من از اول گفتم ایتالیا...

من از اول گفتم ایتالیا...
دمت گرم عمو ابوالفضل
نشون دادی داری در همه جبه ای میجنگی.
من میگم چرا مادربزرگم غیبش زده ... نگو رفته اتریش شده طرفداره فرانسه![]()
ابولفضل جان از طرفداراي آلمان بگو
من دو دلم برم فينال تماشا يا نه اسپانيا كه بدرد ما نمي خوره
راستي چقدر جمعيت سايت زياد شدن همه هم پسرخاله هستند
از داوود خبري نيست
بچه ها يوزر شونو عوض كردن؟

عجب !! داري ميري قرانسه مارم ببر![]()
ادی جان از من میشنویر بیا طرفدار همین فرانسه بشیم .خیلی نرم و لطیفن!!!نمیبینی امیر چقدر تشنه رفتن به فرانسه است!!
عرفان امضات خیلی جالبه یادم باشه ازش استفاده كنم!!! اونم واسه كار اداری ....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
خبر اول:
خبر داغ اول این كه ایران با برادران كره ای ( شمالی و جنوبی) و برادران عربی ( امارات و عربستان) همگروه شده!! هم می شه كه خوبه هم بد...خوب از این لحاظ كه می شه 12 امتیاز از امارات و كره شمالی گرفت بد از این جهت كه می شه خیلی امتیاز به كره و عربستان بدیم!!! ولی اگر ایران ایرانه....این قضیه ممكنه برعكس بشه!! هیچ چیزیش رو حساب كتاب نیست...برای ایرانی جماعت ارزوی موفقیت داریم ..تو هر عرصه تو هر جا !!
باید همه مدله حال كرد چه با عربش چه با كرش!! مثله این بالایی ها كه معلوم نیست دانسه یا فوتبال!
علی دایی بعد از مطلع شدن از هم گروهی های ایران:
===============
اول برنامه ای یه مسابقه ذهنی ارام بخش كه نتیجه هم داره واستون می ذارم...اگه جدی بگیریدش بد نیست....سوالارو مطرح م یكنم وسطای برنامه جوابش رو می دم ببینید چند امتیاز گرفتید بعد نتیجش رو مرور می كنیم!
این کار نه تنها برای روحتان مناسبه، بلکه خستگیتونو هم بر طرف می کنه . از جواب دادن به این سوالات لذت ببرید و پاسخهایتان را با جوابهای داده شده مقایسه کنید.
۱. یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط می کند . بازماندگان از سقوط را در کجا دفن می کنند؟
کانادا آمریکا هیچ کدام
۲.یک خروس در بام یک خانه که شیب ۲ طرفه دارد *** می گذارد .این *** از کدام طرف می افتد ؟
شمال جنوب هیچ کدام
۳.خانمی عاشق رنگ قرمز است و تمام وسایلس به رنگ قرمز می باشد . او در یک آپارتمان یک طبقه که قرمز رنگ است زندگی میکند. صندلی و میز او قرمز رنگ است.تمام دیوارها و سقف آپارتمان قرمز رنگ هستند .کفپوش آپارتمان و فرشها نیز قرمز رنگ هستند .تلویزیون هم قرمز رنگ هستند .سریع پاسخ دهید که پله های آپارتمان چه رنگی هستند؟
قرمز آبی هیچ کدام
۴.پدر و پسری را که در حادثه رانندگی مجروح شده بودند ، به بیمارستان می برند .پدر در راه بیمارستان فوت می کند ولی پسر را به اتاق عمل می برند .بعد از مدتی دکتر می گوید من نمی تانم این شخص را عمل کنم ، بخاطر اینکه او پسر من است .آیا به نظر شما این داستان صحت می تواند صحت داشته باشد؟
آری خیر هیچ کدام
۵.اگر چهار *** مرغ ، آرد ، وانیل ، شکر ، نمک و بیکینگ پودر را با همدیگر مخلوط کنید آیا کیک خواهید داشت؟
آری خیر هیچ کدام
۶.آیا می توانید از منزلتان بالاتر پرش کنید ؟
آری خیر هیچ کدام
۷.در یک مجلس عقد مادر داماد داماد را می بوسد ، چه موقع مادر داماد شخصی را که حلقه گل می آورد ،
می بوسد ؟
قبل از عقد بعد از عقد هیچ کدام
۸.. یک کیلو گرم آهن چند گرم سنگین تر ا ز یک کیلو گرم پنبه می باشد؟
۱ گرم ۱۰۰گرم هیچ کدام
۹.مردی به طرف یک پلیس که در حال جریمه کردن اتومبیل بود میرود و التماس می کند که پلیس جریمه نکند ، ولی آقای پلیس قبول نمی کند .به پلیس نه یکبار بلکه هشت بار بد دهنی می کند .جواب دهید که این مرد چند بار جریمه خواهد شد؟
۸ بار ۹بار هیچ کدام
۱۰.اگر تمام رنگها را با هم مخلوط کنید ، آیا رنگین کمان خواهیم داشت ؟
آری خیر هیچ کدام
۱۱.گرگی به بالای کوه می رود تا غرش شبانه اش را آغاز کند .چه مدت طول می کشد تا به بالای کوه برسد؟
دو شب پنج شب هیچ کدام
۱۲.اگر به طور اتفاقی وارد کودکستان دوران کودکیتان شوید ، آیا قادر به خواندن نوشتن و انجام جدول ضرب خواهید بود ؟
آری خیر هیچ کدام
۱۳.آیا امکان دارد یک نفر سریعتر از رودخانه می سی سی پی شنا کند ؟
آری خیر هیچ کدام
۱۴.آقای بیل اسمیت و خانم ژانت اسمیت از هم طلاق می گیرند .بعد از مدتی خانم ژانت اسم اولیه خود را پس می گیرد .با این حال ، بعد از پنج سال با اینکه هنوز از آقای بیل اسمیت طلاق گرفته است ، دوباره خانم ژانت اسمیت می شود. آیا این قضیه امکان پذیر است؟
آری خیر هیچ کدام
۱۵.آقای جیم کوک مشکوک به قتل است ولی وقتی که پلیس از او سوال می کند که در موقع قتل کجا بوده است ، آقای جیم می گوید در خانه مشغول تماشای سریال مورد علاقه ام بوده ام .حتی جزئیات سریال را برای پلیس شرح می دهد .آیا این موضوع ثابت می کندکه آقای جیم ب گناه است ؟
آری خیر هیچ کدام
۱۶.یک شتر مرغ تصمیم می گیرد که به وطنش بازگردد.چه موقع باری پرواز او به جنوب مناسب است ؟
بهار پاییز هیچ کدام
۱۷.جمله ی بعدی صحت دارد .جمله قبلی غلط است .آیا این قضیه منطقی است؟
آری خیر هیچ کدام
۱۸.آیا امکان دراد که یک اختراع قدیمی قادر باشد که پشت دیوار را به ما نشان دهد؟
آری خیر هیچ کدام
۱۹.اگر بخواهید یک نامه به معشوقتان بنویسید ترجیح می دهید با شکم پر یا با شکم خالی بنویسید ؟
پر خالی هیچ کدام
======================
خیلی ممنون از راهنماییتون!
]ولی واقعا باید خیلی ها راهنمایی كرد:
===========
فقط خدا !
============
7 روش مزاحمت برای دختران دم بخت!
================
فيروز كريمي كه باز هم به عنوان گزينه مربيگري استقلال اهواز مطرح شده در پي تماس هاي مكرر خبرنگاران پيغام صوتي تلفن همراه شخصي اش را تغيير داده است .كريمي در اين پيغام جديد خطاب به تماس گيرنده ها مي گويد:"به جاي اينكه بگويي الو الو ،*نام و شماره تلفن خودت را بگو!
=========
كوچكترین بدنساز كار هند !!!
حجاب مخصوص دانشجویان ( بخصوص زنجانیها!!!)
=========
پاسخ سوالات مسابقه:
۱.هیچ کدام .اجساد تمام بازماندگان متلاشی شده است و جسدی برای دفن کردن باقی نمانده است!
۲.هیچ کدام.خروس که *** نمی گذارد!
۳.هیچ کدام .آپارتمان یک طبقه که راه پله ندارد!
۴.آری . اگر این سوال را نتوانستید جواب دهید وای بر شما .دکتر یک خانم جراح است.یعنی این شخص مادر پسر می باشد!
۵.خیر ، شما قبل از اینکه کیک داشته باشید باید آنرا بپزید !
۶.آری .بپرید و ببینید که خانه شما چقدر می پرد!
