بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 36 از 248 نخستنخست ... 2634353637384686136 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 351 تا 360 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #351

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مثله همیشه لذت بردیم !
    وقعا مرگ شکیبایی همه رو شکه کرد. . . خدا بیامرزتش

  2. Top | #352

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2666
    نوشته ها
    45
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    برو اقا حال داری میخ میاری_سر قبر من میزاری_یه دونه کاکتوس میکاری_دنیا رو بر میداری_........

    اینم امروز من
    همون طور که میبینید روز خوبی نبوده

    از جه نوع و جقدر میخوای ؟؟؟؟؟
    در ضمن دونه ای نیست کیلوای هست. با توجه به میزان درخواست شما قیمت را معین مینماییم.
    با تشکر
    مدیریت فروشگاه کرم های بوگی من و دوستان.

  3. Top | #353

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1667
    نوشته ها
    162
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا اخه بوگی من بپا این کراکی ها هیچه کراکی ها دست بزنی کرم تولید میکنن اندازه 1 سال بسه بوگی من فقط یه کیسه هست

  4. Top | #354

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    تنکس

    ای کاش به جای گوهر هایی مثل شکیبایی انگل های مثل معین از میان ما میرفتند.من حقایقی از این مرد در سینه نگه داشتم که به زودی در همین تاپیک اسرار بیان میکنم.اخه از وقتی که فتوا دادی جنگولک بازی هایی مثل جی ام مد باید جم بشه ما تصمیم گرفتیم این جا با هم کلکل کنیم.

    راستی امضام چطوره!سر این امضا پدر جد معینو دراوردم بهش گفتم بلد نیستم امضامو عوض کنم .اصلا چجوری امضا میذارن؟چجوری امضا رو وسط قرار میدن؟چجوری نوشته رو رنگی میکنن؟چجوری متنو بزرگ میکنن؟ تو یاهو بهش گفتم همه اینارو برام پ خ بزن گفت باشه.بدبخت نشسته بود 10 صفحه طومار نوشته بود که امضا رو فلان میکنی امضا رو بسار میکنی.بعدنگاه کرد دید امضامو عوض کردم.بیچاره داشت می مرد وقتی فهمید شاسگولش کردم!

  5. Top | #355

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بچه های اسرارالتوحیدی ...ابوالفضل اصفهانه... خونه ماست ...سلام بهتون میرسونه....
    گفت بیام این تاپیکو بیارم بالا!!
    الان هم با هم داریم آهنگ تریپل را گوش می کنیم.اینقدر هم حرف میزنه
    گیر داده چرا اخبار راو را نذاشتن!!! از بازگشت اندرتیکر خیلی خوشحاله!
    جاتون خالی ...

  6. Top | #356

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام به توحیدی ها ....
    چقدر تاپیکمون عنکبوت زده!!!خواستم وارد شم یه عنکبوتی پرید رو سرم گفت تو نرو کسی نیست .با تارومار حاللیش کردم!!!
    =======================
    1.یه تاپیک پیش بینی مسابقات را انداختیم..هنوز عرق قلممون خشک نشده بود دیدیم با کمک دوستان و دشمنان فرستاده شد ته دره!!!
    فکر کنم اخرین ارسالی که تو بخش ورزشی شده بود مال 1 هفته پیش بود اونوقت تا ما یه تاپیک راه انداختیم اونم واسه رقابت بین بچه ها عوامل سیاسی سایت و جغ جغه ها پاکش کردن ؟این چه کاری بود کی تو گوشتون خوند >؟انجمن مگه انجمن سیاسیه یا اجتماعیه که عجولانه تصمیم گرفتین!!! نه بابای من این انجمن یه انجمن صرفان ورزشیه در مورد کشتی کج و فوتبال و ورزش هم جزوشه ..جغ جغه ها بجایی که این فرومو پاک کنید بروید پلی استیشن و گیم ویسری تاپیکهای گوناگون رو پاک کن! زود تصمیم گرفتی
    اصلا گوره پدر تاپیک من ....تاپیک لیگ برتر و استقلال پرسپولیس که اونقدر توش مطلب نوشتیم و واقعان نیازه هر انجمنیه چرا باید نباشه ولی یسری تاپیکهای مسخره بازی و دلقک بازی باشن !تو تالار سیاسی هم بری بخش ورزشی و رو دارن اونوقت تو تو انجمن ورزشیت برش داشتی !!!
    اگه منطقی فکر کنید من بیراه نمیگم ...انجمن ورزشی رو برگردونید چند تا تالار علکی رو جمع کن!اصلا همین گوناگون رو بردارید نامرده اگه کسی حرف بزنه!!!اللبیته تاپیکهای مارو منتقل میکنید به بخش ویجه اونوقت ازادین@!!!
    ما به فکره انجمنیم ...چون رقابت تو انجمن باعث جذابیت و گرمی انجمن میشه نه سردبودن انجمن
    بازم میل خودتون خواستید که ما هم خواستیمخودت که نخوای به چپ قلی !!!
    =======================================
    2. اونوقت میگن چرا ما میریم میشینیم پای شبکه معاد اقای داور و رنگارنگ نگاه میکنیم!!!
    ÷ریشب یکی از اشناهای ما تماس گرفت با این شبکه و به اقای داور کولینا گفت :اگه بیای ایران میبرمت از جای حساست میدن دارت بزنن...برگشت گفت بیا جای حساسمو بگیر
    عجب ادم بی تربیتیه .اگه مردی بلند شو بیا تو برات بگیرم!!!!! البته جای حساستو نه نفستو!!!!
    ==========================================
    3. عوامل سیاسی سایت بعد از اینکه ما تمام ماهیتشونو تو اندراحوالات مسافرت نوشتیم تصمنیم گرفتن بگونه ای دیگه حالمونو بگیرن که در مورد 1 به ان اشاره شد ...و در همین بین یکی از کلاغهای حاظر در دربار خودشوون رو فرستادن حال مارو بیشتر بگیره ..این اقایی بود قبلان اسم امضاش کوفت بود!!!هر چند نصف حرفاش راسته ولی خوب ما به شدت حرفای که در قبال بانوان محترم پارک حجار رو زدیم تکذیب میکنیم!!!
    کلاغ ننگ بر نیرنگ تو خون جوانان ما میچکد از چنگ تو!!!
    ===========================================

    4. با توجه به برداشته شدن بخش ورزشی ما اونجا رو تحریم میکنیم و تا اطلاع ثانوی مباحث فنی مون در قبال استقلال کبیر رو در اینجا مینویسیم...


    داريم از استقلال 87 صحبت مي كنيم...به نظر من استقلال در دهه گذشته به دو دوره تقسيم مي شه...دوره قبل از قلعه نوعي و دوره بعد از قلعه نوعي!

    از سال 76 با ورود حاج فتح الله استقلال چشم بازار رو كور كرد و هرچي ستاره و سياره و سيارك و قمر طبيعي و مصنوعي بود درو كرد اورد استقلال استقلال بر پايه ستارگان شكل گرفت....
    درست مثل رئال مادريد پرز! يعني اصلا مديريت استقلال به اين قضيه نگاه نمي كرد كه فلان بازيكن به درد استقلال و سبك بازي استقلال مي خوره يا نه ...مهم اين بود پرسپوليس رو اين بازيكن دست گذاشته يا نه؟

    خلاصه استقلال با خريد ستاره ها بالاخره سال 79 قهرمان شد....اما اين شيوه سال 81 با در اختيار داشتن 31 بازيكن!!! با شكست كامل مواجه شد...3 دروازبان تقريبا هم سطح....قاسمي...طباطبايي و برومند فقط براي يك پست!!

    ستار همداني...زرينچه..بختياري زاده...هاشمي نسب....قرباني...و 3-4 تا مدافع ديگه...و داشتن حداقل 13 هافبك و 5 مهاجم عملا تيم رو دچار تشويش كرده بود...


    به هر حال استقلال جنسش جور نبود...تا اينكه امير قلعه نوعي به استقلال اومد و سبك جديد رو براي استقلال اورد....شيوه سرعتي و تكنيكي استقلال جاش رو به شيوه پرسپوليسي مبتني بر قدرت و درگيري و جنگندگي داد....

    تو اين فوتبال ديگه بازيكنهاي مثل سامره و فاطمي و ....به كار نمي اومد....به هر حال استقلال با قلعه نوعي بازيكنهايي رو در اختيار گرفت كه با اين شيوه كنار بيان...خدا رو شكر بهترين فوتبالها رو تو سالهاي 82-83-84 ارائه داديم....نتيجش رو هم گرفتيم...

    سال 84 و 85 با اينكه شاكله اصلي تيم قلعه نوعي حفظ شد ولي نفراتي كه به تيم اضافه شدند بازهم نشون دادن بدون در نظر گرفتن شرايط استقلال به تيم اضافه شدن....درست مثل سال گذشته...خريد بازيكنهاي مثل برهاني و مجيدي و شفيعي و بياتي نيا و حتي پولادي براي استقلال مفيد واقع نشد...هر چند مجيدي بازيكن فوق العاده اي كه بايد درست ازش استفاده كرد ولي حداقل سال گذشته خودش مي دونه كه مجيدي 79 نبود!!

    دوباره امير قلعه نوعي اومد...دوباره بايد بازيكنهايي رو به استقلال مي اورد كه با استقلال جور باشه...خريد اكبري..كاظمي يعني بستن وسط زمين!


    خريد بيك زاده و حيدري يعني بريدن امون دفاعهاي كناري!

    خريد تقي پور يعني يك دفاع قدرتي و محكم...

    اكبرپور هم نماد واقعي و سمبل تيم قلعه نوعيه!! براي همينه كه تاكيد وحشتناكي براي خريد اكبرپور داشت!



    اما با اينكه استقلال در اولين بازي مشكلاتي داشت ولي به هيچ عنوان نگران كننده ظاهر نشد.....استقلال عملا ابومسلمي كه هميشه موي دماغ استقلال مي شد رو بسيار ريلكس و حرفه اي برد...

    از استقلال انتظار يك فوتبال سرعتي و قدرتي داريم ولي بايد اين مطلب مد نظر هواداران باشه...كه استقلال قلعه نوعي معمولا وقتي عقب مي افتاد بر روي دروازه حريف خيمه مي زد و حريف رو چپ و راست مي كرد...

    ولي در اولين بازي امسال مثل يه بوكسور حرفه اي بود كه وقتي ديد حريفش رمق خاصي نداره منتظر موند و موند تا با يه ضربه از جاي مناسب حريف رو ناك اوت كنه....

    استقلال با اينكه 1-0 از حريف پيش افتاده بود و تا اون لحظه امير قلعه نوعي روي نيمكت بود...بر عكس همه مسابقات و نتايجي به اين سبك به كنار زمين اومد و تيم رو براي فشار بر روي دروازه حريف به جلو هدايت مي كرد...دليل اين كار زدن گل دوم...و رفتن صدر جدول استقلال بود.

    در هر صورت استقلال در اولين بازي با 30-40 درصد توان ابومسلم رو به راحتي هر چه تمامتر شكست داد.

    از اونجايي كه تيمهاي قلعه نوعي رو مي شناسيم و مي دونيم ايشون چه كارست و به كارش يقين داريم مطمئن هستيم تا هفته پمجم استقلال به 60-70 درصد قدرت خواهد رسيد! و انشالله در هفته نهم تكرار مكررات دربي قلعه نوعي به وقوع خواهد پيوست!


    پرسپولیس رو تیمی مرموزانه دیدیم ...تا فردا صبر میکنیم کمی در مورد بازی دومش فکر میکنیم بعد نظر میدیم
    ===========================================

    5.مملکت ما رو باش


    با توجه به تنظيم منشور اخلاقي صورت گرفت

    اخطار سازمان ليگ به 4 بازيكن به دليل وضعيت نامناسب ظاهري

    خبرگزاري فارس: سازمان ليگ به 4 بازيكن ليگ برتري به دليل وضعيت نامناسب ظاهري اخطار كتبي داد.


    به گزارش خبرگزاري فارس، سازمان ليگ امسال منشور اخلاقي را تنظم كرده است و تمام بازيكنان مكلف به امضاي اين منشور شده اند.
    بر اين اساس ظاهر بازيكنان در ميادين نيز بايد مناسب با عرف جامعه باشد؛ اما پس از برگزاري هفته نخست ليگ برتر سازمان ليگ به چهار بازيكن در مورد ظاهر آنها اخطار كتبي داد.
    سياوش اكبر پور و مهدي امير آبادي از استقلال تهران و صابر ميرقرباني و حسين كعبي از سايپا به دليل ظاهر نامناسب خود اخطار كتبي دريافت كرده اند.
    اين نفرات بايد پيش از آغاز هفته دوم ليگ برتر بايد ظاهر خود را اصلاح كنند.
    مسابقات هفته دوم روز شنبه با انجام 7 ديدار در شهر هاي مختلف برگزار مي*شود.
    تيم سايپا به دليل داشتن بيش از سه بازيكن در تيم ملي بازي نخواهد كرد و استقلال در اين روز ميهمان پگاه است.

    ==========================================
    6.

    اگه حسودا بذارن ... می برمت یه جایی ... كه ندونن كجایی
    آخه تا كی جدایی ... دوستت دارم خدایی

    نمیذارم یه غریبه ... جامو توقلبت بگیره ... دستای تورو بگیره
    اگه میخواد بگیره ... خدا كنه بمیره

    جونم واست بگه دیگه طاقت ندارم... جونم واست بگه دیگه راهی ندارم
    دلو بگیرو ببر هرجایی كه خواستی ...جونم واست بگه تویی تنها ستاره ام

    دوستت دارم بدون تاوقتی زنده هستم ... تادنیا دنیاست به پای تونشستم
    نگو دوستم نداری كه میدونم دروغه ... جونم واست بگه تویی تنهاستاره ام

    ========================================

    7. فروشگاه (تازه ها)
    مجموعه شب شیشه ای با حضور کوفی عنان و پرزیدنت بوش
    تمام آثار شادمهر عقیلی در ناکجا اباد
    مجموعه شب های برره
    480 فیلم در 1 دیوی دی !!
    مجموعه آهنگ های تکنو و رپ حاج صادق اهنگران
    تمام عکس های گالری سایت اویزان به طناب
    مجموعه آهنگ های شاد و ریتمیک و بندری راغب علامه
    امپراطور دریا قسمت 346678669966544745485
    آموزش نفوذ در دل های مومنین
    آموزش هك موبايل در 1 ثانیه
    سریال پیامک از قبرستان مردگان
    هزار اتقاف خنده دار در انجمنهای عمومی و حمومی
    سریال از کرخه تا راین
    بزرگترین آرشیو آهنگهای ایرانی وزیر زمینی و سیب زمینی
    =============================================

    8. بعد از پدیده ای به نام حسن شماعی زاده ایران یکبار دیگه پدیده رو کرد در امر خوانندگی

    غلامرضا عنایتی لژیونری که در تیم النصر امارات توپ می زند وارد عرصه ی خوانندگی شده است که بزودی با البوم همه چیم تو وارد عرصه ی خوانندگی می شود عنایتی که یک مهاجم بسیار خوبی محسوب می شود رکوردار بیشترین گل زده در لیگ برتر هم هست این البوم از چهار سال پیش استارت زده شده است و با همکارب زنده یاد ناصر عبدالهی بوده است در این البوم هم مهرداد میناوند که در حال حاضر در دوبی در برنامه های تبلیغاتی شرکت می کند و هم به عنوان خواننده حضور دارد و در یک قطعه که به صورت ریمیکس می باشد و در استدیو متروپل ترکیه ظبط شده است تهیه کنندگی این البوم بر عهده ی سیاوش اکپرپور می باشد و اهنگساز هم سعید طرزی می باشد این البوم در در مرداد ماه و یا عید فطر وارد بازار می شود ما هم برای رضا عنایتی ارزوی موفقیعت می کنیم
    امین یا رب العالمین
    ============================================
    9.وقتی بچه آدم بشه وسیله سرگرمی و خندش


    =========================================
    10.همه همسران صدام حسین خدا نیامرز!!


    دمش گرم.
    چه میکنه این صدام حسین.
    خوشم میاد هیچ کدوم به 2 ماه نکشیده
    دختران بشتابید خودتونو بندازین به یکی که این روزا نسبت دختر به پسرا 1 به 1000 هستش.



    و دیگر هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ چچچ

  7. Top | #357

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دمت گرم عمو ... شییره اس اس امروز با هم صحبت کردیم چه حالی داد ... البته شرمنده من خونه بودم و همه خواب بودن نمیتونستم درست صحبت کنم !
    قربونت

  8. Top | #358

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عالی بود ابولفضل جان ....... دمت گرم

  9. Top | #359

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من این تاپیک رو تا حالاندیده بودم ولی باحال است آقا ابوالفضل دمت گرم خیلی باحالی ممنون

  10. Top | #360

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مرسی ابوالفضل جان.تحلیل جالبی بود.به نظر من با اینکه پرسپولیس و سایپا ستاره تا حد توان خریدند. اما من متعقدم امسال تیم های مثل استقلال، سپاهان(اگه باز براش دردسر درست نکنند) شانس زیادی دارند.چون من همیشه معتقدم ستاره ها دلیل موفقیت یک تیم نیستند. این را هم بدونید این دو تیم(سایپا و پرسپولیس) با نتایج بسیار عالی هفته های اول را پشت سر خواهند گذاشت اما به ناگاه بحران تیم هایشان را در بر می گیره کافیه یکی از ستاره 2 جلسه پشت سر هم روی نیمکت بشینه اون وقت همون ستاره می شه موی دماغ تیم.
    در آخر برای پرسپولیس و استقلال دو نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

صفحه 36 از 248 نخستنخست ... 2634353637384686136 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد