بعد يك هفته دوري از نت برگشتيم و ديديم كسي از ما خبر نگرفته !انگار بودم نبودم اينجا واسه كسي فرقي نداره
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
حاجي سفر خوش بگدزه ان شاالله بياي تهرون با هم بريم سرزمين عجايب! البته به ممد هوگن هم بگو بياد بهش خوش ميگذره
گويا در اين يك هفته كه نبودم بحث جنيست ناظم محترم سايت حاج سينا هلندي نژاد مطرح شده! متاسفانه عده اي سودجو براي فروش مقالات زرد خودشون از هيچ تهمتي به ناظم سايت دريغ نميكنن!
مرگ بر مقاله مردم فريب!
دكي ناراحت نباش
باتيستا رو بچسب بجاش!
فعلا![]()







پاسخ با نقل قول


))
خلاصه که هر دفعه که میخواستی بیای هی میگفتی چمیدونم 40 تا فیلم واست آماده کردم و ...بگذریم...
[/align]





علاقه مندی ها (Bookmarks)