بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 233 از 248 نخستنخست ... 133183223231232233234235243 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,321 تا 2,330 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #2321

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    البته من گمان دارم آقا عرفان یه جور رادیکالیسم نصیحتی هستند

    خیلی قشنگ مینیوسی عرفان جان ، هر دفعه خدا وکیلی میشینم تا آخرش میخونم

  2. Top | #2322

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بچه ها ببخشید وسط بحثتون پریدم اما یه خبر آس دارم ... مستر پریزیدنت مجید بنشلی امروز بهم SMS داد گفت مسافرته و عازم مشهد امروزم از گرگان گذشت و مردم پرزیدنت دوست گرگان از اون استقبال فوق العاده ای کردند !!!

    بازم ببخشید پریدیم وسط بحث داغی که آقا عرفان مطرح کردند ... ایشالا منم آخرش نظرمو میگم !!!

  3. Top | #2323

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اقا پوریا
    برادر من
    عزیز من
    بهتون گفتم که امضاتون رو عوض کنید ولی این دیگه چیه ؟؟
    والله آدم اگه هر روز یکی از حیوانات باغ وحش رو ببینه بتر از این یارو هستش
    راضیم به بی اینترنت شدن ولی عکس اینو نبینم
    خدا خیرت بده
    جون من
    جون میکی موز ( جیمز )
    امضاتونو بکنید همون میکی سابق یا یه چیز بهتر
    کاربر مقابل از The Godfather عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: x√ (09-01-2013)

  4. Top | #2324

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!


    مشت میکوبم بر در تاپیک... پنجه میسایم بر پنجره ها ....

    من دچار خفقانم خفقان !!! من به تنگ آمده ام ازهمه چیز !!!

    بگذارید هواری بزنم هان!!! با شما هستم این تاپیک را باز کنید !!!

    خوب مثل اینکه پایه های سیاست هم برچیده شد و همه چی داره کم کم به حالت عادی برمیگرده...

    (((((((با توجه به اتمام انتخابات ، از دوستان موکدا درخواست میشه تا از هر گونه بحث یا امضا و آواتار س یاسی پرهیز کنید ؛ بدیهی است کلیه عواقب ( قضایی ) احتمالی آن با توجه به جریات اخیر بر عهده خود کاربران می باشد .)))))))))))

    بچه ها دیگه لطف کنید اصلان بحث سیاسی نکنید...امروز خبردار شدیم یکی از دوستان ادمین مون تو انجمن هواداران استقلال که بحث های سیا سی تند در سایتش وجود داشته شناسایی کردند و دستگیر شده که با پارتی های زیادی که داشته تونسته موقتان ازاد بشه ولی دادگاهی شده و اتفاقات بدی در انتظارشه...

    طی خبری هم که توسط یکی از بستگانمون از وزارت اطلاعات امنیت بهم رسید اینه که از یکی دو روز گذشته موج دستگیری کاربران اینترنتی به صورت پر شور اغاز شده نحوه چگونگیش معلوم نیست!!! ...

    پس اجالتن اگه به فکر خودتون نیستین به فکره هامون زبون بسته باشین که نه سر خیاره!!! نه ته گوجه...

    پس فردا هم بگیرنش یکی یکی مون رو لو میده و سر همگی مون میره بالای چوب دار!!! اولیش هم ماییم !! میگن احساسات اینها رو جریحه دار کردی!!

    اصلان فکر کنید چیزی وجود نداشته...خوب .بد . زشت .. عمو محمود 4 سال دیگه بالا سرمونه... ما هم کاری نمیکنیم جز دعا واسه کسانی که خونشون پایمال شد...و صبر صبر صبر ... بالاخره یه روز تموم میشه...

    ==========================================
    مایكل جكسون شب لیله الرغائب تو سن 50 سالگی فوت كرد....كاش ما مسلمونا هم یه جورایی خاص بودیم...

    كاش عشقهای واقعی به سرانجام خوبی برسه.

    هر چند لذت عشق و فلسفه عشق اینه كه دو تا عاشق بهم نمی رسند!

    جکسون انسان خوبی بود ... من نه از خوندش خوشم میومد نه از صورتش... من از نیت پاکش خوشم میومد..

    .تو این زمونه خیلی از خارجی ها بر عکسه ما ایرانی ها دستشون تو کارهای خیر بازه ولی جکسون فراتر بود! ایشون 100 ها کودک یتیم رو سرپرستی میکرد...و چقدر هزینه ها و درامدها که اختصاس داد به بنگاه معاملات یتیما!!