۷.هیچ کدام .مرسوم نیست که مادر داماد شخصی را که حلقه را می آورد ببوسد.
۸. هیچ کدام .۱کیلو گرم آهن با ۱کیلوگرم پنبه دقیقاً برابر هستند.
۹. هیچ کدام .اتومبیل به آن مرد تعلق ندارد.
۱۰. خیر .رنگ خاکستری خواهید داشت.
۱۱. هیچ کدام .گرگ قبلاً بالای کوه است.
۱۲. آری ، شما فقط از کودکستان دیدن می کنید و با همین شرایطی که الان دارید فقط وارد کودکستان شد ه اید!
۱۳. آری ، چونکه رودخانه ها که قادر به شنا کردن نیستند!
۱۴.آری ژانت با یک آقای دیگر که فامیلش اسمیت بوده است ازدواج کرده است.
۱۵.خیر .چونکه ممکن است این سریال تکراری باشد و او قبلاً این سریال را دیده است.
۱۶. هیچ کدام .شتر مرغ که قادر به پرواز نیست.
۱۷. هیچ کدام .چونکه جملات متضاد هم هستند .
۱۸.آری .پنجره یک اختراع قدیمی است که بوسیله آن می توان پشت دیوار را مشاهده نمود!
۱۹.هیچ کدام .بهتر است که یک نامه عاشقانه را با قلم و کاغذ بنویسید و با شکم نمی توان نامه نوشت!
============
ااینم هدیه به ارمان....چون می دونم عاشق اهنگای زد بازیه!!!
زد بازی تو شبكه خبر:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
=========
دو ماشین با هم تصادف بدی می کنند، بطوریکه هردو ماشین بشدت آسیب میبینند .ولی راننده ها بطرز معجزه آسایی جان سالم بدر می برند. وقتی که هر دو از ماشین هایشان که حالا تبدیل به آهن فراضه شده بیرون می آیند ، خانم راننده میگوید: چه جالب شما مرد هستید،ببینید چه بروز ماشین هایمان آمده ! همه چیز داغان شده ولی ما کاملا" سالم هستیم . این باید نشانه ای از طرف خداوند باشد که ما اینچنین با هم ملاقات کنیم و شاید بتوانیم زندگی مشترکی را با صلح و صفا آغاز کنیم ! مرد با هیجان پاسخ داد:بله ، کاملا" با شما موافقم این باید نشانه ای از طرف خدا باشد ! سپس زن ادامه داد و گفت : ببینید یک معجزه دیگر. ماشین من کاملا" داغان شده ولی این شیشه مشروب سالم مانده است .مطمئنا" خدا خواسته که این شیشه مشروب سالم بماند تا ما این تصادف و آشنایی خوش یمن را جشن بگیریم. بعد زن بطری را به مرد داد . مرد سرش را به علامت تصدیق تکان داد و در بطری را باز کرد و نصف شیشه مشروب را نوشید. بعد بطری را به زن بر گرداند .زن بلافاصله بطری را به مرد برگرداند. مرد گفت: مگر شما نمی نوشید؟! زن در جواب گفت: نه . فکر می کنم باید منتظر پلیس باشم .
==========
جهش به سبك محمود!! خدایا تحمل این یكسال باقیمونده 5 سال نشه!!! آمین!!
=============
نتیجه مسابقه
حال نتایج تست را مورد بررسی قرار دهید و تعداد جوابها ی صحیح را جمع بزنید .
اگر تعداد جوابهای صحیح بین ۵-۰ بود اشکالی ندارد.شاید اینگونه تستها نظر شما را جلب نمی کنند ، ولی به شما تبریک می گوییم که با حوصله این تست را انجام دادید قبل از اینکه جوابهای تست را بخوانید! اگر تعداد جوابهای درست بین ۱۰-۶ بود ، نسبتاً بد نیست .اگر چه که این نشان می دهد که به ندرت به جزئیات توجه می کنید ولی با این حال به مسائلی توجه می کنید که بقیه به آنها توجه نمی کنند .اگر تعداد جوابهای درست شما ین ۱۵-۱۱ بود، بسیار خوب است.شما به جزییات توجه می کنید و در عین حال منطق به شما اجازه می دهد که به تصویر بزرگتری نگاه کنید .اگر تعداد جوابهای صحیح بین ۱۹-۱۶ بود شما جزء مردمان نادری هستید که بیشتر اوقات به جزییات توجه می کنید و به طور منطقی فکر می کنید.شما به طور حتم یک شرلوک هولمز هستید.(شرلوک هولمز یک شخصیت داستانی است که به طور منطقی فکر می کند و معروف است که به جزییات هر حادثه ای خیلی توجه دارد.)
===============
تنیبه مسالمت آمیز زن خیانتکار یک مرد سعودی
مرد سعودی که در یک پاساژ مجلل به همراه همسر و کودکانش مشغول خرید بود ، با اقدام خود حاضران در این مرکز خرید را شگفت زده کرد .
به نقل از روزنامه "الریاض"*سعودی ،*این مرد عرب به همراه همسر و سه کودکش به یک مرکز معروف خرید رفته و با فاصله ای از همسر خود مشغول خرید لباس های مردانه بود که در این بین ، مرد جوانی را می بیند که با نزدیک شدن به همسر وی ،* کاغذی به او می دهد و زن نیز آن را گرفته و در کیفش می گذارد و جوان به سرعت از آنجا دور می شود .
با مشاهده این صحنه ، مرد سعودی به سراغ همسرش می رود و محتویات کیفش را بر روی زمین می ریزد و با پیدا کردن کاغذ متوجه می شود که مرد جوان شماره تلفنش را به وی داده است .
در پی این ماجرا ، مرد عرب ،*با خونسردی تمام به سراغ صندوقدار فروشگاه رفته و از وی می خواهد میکروفن بلندگوی های آنجا را به وی دهد و سپس با صدای بلند و از طریق بلندگو های فروشگاه می گوید: آقایان!خانم ها!من فلانی پسر فلانی هستم و همسرم هم فلانی دختر فلانی است ، همه شما شاهد باشید که من در اینجا او را "سه طلاقه " کردم و دیگر بازگشتی در کار نیست .
وی پس از این اقدام *، در میان ناباوری مردم ، همسر و فرزندانش ، از فروشگاه بیرون رفت ، به تنهایی سوار بر خودرو خود شد و آنجا را ترک کرد .
============================
فرهنگ در جوادیه!!!
( داوود اینا رو به انگلیسیها دوبله كن حال كنند ایران چه هنرمندایی داره!!)
باد بزن جیگر: غیبت، پشت سر دیگران حرف زدن که باعث خنک شدن دل برخی، از جمله غیبت کننده می شود.
بادمجون واکس کن: علاف، بیکاره، کسی که کارهای بیهوده انجام می دهد:
پارس خودرو: سگی که راه می رود و پارس می کند:
پاناسونیک: دخ ت ر ناز و خو ش ان د ام:
*** ادیسون: لامپ برق:
حسین صافکار: صدام حسین که شهرها را با خاک یکسان می کرد
خر به خراسان بردن: زیره به کرمان بردن
خفن: عالی، ترسناک، بی نقص، خوب و تحسین برانگیز، جالب و دیدنی
خفن بازار: محلی که تیپ خیلی خفن دارد، محلی که اجناس خفنی در آنجا زیاد یافت می شود
خلافی داشتن: شکم بزرگ داشتن (خلافی مخصوص ساختمانهایی است که برخلاف قوانین شهرداری ساخته شده و مقداری از خیابان یا پیاده رو را تصاحب کرده باشد)
خیار شور: آدم بی مزه:
دستمالیسم: فرهنگ چاپلوسی
رفتم تو سایتش: تو نخ کسی رفتن:
سازمان سنجش: کسی که زیاد سوال می کند:
سازمان گوشت: آدم چاق و چله:
سفرة الفقرا: روزنامه:
سکه رایج بلاد اسلامی: صلوات، چیزی که همه توان آن را دارند:
سوار درخت انگور: مست، کسی که شراب زیادی خورده و تلو تلو می خورد:
**** قلعه: آخر دهاتی بودن:
سوراخ جورابتیم: نهایت مخلصی و فروتنی در برابر دوست:
سه دروغ بزرگ: دانشگاه آزاد اسلامی:
سیامک سنجرانی: سیم و سنجاق، اسباب تریاک کشی در زندان
فضانورد: معتاد به قرص، معتاد به حشیش که خیالات خام دارد:
فلفل سبز: سرباز نیروی انتظامی (به خاطر رنگ لباس):
کاکتوس: مامور نیروی انتظامی:
کمپوت هلو: ماشین پر از د خ ت ر
===========
فعلا بسه دیگه...تا بعد!!
آقا شوكه شديم طولاني ترين پست تاريخ انجمن
اره ادی جان ولی دریغ از یه همکاری از طرفین ...همه چسبیدن به مسابقات مسخره و مضحک حدس کلمه!! یکدفعه ای یه کمربند هم بزارین برای قهرمانش...کلان ادی جان این وفت سال کودکستان که تعطیل میشه کودکهای انجمن دوباره پیداشون میشه و اوقات فراغت خودشون میز گرونن!!! و دیگه محبتها خار میشه .البته از دل همین کودکستانیهاست که جوانان غیوری مثل ام جی 2 اچ و وصال تحویل جامعه میده!!
باید تورو اینجا ببندیم چو.ن تو از هم مکتبای قدیم مایی .اتلبته دوستان دیگه ای هم بودن در نبودت با مکا اینجا روزهای خوشی داشتن ..مثل اسکوتر که این چند وقت اخیر نیستش ..منابع خبری اعلام کردن ایشون در حال ساخت البوم ترنس جدیدش هستند....
=======================================
اقا ما تصمیم گرفتیم تا اطلاع ثانوی از نتایج ppvدیشب با خبر نشیم ...چون قصد داریم بعد از اینکه کامل دانلودش کردیم که به وقت محلی میشه 2 روز دیگه اونوقت بشینیم نگاش کنیم ...چون خودتون میدونید ادم از نتایج با خبر نباشه و بشینه نگاه کنه خیلی کیف میده!!
بعد از 3 سال اولین باره که میخوام سنت شکنی کنم قبل بازی از نتیجه خبر نداشته باشم ...
اخرین بار سال 2005 بود بازی بکلش بین باتیستا و تریپل اچ بود که در نهایت باتیستا اون بازی رو برد ..و ما با حرص و جوش تمام بازی رو نگاه کردیم ....
امیدوارم ÷س فردا وقتی این پی پی وی رو تماشا کردیم ازتماشاکردنش پشیمان نشیم .
نکته:شاهرگشو میزنم اگه یکی نتایجو بهم بگه ...حتی امروز مسج نتایج برامون اومد ولی دادیم داداشمون پاکش کرد!!
============================================
عكسی كه علی پروین رو سلطان كرد!
مجله دنیای ورزش تو ویژه نامه نوروزیش این عكسرو از علی پروین گذاشت تو صفحه اولش و یه شنل انداخت رو دوش علی پروین و لقب (( سلطان علی پروین)) رو بهش داد. اینجوری شد كه سلطان اومد تو فوتبال!
===========================================
در راستای قهرمانی با شکوه اسپانیا در جام ملتهای اروپا ...حاج ابوالفضل بیانیه ای صادر کرد که توجه شما رو به دیدن اون جلب میکنیم...
[size=large]THANKS
CHILDERNS[/size]
دیدگاه سیاسیون:
احمدی نژاد: این پیروزی یکی از دستاوردهای دولت نهم است و مدیریت جهانی توسط ما!!!
=======
مقام معظم رهبری: اگر قرار باشد بین آلمان و اسپانیا یکی برنده شود آنکه کمتر دشمن است باید برنده شود!!!
=========
خاتمی: اگر مربی تیم آلمان با اسپانیایی*ها گفتگو میکرد و از آنها خواهش میکرد که به آنها گل نزنند شاید الان تیم آلمان بازنده نشده بود.
===========
*****: آقاجان این چه وضعیه؟ ما نود دقیقه خوابیدیم. وقتی که بلند شدیم دیدیم اسپانیا برده!!!!!
========
روزنامه کیهان: اسناد جاسوسی بازیکن شماره ۹ تیم اسپانیا (فرناندو تورس ) که با محافل صهیونیسم بین الملل رابطه نامشروع دارد و در جریان مسابقه فینال آن گل وقیحانه را به آلمان زد را بزودی افشا خواهیم کرد ولی تا آن زمان ما نباید از حق خود در برابر انرژی هسته*ای کوتاه بیاییم.
=========
یک وبلاگ نویس مقیم لندن: اینها همش جنگ روانی است. آلمان بزودی برنده میشود و جمهوری اسلامی قهرمان میشود حالا می*بینیم!!!
==========
دیدگاه ورزشیون:
علی دایی:
ببخشید خیلی ببخشید عذر می خوام من از روز اولی كه رفتم بوندس لیگا دلم با لالیگا بود!!! بزرگترین اشتباه من انتخاب بایرن مونیخ به جای رئال یا بارسا بود. فدراسیون قراره هماهنگ كنه با تیم دوم سویا بازی كنیم تا قهرمان اروپا رو شكست بدیم!
========
امیر قلعه نوعی:
این قهرمانیه اسپانیا چیییییییییییییییییییییییی یی؟؟؟؟؟؟ مدیون مربیان گذشته كادر فنی سرپرست های گذشته این تیم د رجام جهانی 94-98 و ...است. این قهرمانی از زحمات این بچه ها بود تا دل این هوادارا شاد شه. به هر حال خدا رو شاكریم اسپانیا قهرمان شد . هرچند المان هم قهرمان می شد خدا رو باز شاكر بودیم. كلا هركی قهرمان می شد خدارو شاكر بودیم!
================
ناصرخان حجازی:
به نظر من با این بازیكنها اراگونس كار خاصی نكرد . این تیم بدون مربی باید با اختلاف 10 امتیاز قهرمان می شد!!!
هیچ وقت با چوب نباید به جنگ اسلحه رفت واسه همین من اگر در جام ملتها بودم غیر از اسپانیا مربی هیچ تیمی نمی شدم!!!
من اگه مربی اسپانیا بودم تیمم مقامی كمتر از حذف در مرحله مقدماتی كسب نمی كرد
==============
علی پروین:
همش تقصیره فیلیپ لام معدنچی بود!!! صد دفعه داد زدم وقتی فابرگاس میاد سمت چپ فیلیپ بره سمت راست ولی كو گوش شنوا. این المانیها یه مشت ادمای بی غیرت و تعصبن. اون شواتزنگر انگار النگوهاش گم شده بود...به جای تمرین رفته موهاش رو رنگ كرده. ای اگر این المانیها گیر من می افتادن!!
المانیها اگر غیرت داشتند نمی ذاشتند یه زن بشه رئیس كشورشون تا هر شب با یكی بپره!! بی غیرتای پفیوس!!
==========
دیدگاه اسراریها :
امیر جی بی ال :
وای خدا چقدر حال کردم بچه ها تبریک بوق بوق بوبوق بوبوق دیدی رو دیدی دید ( استقلال!!!)
امروز به مناسبت قهرمانی اسپانیا می ریم استادیوم به صرف قلیون و چایی
بهترین پی پی وی ها با نازل ترین قیمت از فروشگاه امیر ..هر سی دی 100 تومن!!!!
==============
مرتضی دبلیو دبلیو ای:
آخیش دلم خنک اولدی!! من روز اولن دن دیردیم که هر کیم تورکینین وردی اوت اولدی. المان فیکر ایلیر نامردی ووردی تورکینین دا قهرمان اولدی..یوخ بوجور دیر ...فقط تورکیه!!
ترجمه: آخیش دلم خنک شد..من از روز اول می گفتم هر کی ترکیه رو بزنه اوت می شه. المان فکر کرده با نامردی ترکیه رو برده دیگه قهرمان می شه. نه اینجوری نیست. فقط ترکیه!!
========
ساسان مربی فقید ایتالیا
:akdkjhskjd jhajhure ooey mbber hkjhjklhl ydeje ihd nd sedyhe jkj
ترجمه:
قهرمان واقعی این جام ایتالیا بود .ولی المان هم همسایه ایتالیاست اشکال نداره...
=================
amir619wwe:
لعنت به هر چی تکنولوژی بی خاصیته که هرچی می نویسی با یه برق رفتن پاک می شه من 680 خط در مورد قهرمانی اسپانیا نوشته بودم ولی پاک شد دیگه کاریش نمی شه کرد
============
بعضی از هموطنان خوش خیال: تحقیات اخیر کارشناسان ثابت کرده که اسپانیایی*ها همه*شان از دم ایرانی الاصل*اند . ویوا اسپانیا!
[size=xx-large](( فینیش!!!))[/size]

عالی بود ابولفضل جان .... دستت درد نکنه ... مثل همیشه خیلی توپ بود.
الآن نتایج رو میگم![]()
شوخی![]()
عالی بود خیلی ممنون![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)