بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 217 از 248 نخستنخست ... 117167207215216217218219227 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,161 تا 2,170 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #2161

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    همین قدر بهتون بگم که من هیچ وقت بدون مدرک حرف نمی زنم یک مطمئن باشید که همین هست
    حالا حرفهای درست ما شد شایعه باشه این جوری فکر کنید
    خودتون می بینید البته شاید هم نبینید ولی حالا می خواهید باور کنید می خواهید باور نکنید من در باره مملکت زیاد حرف نمی زنم چون از همین دیروز دارن دنبال عوامل ضد رژیم می گردن .
    -------------------------------------------------------------------
    دوستان دیروز توی صحن علنی مجلس لایحه دادن تا در باره صندوق ارزی تفحوص بشه ببین خالی هست یا نه . اینا همه مردم خر کنی هست می رن تحقیق که مردم بگن رفتن بعد می گن محمود راست می ** همینه درست بود
    -------------------------------------------------------------------
    امروز هم شورای نگهبان کفت می ریم به شکایت رسیدگی کنیم فردا هم با اون دوتا کاندید نشست دارن آخرش هم می گن هیچی نبود .
    تا چند روز می خواهید مملکت رو خراب کنید . ببینید اینا هر کاری بخوان می کنن تمام
    بیخود جونتون رو نزارید کف دستتون و برین تو خیابون چون هیشکی پشتتون نیست
    تمام
    بحث ها رو تمام کنید چون به هیچ جا نمر سه جز بدبختی واسه این سایت بزارید سال چهارم فعالیت اینجا رو هم ببینیم

  2. Top | #2162

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط legendarp
    همین قدر بهتون بگم که من هیچ وقت بدون مدرک حرف نمی زنم یک مطمئن باشید که همین هست
    حالا حرفهای درست ما شد شایعه باشه این جوری فکر کنید
    خودتون می بینید البته شاید هم نبینید ولی حالا می خواهید باور کنید می خواهید باور نکنید من در باره مملکت زیاد حرف نمی زنم چون از همین دیروز دارن دنبال عوامل ضد رژیم می گردن .
    عزیز فکر نمیکردم ناراحت بشی ولی خوب یک سری حرف هایی زدی که شایعه بودنش خیلی مشخص بود . حالا من دیگه در مورد اوضاع الان صحبت نمیکنم چون همون جریان سر و سینه و بریدن پیش میاد

  3. Top | #2163

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دوستان قیامتی بر پا بود ......

    خس و خاشاک تویی دشمن این خاک تویی

    حیف خیلی خستم .... فردا همه رو براتون میگم ..

    برای اینکه در گیری پیش نیاد تا میدان ازادی مردم حرف نزدن ..

    ***** کنار دانشگاه شریف منتظر ما بود !! گل بوس میکرد پرت میکرد مردم !!

    دولت ابادی گفت 2 راه بیشتر نداریم یا الان بریم جلوی صدا و سیما : مردم هم خسته ... یا فردا ساعت 5 از میدان ولی عصر به

    سمت صدا و سیما میریم : که گفت ممکنه توپ و تانک بیارن شهر را قبضه کنن !!

    در اخر قرار شد : فردا ساعت 5 ، میدان ولی عصر

    مرگ بر ******** چه شاه باشه چه دکتر

    نصر من ا... و فتح قریب مرگ بر این د و ل ت مردم فریب

    رای ما رو دزدیده بعدم با هاش پز میده

    می جنگم ، میمیرم رای مو پس میگیرم

    دولت ک و د ت ا استفا استفا

    دسته من تو باید این پرده ها رو پاره کنه کی میتونه جز منو تو درد ما رو چاره کنه

  4. Top | #2164

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    جالب اینجاست که مصاحبه ی احم*دی نژ*اد رو نشون میداد میگفت مردم خیلی از این انتخابات راضی بودند و همه به من رای دادند
    بت شکن بت شکن بت بزرگ رو بشکن


    یکی بگه مگه این قدش به بت بزرگه میرسه ؟

  5. Top | #2165

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!




    ای روزگار چرا اینطوری شده!!! از برکات ورود دوباره اش به صحنه 4 ساله است ...
    میگن ریاستی که نکوست از این تظاهراتش پیداس!!!

    زدن همه چیمون رو قطع کردن! پیامکا..تلفنا.سرعت نت پایین اوردن.... بزنید اب و برق و گاز رو هم قطع کنین!
    خجالت نکشیدا خواستید شرتمون رو هم نشونتون میدیم اگه سبز بود محتویات درونش رو قطع کنید!! رو که نیست سنگ پا قزوینه!!!

    تا حالا همچین جمعیتی رو هیچ جا ندیده بودم..ولی از ابراهیم بی بی سی دیدم!!.. که اونم تیلیتر شد!!!

    باوم نمیشه...اونطور که رفقای تهرانی بهمون گفتن... از آزادی به طرف انقلاب و تا میدون امام حسین جمعیت کیپ تا کیپ اومده بود...(بچه هایی که تهرانن میدونن چه مسیر طولانیه) دیگه از صدها هزار نفر هم گذشته بود و میلیونی بود....

    خاتم ی و دار و دسته هم با شیخ اصلاحات اونم بدون مقنعه و لباس روحان ی اومدن سخنرانی کردن...

    دکتر محمود خان ؟ گفتی اینا چند نفر بودن؟!!! تو که میگی کل اینا که اعتراض میکنن اندازه رای های یه صندوق نیستن خوب چشاتو وا کن ببین چند نفرن!!

    نمیخواستم باز تو این موضوعات بیام ولی واقعان اوضاع اوضاعه بغرنجیه..

    اطلاعات گرفتیم از اکثر شهرهای ایران که تضاهراته ...اهواز هم به همین منواله...ممناطق بزرگ اهواز رو بستن...سمت ما که هر شب ساعت 8 باید تعطیل شه!!

    .من فقط دوست دارم تو این تضاهرات اهواز یه عربی رو تیر بزنن یه بلایی به سرش بیاد...اونوقت اگه از عربا یکی بکشن اونا 10 تا میکشن!!!...

    واقعان استوری لاین پیچیده ای شده! این دفعه دیگه به جا وینس مک خامهه و برادران این تماشاگران هستند که استوری لاین نوشتن ولی خدا میدونه چقد باید کشته و زخمی بدیم...



    ==================
    وقتی این عکسا رو دیدم..از خود بیخود شدم...از فرط ناراحتی گریه کردم!
    http://upload.iranblog.com/6/1245096014.jpg
    میكشم میكشم آن كه برادرم كشت
    http://upload.iranblog.com/6/1245113269.jpg
    به کدامین گناه؟؟؟
    http://i43.tinypic.com/s3kh12.jpg
    یا خدا نزار کافر بشم این چیه ؟
    http://twitpic.com/7h9wf

    نمیخواستم این عکسا رو بزارم روح تون رو ازرده کنم..حتی سیوشون هم نکردم...فقط خواستم بدونید چی داره میگذره و ما چقدر عقبیم....من دیگه بحثی در مورد این مسائل نمیکنم تا همه چی به اتمام برسه.....خواستم یه ارسال داده باشم که بدونید ما هم هستیم!!!!معین یا سینا یکی دو روز دیگه این عکسا رو از رو پستم بردارین که تیلیتر نشیم...


    اون موقع میگفتن انقلاب 57 به روی مردم گلوله بستن..اخه بی... پس جواب خانواده های این مرحوما و زخمیا رو کی میده؟

    آدم میمونه چی بگه به امام حسین ؟ آخه شستشوی مغزی چقدر که بتونی با این وقاحت و سنگدلی هم نوع،هم وطن و یکی همسن و سال خودتو اینطوری بکشی ؟

    چطور دلش رو داشتی تو از اون قاتلا بدتری بدبخت!!! اقلان اونا واسه معاش و دلیلشو ادم میکشن تو چی بخاطر اینکه حکم داری ؟...ماموری ؟ وای وای !!!!


    چند روزه مدام زیر لب فقط دارم دعا میکنم و آیه الکرسی میخونم ..از خدا التماس میکنم وضع درست شه..

    بخدا قسم واسه من یکی نه اح -مدی مهمه نه مو -سوی..نه این د ولت..نه شاه...نه دیک تا تو ر..نه وینس! میخواد عوض شه عوض نشه..این رجیم بمونه نمونه...این بره اون بیاد....

    ((((((((((اینها هیچ کدوم واسه من مهم نیست ...)))))))))))

    من نمیخوام کشته و زخمی ببینم...

    به مرگ عزیزام...دیدن مرگ هموطنم دردناکه...

    یا امیر المومنین نگهبان مردم ما باش...

    یا علی...




  6. Top | #2166

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3274
    سن
    35
    نوشته ها
    1,163
    تشکر
    27,459
    تشکر شده 1,909 بار در 413 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1820 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    این همه بحث سیاسی می کنید یه دفعه انجمن دوباره ف*ی*ل*ت*ر نشه!!
    مملکت بدجور شده ، خدا کنه اوضاع آروم بشه!
    لااقل اگه تیم ملی از کره ببره شاید یه ذره اوضاع آروم بشه!
    یاد آهنگ حمیرا افتادم که میگه:

    بهــــار ، بهـــــــــار امسال موقع کار امسال به جای جو و گندم کاشتن دار امسال!!

    خدا به همه رحم کنه

  7. Top | #2167

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    شما چرا دركتون تحليل رفته؟
    شما نميفهمين سرتون كلاه رفته به اين گشادي؟
    اون وقت فكرتون همش اينه كه اينجا رو ببندن يا نه؟
    شما حاضرين هر كاري باهاتون بكنن ولي اينجا باز بمونه تا بفهمين جان سينا كجا داره ميده
    متاسفم

  8. Top | #2168

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    کسی yms اش کار میکنه ؟؟؟؟

  9. Top | #2169

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بچه ها من موندم ساعت 5 برم یا نه چون میر حسین اعلام کرده اگه جونتون رو دوست دارید نرید ؟؟

    از طرفی تلویزیون با اعلام راهپیمایی به سوی میدان ولیعصر تا حدودی پاتک زده که جمیتی میاد و طرفدار میر حسینه رو بگعه طرفدار ماست

    مسنجر منم بالا نمیاد !

  10. Top | #2170

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Evolution
    کسی yms اش کار میکنه ؟؟؟؟
    به نکته ی خوبی اشاره کردی ! اتفاقا برای منم نمیاد مجبورم از وب مسنجر برم.
    برکت انتخابات همه جا رو فراگرفته !!!!!

صفحه 217 از 248 نخستنخست ... 117167207215216217218219227 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد