ساسان جان خوشحال شدم هنوز زنده ای بابایی!!
زه گاد فادر جان میخواستم پست عرفان معلوم شه...خواستم حذفش کنم بیخیال شدم ..... دیدم اینهمه کاربر اسپم میدن منم دادم ببینم مزه اش چطوره!!
خسته نباشی سوسانوم... خوشمون اومد از پستت...اسرار به 4 تا روشن مغز! مثل شما نیاز داره...ادامه بده! در ضمن اون دفعه خیلی ناراحت شدم که عکسهای خصوصیمون رو گذاشتی تو انجمن... به فکره ابروی خانوادگی جومونگبوالی نیستی به فکره 4 تا ادم حشری باش!! کم مونده بشینن با عکس خصوصی ما دو تا خود ارضایی کنن!!!
میبینم که تو انجمن همه در حال تغییر جنسیت کاربری هستند...اونایی که عوض شدن و اینجا برو بیا دارن خودشونو معرفی کنن!!
یه شور فرا گرفته و همه در تکاپو هستند... بزودی اسمهای پیشنهادی مون رو به در خروجی اسرار میفرستیم...





پاسخ با نقل قول

فقط میخواستم وظیفم رو انجام داده باشم.
[hr]
[hr]













علاقه مندی ها (Bookmarks)