معین جان این ورژنی که داره ورژن یاهو مسنجر 8 هستش و یک تغییرات کوچکی داره
اگه یاهو مسنجر 9 رو نصب کنی مشکلت حل میشه

معین جان این ورژنی که داره ورژن یاهو مسنجر 8 هستش و یک تغییرات کوچکی داره
اگه یاهو مسنجر 9 رو نصب کنی مشکلت حل میشه

تو ورژن های مختلف فرق میکنه . من برادرم ورژن ( فکر کنم ) 9 داره تیک بزنی راحت بالا میاد ادرس پـــ رو کــ ســی هم نمیخواد !
http://wrestleshare.com/images/6ge0scj4gs5fzc0cgqmn.jpg
بعد الان اپشن ها روی No P** Ro**Xy هست عوض کن بذار رو Use اوکی کن ببند , باز بیار شاید درست شه
كاشكي بچه هايي كه در شهر هاي ديگر هستند،مثلا رشت، اهواز،اصفهان،شيراز و ... وضعيت شهر هاي خودشونو توضيح بدن،حداقل تا اينجا بازه اينجا توضيح بدين ، تا مجبور نباشيم مث انسان هاي اوليه با دود به هم خبر بديم!!!
baraye LOGIN dar Y!msg: dar preferences > connection > use proxies > enable SOCKS proxy > ServerName = 143.90.221.247 va ServerPort = 1080 ,ver 4 ro set konid
[size=large] توجه توجه,
ای دی اس ال منطقه ما رو واسه این انتخابات و شرایط تخیلی ماتیک قطع کردن الان من با دیال آپ اومدم
احتمالاً دیر یا زود همتون دیال آپی میشید از آخرین لحظات نتتون استفاده کنین و تا میتونید دانلود کنید[/size]

[align=center] بچه ها یه سری عکس میزارم .. یاهو این عکسا رو گذاشته ...بیشترم ماله تظاهرات هموطنان عزیمون تو خارج کشوره ! جز این اولی !! اولی رو حتما ببینید !!
چه کسی از افشاگری می ترسد ؟ 22 خرداد شما تصمیم بگیرید !!!!!!!!
http://www.wrestleshare.com/images/u72mr3m4h8co95ungc.jpg
.................................
http://www.wrestleshare.com/images/xdifoh7mj3c1ce0g8cf5.jpg
.................................
این با سال 57 مقایسه کرده :
http://www.wrestleshare.com/images/82abcm0p2vv2p1p34f.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/hrq69p4goxvfzbap2gjm.jpg
.................................................. .......................
http://www.wrestleshare.com/images/wxntkgl7no666ykzizg.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/tilfe2w64lougqv7ahhz.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/d388twnatp22e9jyjix.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/kvx74hvtv47uqpcjz5sn.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/uhqnmz86wv81rzlrfbnt.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/mc158ohhfuv2syae4dmo.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/cha8r1e3uzzxo9c098zx.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/8uxqs3htdfs6oxa6ie3b.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/ap9iguzybkak5c6uz4so.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/gw5jphx0my3w3g5q4qce.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/tn460f7gndmsy33wsm.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/b608421d9s1petz2fug2.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/uhhouj1etx7iv10iaj3.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/dlpy2xtfcbtfd6sx6o0b.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/0v5g0xdciq1wf31alpfm.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/yps6em7j5100ckbsh60z.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/6dj97rs7kz42zjiumgs4.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/nugf2g7ko83w03dmor2.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/dm25uqb0u8xaqkgpy78.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/27u6aaedwuvhszfec2u.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/n80ayuw5cxbuet8jdaii.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/wtt9tnn7wff5ky2vgm.jpg[/align]

این کارایی که گفتی من کرررررردم ... اما یاهـوم گیـــــــــــــــــــــــ ر کرد .نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
[align=center]
[/align]

دوستان این قرطی بازیا چیهمن الان بدون پ رو ک سی این مشکلات شما آن هستم مشل شما چیه ؟
معین جان اینجا که یه 2 روز قطع بود و 2 روز هم از دیال آپ پایینتر ولی از دیشب سرعت قبلی خودشو بدست آورد ( صلوات )![]()

آرمان جان ممنون عزيزم.با راهكاري كه پيشنهاد كردي ياهوم بالا اومد.آقا منم حالم از اين اسلام عزيز بهم ميخوره.چه مسخره بازيه اين اسلام؟همش خرافات و حرف مفت.بهترين دين،دين ايرانيها يعني زرتشتيه.اسلام هم از رو زرتشتي و يهوديت كپي برداري كرده.
http://www.goal.com/iran/news/1825/ایران/2009/06/17/1330392/دست-بند-سبز-در-تيم-ملي
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)