بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 239 از 248 نخستنخست ... 139189229237238239240241 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,381 تا 2,390 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #2381

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    همین عرفان شاهد سمعی هست.. چرا ساکتی؟ این یه موقع بود که قهر کرده بود, ما بهش زنگیدیم... بنده خدا زق مرگ شد... خوب حرف بزن این پانک ما رو بی ابرو کرد!

    ممنون.
    موفق باشین.

  2. Top | #2382

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عجب ؟؟

    الان دعوا جدی هست یا شوخیه ؟

  3. Top | #2383

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mak
    عجب ؟؟

    الان دعوا جدی هست یا شوخیه ؟
    سلام

    [size=x-large]حیحات مِنّه ذِلَ[/size]

    محمد جون به این میگی شوخی؟؟؟
    پسر با مرد شوخیه؟؟؟
    الان ابولفضل یادش خاطرش میوفته که رفته بود عروسی پسرو مرد قاطی بودن چه حالی کرده.
    بنده خودم صدای سینا رو زیارت کردم.
    مهر بود من یه ماجرایی داشتم سینا فکر کرد من با اون مشکل دارم بعد کلی پ.خ و منت کشی و... اینا اخر زنگ زد.
    تایم تو پلی د گیم(زنگ گوشی) این دیگه کیه شمره غریبه.بابام گفته با غریبه حرف نزن و دست تو دماخت نکن.
    عرفان:سلام
    غریبه:سلام اقا عرفان؟؟
    عرفانمن ذوق مرگ شدم که گفت اقا عرفان) گفتم بله بفرمایید.
    غریبه:من سینا هستم.
    عرفان:بله(چون سینا با شخصیته پوریا بود میگفتم ها میگفت ...خر)شناختمت سینا جان(جونه عمم من که راست میگفتم)
    سینا:عرفا(صدای نونش نیومد) جان ماجرا چیه مشکل چیه؟با من مشکل داری؟مشکلت چیه؟
    .......(بماند)
    حالا امروز یکی گفته سینا بیا باهم بیشتر اشنا شیم!!!!
    پوریا روش نمیشه از این حرفا به دختر مردوم بزنه(از ده کیلومتری مخ تلییت میکنه این برای مثال بود) حالا به این سیبیل کلفت میگن اشنا شیم!!!
    برادرا زشته!هم ج ن س بازی حرامه!!!!حالا سینا جلوگیری کرد پس فردا روش میشد تو روی خونوادش نگا کنه که داستان لو رفته که سینا ازدواج نکرده بابا شده ؟؟!!!مادر بچه هم مرده!!!!(خواست خداست دیگه)
    بدبخت رو از خونه مینداختن بیرون.حالا درسته سینا سعی میکنه خشک باشه(که اصلا نیست) و عاشق عفت کلام و دیکتا و توری(هم قافیه هم توری ویلسون) هست ولی قلبش پاکه اهل این چیزا نیست .مرد باشخصیته مثل خودم!!!!
    ولی به ولاه سینا اگه چیزی نمیگه فکر نکنید اره قاطی کنه میزنه هامون رو بن میکنه و سریع قانون اساسی رو عوض میکنه و ایران دبلیو دبلیو ای رو به خودش و اعقاب ذکورش میرسونه!!!
    سینا هیچی نمیگه قرار نیست شما چیزی بگید!!!
    شاعر میگه فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چند کیلو هست!!!
    ولی من باز از طرف اونی که پ.خ داده(کی هست؟؟؟خودش لو نده چون ابروش میره)از ناظم انجمن سینای کبیر عذر خواهی میکنم و میگویم اگر بار گران...نه اشتباه شد.
    میگم : در کوی نیکدامان ما را گذر ندادند----گر تو نمیپسندی تغییر ده غذا را.(گارسن کجاست؟؟)
    اونی هم که این حرف رو زده خودش به سینا پ.خ بده بگه :
    اقا سینا منو ببخش .رفیقه نایاب منو به اینجا کشوند.
    یه عکس گل هم بزار تو پ.خ بفرست.
    سینا من باز هم از طرف اون اقای نا مشخص میگم ببخشید امون سینا.
    تو هم ببخش تا از این شعار ها واست بدیم:
    مرگ بر د*یک*تا*تور هم ره*بر هم دکتر
    سینا بت شکن بت بزرگ را بشکن!!!
    سینا را*ی منو پس بگیر.

    فعلا....

  4. Top | #2384

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دوربین مخفیه

  5. Top | #2385

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    چه بحث داغی شده جنسیت کاربرا و صد البته مدیرا و ناظم ها

    من به شخصه به معین شک دارم

    میگم ازمون آزمایش آب منی بگیرن همه چی بخیر و خوشی تموم بشه

  6. Top | #2386

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    به به !! چه بحث شیرینی ... حالا خانم The Dark Knight شما چند سالتونه ؟ افتخار آشنایی میدید ؟ قول میدم بهترین زندگی رو براتون فراهم کنم ...

    واسه شوخی بد نبود . البته اگه یوقت منطق سینا به این پست ، توهین یا اسپم نگوید ...
    ولی من میگم این بنده ی سرزمین نارنجی ، مرد هست.چون غالبا زنان اطلاعات سیاسی زیادی ندارند البته اونور رو نمیدونم ولی توی این گربه تقریبا اینجوریه ... نه اینکه اطلاعات نداشته باشندااا ، اکثرشون زیاد اطلاعات ندارند . و البته از اونجایی که آقا/خانم سینا خودشون رو متفکر سیاسی ( اگه اشتباه نکنم ) میدونند و بهرحال نظرشون روی تمسخر رابطه ی دو جامعه ی آماری کاملا متشابه میباشد ، من میگم ایشون مرد هستند ... البته این استدلال منه . امیدوارم این یکی دلیلم بازم به سخره گرفته نشه ( حداقلش از اشتباه بیرون در اوردنه منه دیگه ) ...


    _____________________________

    بادهای عراق به طرف کشور ما می آید ... مراسم اعتکاف ... دیدار امروز ******* با مراجع قم و روحانیون مبارز و .... بین همه ی این خبرها ، یه خبر باعث شد قلبم برای لحظه ای هرچند کم بایسته . یکی از هم محله ایهامون دار با دنیا خداحافظی کرد ....
    یک جوون 21ساله دار فانی رو وداع گفت و مارو تنها گذاشت ... وقتی تشییع جنازشو میدیدم ، خیلی ناراحت شدم . توی دلم با خودم میگفتم خدایا کی نوبت ما میشه ؟؟ هممون توی زندگی دم از آسون بودن مردن برای خودمون میزنیم ، اما پاش که میرسه ... . پاش که میرسه هممون جا میزنیم.مرگ ینی از یاد رفتن ، یعنی پایان آمال ، یعنی فراموشی و مرگ یعنی انتهای راه .... نمیدونم چقدر شماها آماده اید ، اما من اصلا آماده نیستم. و هیچوقت هم فکر نمیکنم بتونم آماده باشم . سخت ترین زمان ممکن ، وقت خداحافظی است . وچقدر سخت و دردناک است لحظه ی خداحافظی از دنیا ...
    ببخشید نمیخواستم اوقاتتون رو تلخ کنم . فکر میکنم اینا رو توی دفترچه ی خاطراتم مینوشتم بهتر بود تا اینجا ! از همه عذر میخوام ...

  7. Top | #2387

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    sلام
    دوستان این دو لینک رو نگاه کنید همین الان پیدا کردم:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    اخر خندس.

    فعلا...

  8. Top | #2388

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اگر بار گران بودیم رفتیم! اگر نامهربان بودیم رفتیم!

    بچه ها اومدم ازتون حلالیت بطلبم...تو این چند ساله خیلی وقتا بهتون تیکه پروندم یا شوخی کردم یا گیر دادم!! همه و همه دست به شرت!! هم دادیم تا این محیط گرم و صمیمی بوجود اومد..

    بچه ها... بالاخره هر اومدنی رفتنی داره... همگی یه روز میریم خونه ابدی...که همون قبرستونه مرده هاست! جهان اخرت نزدیکه! دیشب خوابشو دیدم!

    حلالم کنید اگه خوبی بدی دیدین.. عمر دست ادم نیست ولی نزدیکه! قبرکن قبرمنو بکن!!

    خوب دیگه عارضم خدمتتون واسه یه پونزده 20 روزی نیستیم داریم میریم مسافرت! چیه لابد فکر کردین تو بندهای بالا گفتم میخوام از انجمن برم؟ نه بابا همین دور و راییم .. خدا میدونه دوستان چه زجری کشیدن اون دو بند اول رو خوندن!

    خلاصه اینکه میریم سفر ...اگه مردیم حلالمون کنید....

    قصد داشتم با ماشین برم! ولی به قول امروزی ها مامی نمیزاره...میگه همینطوریش تو شهر بد میرونی که ممد جرات نمیکنه بات بشینه حالا بری تو راههای پر پیچ و خم خطرناک؟!!

    فردا عازم اراک هستم..یه چند روزی اونجا اتراق میکنیم..میریم خونه پسر عموهای وحشی و یه تک پا بیت امام و با ارمانهای اون امام اومت !! تجدید میثاق میکنیم...

    از اونور میریم گلپایگان خونه فک و فامیل آروم.. ... و بعد تهران خونه فک و فامیل آروم تر!!
    از اونور هم میریم رشت یه سر میزنیم به امام معین مددی!!! و با ایشون هم تجدید میعاد میکنیم..و برمیگردیم خونه..همین!.


    حدودای 23-24 همین ماه که تهران هستم...اگه قسمت شد با بچه های تهرانی هماهنگ میکنم که یه میتینگ برقرار کنیم... هر کی تهرانه پاشه بیاد ...3 ساله داریم میایم بجز امیر ارین یکی دو تا از بچه ها کسی نمیاد...حالا خوشبختانه این سری داش هادی و بهنام و بروبکس حاظرن!!! کیومر3 تو هم بیا!!

    بقیه بچه ها هم دوست دارن بیان خوشحالم میشم ...من نمیتونم دیگه فردا بیام انجمن و پ خصوصی بزنم... شماره خط فعلی که باهاش آن میشم رو میزارم . که باتون هماهنگ کنم... 09169943840

    امیدوارم این سری بچه ها واقعان پایه باشن! قرار مرار هم جور میشه به لطف یزدان و بچه ها...


    و دیگه اینکه این مدت نیستیم هوای همدیگه و بخصوص انجمن رو داشته باشین...

    قربون همگی شما...

    یا علی...

  9. Top | #2389

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اقا ابوالفضل عزیز
    اگه با خوندن دو خط اول تعدا کثیری از کاربران سکته کنند ، پول خونشون رو شما میدید ؟

  10. Top | #2390

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط H H H
    sلام
    دوستان این دو لینک رو نگاه کنید همین الان پیدا کردم:

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    اخر خندس.

    فعلا...


    عجب آدمايين.از هر چيزي كه فكرشو بكني سوء استفاده ميكنن.يه عده مردمم كه ساده پنج شيش تا ميخرن.

صفحه 239 از 248 نخستنخست ... 139189229237238239240241 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد