بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 241 از 248 نخستنخست ... 141191231239240241242243 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,401 تا 2,410 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #2401

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بعد يك هفته دوري از نت برگشتيم و ديديم كسي از ما خبر نگرفته !انگار بودم نبودم اينجا واسه كسي فرقي نداره
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    حاجي سفر خوش بگدزه ان شاالله بياي تهرون با هم بريم سرزمين عجايب! البته به ممد هوگن هم بگو بياد بهش خوش ميگذره

    گويا در اين يك هفته كه نبودم بحث جنيست ناظم محترم سايت حاج سينا هلندي نژاد مطرح شده! متاسفانه عده اي سودجو براي فروش مقالات زرد خودشون از هيچ تهمتي به ناظم سايت دريغ نميكنن!
    مرگ بر مقاله مردم فريب!
    دكي ناراحت نباش
    باتيستا رو بچسب بجاش!
    فعلا

  2. Top | #2402

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    می گم پویان جان من چندبار ساعت 2 شب تو رو تو لیست افراد آنلاین دیده بودم که

  3. Top | #2403

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط MAN ON FIRE
    می گم پویان جان من چندبار ساعت 2 شب تو رو تو لیست افراد آنلاین دیده بودم که
    چي ميگي عزيز!
    من از جمعه هفته قبل ساعت 10 صبح تا امروز ساعت 1 بعد از ظهر نتم كلا قطع بود.
    نكنه روحم ساعت 2 شب انلاين شده!

  4. Top | #2404

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    والا عارضم خدمتون كه ما طرفاي صبح خروس خون ساعتاي 5:30 اينا بود كه با اجازه از محضر نوراني شما تو يه خواب ماماني و ناز بوديم و جاتون خالي تو خوابي كه داشتيم ميديديم ما بوديم و جنيفر لوپز و آنجلينا جولي و ماريا و توري ويلسن و غيره و ذلك،كه يه دفعه
    ديييييييييييييييننننننننن نننننننگگگگگگگگگگگگگگگ....
    ديييييييينننننننننننننننن نننننننگگگگگگگگگگگ.....
    ديييييييييييييينننننننننن نننننننننگگگگگگگگگگگ...
    اول آهنگ آندرتيكر كبير كه زنگ اس ام اس ما هستش...بله اون ساعت يك پدر آمرزيده اي به ما اس داده بود...حالا حسابشو بكنبن تو اون خواب دل،سر صبح،رختخواب گرم و نرم،يه دفعه با اين آهنگ خوف آدم از خواب بپره...انگار يه سطل آب يخ ريخته بودن رو ما...به قول معروف ش ا ش تو يه جاييمون مبدل به آلاسكا شد...خلاصه با هزار تف و لعنت كه همه رو نثار جناب دكتر كرديم از خواب پريديم و مبادرت به رويت اس ام اس رسيده كرديم...اينم عين متني كه رسيده بود:
    (اولين سوژه:دي
    تو اوتوبوسي كه 25 نفر نشستن وقت نماز صبح فقط من و يه بسيجي دانا نماز خونديم)

    خوب به نظرتون كي تو اون ساعت از اينجور اس ام اس ها ممكنه بده؟؟_الان همه دارن فكر ميكنن به سبك اي كي يوسان-بله،درست حدس زدين،رهبر معظم انقلاب انجمن حضرت شيخ ابوالفضل ماركوپولو نصرالله.....صلواتي ختم جميعا...
    بله گويا ايشون در راه سفرشون به دور دنياي ايران اين اولين سوژه جالبي بوده كه بهش برخوردن و ما هم از ايشون تمنا كرديم همه اين سوژه ها رو به رشته تحرير دربيارن و به انضمام عكسهاي مربوطه بعد از اينكه برگشتن در قالب يك مگاپست تو اسرار بذارن كه معظم له هم قبول فرمودن...خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خير كنه ان شاءالله...

  5. Top | #2405

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [size=small]خوب بالاخره موفق شدم به نت دسترسی پیدا کنم.
    مشکلام رو برای معین تعریف کردم نمیدونم گفته یا نه.
    قضیه از این قراره که قبل از امتحان های ترممون تلفن ما به دلیل استفاده بیش از حد من یک طرفه میشه و مبلغش هم 200 هزار تومن هستش.
    من امتحان ها رو میدم و با امیدواری منتظرم تا بعد از اتمامش تلفن رو وصل کنم.
    یه دو سه روزی گشاد بازی در می آرم و نمیرم وصلش کنم.
    آقا این اغتشاشات هم شروع میشه.
    مخابرات ما هم در خ آزادی نزدیک میدون قرار داره.روز اول میان آتیشش میزنن.منم میرم تا تلفن رو وصل کنم میگنکه فعلا سرمون شلوغه و هزار تا بدبختی داریم بعدا بیاید رسیدگی کنیم.یه هفته هم که بعدش تعطیل کرده بودن.
    یه زنگ هم به شرکت های ای دی اس ال زدم گفتن رسیدگی میکنیم.
    بعد یه هفته خبری نشد زنگ زدیم گفتن چه میدونم کابل برگردونه یه چیزی تو این مایه ها و باید 3 ماه دیگه بیاید.
    ما هم ویلون موندیم.
    از اون ور کارنامه ها اومد و 3 تا تجدیدی توی فیزیک و هندسه و حسابان آوردیم و به کل حالگیری.
    این شلوغی مملکت و نزدیکی خونه ما هم به مرکز اغتشاشات از یه طرف و این وضعیت درسی ما هم از طرف دیگه.
    حالا بگذریم دیروز بابام میره وصل میکنه و به من هم نمیگه ولی امروز خودم متوجه شدم و قاچاقی فیش رو وصل کردم و اومدم.
    حالا نمیدونم تا کی میتونم قاچاقی بیام ولی فکر نکنم مشکلی داشته باشم ولی خوب قطعا مثل قدیما سگی نمیتونم کار کنم ولی حواسم به بخش هست و نمیزارم بخوابه.
    از 3 یا 4 روز دیگه خبرام رو میزارم چون الآن اصلا نمیدونم توی WWE چه خبره.
    به زودی برمیگردم.[/size]

  6. Top | #2406

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]خوب هادی خودت خواستی و گفتی بحث مهیجیه و ادامه بدیم

    به ترتین چرت و پرتهای جواب میدم

    1:من فرق بین شوخی و جدی رو میدونم ولی تو خنگی و نمیدونی((تا تهش رو برو و به عمق فاجعه پی برم ببین منظورم چیه))

    2:من نگفتم که تو گفتی سنت بالاست...یه جوری حرف زدی که مثلا میخوای بگی گنده انجمن هستی...برو بخون ببین چی گفتی...

    3:اولا اصفهانیا اسمشون بد در رفته و اونطور که تو میگی نیستن...مقتصد هستن و نمیذارن کلاه سرشون برهدوما من معین رو دق مرگ نکردم واسه پول دادن...بهش گفتم فردا پول رو میریزم و تو هم سفرش رو پست کن...اونکه باید دق مرگ بشه منم که هنوز اداره پست CD ها رو پست نکرده...

    4:بازم اشتباه درک کردی حرف من رو...من نگفتم تو دروغگویی و بهت تهمت نزدم...من گفتم از کجا بدونم تو CD هارو توی ساکت گذاشتی و آووردی((شاید توی پلاستیک بوده))منظورم اطمینان نداشتنم بود و دروغگویی تو چون نمیتونم ثابت کنم و گناه کسی رو بشورمخلاصه که هر دفعه که میخواستی بیای هی میگفتی چمیدونم 40 تا فیلم واست آماده کردم و ...بگذریم...

    5:در این مورد یکم حق با توئه...

    6:تکه اول حرفت که بی ادبیه و بی ادبیت رو میرسونه...هیف واژه دانشجو که روی تو باشهبعدشم من گفتم که معین پست کرد حالا چه ضرورتی داره من چاپلوسی معین رو بکنم((وقتی میگم کودن هستی ماله همینه))بعد میگی که:نمیدونم غیر از سه شهر،ولی توی پرانتز 4 شهر وجود داره که باز هم کودن بودنت رو میرسونه و ...بعدشم در مورد اصفهانیا هرچی بگی کلی حساب میشه و هرچی میخوای بگی به شخص خود من بگو...من خوشم نمیاد به شهر و همشهریان من توهین کنی...بدم میاد...خوبه مننم بیام بگم تو چون تهرانی هستی فلان؟دیگه خوشم نمیاد چیزی رو ربط بدی به اصفهانی بودن من...چه شوخی چه جدی...

    7:در این مورد که من مشاتقم که از جلو زیارتت کنم که یه حالی بهت بدماگه یادت باشه ما سر قیمت فیلم هم به توافق رسیدیم و قرار شد هر فیلمی رو 500 بهم بدی که گفتی از همه اگه اشتب نکنم 700 میدم به تو چون باهم رفیقیم 500 و منم کلی حال کردمدر مورد اون تکه اهر هم بر میگردیم سر موضوع شوخی و جدی و فهمیدن و نفهمیدنش ...

    8:شک نکن

    9:من از جانب تو عذر خواهی کردم...دیگه اون با بچه هاست که تصمیم بگیرن...تو فوضولی نکن

    10:این. هستم

    در جوب اون خط آخرت هم باید بگم:
    تو هم موفق باشی،گریم به حال تو بودتو پول داشته باش بلیط بگیری بیای اصفهان نمیخواد کفش بوق بوقی بخری
    [/align]

  7. Top | #2407

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3761
    سن
    32
    نوشته ها
    1,271
    تشکر
    186
    تشکر شده 378 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض خدا خافظی..... اما موقت

    [align=right]سلام دوستان..
    هر سلامی یه خداحافظی داره اما من بازم میام......
    داریم میریم مسافرت خارجه دوبی میریم برای تفریح هم میریم اما بیشترش برای یه چیز دیگه است (دوستانی که در جریان هستند مانند بابک مرتضی و بابک می دونند)
    دوستان دعا کنید کار ما درست شه
    ار بابک می خوام نقد کریر شاون رو بنویسه...
    آرمان همونی رو که گفتم بزار
    مجید جان باکس افیس رو ادامه بده بدردمون خورد
    مدیر معظم خبری خوش اومدی برگشتی
    خلاصه اینم متن بسیار خلاصه خداحافظی ما.......
    وقت نیست منم خونه نیستم......
    دوستان دعا کنید کارم درست شه.....
    خداحافظ همگی
    به امید دیدار.........

    [/align]

  8. Top | #2408

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دوستان علی امروز 3 دقیقه انلاین شد از فرودگاه گفت که یه هفته دیگه از دوبی برگرده همه چی رو میگه و گفت به همه سلامشو برسونم دیدم چه جایی بهتر از اسرار

  9. Top | #2409

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    حضرات بكس جيگر انجمن ميدونين كه ابوالفضل طرفاي بيست و چهارم تهرانه ميخواستم ببينم كسي برنامه اي داره بياد تهران برا ميتينگ ؟ خواهشا هر چي زودتر همين جا بگين تا هماهنگ باشيم.

  10. Top | #2410

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    968
    سن
    32
    نوشته ها
    557
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    چند وقت پیش رفته بودیم تهران پیش بچه های فامیل . پسر خالم سالن گرفت و قرار شد بعد از ظهر بریم فوتسال . دو تیم شدیم و عینه خر افتادیم رو توپ . یکی از این بازیکنا که بچه تهرونم بود ، هی وسط بازی به من تیکه مینداخت و تنه میزد . آقا منم که (بچه ها میدونن ) اصلا کنترل اعصاب و البته دهن خودم رو ندارم !ولی هیچی نگفتم ... .
    به ما گفتن که یه ربع مونده ، این15 دقیقه رو شرطی بازی کنیم (بازنده به برنده یه رانی میده) . تو این 15 دقیقه ی بازی ، این بشر بازم هی به ما تیکه پروند و با تنه و ... نذاشت بازی کنیم . هیچی ، آخرش 6 تا عقب افتادیم و چند ثانیه مونده بود . همین که مسئول سالن اومد گفت وقت تمومه ، این بچه تهرونیه شروع کرد به مسخره کردن و هی ادا اطفار در آورد و یهو گفت : " باختین هه هه هه ، ک.ی.*.ر خوردین ! " آقا من یهو برگشتم یه مشت کوبوندم تو گونه ی مبارکش و دعوامون شد . منم که بچه شمالم و ... . افتادیم رو سر و کله ی هم و چنگ انداختیم و مشت و لگد زدیم . اینا هم نمیتونستن ما رو جدا کنن . آخرش دیگه خودمون خسته شدیم و بالاخره با کمک مسئولان دعوا خاتمه پیدا کرد .
    من هنوز بعد از دعوا عصبی بودم و سر و صورتمم قرمز شده بود . مسئول سالن من رو برد تو بوفه بهم یه رانی داد ( ) گفت بخور آروم شی .
    همینجوری که داشتم رانی میخوردم از تو بوفه اومدم بیرون و دیدم همه دارن لباساشون رو عوض میکنن . این تهرونیه هم یه نگاه به من کرد و به دوستاش گفت : " ببین ، ما بازی رو بردیم ، این آقا داره رانی میخوره . " بعد رو کرد با خنده به من گفت : " لااقل یخورده تهش رو بذار من بخورم . " منم خندیدم و رانی رو بهش دادم . بعدم از هم عذرخواهی کردیم و یه ماچ دادیم ( ) و از سالن اومدیم بیرون . بعد شماره ی هم رو گرفتیم و پسره به من گفت هر وقت دوباره اومدی تهران سالن گرفتی یه زنگ به من بزن منم بیام . "
    بعدش دست دادیم و رفتیم خونه ... . قصه ی ما به سر رسید ، کلاغه تو مستراح چســـید .

صفحه 241 از 248 نخستنخست ... 141191231239240241242243 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد