همین قدر بهتون بگم که من هیچ وقت بدون مدرک حرف نمی زنم یک مطمئن باشید که همین هست
حالا حرفهای درست ما شد شایعه باشه این جوری فکر کنید
خودتون می بینید البته شاید هم نبینید ولی حالا می خواهید باور کنید می خواهید باور نکنید من در باره مملکت زیاد حرف نمی زنم چون از همین دیروز دارن دنبال عوامل ضد رژیم می گردن .
-------------------------------------------------------------------
دوستان دیروز توی صحن علنی مجلس لایحه دادن تا در باره صندوق ارزی تفحوص بشه ببین خالی هست یا نه . اینا همه مردم خر کنی هست می رن تحقیق که مردم بگن رفتن بعد می گن محمود راست می ** همینه درست بود
-------------------------------------------------------------------
امروز هم شورای نگهبان کفت می ریم به شکایت رسیدگی کنیم فردا هم با اون دوتا کاندید نشست دارن آخرش هم می گن هیچی نبود .
تا چند روز می خواهید مملکت رو خراب کنید . ببینید اینا هر کاری بخوان می کنن تمام
بیخود جونتون رو نزارید کف دستتون و برین تو خیابون چون هیشکی پشتتون نیست
تمام
بحث ها رو تمام کنید چون به هیچ جا نمر سه جز بدبختی واسه این سایت بزارید سال چهارم فعالیت اینجا رو هم ببینیم







پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)