    اما اینجا از ما اقابالاسرها میگیرن و میکنن تو گلو بسی ج و تک و توله هاشون!!

    کاری به رسوایی اخلاقیش ندارم ..چون مطمئن نیستم راست و دروغش رو ولی ... تمام اینها به کنار کارهای انساندوستانه اش به کنار...



    جکسون نور به قبرت بباره..رفتی پیش عامو خدابیامرزمون!! حتمان تو بهشت زرین فرشی از اناناس و کمپوت البالو در انتظارتونه!!!

    روحت شاد و یادت گرامی باد!!

    ===========================


    پرزیدنت مجید در موج سفرهای استانی هستند..ظهر امروز در تماسی که با سید ابوالفضل نصر ا.. داشتن ..از برنامه هاشون سخن گفتند ...و گفتند که در اکثر شهرهای شمال کشور استقبال خوبی از ایشان به عمل اومده... ایشون متذکر شد که بزودی از سفر برمیگرده و مفصلان در مورد پیامدهای این سفر سخن میگه...

    پرزیدنت مجید اوباما از اینجانب خواست میتینگی را در تهران با بچه ها و اعضای گروه 7 بر پا کنیم که با مخالفت شدید اینجانب روبرو شد ...ایشان رو مطلع کردیم که نیروهای ضد انقلاب هامون مثل ملخ و گربه تو شهر پراکنده شدن و به کشت و کشتار مشغولن..به ایشان گفتیم ..مجید جان تو این بلوشو تو هم یاده میتینگ افتادی..بچسب به خربزه که اب است!!


    ==================================

    کدام گزینه صحیح است؟...! ؟؟


    اونایی که میگن ما هیچ نفوذی تو iranwwe نداریم بدونن که ما خیلی اوقات صبحونه و ناهار و شام رو با هامون میخوریم و اتفاقن خیلی برنامه ها و پیشنهادات به ایشون میدم!!!!

    به نظر شما این اظهار نطق از کیست ؟؟

    الف ) THE DARK NIGHT
    ب) R. I . P
    ج ) KANE
    د ) I AM LEGEND

    -----------------------------------
    با توجه به اینکه گزینه د ) صحیح است!!! به نظر شما حامد و هامون این دو برادر چهار چنگولی به هم چسبیده!!!
    شام چی میخورن ؟؟

    الف) نون و کره و عسل و مربا با سس مایونز!!!
    ب) سمبوسه پیتزایی 2009 طرح اسنک قدیم!!!
    ج ) چون مشغول خنده و غیبت هستند وقت نمیکنن شام بخورن!!!
    د) کله پاچه!!

    ------------------------------------

    با توجه به اینکه گزینه ج) صحیح است!! به نظر شما در طول صحبت و غیبتها از چه کسانی صحبت میکنن و چی میگویند ؟؟

    الف) از برنامه های بیشتر و قدرتمند کردن پایه های مدیریت حامد و معین و عزل خفاش سفید انجمن صحبت میکنن!!!
    ب) ابراز انزجار خودشون رو از پست های گروه 7 خصوصا اون هادی چشم سفید نشون میدن!!
    ج) از سهام ارزی در انجمن صحبت میکنن و خواهان این هستند که بعد از فروشگاهای سریال و کشتی کج و شرت کشتی کج کارها... سایر محصولات بازار نظیر شامپو -تیغ فروشی و سبزیجات و فراوردهای لبنی و گوشت آلات!!!هم به فروشگاهای انجمن اضافه بشه و ریاست هر کدوم رو یکی از مدیران فعلی زیر دست بگیره!!!
    د) بعد از اینکه این فروشگاها اضافه شد ...هر کدوم از مدیر ها چنین بخشهالیی رو بدست بگیرن ..

    -------------------------------

    KANE : بخش سبزیجات رو بدست میگیره و فقط هم به کاربران مایه دار انجمن مثل پرزیدنت مجید که پول مفت بیت المال نصرا.. رو داراست میفروشه و از فروش به خس و خاشاک های انجمن خود داری میکنه!!

    H . H . H : ایشون بخش فراوردهای لبنی رو بدست میگیره و قبل از خرید حتمان باید با ایشان صحبت بشه ...چرا که خرید فراوردهای لبنی مثل کره و سرشیر هم مثل ترانه هایی میمونه که در بخش موزیک قرار میگیره..و حتمان باید از فیل ترینگ ایشون رد بشه... قیمت یک بشکه شیر خام 2 دلار به قیمت پول ایران 1800 تومن!!! ایشون همچنین قانون های نانوشته ای رو برای خودشون دارند...

    THE ENGIMA AND EXTEREME : این دو مدیر به علت اینکه در همه کارها با هم شریک هستند ...به صورت کل الیوم بخش گوشت آلات رو بر عهده میگیرن...چرا که سود خالص و فراوانی از این بخش میرسه...بالاخره انسانها به گوشت انواع بوقلمو ها و شتر مرغ ها نیازمندن!! حتی شما دوست عزیز!!

    D.I.R.T.Y : ایشون هم بخاطر سابقه دراز مدتی که در انجمن داراست بخش شامپو و تیغ فروشی رو بر عهده میگیره تا راحتتر کاربران رو از تیغ بگذرونه!! و گوششون رو ببرره... سایر بخشها هم که از قبل سرجاشون هست و همه مطلعن سودی که تو سریالها و ساردیان ها هست در هیچ کره زمینی نیست!!!!!

    این نکتهSHAYAN.R... ذکره که نصف درامدشون رو مستقیمان به حساب بانک تجارت حساب شخصی ادمین بریزن..

    با توجه به اینکه در این قسمت هر 4 گزینه صحیح است !!! توجه شما رو به سوال اخر جلب میکنیم...

    -------------------------------------------

    وقتی حامد و هامون با هم صحبت میکنن و گهگداری میخندن به ریش ما!! به معین ارشدی اس ام اس هم میزنند..
    به نظر شما متن اخرین پیامک ارسالی حامد به ارشدی کدام گزینه زیر است ؟

    الف ) ای بلا ! جیگر طلا!! قند و نبات داری هنا!!! چرا پیامک میزنم جواب نمیدی نکنه رفتی سر صف نون ؟!!
    ب) زندگی در گرو خاطرات است..خاطرات در گرو فاصله هاست..فاصله تلخ ترین فاصله هاست!!!
    ج) گدا چیست ؟ ادم زنده ای است مثل شما که موبایل دارد !!ولی پیام نمیفرستد!! یا دسته اقاشه
    د) هزار تا رگ دارم و هزار رفیق اما تو شاهرگی و تک رفیق!!!

    توضیح ضروری : چون پیامک تهران فعلان قطعه ..حامد همه رو نگه داشته بعدان با هم بفرسته که پیش بینی میشه معین در جواب اون اس ام اس بی ادبانه حامد چنین پیامکی ارسال کنه...

    اینی که دادی تکراری بود...گونی که دادی عنابی بود!!! یه چیزی بده جدید باشه !! گونی که میدی تمیز باشه!!
    من این گون رو نداشتم مشقامو خوب نوشتم!!! عرفان بارسا بهم عیدی داد... یه گون قلقلی داد!!!!!!

    توضیح ضروری تر!!! : گون همون دو نیم کره است که در عقب هر انسانی یافت میشود ..در بعضی ها بسیار کلفت و در بعضی ها بسیار ریزو و البته چست و چابک!! نرم و نازک!!!

    ===================================


    این هم پستی در جهت خارج شدن از این فضاهای التهابی ....

    عزت زیاد ..سایه تون کم نشه...

    یا علی...

  5. Top | #2325

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    الف ) ای بلا ! جیگر طلا!! قند و نبات داری هنا!!! چرا پیامک میزنم جواب نمیدی نکنه رفتی سر صف نون ؟!!

    مطمئن این بوده

    فقط اینو گفتم معین ناراحت شد فک کنم فصل 2 فرار از زندان رو بهم نده

  6. Top | #2326

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دوستان دیگه قضیه انتخابات تموم شدش و نمیشه کاریش کرد ، توصیه جدی میکنم که دیگه کسی بحث های سیاسی هم نکنه و هر چی عکس از موسوی تو آواتار و امضا دارین بردارین دیگه همه چی تموم شد شما ها هم کوتاه بیاین نه واسه خودتون خوبه نه واسه فروم ...

  7. Top | #2327

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [size=x-small][align=center]

    ( با بنفش نوشتم با اخبار قاطی نشه ! )

    ای ابوالفضل !

    حالا ما شدیم احمدی نژاد انجمن !

    بچه ها یه لقمه ADSL هست دیگه با هم میخوریم

    در ضمن آقای امیر آرین باید فردا دارایی شون رو به من اعلام کنم

    بگم ؟ بگم

    عرفان HHH بگم ؟ ( خودش میدونه چی رو میگم )

    این آیت الله معین هم که داره تو اشرافیت زندگی میکنه

    اتفاقا میخوام به برادر آرمان و یا شروین بگم یه امضا آواتار تو پ برام از دکتر درست بکنن !

    این کین رو علی الحساب داشته باشید تا بعد !

    حامد هم که غایبه !

    هامون هم که نیست !

    گویا همون گزینه نون پنیر کره مربا درست باشه !

    معین هم که جونور معلوم نیست کجاهه ! ؟

    آرمین هم که مخابراتشون آتیش گرفته !

    گویا برای نوشتن لایو پی پی وی بش باید با بغال سر کوچه یه هماهنگی بکنم که اگه خدایی ناکرده بنده به دیار باقی پیوستم

    یکی باشه برای بچه ها اطلاع رسانی بکنه

    البته این پسره کیه ! عــِر عــِر ففففـــان رو میگم

    اعلام آمادگی کرده

    اما یکی نیست به این بنده خدا بگه تو تو فارسی مشکل داری میخوای تاپیک بش رو بنویسی !

    دلمون واسه شـــوهر عرفان ( بهنام ) تنگ شده ! بیچاره اونم داره کــُنکور میده فکر کنم امسال نفر اول بشه

    این ابوالفضل هم که گیر داده به این خس و خاشاک

    [/align][/size]

  8. Top | #2328

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
    آره ... خوب تلنگری شد.سفت و سخت هم مردم وایسادند و اعتراض خودشون رو نشون دادن ولی...
    به چه قیمت ؟ ؟ به قیمت از دست دادن جوونی ؟ به قیمت از دست دادن زندگی ؟ به قیمت رسوا شدن ؟ که چی بشه ؟؟ یه خر بره و یه خر دیگه بیاد جاشو و ما مردمو بازی بده ؟ پولای مارو بخوره ؟
    به قیمت نجات دادن نسل های بعدی .
    همونطور که نسل های قبلی ما اومدن و نسل بعدیشون که ماها باشیم رو بدبخت کردن (با نشوندن چندتا **** روی تخت پادشاهی کشور عزیزمون ایران) ، این ها هم اومدن تا از جون خودشون بگذرن و این رژ*یم بی رحم رو از کار برکنار کنن تا نسل های بعدیشون راحت زندگی کنن .
    این هایی که الان دارن تو خیابون ها میمیرن اسمشون شهید هست . این ها دلاوران واقعی هستن . نه اون هایی که با یه فتوا ***خل شدن رفتن جلوی رژیم قبلی ... استغفرالله !

  9. Top | #2329

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط KANE
    [size=x-small][align=center]


    عرفان HHH بگم ؟ ( خودش میدونه چی رو میگم )


    [/align][/size]
    نقد حساب میکنم تا دهن رو ببندی/


    نقل قول نوشته اصلی توسط KANE
    [size=x-small][align=center]




    البته این پسره کیه ! عــِر عــِر ففففـــان رو میگم

    اعلام آمادگی کرده

    اما یکی نیست به این بنده خدا بگه تو تو فارسی مشکل داری میخوای تاپیک بش رو بنویسی !

    [/align][/size]
    هر که ندونه معین که میدونه من نزدیک بود دیپلم زبانم رو بگیرم ولی از شانس بد با تو تو یه کلاس افتادم از 100 نمره شدم 26(زیر 70 میافتیم)
    از اینا بگذریم حالا باید میگفتی من ادبیات فارسی قبول نشدم.
    بازم بگذریم برای کوری چشت فردا شب اخبار بش رو من میزنم تا همه یه دل سیر بخندن.

  10. Top | #2330

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دوستان من اول و آخر این تاپیک رو خوندم . هیچی نفهمیدم
    میشه یکی کمکم کنه . اینجا میشه هر کاری که خواستیم بکنیم ؟ (البته نه هر کاری)
    منظورم اینه که تاپیک آزاده ؟
    اگه نه پس چیه ؟
    اصلا صاحب تاپیک کجاست ؟

صفحه 233 از 248 نخستنخست ... 133183223231232233234235243 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد