بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 213 از 248 نخستنخست ... 113163203211212213214215223 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,121 تا 2,130 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #2121

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2848
    سن
    32
    نوشته ها
    89
    تشکر
    1
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آرمان دمت گرم هنوزم دارم میخندم

  2. Top | #2122

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    فقط ببخشید 2 جا قعطی داره که حاصل از رَم کم کنه

  3. Top | #2123

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام دوستان عزیزم دلم خیلی واستون تنگ شده چه خبر خوبید سلامتید؟ مثل همیشه =>

  4. Top | #2124

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بر یزید زمون مهین ارشدیان لعنت بشمار ( از طرف هادی و بهمن )
    ای برای انقراض نسل این موجود خطر ناک از روی کره ی خاکی دعا کنید تلاش کنید
    محیط زیست زندگی این موجود رو از بین ببرید
    باید دست در دست هم دهیم به مهر
    میهن خویش را کنیم آزاد از دست این خپل
    -----------------------------------
    دیگه عرضی ندارم خودتون ادامه بدید خواهشا

  5. Top | #2125

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
    يه خبر دارم: سه شنبه خاتمي اومده بود مشهد اول قرار بود استاديوم تختي سخنراني كنه ولي جا رو عوض كردن و قرار شد ميدون فردوسي ورزشگاه كارگران باشه كه يكسري حيوون نامرد چند بار با شيلنگ آب بستن وسط زمين چمن و ملت مجبور شدن تو آب و گل بشينن ولي به كوري اون بدبختا با شكوه مراسم برگزار شد...به اميد پيروزي ميرحسين موسوي
    اوضاع ورزشگاه که خیلی خراب بود . کوچیکی بگیر تا اینکه صداش تا وسط ورزشگاه بیشتر نمیومد .

  6. Top | #2126

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2806
    نوشته ها
    239
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    امروز خاتمی امده بود اصفهان خدایی جمعیت وحشتناک و باور نکردنی اومده بودند
    تا همین الانم که ساعت 3:30 هست تو خیابون ها اصفهان یک صدا می گند میر حسین
    من که خیلی امیدوار شدم به پیروزی

  7. Top | #2127

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ولی هر چی روستایی هست به این احمدی رای می ده .

  8. Top | #2128

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    امروز باز هم اس ام اس اومد که این خودکار و... شایعس و خود ******* خواسته که هم در مدارس هم در مساجر رای بدین که رای ها در جاهای مختلف پخش بشه

  9. Top | #2129

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center][size=large]MAJID LaShLeY IS BACKE[/size]

    سلام به همه دوستان گل

    بالآخره از بن دراومدمسینا جان بچرخ تا بچرخیمبن کن ببینم به کجا میرسی...
    به قول ******* جون که میگفت:وسط سخنرانی من بمب انداختن((یعنی بن شدن من))بعد گفت تین کارا واسه چیه؟ادامه بده ببینم به کجا میخوای برسی...ولی فک نکنم بخاطر بکاب بردن کلمه ر....ی....د....ن کسی رو بن کنن....

    دیگه حال و حوصله هیچ حرفی رو در این باره ندارم...

    ابوالفضل گفته:مجید وقتی از بن دراومد آروم میشهنه ابوالفضل بدتر هم میشم

    خوب خوب خوب...بگذریم و برسیم به روز چهارشنبه که خاتی جون((خاتمی))اومده بود میدان نقش جهان اصفهان
    خوب بریم توکار توضیح:

    شب قبل با شوهر خواهرم قرار گذاشتیم دوتایی بریم...روز چهارشنبه ساعت 4:30 زنگ زدم کجایی؟گفت علی((بچه خواهرم)) رو بردین دکتر تو برو ما میاییم...
    ساعت5 دوستام زنگ زدن ما داریم میریم...میای تا باهم بریم؟گفتم بیاین دم مغازم تا بریم...

    ساعت 5:15 رسیدم دم مغازه که دیدم کسی نیست و رفتن

    ما هم رفتیم توی خیابانی که منتهی میشد به میدان نقش جهان:23دم یا ابوالفضل قیامته قیامت بود...
    گفتم ای بابا باید پیاده بریم...که دیدم یه وانتیه خالی داره میره ملت هم میدون دنبالشمنم دویدم و سوار شدم...یه 5 دقیقه رفت و افتاد تو ترافیک که همه پریدن پایین...دیدم اونور خیابون چندتا دختر تیکه با چندتا پسر همه هم سبز دارن شعار میدن و میرن...منم رفتم اونور خیابون و قاطی اونا شدم و راه افتادیم و همراه با شعار دادن...یه چند دقیقه ای رفتیم و گفتم با خودم که نمیشه و اینا مثل لاک پشت راه میرن و شماره هم که نمیشه داد

    زدم جلو و تنهایی رفتم...نزدیکای میدان که شدم دیدم دارن عکس موسوی میدن...یه جا هم داشتن با سطل رنگ سبز پذیرایی میکردن...منم رفتم انگشتامو کردم تو سطل رنگ و مالیدم به ریشام و یه عکی هم گرفتم دستم و رفتم وارد میدان شدم...

    دیدم به به آب و هوا بسیار لذت بخش و انواع و اقسام انسانها و ماشاالله که چقدر شلوغ بود...انتهای میدان هم خاتمی بود و چندتا روحانی و چندتا مرد دیگه...

    رفتیم جلو و رسیدیم انتهای میدان و حدود فک کنم 20 متر تا جایگاه فاصله داشتیم...خدایا تویه...نمیدونم چرا هی دستم میخورد به نامحرمتقصیر منم نبود والا هی هول میدادن

    یه چند نفر حرف زدن و دیدم یه صدای آشنا اومد...لیلین گارسیا بودنگفت لیدیز اند جنتل من پیلیز ولکام ده لست پرزیدنت جمهور مستر خااااااااااااااااتمــــــ ـــــــــــــــــی

    خاتمیاومد و میک رو گرفت دستش و گفت:سلام بر اصفهان..........یهو آرنای نقش جهان منفجر شد...هوووووووووووووووووو
    و شروع کرد به سخنرانی از دولت قبلی خودش و تعریف و تمجید از ***** و رضایی...و گفت ما احمدی رو دوست داریم ولی جمعه به یک نفر رای میدیم و اون کسی نیست جز میر حسین موسوی...و دوباره آرنای نقش جهان ترکید:هووووووووووووو

    و سخنرانیش تموم و لیلین اومد و گفت:لیدیز اند جنتلمن...هی از یود وینر...محمو خاتمیــــــــــــــــــــ ـــــی اند موسوی
    و یه مرده هم اومد سخنرانی کرد و در انتها آهنگ تبلیقاتی ******* پخش شد...دوپس دوپس دوپس دوپس ... و همه ترکوندن

    در این بین بنده بقل یک خواهر زیبا روی بودم و دستم سرشونش بود((آخه عکس موسوی رو که میگرفتم بالا تا دستم خسته میشد میذاشتم روی شونه ای خواهر))
    بهش گفتم قلم و کاغذ داری؟....دیدم در کیفش رو باز کرد و یه خودکار داد...منم شمارمو نوشتم روش اومدم بدم...دیدم یه پسره گفت:به کی میخوای شماره بدی؟منو میگی...گفتم نکنه این داداششه؟گفتم برو بابا خدا شفات بده....چی میگی؟شماره چیه؟حالا شماره هم دستم بود... یه مرده اومد گفت:چی شده؟آقا این کارا چیه؟شما مگه بخاطر آقای موسوی نیومدید؟نذارید سوء استفاده بشه...منم گفتم:بابا این دیوونس...بمن میگه تو میخوای شماره بدی...من به این نمیخوام شماره بدم...میخوام به یکی دیگه شماره بدم

    خلاصه شماره که ندادیم هیچ...خودکار اون بنده خدا هم تو جیب من موند و یه دینی به گردن من موند...دیگه رومون هم نمیشد خودکارو بهش بدیم

    هیچی آقا سخنرانی تموم شد و یارو گفت از میدان با آرامش برید بیرون....

    دیگه از اینجاش عکساییه که خودم گرفتمماشاالله شعارهم که بذار و برو
    یک دو شیـــــــــــــــــــش محمودی کیش میش یکی هم هی داد میزد دکتر چی توز

    دیگه بقیش بماند میترسم دوباره سینا بنم کنه...

    خوب ریم سراغ تصاویر و توضیحاتش...فقط یکم حجم عکسها بالاست...اونم بخاطر دوربین گوشیمه
    به قول این نوشته هه:تا باز شدن عکسها شکیبا باشید

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    اینجا روبروی ستاد انتخاباتی احمدیه...همه جمعیت یک صدا میگفتن:دهاتی...دهاتی...دهاتی. ..دهاتی...دهاتی

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    اینم پرچم 2 متری یا حسین که سه نفر زیرش بودن و توی جمعیت میتابوندن که زیبایی خواصی داشت...

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    حالا وسط خیابون این یکی رقصش گرفته بود و رفته بود روی طاق ماشینش و میرقصید...

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    اینجا هم روبروی مغازمونه...عکس احمدی رو برداشتیم با بچه ها و یه چوب کردیم تو دماغش

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    .................................................. .................................................. .............

    دیگه ساعت 8 بود که رسیدیم دم فلکه ای بنام فلکه احمد آباد که بورس موبایله و مغزمون اونجاست...
    دیدم یا ابوالفضل طرفدارای احمدی ایستادن کنار خیابون و ماهم رسیدیم بهشون...گفتم الآن دعوا میشه...
    یهو اونکه جمع رو داع میکرد گفت بشینید و تکرار کنید...
    خودش هم ایستاده بود و میگفت:ما طرفداران موسوی((جمعیت هم تکرار میکردن باهاش))
    آمده ایم تا بگوییم(جمعیت هم تکرار میکردن باهاش))
    موسوی هو هو ...موسوی هو هو گفت:بشینید بشینید...
    و آمده ایم بگوییم(جمعیت هم تکرار میکردن باهاش))
    احمدی:اه اه احمدی اه اه

    دیگه منم دیدم خدایی نکرده دعوا میشه...عکسی که دستم رو لوله کردم و سرم رو انداختم پایین و رفتم مغازم

    یه نیم ساعتی مغازه بودیم و مردم ریختن تو خیابونا پایکوبی و ... بعد یه دختره گوگولی اومد مغازه و گفت نمیدونم چرا گوشیم قاطی کرده...مموریش جا داره و هی ارور میده...گفتم باید فلش بشه...گفت چقدر هزینشه؟گفتم چون طرفدار موسوی هستی مفتی واسط درست میکنم
    گفت جدی؟گفتم:شوخیم داریم مگه؟گفت پس بیا درستش کن...
    گرفتم ازش و یه سه کیلیده زدم روش و یه نگاهی بهش کردم و گفتم:پول که نگرفتیم؛یه دونه از اون پارچه سبزا که دار کردی به خودت رو بده منم ببندم به خودم
    فلش تموم شد و گفتم بیا ببین درست شد؟یهو داداشش اومد تو ((داداش حدود 10 سالش بود))گفت آقا از من رو هم مفتی درست میکنید؟گفتم:ای بابا عجب بندالی هستن اینا...چه غلطی کردیما
    گفتم:نه عمو...گوشی تو فرق داره...باید برم تو اینترنت فلشش کنم از شارجم کم میکنهگفت:حالا یه کلریش بکن...
    گفتم بده یه سه کیلیده هم واسه تو بزنیم...
    یه لحظه دیدم یه چیزی تو جیبم سنگینی میکنه...دیدم شماره ایه که میخواستم بدم به دختره تو نقش جهان و اون فوضوله نگذاشت...
    یه نیگا به پسره کردم دیدم داره پوسترهای تبلیغاتی مغازه رو میبینه....یه نیگاه به آبجیش کردم اونم نگام کرد...با سر بهش گفتیم بیا اینجا...یه نیگا به داداشش کرد و اومد جلو...شماره رو درآووردم و از پشت مانیتور دادم بهش...یه نیگا کرد و یه تبسم کرد و نهاد در جیبش
    گوشی داداشش هم درست شد و دادم بهش و رفتن...واقعا راست میگن مثلا قسمت فلانی بوده...
    این شماره هم قستم این بوده نه اون

    امروز هم که انتخابات بود و رفتیم رایمون رو به مهندس جون دادیم...حالا بگید چطور شد

    توی صف بودیم دیدیم جیغ و داد یه پیرزنه رفت بالا...طی تحقیقاتی که بعمل اومد فهمیدیم داستان از این قرار بوده:

    پیره زنه سوات نداشته و به دختره میگه:نه نه دختر گلم بیا واسه من بنویس احمدی نجات...دختره هم مینویسه و میره...
    پیرزنه میره به متصدی رای گیری میگه آقا ببنید درست نوشتم؟مرده هم میگه بله نوشتید موسوی
    پیرزنه هم داد و قال که من موسوی نمیشناسم...من میخوام به احمدی رای بدم و دختره هم فلنگ رو بسته بوده و رفته

    خوب دوستان عزیز...کاری باری؟انشاالله بن نشم میام بازم بهتون سر میزنم...
    اینم اگه خدا بخواد آخرین مقاله سیاسی بود که خدمتتون ارائه دادمبا توجه به سختگیریها دیگه نمیشه مطلب سیاسی گذاشت...

    تا بعد خدافس
    [/align]

  10. Top | #2130

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آخه مرد عاقل ( بنشلی ) تو مغازه خودش به دختر جماعت شماره میده ... اومدیم و دختره سلیته بود ... نصف اسرار رو سر شماره دادن گرفتی حالا بگو زنگ زد یا نه ؟؟؟
    *** عکسها خیلی باحال بودن ولی از عکس سوم هم نگذریم ... منظور چی بود ؟؟؟ ***


    امروز انتخابات تو گرگان فوق العاده بود و فکر کنم 75 درصد شرکت کرده باشن ... سر هر صندوق باید 30 مین وایمیستادی !!!
    اما پیروزی قاطع هم دست میرحسیـــن هست ( بدون تقلب ) !!!


صفحه 213 از 248 نخستنخست ... 113163203211212213214215223 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد