايي كه انجمن مثل خونشون ميمونه سعي ميكنن خودشون رو با جو وقف بدن تا اينكه هنجار شكني كنن يا بخوان جو رو عوض كنن . توي اين انجمن هم رك بگم جو خيلي بيش از حد حذب اللهي شده كه شايد 90% هم اصلا اينجوري نباشن ولي توي جو فروم بعضي وقت ها ميخوان خودشون رو شيرين كنن . يا اينكه حرفي كه به زبون ميارن با چيزي كه توي مغزشون بهش فكر ميكنن زمين تا اسمون فرق داره
    خيلي ها هم نه . سر منشا همه ي اينها هم همين ابول هست كه خواسته يا نا خواسته اين چنين جوي رو بوجود اورده با اخلاق خاصش و ميشه از صفحه هاي اول همين اسرار توحيد بفهمين . و شايد خيلي ها كه نتونستن خودشون رو با اين جو وقف بدن خيلي زود اينجا يا حداقل اين تاپيك رو ترك كردن .

    من شايد خيلي اينجا كسي نشناسم ولي من خيلي ها رو ميشناسم چونكه تقريبا بيشتر پستهاي اين تاپيك رو خوندم و خيلي هم دوست دارم كه با اخلاق ديگران اشنا بشم و اونا رو روانشناسي كنم .


    شما رو هم خوب ميشناسم اسكوتر جان توي wwe4u - wweir -iranwwe و همينطور فكر كنم wweiran خدا بيامرز هم بودي .
    اميدوارم موفق باشي .

    من نه از اينور بوم افتادم نه اونور نه ميگم قبل از راي دادن بريم پهلوي 2 تا شيخ ازشون بپرسيم كه به كي راي بديم نه اينكه قيد همه چي رو زده باشم . من خودم فكر ميكنم با يكم تحقيق و به زبون ميارم .

    اميدوار هم هستم اگر كسي راي مياره احمدي نژاد راي نداره چون تنها فرقي كه با بقيه داره اين هست كه با خنده دروغ نميگه . بقيه اگر دروغ بگن به ريش منو شما هم نميخندن .


    منم سعي ميكنم ديگه اين بحث رو ادامه ندم و تا ميتونم در اين رابطه جوابي ندم .

    اولا چرا ديگه بحث رو ادامه ندي هممون جوون امروزي هستيم اگه ما نتونيم با هم گفتمان كنيم و به نتيجه برسيم اونوقت واي به حال عامه مردم.
    دوما برادر عزيز من كه نگفتم نظر خودم اينه كه 99 درصد احتمال تقلب هست و اينقدر بدبين نيستم،گفتم فرض كنيم تو بدبينانه ترين حالت اين اتفاق بيفته،كه در اينصورت همونجور كه گفتم 1 درصد حق داشتيم كه از همون هم استفاده كرديم،و باز هم ميگم به جاي ما برنميخوره اگه رايمون رو نشمرن،چون ما با فرض صحت انتخابات از حقمون استفاده كرديم و اگه اونا تقلب كردن روسياهي نزد خدا براي اوناست نه براي ما،و اينا هم مطمئن باش نظر خود خودمه نه چيزايي كه شنيدم چون اونقدر عقل دارم كه اين چيزا رو بفهمم البته نه اينكه فكر كني ميگم عقل كلم،نه من يه جوون 21 ساله مثل بقيه بچه هاي اينجام.
    جالبه ميگي متقاعدت كرده يه بنده خدايي ولي بازم ساز مخالف ميزني،البته نظرته و محترمه و به من هم مربوط نيست.
    اما راجع به حزب اللهي،باز داستان تكراري كلي گويي.اولا اين آمار 90 درصد از كجا اومده.دوما حزب اللهي يعني چي؟يعني ما عضو گروه سيد حسن نصرالله هستيم؟چرا تا كسي نظري مخالفمون داره بهش انگ ميچسبونيم.طبق حرف شما،من و بقيه اي كه ميگيم راي بديم لباس يقه شيخي ميپوشيم و 2 متر هم ريش داريم و بكگراند گوشيمون هم عكس ***** اي هستش...نه برادر من،من يكي نه ريش دارم موهام رو گزاشتم بلند بشه تا رو شونه هام تيپ اسپورت ميزنم،مهدي اسكوتر عزيز هم كه از اسمش پيداس كه اسكوتر گوش ميده،كدوم به قول شما حزب اللهي اينجوريه آخه؟همون ابوالفضل هم برو عكساشو اگه نديدي ببين كه يه پا تيپش مثل آمريكايياست!!
    اما يك اما وجود داره.من اونجوري هستم ولي اگه جايي بحث بشه از دينم كاملا دفاع ميكنم.اگه اين منظور شما از حزب اللهيه بله من هستم.اما بدون كه مثلا من هنوز كاملا راجع به ولايت فقيه توجيه نشدم ولي هنوز دارم راجع بهش تحقيق ميكنم.پس الكي اسم رو كسي نذاريم.
    راجع به احمدي نژاد باز هم كلي گويي كردين،اينكه تمام حرفاش دروغ بوده و هيچ كاري نكرده و ....تو پست قبليم گفتم انصاف داشته باشيم.من خودك تو خيلي چيزا با احمدي نژاد مشكل دارم و ازش ناراضيم و بهش راي هم نميدم،ولي بالاخره نميشه گفت تو 4 سال هم هيچ كاري نكرده،پس خيلي خيلي ببخشين از صبح تا شب نشسته بوده تو كاخ رياست جمهوري كف دستي ميزده؟؟بيايم درست بگشم آقا اين آقا تو فلان موضوع به اين دليل اشتباه كرده نه اينكه كلا فاتحه هيكل طرف رو بخونيم،باز هم بگم نه من تحليلگر سياسي و اقتصاديم نه نماينده نظام نه منتقد دولت و نه سخنگوي دولت،فقط دارم همون قدر كه ميفهمم نظرمو ميگم.
    در آخر هم ما كوچيكتيم عزيز-فكر كنم اسم شريفت محمد هستش-چيزي از ما به دل نگيري يه وقت.

    اما راجع به اظهارات استاد معزز پروفسور بيات...والا راجع به شعار كه خوب تو اكثر جاها هم همينجوريه،همين اوباما هم هنوز نتونسته خيلي تغيير ايجاد كنه.
    راجع به ميرحسين...چه بخوايم چه نخوايم خاتمي ولو به قول تو ظاهري به نفع ميرحسين كنار رفت و الان باز هم چه بخوايم چه نخايم گزينه اصلي اصلاح طلبها ميرحسينه،البته من دارم راجع به دوران نخست وزيريش تحقيق ميكنم و الان نميتونم نظري بدم،اما اينكه ميگه پيرو امام و رهبري و ...،خوب نوكرتم همه كانديدها بايد اينارو بگن،اصلا مگه ميتونن ضد اصول اصلي نظام حرف بزنن؟انتظار داشتين مثلا بياد بگه من رييس جمهور بشم حرفاي رهبر رو تخمم هم حساب نميكنم؟اصول اوليه رو كه هيچ كانديدي نميتونه زير سوال ببره،بايد ديد تو مسائل ديگه ديدگاهشون چيه.در ثاني ما الان به نظر من يكي از مشكلاي اصليمون عملكرد بعضا بد و ناعادلانه قوه قضاييه هستش،همينطور مجلسمون،همه چيزو نخوايم رييس جمهور بتونه درست كنه.
    به هر حال اولا صبر كنيم تا همه برنامه هاي نامزدا مخصوصا مناظره ها رو ببينيم،اونوقت بهتر ميشه نظر داد،و همونطور كه استاد بيات فرمودن به دلمون رجوع كنيم و هر كاري كه به نظر عقلمون احساس ميكنيم درسته انجام بديم.

  8. Top | #2038

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    فیس بوک که برا من فیـــ لــ تر نیستش ولی خب
    httpS://********.com
    ّبرید حال کنید !

  9. Top | #2039

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    به حرف این عمو قناد گوش ندید... چی چی به دلتون گوش بدین, رای بدین... مگه می خوای *** مرغ شانسی برداری که به دلت گوش بدی؟ حدود 18 روز مونده به انتخابات, قشنگ بشینین تحقیق کنین, ببینین کدوم کاندیدا هدف هاش به شما نزدیک تره... کدوم شعار هاش رو عملی می کنه, سوابقشون رو در بیارین و بهترین انتخاب رو انجام بدین.

    برای دوستان ناامیدی که رای نمی دن, چون فکر می کنن تقلب می شه و رای خونده نمی شه و ... خیلی متاسفم. فرد ناامید, فردی که حرفش رو نزنه (در این جا رای دادن منظورمه) با یک فرد مرده هیچ فرقی نداره... معذرت می خوام... ولی اگر واقعاّ این قدر به مملکت بد بینین, این قدر ناامیدین, پیشنهاد می کنم برین یه قطعه قبر بخرین, از همین الان برین توش بخوابین, بلکه رستگار شوید!
    نشستین به یه سری چرت و پرت های یه سری بازنده که اون سر دنیا دارن از امریکا پول می گیرن که تفرقه بین ایرانی ها بندازن گوش می دین... از طرفداراشون می پرسیم این دوران شاه چی کاره بوده؟ می گن برادر دوستش, دلقک دربار بوده! تحصیلاتش چه قدره؟- دوم ابتدایش رو پول داده خریده! حرفش چیه؟ ناسزا می ** به پیغمبر و دین و ***** و ***** ای و اهل بیت و ... بلکه عقده ش خالی شه!

    می خواین مملکت رو درست کنین؟ دست به دست هم بدین, مملکت رو اباد کنین... یاد دوران جبهه افتادم که خیلی ها فکر می کردن جبهه فقط برا بسیجی ها هست... انگار مملکت, مملکت بقیه نبود.

    من موندم شما با خودتون چی فکر کردین که فکر می کنین با رای ندادن و سکوت کردن و مهر توی شناسنامه نخوردن, اعتراض کردین... فکر می کنین اگر فقط 10 نفر این دوره رای بدن, یه دفعه جمهوری اسلامی نابود می شه, هلفتی خوشبختی از زمین می زنه بیرون؟ یادتون باشه, وقتی رای نمی دید, شما تو مسائل سیاسی-اقتصادی-اجتماعی مملکت مشارکت ندارید, در نتیجه هر بلایی هم که سرتون اوردن, حق اعتراض ندارین...

    ممنون.
    موفق باشین.

  10. Top | #2040

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آفرين به سيناي عزيز كه حرف حساب رو زد و حق مطلب رو ادا كرد...واقعا داش سينا بهت تبريك ميگم چون اين طرز تفكرت نشون ميده چقدر در عين جووني،فهميده و روشن فكري.
    والا ما هم همينو ميخواستيم بگيم...به قول سينا اين نظام چه بخواين چه نخواين حالا حالا حالاها عوض نميشه و يقين داشته باشين هر نظام ديگه اي هم كه بر فرض محال بياد از اين بهتر يا بدتر نميشه.پس از حق رايتون استفاده كنين و باقي رو به خدا واگذار كنين.اصلا فرض كنين با اغراق-تاكيد ميكنم با اغراق و نهايت بدبيني- مملكت ما يك فرد بيماري هستش كه فقط 1 درصد احتمال زنده موندنش هست و شما هم تيم پزشكي معالج هستين،آيا شما به قول اونايي كه ميگفتن راي نميديم،به اون 99 درصد توجه ميكنين يا نه عقل سليم ميگه 1 درصد كه شانس هست،تلاش كنيم اگه خدا بخواد زنده مي مونه.خيلي خيلي ساده.
    بازم از سينا جان تشكر ميكنم.

صفحه 204 از 248 نخستنخست ... 104154194202203204205206214 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد